Рішення
від 14.04.2011 по справі 5010/694/2011-22/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

5010/694/2011-22/23

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

  

14 квітня 2011 р.   справа № 5010/694/2011-22/23   

          Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Малєєвої О.В.             

при секретарі судового засідання Стефанів М.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: приватного підприємства "Теплобуденерго", юридична адреса: с. Добровляни, Калуський район, Івано-Франківська область, 77361; поштова адреса: вул. Грушевського, 54, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300,

до відповідача: управління освіти Калуської міської ради, вул. Підвальна, 16, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300,

про стягнення 34970 грн. заборгованості за договором підряду, 10280, 72 грн. - інфляційних втрат, 2 529,33 грн. - 3% річних, всього - 47 780,05 грн.,

за участю представників сторін:

від позивача:  адвокат Посацька Х.М., посвідчення №715 від 18.12.09р., договір про надання правової допомоги від 11.01.11р.,

від відповідача:  представник Мельник Г.М., довіреність №01-15/927 від 02.09.10р.,  

                                                                  в с т а н о в и в :

              Приватним підприємством "Теплобуденерго" заявлено позов до управління освіти Калуської міської ради про стягнення 34970 грн. заборгованості за договором підряду, 10280,72 грн. - інфляційних втрат, 2 529,33 грн. - 3% річних, всього - 47 780,05 грн.      

          Позовні вимоги мотивовані тим, що між позивачем, як підрядником, та відповідачем, як замовником, 31.07.2008р. було укладено договір підряду №07/08-19, згідно якого замовник доручає, а підрядник забезпечує відповідно до кошторису та до умов договору виконання  робіт по капітальному ремонту системи опалення дитячого садка “Червона шапочка”, вартістю 39970 грн. Вказує на те, що відповідно до умов даного договору підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи, які подає для підписання замовнику; замовник зобов'язаний підписати подані підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обгрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3-х днів з дня одержання. Зазначає, що згідно умов договору оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів замовником. Факт виконання робіт за жовтень 2008р. на суму 39961 грн. доводить відповідним актом приймання виконаних підрядних робіт та довідками про вартість виконаних підрядних робіт. Посилається на те, що замовник належним чином не розрахувався за виконані підрядні роботи, внаслідок чого станом на 12.01.2011р. існувала заборгованість в сумі 34970грн., що підтверджується актом про взаємозвірку розрахунків. Відповідно до ч.2 ст.625 ЦК України нарахував відповідачу втрати від інфляції в сумі 10280,72 грн, а також 3% річних  в сумі 2529,33 грн.

          Аналогічні пояснення представник позивача дав в судовому засіданні.   

Представник відповідача в судовому засіданні 14.04.2011р. заявлений позов частково визнав, факт існування вказаної заборгованості підтвердив. Просив врахувати те, що відповідач є органом місцевого самоврядування і фінансується з місцевого бюджету і що фінансування по даній функції розпочато з кінця березня 2011р.

          Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази, оцінивши їх відповідно до приписів ст. 43 ГПК України, суд встановив наступне.

          31.07.2008р. між приватним підприємством "Теплобуденерго", як підрядником, та відділом капітального будівництва Калуської міської ради, як замовником, був укладений договір підряду №07/08 (надалі "договір підряду"). Відповідно договору підряду замовник доручає, а підрядник забезпечує відповідно до кошторису та до умов договору виконання  робіт по капітальному ремонту системи опалення дитячого садка “Червона шапочка” в м Калуші, вул. Січових Стрільців, 17. В  договору підряду визначена приблизна договірна ціна робіт  - 39970грн. Також умовами договору підряду встановлено, що розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі КБ-2в і КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт.  Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи, які подає для підписання замовнику; замовник зобов'язаний підписати подані підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обгрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3-х днів з дня одержання. Згідно умов договору підряду оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів замовником.

          Відповідно до ст.509 ЦК України зобов'язання виникають з підстав, встановлених ст.11 ЦК України, зокрема з договорів.  Зобов'язанням є  правовідношення,  в  якому  одна  сторона (боржник)   зобов'язана   вчинити   на   користь   другої  сторони (кредитора) певну дію (передати  майно,  виконати  роботу,  надати послугу,  сплатити  гроші  тощо) або утриматися від певної дії,  а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.

          Як передбачено ст.526  ЦК  України   зобов'язання повинні виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Аналогічні положення містяться в ст.ст.179, 193 ГК України.

          Згідно ч.1 ст.837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

          За приписами ч.1 п.1 ст.530 ЦК України, якщо у зобов'язанні встановлено строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

          Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом (ч.1 ст.612 ЦК України).

          Актом приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2008р. та довідкою про вартість виконаних підрядних робіт за жовтень 2008р. підтверджується виконання підрядником робіт по вказаному об'єкту на суму 39961грн.

          Відповідач оплату даних робіт належним чином не здійснив. Згідно акту про звірку взаємних розрахунків станом на 12.01.2011р. заборгованість за виконані підрядні роботи по даному об'єкту становить 34970 грн.  

          Як передбачено ст.625 ЦК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з врахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних з простроченої суми. За розрахунком позивача інфляційні втрати по сумі заборгованості 34970грн.  становлять 10280,72грн., а 3% річних -  2529,33грн.

          Враховуючи викладене, позовні вимоги ПП "Теплобуденерго" підлягають задоволенню.

   

Судові витрати згідно ст.49 ГПК України покладаються на відповідача.  Відповідно до ст.44 ГПК України до складу судових витрат відноситься 477,80грн. сплаченого державного мита, 236грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, 3000грн. оплати послуг адвоката (договір про надання правової допомоги від 11.01.2011р., свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю №715 від 18.12.2009р., посвідчення  №715 від 18.12.2009р., квитанція №1005210 від 15.03.2011р.).

Керуючись  ст.ст. 8, 124 Конституції України, ст.ст. 43,49, ст. 82 -85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

          Задовольнити позов приватного підприємства "Теплобуденерго" до  управління освіти Калуської міської ради про стягнення 34970 грн. заборгованості за договором підряду, 10280,72 грн. - інфляційних втрат, 2 529,33 грн. - 3% річних, всього - 47 780,05 грн.

          

          Стягнути з управління освіти Калуської міської ради (вул.Підвальна, 16, м.Калуш, Івано-Франківська область, 77300, код 02143459) в користь приватного підприємства "Теплобуденерго"  (с.Добровляни, Калуський район, Івано-Франківська область, 77361, код 34465288) 34970 (тридцять чотири тисячі дев'ятсот сімдесять)грн. заборгованості за договором підряду, 10 280, 72 грн. (десять тисяч двісті вісімдесять гривень сімдесять дві копійки)  інфляційних втрат, 2 529,33 грн. (дві тисячі п'ятсот двадцять дев'ять гривень тридцять три копійки)  3% річних, всього  47 780,05грн. (сорок сім тисяч сімсот вісімдесять гривень п'ять копійок), а також 477,80 грн. (чотириста сімдесять сім гривень вісімдесять копійок) сплаченого державного мита, 236 (двісті тридцять шість) грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, 3000 (три тисячі) грн. витрат по оплаті послуг адвоката.

Наказ видати стягувачеві після набрання рішенням законної сили.

 

Суддя                                                                           Малєєва О. В.

  

Повне рішення складено 19.04.11

 

виготовлено в КП "Документообіг  госп. судів"


Бандура В. С.   19.04.11  

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення14.04.2011
Оприлюднено22.04.2011
Номер документу14975256
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5010/694/2011-22/23

Рішення від 14.04.2011

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

Ухвала від 04.04.2011

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні