Постанова
від 08.04.2011 по справі 2а/2370/1634/2011
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 квітня 2011 року Справа № 2а/2370/1634/2011

10 год. 00 хв. м. Черка си

Черкаський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого - судді Кульч ицького С.О.,

при секретарі - Руденко Ю.В .,

за участю:

представника позивача - Зверєва Є.В. (за довіреністю ),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом державної пода ткової інспекції у м. Черкаси до товариства з обмеженою ві дповідальністю «Солтрек - Т »про припинення юридичної ос оби, що не пов' язане з банкру тством,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інсп екція у м. Черкаси звернулась до суду з адміністративним п озовом до товариства з обмеж еною відповідальністю «Солт рек - Т»про припинення підпр иємницької діяльності юриди чної особи, що не пов' язане з банкрутством.

Обґрунтовуючи позовні вим оги, позивач зазначає, що від повідач, в порушення вимог За кону України «Про систему оп одаткування»від 25.06.1991р. № 1251-ХІІ не подавав до державних пода ткових органів декларації, б ухгалтерську звітність та ін ші документи та відомості, по в' язані з обчисленням і спл атою податків і зборів (обов' язкових платежів). Згідно Зак ону «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-п ідприємців»це є підставою дл я припинення підприємницько ї діяльності юридичної особи .

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав, позов просив за довольнити повністю.

Відповідач до зали судовог о засідання не з'явився, запер ечення на позов не надавав, яв ку своїх представників на су довий розгляд справи не забе зпечив, хоча про час та місце р озгляду справи був повідомле ний за адресою, яка зазначена у витязі з Єдиного державног о реєстру юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємців ( витяг станом на 31.01.2011 року).

Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців»якщо відомості, які підлягають вн есенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до ньог о, то такі відомості вважають ся достовірними і можуть бут и використані в спорі з треть ою особою, доки до них не внесе но відповідних змін.

Виходячи з положень ч.2 ст.128 К одексу адміністративного су дочинства України, суд вважа є, що неприбуття в судове засі дання без поважних причин пр едставника сторони або треть ої особи, неповідомлення ним и про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду спр ави.

Розглянувши подані позива чем документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ника позивача, всебічно і пов но з'ясувавши всі фактичні об ставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши до кази, які мають юридичне знач ення для розгляду справи і ви рішення спору по суті, суд вст ановив.

Товариство з обмеженою від повідальністю «Солтрек - Т» зареєстроване як юридична о соба виконавчим комітетом Че ркаської міської ради 14.11.2008 рок у. Згідно довідки про взяття н а облік платника податків №309/ 29-012 від 25.02.2011 року як платник пода тків відповідач взятий на об лік в органах державної пода ткової служби 17.11.2008 року за №17955.

Судом встановлено, що відпо відач востаннє подавав фінан сову звітність до Головного управління статистики у Черк аській області за 2008-2009 роки.

Таким чином, судом встановл ено, що відповідачем до ДПІ у м . Черкаси фінансова звітніст ь з 2009 року не подавалась.

Статтею 55 Господарського ко дексу України визначено, що с уб'єктами господарювання виз наються учасники господарсь ких відносин, які здійснюють господарську діяльність, ре алізуючи господарську компе тенцію (сукупність господарс ьких прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передба чених законодавством.

Стаття 19 Господарського к одексу України встановлює об ов'язок усіх суб'єктів господ арювання здійснювати первин ний (оперативний) та бухгалте рський облік результатів сво єї роботи, складати статисти чну інформацію, а також надав ати відповідно до вимог зако ну фінансову звітність та ст атистичну інформацію щодо св оєї господарської діяльност і, інші дані, визначені законо м.

Таким чином, відповідач по рушив правила здійснення гос подарської діяльності, встан овлені статтею 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я».

Відповідно до ч. 1 ст. 238 Господ арського кодексу України за порушення встановлених зако нодавчими актами правил здій снення господарської діяльн ості до суб'єктів господарюв ання можуть бути застосовані уповноваженими органами дер жавної влади або органами мі сцевого самоврядування адмі ністративно-господарські са нкції, тобто заходи організа ційно-правового або майновог о характеру, спрямовані на пр ипинення правопорушення суб 'єкта господарювання та лікв ідацію його наслідків.

Згідно зі статтею 247 Господа рського кодексу України у ра зі здійснення суб'єктом госп одарювання діяльності, що су перечить закону чи установчи м документам, до нього може бу ти застосовано адміністрати вно-господарську санкцію у в игляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації. Скасування державної реєстрації суб'єк та господарювання провадить ся за рішенням суду.

Відповідно до частин 1 та 6 ст . 59 Господарського кодексу Укр аїни припинення діяльності с уб'єкта господарювання здійс нюється шляхом його ліквідац ії за рішенням суду з підстав скасування державної реєстр ації такого суб'єкта господа рювання.

Спеціальним законом, що рег улює відносини, які виникают ь у сфері державної реєстрац ії юридичних осіб, а також фіз ичних осіб - підприємців є Зак он України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців»ві д 15 травня 2003 року № 755-IV (надалі за текстом - «Закон № 755-IV»).

Згідно статті 33 Закону № 755-IV ю ридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язкі в іншим юридичним особам - пра вонаступникам у результаті з лиття, приєднання, поділу, пер етворення (реорганізації) аб о в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновн иками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ним и органом, за судовим рішення м або за рішенням органу держ авної влади, прийнятим у випа дках, передбачених законом.

Підстави для постановленн я судового рішення щодо прип инення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юри дичної особи, визначені в ста тті 38 Закону № 755-IV. До таких підс тав належить, зокрема, непода ння протягом року органам де ржавної податкової служби по даткових декларацій, докумен тів фінансової звітності від повідно до закону.

Відповідно до п. 6 ст. 38 «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців»у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юри дичної особи у зв'язку з її лік відацією не призначена коміс ія з припинення (ліквідаційн а комісія), державний реєстра тор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження та кого судового рішення вносит ь до Єдиного державного реєс тру запис, в якому вказує як го лову комісії з припинення (лі квідаційної комісії) юридичн ої особи керівника органу уп равління або засновника (уча сника) юридичної особи, якщо і нше не встановлено судовим р ішенням.

З урахуванням наведених но рм, а також того, що відповідач не подавав до державної пода ткової служби податкових дек ларацій та документів фінанс ової звітності більше одного року, вказані дії порушують в становлені законодавчими ак тами правила здійснення госп одарської діяльності та є пі дставою для припинення таког о суб'єкта господарювання.

Враховуючи викладене, суд п риходить до висновку, що позо вні вимоги ДПІ у м. Черкаси під лягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

Інших доказів сторони суду не назвали та не надали.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) згідно ч. 4 ст. 94 КАС України стягненню з відпові дача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 9, 69-71, п.4 ст.94, ст . ст. 122, 128, 158-159, 161-163 КАС України,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Припинити товариство з обм еженою відповідальністю «Со лтрек - Т» (ідентифікаційний код 36262175).

Копію цієї постанови напра вити державному реєстратору виконавчого комітету Черкас ької міської ради для викона ння обов'язків визначених ст .ст. 38, 40 Закону України «Про дер жавну реєстрацію юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців».

Постанова набирає законн ої сили відповідно до ст. 254 Код ексу адміністративного судо чинства України.

Постанова може бути оскарж ена до Київського апеляційно го адміністративного суду че рез Черкаський окружний адмі ністративний суд в порядку п ередбаченому ст. ст. 185 - 187 Коде ксу адміністративного судоч инства України.

Головуючий С.О.Кул ьчицький

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.04.2011
Оприлюднено21.04.2011
Номер документу14971471
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2370/1634/2011

Ухвала від 17.03.2011

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

Постанова від 08.04.2011

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні