Донецький апеляційний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГоловуючий у 1 інстанції - Каюда А.М.
Суддя-доповідач - Арабей Т.Г.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 квітня 2011 року справа №2а-1 82/11/1270 приміщення суду за а дресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевче нка, 26
Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:
головуючого судді Арабей Т .Г.
суддів Геращенка І.В. , Губ ської Л.В.
розглянувши в порядку пис ьмового провадження апеляці йну скаргу Державної податко вої інспекції в м. Первомайсь ку Луганської області на пос танову Луганського окружног о адміністративного суду від 09 лютого 2011р. по адміністратив ній справі № 2а-182//11/1270 за позовом Державної податкової інспек ції у м. Первомайську Лугансь кої області до Державного ре єстратора Первомайської міс ької ради, Товариства з обмеж еною відповідальністю "Тріум ф-ДТІ" про визнання недійсним и змін та зобов'язання вчинит и певні дії,-
ВСТАНОВИЛА:
Позивач Державна податкова інспекція у м. Перв омайську Луганської області звернулася до суду з позовом до Державного реєстратора П ервомайської міської ради, Т овариства з обмеженою відпов ідальністю "Тріумф-ДТІ" про ви знання недійсним запис від 15.1 2.2010 №1 103 107 0007 024195 про державну перере єстрацію товариства з обмеже ною відповідальністю "Тріумф -ДТІ", ід. номер 36246719, зобов'язання державного реєстратора Перв омайської міської ради зроби ти реєстраційну дію "внесенн я змін до відомостей про юрид ичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих докумен тах", якою внести до Єдиного Де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців інформацію про попередн є місцезнаходження ТОВ "Тріу мф-ДТІ"; визнання неправомірн ими дії посадових осіб ТОВ "Тр іумф-ДТІ" щодо надання недост овірних даних, а саме Державн ому реєстратору Первомайськ ої міської ради.
Постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 09.02.2011 року у задоволенн і позовних вимог Державної п одаткової інспекції у м. Перв омайську Луганської області до Державного реєстратора П ервомайської міської ради, Т овариства з обмеженою відпов ідальністю "Тріумф-ДТІ" відмо влено. Провадження у справі в частині вимог визнати непра вомірними дії посадових осіб ТОВ "Тріумф-ДТІ" щодо надання недостовірних даних, а саме Д ержавному реєстратору Перво майської міської ради закрит о.
Не погодившись з таким судо вим рішенням, позивачем пода но апеляційну скаргу, в якій п росить постанову суду скасув ати, посилаючись на невірне з астосування судом першої інс танції норм матеріального та процесуального права. В обґр унтування апеляційної скарг и апелянтом зазначено, що суд не звернув увагу на те, що Де ржавні реєстратори ні Запо різької міської ради а ні Пер вомайської міської ради не в рахували всіх обставин, що мо гли вплинути на прийняття рі шення (вчинення відповідних дій). Поза увагою суб'єкта влад них повноважень залишились ф акти невідповідності чинном у законодавству поданих на р еєстрацію документів. Відпов ідно до ч.2 ст.4 Закону України в ід 15 травня 2003 року N 755-ГУ «Про дер жавну реєстрацію юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців» (далі - Закон N 755-IV ) порядок проведення державної реєстр ації включає, зокрема, переві рку документів, які подаютьс я державному реєстратору, на відсутність підстав для від мови у проведенні реєстрацій ної дії. У відповідності до ч.2 ст. 25 Закону N 755-ГУ перевірка на відсутність підстав для відм ови, які передбачені абзацам и 5-8 ч. І ст. 27 цього Закону, здійс нюється з використанням відо мостей з Єдиного державного реєстру.
Сторони до суду апеляційно ї інстанції не з' явилися, пр о дату, час та місце розгляду с прави повідомлені належним ч ином. Колегія суддів розгляд ає дану справу відповідно ви могам ст. 197 КАС України у поряд ку письмового провадження за наявними у справі матеріала ми.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, п еревіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляц ійної скарги, перевіривши юр идичну оцінку обставин справ и та повноту їх встановлення , дослідивши правильність за стосування судом першої інст анції норм матеріального та процесуального права, вважає за необхідне вимоги, викладе ні в апеляційній скарзі, зали шити без задоволення, а поста нову суду першої інстанції з алишити без змін, з наступних підстав.
Відповідно до п.2 статт і 19 Конституції України орган и державної влади та органи м ісцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.
В судовому засіданні встан овлено що, відповідно до дові дки з Єдиного державного реє стру юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців 15.12.2010 Де ржавним реєстратором Запо різької міської ради було пр оведено реєстраційну дію "пі дтвердження відомостей про ю ридичну особу" відносно Това риства з обмеженою відповіда льністю "Тріумф-ДТІ", ід. код 3624671 9, якою внесено відомості щодо нового місцезнаходження тов ариства, а саме: Луганська о бласть, м. Первомайськ, кварта л 40 років Победи, буд. 18, кв. 72, пр о зроблено відповідний запис 8 до ЄДР №1 103 107 0007 024195, а 22.12.2010 року була проведена запис 9 про зняття з обліку ( а.с.28).
17.12.2010р. начальником ДПІ в м. Пер вомайську надано запит №24/29-01 н а встановлення місцезнаходж ення платника податків ТОВ "Т ріумф-ДТІ". На цей запит відділ ом податкової міліції складе но довідку №5977/7/26-153 від 21.12.2010 та пов ідомлення №24/29-01 від 21.12.2010, в яких з азначено про неможливість вс тановлення місцезнаходженн я платника податків та його в ідсутність за місцезнаходже нням (а.с. 10-12). Отримання даних за питів і стало підставою для з вернення позивача до суду з п озовом до Державного реєстра тора Первомайської міської р ади та ТОВ "Тріумф-ДТІ".
Між сторонами немає р озбіжностей щодо обставин сп рави встановлених судом перш ої інстанції та апеляційним судом, в апеляційній скарзі п озивач вказує на порушення с удом першої інстанції норм м атеріального та процесуальн ого права та зазначає, що у зв' язку з внесенням до Єдиного Д ержавного реєстру недостові рних даних про місцезнаходже ння суб'єкта господарювання, податковий орган позбавлени й можливості здійснювати фун кції щодо контролю правильно сті та повноти надходження д о бюджету податків та зборів .
Згідно п.п. 2.1.4 п.2.1 ст. 2 Зак ону України “Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами ”, в редакції, яка була чин ною на час правочинів, контро люючими органами стосовно по датків і зборів (обов'язкових платежів), які справляються д о бюджетів та державних ціль ових фондів, є податкові орга ни.
Повноваження податкових о рганів визначені Законом Укр аїни “Про державну податкову службу в Україні”, ст. 10 цього з акону визначені функції держ авних податкових інспекцій у тому числі щодо забезпеченн я обліку платників податкі в, інших платежів, правильніс ть обчислення і своєчасність надходження цих податків, п латежів.
Таким чином, позивач у справ і - суб' єкт владних повнов ажень, на якого чинним законо давством України покладені в ладні управлінські функції у сфері податкових правовідно синах стосовно платників под атків.
Як зазначалось раніше, прав а, функції та основні напрямк и діяльності органів податко вої служби визначені Законом України “Про державну подат кову службу в Україні ”, полож еннями п.11 ст.10 якого державним податковим інспекціям надан е право подавати до судів поз ови до підприємств, установ, о рганізацій та громадян про в изнання угод недійсними і ст ягнення в доход держави кошт ів, одержаних ними за такими у годами, а в інших випадках - ко штів, одержаних без установл ених законом підстав, а також про стягнення заборгованост і перед бюджетом і державним и цільовими фондами за рахун ок їх майна; п. 17 ст. 11 цього Закон у передбачене право податков их органів звертатися у пере дбачених законом випадках до судових органів із заявою (по зовною заявою) про скасуванн я державної реєстрації суб'є кта підприємницької діяльно сті, ч. 8 ст. 11 Закону надане прав о звернення до суду з позовом про надання дозволу на прове дення позапланової виїзної п еревірки.
З системного аналізу норм ч инного законодавства, зокрем а, Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України “Про державну подат кову службу в Україні ”, подат кового законодавства Україн и вбачається, що податковим о рганам надані владні управлі нські функції стосовно суб'є ктів господарювання у сфері податкових взаємовідносин.
При цьому жодною нормою чин ного законодавства України п одатковим органам не надане право на звернення до суду з п озовними заявами про оскарже ння дій державних органів та наданих ними документів.
Оскільки ні Законом, ні Коде ксом не передбачений такий с посіб захист прав позивача, я к зобов' язання орган держав ної реєстрації скасувати або внести запис до Єдиного Держ авного реєстру юридичних осі б та фізичних осіб - підприємц ів, звертаючись до адміністр ативного суду з зазначеною п озовною заявою, податкова ін спекція діяла не у встановле ний законодавством спосіб та з перевищенням повноважень, наданих їй чинним законодав ством України.
Щодо дій державного реєстр атора по внесенню змін до реє страційної картки, колегія с уддів погоджує висновок суду першої інстанції, з огляду на наступне.
Статтею 13 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні» зі змінами та допо вненнями встановлено, що пос адові особи органів державно ї податкової служби зобов'яз ані дотримуватися Конституц ії і законів України, інших но рмативних актів, прав та охор онюваних законом інтересів г ромадян, підприємств, устано в, організацій, забезпечуват и виконання покладених на ор гани державної податкової сл ужби функцій та повною мірою використовувати надані їм п рава.
Згідно з п.п. 2 ч. 1 ст. 10 Закону Ук раїни “Про державну податку службу в Україні ”, державні п одаткові інспекції в районах , містах без районного поділу , районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції виконують відп овідні функції, зокрема, забе зпечують облік платників под атків, інших платежів, правил ьність обчислення і своєчасн ість надходження цих податкі в, платежів, а також здійснюют ь реєстрацію фізичних осіб - п латників податків та інших о бов'язкових платежів
Облік платників податків є однією з основних функцій ор ганів державної податкової с лужби, яка створює передумов и для здійснення контролю за правильністю обчислення, по внотою і своєчасністю перера хування податків і зборів (об ов'язкових платежів) до бюдже тів та до державних цільових фондів (п.2.1 ст.2 Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів), затвер дженого наказом ДПА України від 19.02.98 №80 та зареєстрованого в Мін' юсті України 16.03.98 за №172/2612, з і змінами та доповненнями.
При цьому, облік платників п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) здійснюється орг анами державної податкової с лужби та іншими державними о рганами відповідно до законо давства. Взяття на облік юрид ичних осіб та фізичних осіб - п ідприємців як платників пода тків, зборів (обов'язкових пла тежів) в органах державної по даткової служби здійснюютьс я на підставі відомостей з ре єстраційної картки, наданих державним реєстратором згід но із Законом України «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підп риємців», не пізніше наступн ого робочого дня з дня отрима ння зазначених відомостей ор ганами державної податкової служби (ст. 5 Закону України «П ро систему оподаткування», з і змінами та доповненнями (да лі - Закон №1251)).
Пунктом 3.5 Порядку встановл ено, що місцем обліку платник ів податків є відповідний ор ган державної податкової слу жби за зареєстрованим місцез находженням юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) чи зареєстр ованим місцем проживання (зд ійснення діяльності) самозай нятої особи, якщо інше не пере дбачене цим Порядком.
За визначенням ст. 1 Закону У країни «Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців» місце знаходження юридичної особи - це адреса органу або особи , які згідно із законом чи уста новчими документами юридичн ої особи виступають від її ім ені.
Відповідно до ч. 3 ст. 4 вказан ого Закону України встановл ено, що зміни до установчих до кументів юридичної особи, а т акож зміна прізвища та/або ім ені, та/або по батькові (далі - і мені) або місця проживання фі зичної особи - підприємця під лягають обов'язковій державн ій реєстрації шляхом внесенн я відповідних змін до записі в Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом.
Частиною 1 ст. 17 вказаного Зак ону України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємців» передбачено, що відомості пр о юридичну особу або фізичну особу - підприємця включають ся до Єдиного державного реє стру шляхом внесення записів на підставі відомостей з від повідних реєстраційних карт ок та відомостей, що надаютьс я юридичними особами державн ому реєстратору за місцезнах одженням реєстраційної спра ви згідно із законодавством України. Відповідальність за відповідність установчих до кументів законодавству несу ть засновники (учасники) юрид ичної особи.
Частиною 2 ст. 17 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців» зокрема пе редбачено, що в Єдиному держа вному реєстрі містяться відо мості щодо місцезнаходження юридичної особи.
Відповідно до змісту части н 1, 2 ст.18 вказаного вище Закону встановлено, що якщо відомос ті, які підлягають внесенню д о Єдиного державного реєстру , були внесені до нього, то так і відомості вважаються досто вірними і можуть бути викори стані в спорі з третьою особо ю, доки до них не внесено відпо відних змін. Якщо відомості, я кі підлягають внесенню до Єд иного державного реєстру, є н едостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як н а достовірні. Третя особа не м оже посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або мо гла знати про те, що такі відом ості є недостовірними.
Частиною першою ст. 29 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців» вс тановлено, що для проведення державної реєстрації змін д о установчих документів юрид ична особа повинна подати (на діслати рекомендованим лист ом з описом вкладення) такі до кументи:
- заповнену реєстраційну ка ртку на проведення державної реєстрації змін до установч их документів юридичної особ и;
- примірник оригіналу або но таріально засвідчену копію р ішення про внесення змін до у становчих документів. Докуме нт, що підтверджує правомочн ість прийняття рішення про в несення змін до установчих д окументів;
- оригінали установчих доку ментів юридичної особи з від міткою про їх державну реєст рацію з усіма змінами, чинним и на дату подачі документів, а бо копію опублікованого в сп еціалізованому друкованому засобі масової інформації п овідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригі налів установчих документів ;
- два примірники змін до уст ановчих документів юридично ї особи у вигляді окремих дод атків або два примірники уст ановчих документів у новій р едакції;
- документ, що підтверджує в несення реєстраційного збор у за проведення державної ре єстрації змін до установчих документів.
Надання інших документів п ри зміні місцезнаходження юр идичної особи ст. 29 зазначеног о Закону не передбачено.
У разі надходження державн ому реєстратору від органу д ержавної податкової служби п овідомлення встановленого з разка про відсутність юридич ної особи за її місцезнаходж енням державний реєстратор з обов'язаний надіслати рекоме ндованим листом протягом п'я ти робочих днів з дати надход ження зазначеного повідомле ння юридичній особі повідомл ення щодо необхідності подан ня державному реєстратору ре єстраційної картки.
У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дат и надходження їй відповідног о повідомлення реєстраційно ї картки про підтвердження в ідомостей про юридичну особу державний реєстратор повине н внести до Єдиного державно го реєстру запис про відсутн ість підтвердження зазначен их відомостей. Якщо державно му реєстратору повернуто рек омендованого листа з відмітк ою відділення зв'язку про від сутність юридичної особи за зазначеною адресою, державни й реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстр у запис про відсутність юрид ичної особи за її місцезнахо дженням. Доказів направлення Позивачем повідомлення держ авному реєстратору про відсу тність юридичної особи ТОВ « Тріумф-ДТІ» за її місцезнахо дженням суду не надано.
Частиною 7 ст. 29 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців» встановле но, що державному реєстратор у забороняється вимагати док ументи для проведення держав ної реєстрації змін до устан овчих документів юридичної о соби, якщо вони не передбачен і частинами першою - шостою ці єї статті.
Згідно ст. 30 Закону України « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - підприємців», державний реєс тратор відмовляє у проведенн і державної реєстрації змін до установчих документів юри дичної особи за наявності пі дстав, встановлених частиною першою статті 27 цього Закону.
Частиною першою статті 27 за значеного Закону встановлен о, що підставами для відмови у проведенні державної реєстр ації юридичної особи є:
- невідповідність відомос тей, які вказані в реєстрацій ній картці на проведення дер жавної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазнач ені в документах, що подані дл я проведення державної реєст рації юридичної особи;
- невідповідність установ чих документів вимогам части ни третьої статті 8 цього Зако ну;
-· порушення порядку створ ення юридичної особи, який вс тановлено законом, зокрема;
- наявність обмежень на зайн яття відповідних посад, вста новлених законом щодо осіб, я кі зазначені як посадові осо би органу управління юридичн ої особи;
- невідповідність відомост ей про засновників (учасникі в) юридичної особи відомостя м щодо них, які містяться в Єди ному державному реєстрі;
- наявність обмежень щодо вч инення засновниками (учасник ами) юридичної особи або упов новаженою ними особою юридич них дій, які встановлені абза цом четвертим частини другої статті 35 цього Закону;
- наявність в Єдиному держав ному реєстрі найменування, я ке тотожне найменуванню юрид ичної особи, яка має намір зар еєструватися;
- використання у найменуван ні юридичної особи приватног о права повного чи скорочено го найменування органу держа вної влади або органу місцев ого самоврядування, або похі дних від цих найменувань, або історичного державного найм енування, перелік яких встан овлюється Кабінетом Міністр ів України;
- встановлена іншими закона ми заборона використання у н айменуванні юридичної особи певних термінів, абревіатур , похідних термінів.
Відмова у проведенні держа вної реєстрації юридичної ос оби з інших підстав не допуск ається. Відповідно до ст. 31 Зак ону скасування державної реє страції змін до установчих д окументів юридичної особи зд ійснюється у разі постановле ння судового рішення щодо ск асування рішення засновникі в (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними орг ану про внесення змін до уста новчих документів юридичної особи, або про визнання повні стю або частково недійсними змін до установчих документі в юридичної особи суд у день н абрання законної сили судови м рішенням надсилає його дер жавному реєстратору для внес ення запису про судове рішен ня щодо скасування державної реєстрації змін до установч их документів юридичної особ и. Дата надходження відповід ного судового рішення вносит ься до журналу обліку реєстр аційних дій. Державний ре єстратор у строк, що не переви щує двох робочих днів з дати н адходження судового рішення щодо скасування державної р еєстрації змін до установчих документів юридичної особи , вносить до Єдиного державно го реєстру запис щодо скасув ання державної реєстрації зм ін до установчих документів юридичної особи, якщо інше не встановлено судовим рішення м, та в той же день повідомляє органи статистики, державної податкової служби, Пенсійно го фонду України про внесенн я такого запису.
За приписами ст. 38 Закону про порядок державної реєстраці ї припинення юридичної особи на підставі судового рішенн я, що не пов'язане з банкрутств ом юридичної особи є наступн е.
1. Суд, який постановив рішен ня щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкр утством юридичної особи, у де нь набрання таким рішенням з аконної сили направляє його копію державному реєстратор у за місцезнаходженням юриди чної особи для внесення до Єд иного державного реєстру зап ису про судове рішення. Дата н адходження відповідного суд ового рішення вноситься держ авним реєстратором до журнал у обліку реєстраційних дій.
2. Підставами для постановле ння судового рішення щодо пр ипинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством ю ридичної особи, зокрема є:
- визнання судом недійсною д ержавної реєстрації юридичн ої особи через допущені при ї ї створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених зако ном;
- провадження нею діяльност і, що суперечить установчим д окументам, або такої, що забор онена законом;
- невідповідність мінімаль ного розміру статутного капі талу юридичної особи вимогам закону;
- неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;
- наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.
Частиною 2 статті 4 зазначен ого Закону передбачено, що по рядок проведення державної р еєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в ключає, зокрема:
- перевірку комплектності д окументів, які подаються дер жавному реєстратору, та повн оти відомостей, що вказані в р еєстраційній картці;
- перевірку документів, які подаються державному реєстр атору, на відсутність підста в для відмови у проведенні де ржавної реєстрації;
- внесення відомостей про юр идичну особу або фізичну осо бу - підприємця до Єдиного дер жавного реєстру;
- оформлення і видачу свідоц тва про державну реєстрацію та виписки з Єдиного державн ого реєстру.
Тобто, у відповідача відсу тні повноваження щодо переві рки зазначеного у реєстрацій ній картці та статуті місцез находження юридичної особи д ійсній адреси органу або осо би, які відповідно до установ чих документів юридичної осо би чи закону виступають від ї ї імені та на момент проведен ня реєстраційних дій відпові дач не мав відомостей, на підс таві яких можна було дійти ви сновку про недостовірність з апису про адресу ТОВ «Тріумф -ДТІ».
Частиною 4 ст. 89 Цивільного к одексу України передбачено, що до Єдиного державного реє стру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменув ання, місцезнаходження, орга ни управління, філії та предс тавництва, мету установи, а та кож інші відомості, встановл ені законом.
З урахуванням ст. 93 Цивільно го кодексу України, абзацу 6 ст атті 1 та ч. 2 ст.17 Закону України “Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців”, серед інши х відомостей до Єдиного держ авного реєстру вносяться від омості про адресу органу або особи, які відповідно до уста новчих документів юридичної особи чи закону виступають в ід її імені.
Частиною 3 ст. 8 Закону Україн и “Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб- підприємців” встановле но, що установчі документи (ус тановчий акт, статут або засн овницький договір, положення ) юридичної особи повинні міс тити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих до кументів законодавству несу ть засновники (учасники) юрид ичної особи.
Як встановлено судом першо ї та апеляційної інстанції т а не спростовано позивачем, п одані до реєстрації у Єдином у державному реєстрі відомо сті щодо зміни місцезнаходже ння Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Тріумф-ДТІ » відповідали вимогам чинног о законодавства щодо їх дост овірності.
Відповідно до ст. 5 Закону Ук раїни «Про Державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців» д ержавна реєстрація юридични х осіб та фізичних осіб - підпр иємців проводиться державни м реєстратором виключно у ви конавчому комітеті міської р ади міста обласного значення або у районній, районній у міс тах Києві та Севастополі дер жавній адміністрації за місц езнаходженням юридичної осо би або за місцем проживання ф ізичної особи - підприємця.
Статтею 11 цього Закону вста новлено, що державний реєстр атор після внесення до Єдино го державного реєстру запису про проведення державної ре єстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця з обов'язаний сформувати реєст раційну справу.
Передача реєстраційної сп рави відповідно до ст. 14 Закон у України «Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців» зд ійснюється у разі зміни місц езнаходження юридичної особ и, якщо нове місцезнаходженн я розташоване на території і ншої адміністративно-терито ріальної одиниці.
Тобто, отримавши документи про зміну місцезнаходження, відповідач правомірно та у с посіб, визначений чинним зак онодавством, здійснив дії що до внесення змін до Єдиного Д ержавного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підп риємців. Оскільки вимоги поз ивача направлені до відпові дача в особі Державного реєс тратора Первомайської міськ ої ради про визнання недійсн им (за розглянутим по даній сп раві позовом) або скасуванню запису( за уточнюючою позовн ою вимогою, яка судом першої і нстанції не розглядалась) №№ 1 103 107 0007 024195 від 15.12.2010 року « внесення змін до відомостей про юриди чну особу, що не пов' язані із змінами в установчих докуме нтах», які фактично виконані державним реєстратором Запо різької міської ради, то відм ова суду в задоволенні позов них вимог також є правомірно ю.
Враховуючи наведене, колег ія суддів вважає, що суд першо ї інстанції дійшов правомірн ого висновку про відмову в за доволені позовної заяви, але невірно визначив підстави т акої відмови.
Керуючись ст.ст. 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, колегія суддів,
УХВАЛИЛА:
Апеляційну скаргу Де ржавної податкової інспекці ї в м. Первомайську Лугансько ї області - залишити без зад оволення.
Постанову Лугансько го окружного адміністративн ого суду від 09 лютого 2011р. по адм іністративній справі № 2а-182//11/127 0 за позовом Державної податк ової інспекції у м. Первомайс ьку Луганської області до Де ржавного реєстратора Первом айської міської ради, Товари ства з обмеженою відповідаль ністю "Тріумф-ДТІ" про визнанн я недійсними змін та зобов'яз ання вчинити певні дії - зал ишити без змін.
Ухвала апеляційної інстан ції за наслідками розгляду у письмовому провадженні наби рає законної сили через п' я ть днів після направлення їх копій особам, які беруть учас ть у справі, і може бути оскарж ена в касаційному порядку бе зпосередньо до Вищого адміні стративного суду України про тягом двадцяти днів після на брання законної сили.
Головуючий: Т.Г.Арабей
Судді: І.В.Геращенко
Л.В .Губська
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2011 |
Оприлюднено | 21.04.2011 |
Номер документу | 14973540 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Т.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні