Рішення
від 26.03.2008 по справі 16/48пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

16/48пн

                                ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  

                                  83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46

                                                             Р І Ш Е Н Н Я   

                                                            іменем України

26.03.08 р.                                                                               Справа № 16/48пн                               

Суддя господарського суду Донецької області В.В. Манжур

Розглянувши     матеріали  справи     при  секретарі  судового засідання  

М.В.  Муравйовій,      

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “Торговий дім “Біоніка”, м.Київ

до відповідача Інституту невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України, м.Донецьк

про відміну відкритих  торгів із зменьшенням ціни на закупівлю препаратів лікарських (для забезпечення програми невідкладної високоспеціалізованої медичної допомоги) – 35 найменувань, що проводяться Інститутом невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України згідно оголошення №06013408 в Інформаційному бюлетені Тендерної палати україни №6 (130) від 11.02.2008р.

За участю представників сторін :

від позивача:        не з”явився

від  відповідача:   Резниченко О.В. – по довір.

В С Т А Н О В И В:

Ухвалою  господарського суду Донецької  області 28.02.08р. порушено  провадження  по  справі за  позовом  Товариства з обмеженою відповідальністю “Торговий дім “Біоніка”, м.Київ до Інституту невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України, м.Донецьк, про відміну відкритих  торгів із зменьшенням ціни на закупівлю препаратів лікарських (для забезпечення програми невідкладної високоспеціалізованої медичної допомоги) – 35 найменувань, що проводяться Інститутом невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України згідно оголошення №06013408 в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України №6 (130) від 11.02.2008р. За вказаною позовною  заявою, розгляд справи  призначено  на  17.03.2008р. – 10 год  30 хв. Судом  визнано  обов`язковою  явку у  судове  засідання  представників  сторін,  сторони у справі зобов`язані  надати докази  та  документи, необхідні  для  всебічного, повного  та  об`єктивного розгляду  справи.

У судовому засіданні  не  було   надано клопотання про   фіксацію  судового процесу  технічними засобами , на  підставі  чого  фіксація  процесу  не  була  проведена . Крім цього, роз'яснено  вимоги ст.811 Господарського процесуального кодексу України, тому складено протокол, який  долучено до матеріалів справи.

У відповідності до п.п.2, 3, 4 частини ст.129 Конституції України, основними засадами  судочинства є рівність усіх учасників судового процесу перед законом та судом, забезпечення  доведеності вини, змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні  перед судом їх переконливості.

Згідно ст.42 Господарського процесуального кодексу України - правосуддя у господарських судах здійснюється на засадах рівності всіх учасників судового процесу перед законом і судом.

Відповідно до ст.43 Господарського процесуального кодексу України - судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Ст.33 Господарського процесуального кодексу України зазначає - кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.  

          Позивач був належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи, проте в судові засідання 17.03.2008р та  26.03.2008р.   не з'явився, про причини неявки не повідомив.

В  обгрунтування  позовних  вимог позивач   посилається    на те , що   зі  сторони  відповідача процедура закупівлі препаратів    лікарських для високоспеціалізованої медичної допомоги проведена з численними порушеннями чинного законодавства в сфері державних закупівель, а саме : відповідно до ч. З ст. 19 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" строк для подання тендерних пропозицій має становити 30 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України ;  а  зі  сторони  відповідача  він був   порушений (  необґрунтовано  скорочений ) .  Крім того    ,   позивач   посилається   на  те  , що    відповідач в  порушення     ч.2., ч.3.  ст. 8  Закону    не  оприлюднив інформацію    щодо   проведення    процедури    закупівлі    препаратів   лікарських -  35 найменуваннь , у  відповідних    міжнародних   виданнях   або    в  інформаційних    системах    у  мережі  Інтернет  англійською  мовою    у  разі     , якщо      очікувана  вартість    предмета  закупівлі    перевищує  суму   , еквіваленту    для  товарів   -  200   тисячам    євро.    Також  ,  позивач  вважає    , що  закупівля    лікарських    засобів     комплектами    свідчить    про    висування    дискримінаційних    вимог     до  учасників    закупівлі    . створює   умови    для   обмеження    конкуренції    учасників    торгів    , порушуючи    при  цьому     ст. 2-1   Закону  , вимоги     ч.5.   ст. 21 Закону    , згідно   з  якою      тендерна  документація    не  повинна     містити    вимог    , що  обмежують   конкуренцію   та  призводять    до  дискримінації  учасників   , порушує    вимоги    абз.   4 ч.1.  ст. 2-1 Закону , яким  встановлено принцип    недискримінації  учасників , порушує    принцип  , встановлений     абз.2 ч.1. ст.. 2-1    яким  встановлено    принцип    максимальної    економії    та  ефективності .    На  підставі    зазначеного  , позивач  просить    відмінити     відкриті  торги       із  зменшенням  ціни    на  закупівлю     препаратів    лікарських     -35  найменувань   , що     проводяться    Інститутом     невідкладної    і  відновної    хірургії  ім. В.К.  Гусака   АМН  України    згідно    оголошення     №    06013208  в  Інформаційному    бюлетні  Тендерної  палати  України    №  6   (  130)     від 11.02.2008р.    

Відповідач   проти  позовних  вимог заперечив з підстав викладених у відзиві на позовну заяву від 14.03.2008р.  №   573. Зокрема, зазначено, що строк подання тендерних пропозицій було скорочено в зв'язку з гострою потребою в лікарських засобах для лікування, через те, що з  причин поствиборчих процесів, які призвели до затримки в прийнятті бюджетів та затвердження хоча б тимчасового кошторису, склалась ситуація неможливості почати процедуру закупівлі на початку січня    (  проект  кошторису    на  2008  рік     було  отримано    лише  23.01.2008р.  , з  приводу  чого  тендерна   документація була  затверджена    лише   25.01.2008р.  ) і навіть, якщо б торги пройшли в  лютому  , то з виконанням усіх вимог по строкам видачі, акцептів та підписання контрактів, клініка залишається кілька місяців без препаратів, що ставить під загрозу виконання схем лікування, весь лікувальний процес та саме життя пацієнтів.   То б то    відповідач  зазначає  ,  що      причини  скорочення    строку   для  подання  тендерної документації    не  свідчать    про наміри    замовника    послабити    конкуренцію    між  учасниками  .  Строк  подання      тендерних  пропозицій   -  15    календарних  днів    був  встановлений     не  порушуючи   норми ч.3. ст. 19 Закону  .  Також,  відповідач    зазначає    , що    згідно ч.2. ст.22  Закону       не  пізніше  ніж  за  три  робочі  дні    до  закінчення строку    подання   тендерних  пропозицій    замовник  має  право    з  власної  ініціативи   чи  за    результатами   запитів  учасників внести    зміни  дол.  тендерної  документації , при  цьому  продовжуючи  строк     подання    та  розкриття    тендерних  пропозицій . Таким  , чином   , якщо     у  учасника    виникла    проблема    з  підготовкою    тендерної  пропозиції    , він  може    звернутися      до  замовника  . Згідно     абз 2 ч.3 ст.19 Закону    уразі  потреби  замовник     має  право  продовжити     строк  подання  тендерних  пропозицій   , але не  більш ніж     на  60    календарних  днів  .     З  приводу  цього позивач  не  звертався  до  відповідача     (  замовника)   ані  по  телефону  , ані    письмово   , не  надіслав  запит    щодо  отримання     тендерної  документації   , не    сплачував    рахунок     за  тендерну  документацію   .  Стосовно    не    оприлюднення  інформації    щодо   проведення    процедури    закупівлі    препаратів   лікарських -  10  лотів, у  відповідних    міжнародних   виданнях   або    в  інформаційних    системах    у  мережі  Інтернет  англійською  мовою , відповідач  зазначає   , що  оголошення    було  оприлюднено    у  міжнародному    виданні    : Підприємство     “ Інформаційні     видання     Тендерної  палати    України “ International   Editor Ukrainian Public Procurements”  №  6( 82)  від 11.02.2008р. , номер  оголошення   М-06-016-08.     На  підставі  викладеного    відповідач  просить відмовити    в  задоволенні  позову.   

          У зв'язку із неявкою Позивача, належно повідомленого про дату і час розгляду справи, справу розглянуто в порядку, передбаченому ст.75 ГПК України, за наявними в ній матеріалами.

Заслухавши пояснення представника Відповідача, що взяв участь у справі, оглянувши в судовому засіданні оригінали первинних документів та оцінивши докази, що знаходяться в матеріалах справи, судом встановлено  :  

У відповідності до вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" у Інформаційному бюлетені тендерної палати України № 6 (130) від 11.02.2008р. Інститутом  невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України, м.Донецьк  було опубліковано оголошення про проведення торгів щодо закупівлі препаратів лікарських для високоспеціалізованої медичної допомоги. Розкриття тендерних пропозицій відбудеться 26.02.2008р.

Відповідно до ч.1 ст.19 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" в оголошенні про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни та запрошенні до участі у процедурі торгів з обмеженою участю обов'язково зазначаються: найменування та юридична адреса замовника торгів; вид, кількість та місце поставки товарів; строк поставки товарів; кваліфікаційні вимоги, яким повинні відповідати учасники; способи та місце отримання тендерної документації та розмір плати за неї (якщо таку плату встановлено замовником); місце та строк подання тендерних пропозицій; місце та дата розкриття тендерних пропозицій; умови надання тендерного забезпечення та способи зв'язку для отримання додаткової інформації; адреси обраних замовником інформаційних систем у мережі Інтернет та коди, присвоєні інформаційними системами у мережі Інтернет (у разі здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни, двоступеневих торгів, редукціону); реєстраційний рахунок, який відкритий в органах Державного казначейства України (для підприємств - найменування, МФО обслуговуючого банку та повний перелік відкритих поточних рахунків).

Згідно з приписами ч.3 ст.19 Закону строк для подання тендерних пропозицій має становити 30 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, чи відправлення запрошення до участі в них. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 15 календарних днів (до 10 календарних днів - у разі проведення процедури торгів з обмеженою участю). Причини скорочення строку викладаються у звіті; вони не повинні свідчити про наміри замовника послабити конкуренцію між учасниками.

З  пояснень  відповідача     вбачається  , що строк подання тендерних пропозицій було скорочено в зв'язку з гострою потребою в лікарських засобах для лікування, через те, що з  причин поствиборчих процесів, які призвели до затримки в прийнятті бюджетів та затвердження хоча б тимчасового кошторису, склалась ситуація неможливості почати процедуру закупівлі на початку січня    (  проект  кошторису    на  2008  рік     було  отримано    лише  23.01.2008р.  , з  приводу  чого  тендерна   документація була  затверджена    лише   25.01.2008р.  ) і навіть, якщо б торги пройшли в  лютому  , то з виконанням усіх вимог по строкам видачі, акцептів та підписання контрактів, клініка залишається кілька місяців без препаратів, що ставить під загрозу виконання схем лікування, весь лікувальний процес та саме життя пацієнтів.   То б то    відповідач  зазначає  ,  що      причини  скорочення    строку   для  подання  тендерної документації    не  свідчать    про наміри    замовника    послабити    конкуренцію    між  учасниками  . Зазначені     посилання  відповідача    приймаються  судом  до  уваги  , оскільки  вони   підтверджені матеріалами  справи    та  спростовують ствердження  позивача.

Окрім того , суд  зазначає , що  строк  подання      тендерних  пропозицій   -  15    календарних  днів    був  встановлений  замовником  (  відповідачем )   не  порушуючи   норми ч.3. ст. 19 Закону  .  Також,  відповідач    зазначає    , що    згідно ч.2. ст.22  Закону       не  пізніше  ніж  за  три  робочі  дні    до  закінчення строку    подання   тендерних  пропозицій    замовник  має  право    з  власної  ініціативи   чи  за    результатами   запитів  учасників внести    зміни  до  тендерної  документації , при  цьому  продовжуючи  строк     подання    та  розкриття    тендерних  пропозицій . Таким  , чином   , якщо     у  учасника    виникла    проблема    з  підготовкою    тендерної  пропозиції    , він  може    звернутися      до  замовника  . Згідно     абз 2 ч.3 ст.19 Закону    у разі  потреби  замовник     має  право  продовжити     строк  подання  тендерних  пропозицій   , але не  більш ніж     на  60    календарних  днів  .     З матеріалів  справи    вбачається  , що  позивач  не  звертався  до  відповідача     (  замовника)   а ні  по  телефону  , а ні    письмово   , не  надіслав  запит    щодо  отримання     тендерної  документації   , не    сплачував    рахунок     за  тендерну  документацію   .  Тому     строк  і  не  був    продовжений  зі  сторони  замовника  .

Оглянувши в судовому засіданні оголошення   №  06013408 , подане Відповідачем у № 6  (130) Інформаційного бюлетеня тендерної палати України від 11.02.2008р., заслухавши доводи Відповідача щодо скорочення строку для подання тендерних пропозицій, суд дійшов висновку, що інформація, зазначена у оголошенні, повністю відповідає вимогам ст.19 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", тому, посилання Позивача на невідповідність оголошення вимогам ст.19 Закону є безпідставними. Що стосується скорочення строку для подання тендерних пропозицій, то Відповідач не порушив процедури подання тендерних пропозицій, оскільки замовник торгів має право скоротити строк подачі тендерних пропозицій з вагомих причин, про що в майбутньому повідомляє у звіті.

Відповідно ч. 1 ст. 19 3акону Замовник в оголошенні обов'язково зазначає вид, кількість та місце поставки товарів. В оголошенні зазначено: вид - препарати лікарські, кількість – 35  найменувань; місце та строк поставки - на умовах БВР(Інкотермс2000) м.Донецьк  , пр- т. Ленінський  , 47  , березень-грудень 2008 року. Стосовно вимог інструкції, то, найменування визначається по п'ятому знаку міжнародного класифікатора товарів, відповідно до якого всі позиції торгів є препаратами лікарськими.

Відповідно до ч.1. ст.23 Закону Замовник зобов'язаний зазначити у тендерній документації вимоги щодо надання тендерного забезпечення, його розмірів, а також випадки, коли тендерне забезпечення не повертається учаснику. В оголошенні зазначено, що способом (формою) надання тендерного забезпечення є банківська гаранті   в  розмірі  зазначеному  по  кожному  лоту  окремо .    

Згідно з ч.2 чт.23 Закону учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно вносить тендерне забезпечення, розмір якого становить один відсоток очікуваної вартості у разі проведення торгів на закупівлю робіт та п'ять відсотків у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. В разі, якщо тендерні пропозиції можуть подаватися щодо частини предмета закупівлі (лота), розмір тендерного забезпечення встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі по кожному лоту.

Таким чином, вимоги щодо надання тендерного забезпечення, його розмірів, а також розмір тендерного забезпечення по кожному лоту предмета закупівлі зазначається не в оголошенні, а безпосередньо в тендерній документації.

Дослідивши в судовому засіданні належно оформлену тендерну документацію, подану Відповідачем, суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч.1 ст.27 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:  учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 15 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; учасник, який подав тендерну пропозицію, не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки; учасник своїми діями призвів до виникнення обставин, зазначених у статті 7 Закону; учасник не надав тендерного забезпечення у випадках, передбачених цим Законом; учасник не оплатив тендерну (кваліфікаційну) документацію, якщо така плата була встановлена; учасника включено до реєстру недобросовісних учасників; дії учасника призвели до виникнення обставин, зазначених у частині дев'ятій статті 26 цього Закону; інформація про учасника, який подав тендерну пропозицію, відсутня в каталозі  .

На виконання пп.9 ч.1 ст.27 Закону та пп. і) ст.19 тендерної документації Відповідач постановив у Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні вимоги до учасників надати копію сторінки з випуску тематичного каталогу учасників процедур закупівель за попередній квартал до кварталу проведення торгів, що підтверджує наявність Учасника в каталозі.

Включення Учасника до каталогу, який видає тендерна палата України, розглядається як підтвердженням його відповідності вимогам замовника, а саме ст.15 Закону.

Крім того, відповідно до ч.10 ст.17-3 Закону до каталогу включаються фізичні та юридичні особи на підставі їх звернення. У зверненні зазначаються такі відомості: повне найменування, юридична та фактична адреса, прізвище, ім'я, по батькові керівника, телефон, ідентифікаційний код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України (для юридичних осіб) або прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, телефон, ідентифікаційний номер за Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (для фізичних осіб); свідоцтво про державну реєстрацію; дозвіл та/або ліцензія на провадження відповідної діяльності у випадках, передбачених законодавством; інші документи, що підтверджують реєстрацію (для нерезидентів); досвід (за винятком новостворених суб'єктів); види товарів, робіт чи послуг, які поставляє (виконує) фізична чи юридична особа; інша інформація. Відповідальність за достовірність інформації несе особа, що звертається.

Таким чином, наявність учасника в каталозі додатково підтверджує саме ті дані про виконавця, які передбачені ст.15 Закону, як кваліфікаційну вимогу і не суперечить закону.  

Крім того    ,   позивач   посилається   на  те  , що    відповідач в  порушення     ч.2., ч.3.  ст. 8  Закону    не  оприлюднив інформацію    щодо   проведення    процедури    закупівлі    препаратів   лікарських -  35 найменувань  , у  відповідних    міжнародних   виданнях   або    в  інформаційних    системах    у  мережі  Інтернет  англійською  мовою    у  разі     , якщо      очікувана  вартість    предмета  закупівлі    перевищує  суму   , еквіваленту    для  товарів   -  200   тисячам    євро.      На  підставі    зазначеного  , позивач  просить    відмінити     відкриті  торги       із  зменшенням  ціни    на  закупівлю     препаратів    лікарських     - 35 найменувань, що     проводяться    Інститутом     невідкладної    і  відновної    хірургії  ім. В.К.  Гусака   АМН  України    згідно    оголошення     №    06013208  в  Інформаційному    бюлетні  Тендерної  палати  України    №  6   (  130)     від 11.02.2008р.    

Дослідивши  вимоги   позивача  , суд     визнав  їх  такими  , що  спростовуються    матеріалами  справи      та  не  підлягають  задоволенню   , виходячи  з  наступного :

 Відповідачем  (  замовником  )  в  судове засідання    17.03.2008р.  було  надано   оголошення    про  оприлюднення  інформації  стосовно  закупівлі   -  препаратів   лікарських -  35  найменувань , у  відповідних    міжнародних   виданнях   або    в  інформаційних    системах    у  мережі  Інтернет  англійською  мовою  , а  саме   у  міжнародному    виданні    : Підприємство     “ Інформаційні     видання     Тендерної  палати    України “ International   Editor Ukrainian Public Procurements”  №  6( 82)  від 11.02.2008р. , номер  оголошення   М-06-016-08.   

Також  ,  позивач  вважає    , що  закупівля    лікарських    засобів     комплектами    свідчить    про    висування    дискримінаційних    вимог     до  учасників    закупівлі , створює   умови    для   обмеження    конкуренції    учасників    торгів    , порушуючи    при  цьому     ст. 2-1   Закону  , вимоги     ч.5.   ст. 21 Закону    , згідно   з  якою      тендерна  документація    не  повинна     містити    вимог    , що  обмежують   конкуренцію   та  призводять    до  дискримінації  учасників   , порушує    вимоги    абз.   4 ч.1.  ст. 2-1 Закону , яким  встановлено принцип    недискримінації  учасників , порушує    принцип  , встановлений     абз.2 ч.1. ст.2-1    яким  встановлено    принцип    максимальної    економії    та  ефективності.

Зазначені  ствердження   позивача   , також  , спростовуються  матеріалами  справи   та  вважаються  безпідставними  ,  оскільки  з  метою  забезпечення    прозорості   та  відкритості    державних закупівель  при   Рахунковій  палаті    діє    Міжвідомча     комісія  з  питань  державних    закупівель  ( с.1.ст.3-3  Закону );  Міжвідомча  комісія    з    питань  державних    закупівель   затверджує   порядок    визначення    предмету    закупівлі    ( абз   16  ч.2. ст.3-3  Закону) .  Згідно  рішення    Міжвідомчої  комісії    з  питань    державних   закупівель    від   19.06.2007р. № 01/7 рш  щодо  порядку    визначення    предмету    закупівлі    із  змінами  та  доповненнями :   предмет    закупівлі    визначається   на  основі     Державного     класифікатора    продукції     та  послуг    ДК 016-97, затвердженого     наказом     Державного    комітету    України     стандартизації  , метрології   та  сертифікації від  30.12.1997р. №  822   , за    показником    п`ятого   знака     Класифікатора    ДК 016-97                  ( класифікаційне  угруповання   “ категорія”) , при   цьому     замовник   може    визначити     окремі     частини    предмета   закупівлі   ( лоти )   за  показниками     шостого   і дев`ятого    знаків   Класифікатора;  у  разі    закупівлі    товарів    або  послуг  до  одного   предмета   закупівлі     відносяться     товари    або послуги  , кількість , обсяги   яких визначаються  замовником  самостійно  , виходячи   з обґрунтованої   річної  потреби   ;  при  здійсненні    закупівлі    лікарських    засобів     та  виробів   медичного  призначення     предмет  закупівлі    визначається   з  урахуванням    постанови     Кабінету  Міністрів    України    від   29.03.2006р. №  400   “  Про  затвердження  Національного   переліку    основних   лікарських  засобів  і  виробів    медичного  призначення  “.   Предметом    закупівлі     за  показником    п`ятого  знаку   Державного  класифікатора    продукції   та  послуг     ДК 016-97  , затвердженого    наказом   Державного    комітету    України   стандартизації   , метрології   та  сертифікації    від   30.12.1997р.   №  822   у  оголошенні    визначений    “  препарати    лікарські   “ ( 24.42.1).

Інститут невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України, м.Донецьк   -  багатопрофільний    лікувальний    заклад .  Для  лікування  хворих     з  різною  патологією    потрібен    широкий   спектр  препаратів  . Усі  препарати  ,   які  входять  до  технічного    завдання   тендерної    документації    зареєстровані   в  Україні   , згруповані з  урахуванням     вищевказаної    постанови   Кабінету  Міністрів України , класифікаційної    системи    АТС , яка    підрозділяє лікарські  засоби   згідно  з  принципом впливання   лікарських    препаратів   на    системи організму. Групування   препаратів лікарських  по  лотам   згідно   з  принципом  впливання лікарських засобів  на  систему    організму   веде     к  поширенню  конкуренції    внаслідок   надання  можливості    до  участі    у  торгах    фірмам , які  мають   вузьку    спеціалізацію  щодо   постачання    медикаментів , та   як    наслідок більш  низькі ціни .

Таким   чином    , предмет  закупівлі  , визначений    як  “  препарати  лікарські” , був   поділений    на  35  найменувань  товару     згідно   існуючим  законодавчим  актам  .     З  наведеного  вбачається , що тендерний  комітет  Інституту невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України, м.Донецьк не  порушив     принцип    недискримінації   учасників   , максимальної  економії та   ефективності , як   заявлено  в позовних  вимогах   позивача .  

На  підставі  викладеного   ,     позовні  вимоги    є  не доведеними  належним  чином     в    розумінні   ст.ст.   33-34  ГПК  України   ,  та  такими  , що не   підлягають  задоволенню .

   

Господарські витрати  покладаються  на  позивача  по  справі   в  порядку  ст.49 Господарського процесуального кодексу України.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.4-2, 4-3, 33, 34, 38, 43, 44, 49, 82-85, Господарського процесуального кодексу  України, ст.ст.7, 17-3, 19, 28 , 29-1  ,34 Закону України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”, суд , -  

В И Р І Ш И В:

           В задоволенні    позовних  вимог Товариства з обмеженою відповідальністю “Торговий дім “Біоніка”, м.Київ до Інституту невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України, м.Донецьк, про відміну відкритих  торгів із зменьшенням ціни на закупівлю препаратів лікарських (для забезпечення програми невідкладної високоспеціалізованої медичної допомоги) – 35 найменувань, що проводяться Інститутом невідкладної і відновної хірургії ім.В.К.Гусака АМН України згідно оголошення №06013408 в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України №6 (130) від 11.02.2008р. ,  відмовити  .

          Рішення  набуває  законної  сили  після  закінчення десятиденного  строку   з  дня  його  прийняття або підписання .

Рішення  підписане   26.03.2008р.

  

          

Суддя                                                                         Манжур В.В.                               

Надруковано 3 примірника :

1 прим- Господарському суду

1 прим- позивачу

1 прим-  відповідачу

Виконавець -  Подолян О.О.  

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення26.03.2008
Оприлюднено04.04.2008
Номер документу1494964
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/48пн

Рішення від 26.03.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Манжур В.В.

Ухвала від 17.03.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Манжур В.В.

Ухвала від 28.02.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Манжур В.В.

Рішення від 02.03.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Шеліхіна Р.М.

Ухвала від 31.01.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Шеліхіна Р.М.

Ухвала від 16.02.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Шеліхіна Р.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні