Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІ ЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а -8928/09/8/0170
29.09.10 м. Севастополь
Севастопольсь кий апеляційний адміністрат ивний суд у складі колегії су ддів:
головуючого судді Кур апової З.І.,
суддів Омельченк а В. А. ,
Яковенко С.Ю.
секретар судового засід ання Яіцкова К.М.
за участю сторін:
представник позивача, То вариства з обмеженою відпові дальністю "Лепрікон"- не з' яв ився, про час та місце розгляд у справи повідомлений належн им чином та своєчасно, про при чину неявки суд не повідомив ,
представник відповідача, Державної податкової інспе кції у м. Сімферополі Автоном ної Республіки- не з' явився , про час та місце розгляду спр ави повідомлений належним чи ном та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,
розглянувши апеляційну ск аргу Державної податково ї інспекції у м.Сімферополі А Р Крим на постанову Окружног о адміністративного суду Ав тономної Республіки Крим (су ддя Кушнова А.О. ) від 27.10.09 по сп раві № 2а-8928/09/8/0170
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Лепрікон" (вул. Севастополь ська, 30/7, кв. 4, м. Сімферополь, Авт ономна Республіка Крим, 95011)
до Державної податково ї інспекції у м. Сімферополі А Р Крим (вул. М.Залки, 1/9, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, 95053)
про визнання протиправним та скасування рішення
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного ад міністративного суду АР Крим від 27.10.2009 у справі № 2а-8928/09/8/0170 (суддя Кушнова А.О.) уточненні позовн і вимоги задоволені у повном у обсязі.
Визнано протиправними та с касовано рішення ДПІ у м.Сімф ерополі про застосування штр афних (фінансових) санкцій №000 6312303 від 06.04.09р. у частині застосув ання штрафних санкцій на сум у 9520 грн., №0006302303 від 06.04.09 р. у частині застосування штрафних санкц ій на суму 6800грн., №0008182303 від 06.05.09р. н а суму 3400грн., №0009242303 від 21.05.2009р. на су му 8160 грн., №0009792303 від 26.05.2009р. на суму 1 0200грн.
Стягнуто на користь Товари ства з обмеженою відповідаль ністю “Лепрікон” (м. Сімфер ополь, вул. Севастопольська, 30 /7, кв.4, код ЄДРПОУ 32836818, рахунки невідомі) з Державного бюдже ту України судовий збір у роз мірі 3 гривні 40 копійок.
Не погодившись з постаново ю суду, Державна податкова ін спекція у м.Сімферополі АР Кр им звернулася з апеляційною скаргою, в якій просить скасу вати постанову Окружного адм іністративного суду АР Крим від 27.10.2009 у справі № 2а-8928/09/8/0170 та при йняти нову постанову суду як ою апеляційну скаргу ДПІ у м.С імферополі задовольнити, у п озові ТОВ „Лепрікон” відмови ти.
Апеляційна скарга мотивов ана тим, що судом порушені нор ми чинного законодавства.
У судове засідання 29.09.2010року представники сторін не з' яв илися, явку своїх представни ків не забезпечили, про місце , день та час його проведення п овідомлени належним чином.
Чинне законодавство не обм ежує коло представників осіб , які беруть участь у справі, п ри апеляційному розгляді адм іністративної справи.
Відповідно до пункту 4 статт і 196 Кодексу адміністративног о судочинства України, непри буття у судове засідання сто рін, належним чином повідомл ених про дату, час та місце апе ляційного розгляду, не переш коджає судовому розгляду спр ави.
На підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, п еревіривши юридичну оцінку о бставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши пр авильність застосування су дом першої інстанції норм ма теріального та процесуально го права, вважає, що апеляційн а скарга не підлягає задово ленню з наступних підстав.
Товариство з обмеженою від повідальністю "Лепрікон" зве рнулося до Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим з адміністрат ивним позовом до Державної п одаткової інспекції у м.Сімф ерополі про визнання протипр авними та скасування рішень ДПІ у м.Сімферополі про засто сування штрафних (фінансових ) санкцій №0006312303 від 06.04.09р. на суму 9 860грн., №0006302303 від 06.04.09 р. на суму 6900грн ., №0008182303 від 06.05.09р. на суму 3400грн., №000924 2303 від 21.05.2009р. на суму 8160 грн., №0009792303 ві д 26.05.2009р. на суму 10200грн.
В ході судового розгляду по зивач уточнив позовні вимоги та просив суд визнати протип равними та скасувати рішення ДПІ у м.Сімферополі про засто сування штрафних (фінансових ) санкцій №0006312303 від 06.04.09р. на суму 9 860грн., №0006302303 від 06.04.09р. на суму 6900грн ., №0008182303 від 06.05.09р. на суму 3400грн., №000924 2303 від 21.05.2009р. на суму 8160 грн., №0009792303 ві д 26.05.2009р. на суму 10200грн., окрім сум штрафних санкцій за не прове дення та відсутність програм ування у рішенні №0006312303 від 06.04.09р. на суму 9860грн., а саме на суму 255 г рн. та 85 грн. відповідно, а також суми штрафних санкцій за не п роведення на суму 100 грн. у ріше нні №0006302303 від 06.04.09 р. на суму 6900грн.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем було п роведено перевірку залів гра льних автоматів ТОВ "Лепріко н", в результаті яких були скла дені акти перевірок : б/н від 30.0 4.09р., № 592/000293 від 04.05.09 р., б/н від 14.04.09 р., б/ н від 12.03.09 р.
Позивач зазначає, що відпов ідно до спірних рішень актам и перевірок нібито встановле ні порушення позивачем п. 1 ст. 3 Закону України "Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій в сфері торгів лі, громадського харчування та послуг", а саме проведення р озрахункової операції на пов ну суму надання послуги чере з незареєстровані належним ч ином в органах ДПІ, неперевед ені у фіскальний режим робот и реєстратори розрахункових операцій, якими є гральні авт омати.
З матеріалів справи вбачає ться, що на підставі направле нь № 0255 № 0256 від 10.03.09 року на підста ві пункту 2 статті 11 Закону Укр аїни "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року № 509-ХІІ із змінами та доповнен нями з метою здійснення конт ролю за додержанням суб'єкта ми господарювання порядку пр оведення розрахунків за това ри (послуги), наявності торгов их патентів та ліцензій поса довим особам податкового орг ану Мартиненку Д.В., Биць кому М.В. було доручено пров ести планову перевірку ТОВ "Л епрікон" з питань дотримання вимог Законів України від 6 ли пня 1995 року № 265/95-ВР "Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій у сфері торгів лі, громадського харчування та послуг", від 23 березня 1996 року № 98/96-ВР "Про патентування деяк их видів підприємницької дія льності", від 19 грудня 1995 року № 4 81/95-ВР "Про державне регулюванн я виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плод ового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", постанов и Правління Національного ба нку України від 15 грудня 2004 рок у № 637 "Про затвердження Положе ння про ведення касових опер ацій у національній валюті в Україні" (а.с.149).
Посадовими особами ДПА у Дн іпропетровській області на п ідставі направлень на провед ення перевірки здійснено пер евірку за дотриманням суб'єк тами господарювання порядку проведення розрахунків за т овари (послуги), наявності тор гових патентів та ліцензій Т овариства з обмеженою відпов ідальністю "Лепрікон" в залі г ральних автоматів за адресою : смт.Покровське, вул. 40 років Жо втня, 31-А, за результатами якої складено акт перевірки від 12. 03.09 року б/н (а.с.146-147).
Перевіркою встановлено, що позивач здійснює діяльність у сфері грального бізнесу на 28 діючих гральних автоматів з наданням послуг в сфері грал ьного бізнесу, які не перевед ені у фіскальний режим робот и, а також інші порушення зако нодавства в сфері розрахунко вих операцій.
Згідно з висновками акту вс тановлені перевіркою обстав ини, що зазначені вище, були оц інені як порушення позивачем вимог п. 1 ст. 3 Закону України в ід 06.07.1995р. №265/95-ВР "Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг" .
Як вбачається з матеріалів справи акт перевірки не міст ить описання гральних автома тів, а саме їх типу, моделі, наз ви, року випуску тощо. Позивач ем акт перевірки був підписа ний із запереченнями.
На підставі акту перевірки від 12.03.09 року б/н відповідач при йняв спірне рішення від 06.04.09 ро ку за №0006312303 про застосування до позивача фінансових санкцій у розмірі 9860,00 гривень, з яких 9 520 ,00 гривень за проведення розра хункових операцій через неза реєстрований належним чином РРО в органах ДПС і не перевед ений у фіскальний режим робо ти. Фінансові санкції у розмі рі 9 520,00 грн. розраховані, виходя чи із двадцяти неоподатковув аних мінімумів доходів грома дян (340 грн.) за кожний гральний автомат, тобто 340 х 28 = 9520,00 гривень . Підставою для застосування фінансових санкцій у сумі 9 520,0 0 грн. в спірному рішенні вказа ний п. 2 ст. 17 Закону України від 06.07.1995р. №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг".
З матеріалів справи вбачає ться, що позивач здійснював п ідприємницьку діяльності у с фері ігорного бізнесу в залі гральних автоматів за адрес ою смт. Покровське, вул. 40 років Жовтня, 31-А, на підставі ліценз ії Міністерства фінансів Укр аїни серії АВ №082993 на організац ію діяльності з проведення а зартних ігор (діяльності з ор ганізації та проведення азар тних ігор на гральних автома тах) з терміном дії з 11.05.2006 року д о 10.05.2011 року та на підставі ліце нзії Ради Міністрів Автономн ої Республіки Крим серії АВ № 342659 на організацію та утриманн я гральних закладів з термін ом дії з 18.12.2008 року до 17.12.2013 року (а.с .89-90).
В залі гральних автоматів з а адресою смт.Покровське, вул . 40 років Жовтня, 31-А ТОВ "Лепріко н" встановлений зареєстрован ий та опломбований у встанов леному порядку реєстратор ро зрахункових операцій ЕR 350F STU.07, з аводський номер КК 00002407, що нале жить позивачу та підтверджує ться довідкою про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій № 0109011155р (а.с. 108), та актом перевірки 12.03.09 року б/н (а.с.146-147).
Також в матеріалах справи є витяг з рішення виконавчого комітету Покровської селищн ої ради Покровського району Дніпропетровської області № 223 від 30.10.08 р. про надання дозволу ТОВ «Лепрікон»на розміщення об'єкту сфери послуг з гральн ого бізнесу за адресою смт.По кровське, вул. 40 років Жовтня, 31 -А, терміном на один рік (а.с.109).
В залі гральних автоматів з а адресою смт.Покровське, вул . 40 років Жовтня, 31-А, позивачем р озміщено 28 гральних автоматі в, на кожний з яких позивачем о тримані, але на момент переві рки оригінали торгових патен тів не знаходилися в наявнос ті, у зв'язку з тим, що вони знах одились в бухгалтерії у м.Дні пропетровськ, що підтверджує ться письмовими поясненнями позивача. Кількість гральни х автоматів визнається сторо нами та не оспорюється.
Позивач використовує грал ьні автомати, які використов уються для гри, та не обладнан і купюроприймачами. Дані тве рдження не заперечуються від повідачем та не спростовують ся, а підтверджуються техніч ним паспортом на гральні авт омати.
На підставі направлень № 0254 т а № 0253 від 10.03.09 року на підставі п ункту 2 статті 11 Закону Україн и "Про державну податкову слу жбу в Україні" від 04.12.1990 року № 509-Х ІІ із змінами та доповненням и з метою здійснення контрол ю за додержанням суб'єктами г осподарювання порядку прове дення розрахунків за товари (послуги), наявності торгових патентів та ліцензій посадо вим особам податкового орган у Неживому О.А., Келембет у О.В. було доручено провест и планову перевірку ТОВ "Лепр ікон" з питань дотримання вим ог Законів України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР "Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг", від 23 березня 1996 року № 98/96-В Р "Про патентування деяких ви дів підприємницької діяльно сті ", від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР "Про державне регулювання ви робництва і обігу спирту ети лового, коньячного і плодово го, алкогольних напоїв та тют юнових виробів", постанови Пр авління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 63 7 "Про затвердження Положення про ведення касових операці й у національній валюті в Укр аїні" (а.с. 155).
Посадовими особами ДПА у Дн іпропетровської області на п ідставі направлень на провед ення перевірки здійснено пер евірку за дотриманням суб'єк тами господарювання порядку проведення розрахунків за т овари (послуги), наявності тор гових патентів та ліцензій Т овариства з обмеженою відпов ідальністю "Лепрікон " в залі г ральних автоматів за адресою : смт. Покровське, вул. Падалки , 116, за результатами якої склад ено акт перевірки від 12.03.09 року б/н (а.с.152-153).
Перевіркою встановлено, що позивач здійснює діяльність у сфері грального бізнесу на 20 діючих гральних автоматів з наданням послуг в сфері грал ьного бізнесу, які не перевед ені у фіскальний режим робот и, а також інші порушення зако нодавства в сфері розрахунко вих операцій.
Згідно з висновками акту вс тановлені перевіркою обстав ини, що зазначені вище, були оц інені як порушення позивачем вимог п. 1 ст. 3 Закону України в ід 06.07.1995р. №265/95-ВР "Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг".
З матеріалів справи вбачає ться, що акт перевірки не міст ить описання гральних автома тів, а саме їх типу, моделі, наз ви, року випуску тощо. Позивач ем акт перевірки був підписа ний без зауважень.
На підставі акту перевірки від 12.03.09 року б/н відповідач при йняв спірне рішення від 06.04.09 ро ку за № 0006302303 про застосуван ня до позивача фінансових са нкцій у розмірі 6 900,00 гривень, з я ких 6 800,00 грн. за проведення розр ахункових операцій через нез ареєстрований належним чино м РРО в органах ДПС і не переве дений у фіскальний режим роб оти. Фінансові санкції у сумі 6 800,00 грн. розраховані, виходячи із двадцяти неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н (340 грн.) за кожний гральний ав томат, тобто 340 х 20 = 6 800,00 гривень. П ідставою для застосування фі нансових санкцій у сумі 6 800,00 гр н. в спірному рішенні вказани й п. 2 ст. 17 Закону України від 06.07.1 995р. №265/95-ВР "Про застосування ре єстраторів розрахункових оп ерацій у сфері торгівлі, гром адського харчування та послу г".
З матеріалів справи вбачає ться, що позивач здійснював п ідприємницьку діяльності у с фері ігорного бізнесу в залі гральних автоматів за адрес ою смт. Покровське, вул. Падалк и, 116, на підставі ліцензії Міні стерства фінансів України се рії АВ №082993 на організацію діял ьності з проведення азартних ігор (діяльності з організац ії та проведення азартних іг ор на гральних автоматах) з те рміном дії з 11.05.2006 року до 10.05.2011 рок у та на підставі ліцензії Рад и Міністрів Автономної Респу бліки Крим серії АВ № 342659 на орг анізацію та утримання гральн их закладів з терміном дії з 18 .12.2008 року до 17.12.2013 року (а.с.89-90).
В залі гральних автоматів з а адресою смт. Покровське, вул . Падалки, 116, ТОВ "Лепрікон" вста новлений зареєстрований та о пломбований у встановленому порядку реєстратор розрахун кових операцій ЕR 350F STU.07, заводсь кий номер КК 00001549, що належить по зивачу та підтверджується до відкою про реєстрацію книги обліку розрахункових операц ій № 0109009340р. (а.с. 105), що також підтве рджується актом перевірки ві д 12.03.09 року б/н (а.с.152-153).
Також в матеріалах справи є витяг з рішення виконавчого комітету Покровської селищн ої ради Покровського району Дніпропетровської області № 66 від 18.04.07 р. про надання дозволу ТОВ «Лепрікон»на розміщення залу гральних автоматів за а дресою смт. Покровське, вул. Па далки, 116 (а.с. 106).
В залі гральних автоматів з а адресою смт. Покровське, вул . Падалки, 116, позивачем розміще но 20 гральних автоматів, на ко жний з яких позивачем отрима ні та знаходилися в наявност і на момент перевірки торгов і патенти у кількості 20 штук. К ількість гральних автоматів визнається сторонами та не о спорюється.
Позивач використовує грал ьні автомати, які використов уються для гри, та не обладнан і купюроприймачами. Дані тве рдження не заперечуються від повідачем та не спростовують ся, а підтверджуються техніч ним паспортом на гральні авт омати.
На підставі направлень № 000144 та № 000143 від 01.04.09 року на підставі пункту 2 статті 11 Закону Украї ни "Про державну податкову сл ужбу в Україні" від 04.12.1990 року №509 -ХІІ із змінами та доповнення ми з метою здійснення контро лю за додержанням суб'єктами господарювання порядку пров едення розрахунків за товари (послуги), наявності торгових патентів та ліцензій посадо вим особам податкового орган у Карманській Я.В., Гриша євій Л.Е. було доручено пров ести планову перевірку ТОВ "Л епрікон" з питань дотримання вимог Законів України від 6 ли пня 1995 року № 265/95-ВР "Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій у сфері торгів лі, громадського харчування та послуг", від 23 березня 1996 року № 98/96-ВР "Про патентування деяк их видів підприємницької дія льності", від 19 грудня 1995 року № 4 81/95-ВР "Про державне регулюванн я виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плод ового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", постанов и Правління Національного ба нку України від 15 грудня 2004 рок у № 637 "Про затвердження Положе ння про ведення касових опер ацій у національній валюті в Україні" (а.с.143).
Посадовими особами Красно армійської ОДПІ на підставі направлень на проведення пер евірки здійснено перевірку з а дотриманням суб'єктами гос подарювання порядку проведе ння розрахунків за товари (по слуги), наявності торгових па тентів та ліцензій Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Лепрікон" в залі гральних а втоматів за адресою: Донецьк а обл., м.Красноармійськ, вул. Л еніна, б/н, район універмагу «Ш ахтар», за результатами якої складено акт перевірки від 14. 04.09 року б/н (а.с.139-140).
Позивач здійснює діяльніс ть у сфері грального бізнесу на 10 діючих гральних автоматі в з наданням послуг в сфері гр ального бізнесу, які не перев едені у фіскальний режим роб оти.
Згідно з висновками акту вс тановлені перевіркою обстав ини були оцінені як порушенн я позивачем вимог п. 1,3 ст. 3 Зако ну України від 06.07.1995р. №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг".
Акт перевірки не містить оп исання гральних автоматів, а саме їх типу, моделі, назви, ро ку випуску тощо. Позивачем ак т перевірки був підписаний б ез зауважень. Позивач надав п исьмові пояснення стосовно в иявлених порушень, а саме заз начив, що розрахунки з клієнт ами проводяться через ЕККА, а отже не має підстав для фікса лізації автоматів (а.с.141).
На підставі акту перевірки від 14.04.09 року б/н відповідач при йняв спірне рішення від 06.05.09 ро ку за № 0008182303 про застосуван ня до позивача фінансових са нкцій у розмірі 3 400,00 гривень за проведення розрахункових оп ерацій через незареєстрован ий належним чином РРО в орган ах ДПС і не переведений у фіск альний режим роботи. Фінансо ві санкції розраховані, вихо дячи із двадцяти неоподатков уваних мінімумів доходів гро мадян (340 грн.) за кожний гральни й автомат, тобто 340 х 10 = 3400,00 гривен ь. Підставою для застосуванн я фінансових санкцій в спірн ому рішенні вказаний п. 2 ст. 17 З акону України від 06.07.1995р. №265/95-ВР " Про застосування реєстратор ів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".
Позивач здійснював підпри ємницьку діяльності у сфері ігорного бізнесу в залі грал ьних автоматів за адресою До нецька обл., м.Красноармійськ , вул. Леніна, б/н, район універм агу «Шахтар», на підставі ліц ензії Міністерства фінансів України серії АВ №082993 на орган ізацію діяльності з проведен ня азартних ігор (діяльності з організації та проведення азартних ігор на гральних ав томатах) з терміном дії з 11.05.2006 р оку до 10.05.2011 року та на підставі ліцензії Ради Міністрів Авт ономної Республіки Крим сері ї АВ № 342659 на організацію та утр имання гральних закладів з т ерміном дії з 18.12.2008 року до 17.12.2013 ро ку (а.с.89-90).
З матеріалів справи вбачає ться, що в залі гральних автом атів за адресою Донецька обл ., м.Красноармійськ, вул. Ленін а, б/н, район універмагу «Шахта р»ТОВ "Лепрікон" встановлени й зареєстрований та опломбов аний у встановленому порядку реєстратор розрахункових оп ерацій Датекс 50001, заводський н омер ДЮ 0900311, що належить позива чу та підтверджується довідк ою про реєстрацію книги облі ку розрахункових операцій № 0109007548р. (а.с. 101), що також підтвердж ується актом перевірки 14.04.09 ро ку б/н (а.с.139-140).
В залі гральних автоматів з а адресою Донецька обл., м.Крас ноармійськ, вул. Леніна, б/н, ра йон універмагу «Шахтар», поз ивачем розміщено 10 гральних а втоматів, на кожний з яких поз ивачем отримані та знаходили ся в наявності на момент пере вірки торгові патенти у кіль кості 10 штук. Кількість гральн их автоматів визнається стор онами та не оспорюється.
Позивач використовує грал ьні автомати, які використов уються для гри, та не обладнан і купюроприймачами. Дані тве рдження не заперечуються від повідачем та не спростовують ся, а підтверджуються техніч ним паспортом на гральні авт омати.
На підставі направлень № 61 в ід 27.01.09 року на підставі пункту 2 статті 11 Закону України "Про д ержавну податкову службу в У країні" від 04.12.1990 року № 509-ХІІ із з мінами та доповненнями з мет ою здійснення контролю за до держанням суб'єктами господа рювання порядку проведення р озрахунків за товари (послуг и), наявності торгових патент ів та ліцензій посадовим осо бам податкового органу Гор зуеву А.О., Дікановій І.А. було доручено провести план ову перевірку ТОВ "Лепрікон" з питань дотримання вимог Зак онів України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР "Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг" , від 23 березня 1996 року № 98/96-В Р "Про патентування деяких ви дів підприємницької діяльно сті", від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР " Про державне регулювання вир обництва і обігу спирту етил ового, коньячного і плодовог о, алкогольних напоїв та тютю нових виробів", постанови Пра вління Національного банку У країни від 15 грудня 2004 року № 637 "П ро затвердження Положення пр о ведення касових операцій у національній валюті в Украї ні" (а.с.129).
Посадовими особами ДПІ в Кр асногвардійському районі на підставі направлень на пров едення перевірки здійснено п еревірку за дотриманням суб' єктами господарювання поряд ку проведення розрахунків за товари (послуги), наявності то ргових патентів та ліцензій Товариства з обмеженою відпо відальністю " Лепрікон " в залі гральних автоматів за адрес ою: с. Октябрьське, вул. Леніна , 446, за результатами якої склад ено акт перевірки від 30.04.09 року б/н (а.с.130-131).
Перевіркою встановлено, що позивач здійснює діяльність у сфері грального бізнесу на 24 діючих гральних автоматів з наданням послуг в сфері грал ьного бізнесу, які не перевед ені у фіскальний режим робот и.
Згідно з висновками акту вс тановлені перевіркою обстав ини були оцінені як порушенн я позивачем вимог п. 1 ст. 3 Закон у України від 06.07.1995р. №265/95-ВР "Про з астосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг" (із змінами т а доповненнями).
Акт перевірки не містить оп исання гральних автоматів, а саме їх типу, моделі, назви, ро ку випуску тощо. Позивачем ак т перевірки був підписаний б ез зауважень.
На підставі акту перевірки від 30.04.09 року б/н відповідач при йняв спірне рішення від 21.05.09 ро ку за № 0009242303 про застосуван ня до позивача фінансових са нкцій у розмірі 8 160,00 гривень за проведення розрахункових оп ерацій через незареєстрован ий належним чином РРО в орган ах ДПС і не переведений у фіск альний режим роботи. Фінансо ві санкції розраховані, вихо дячи із двадцяти неоподатков уваних мінімумів доходів гро мадян (340 грн.) за кожний гральни й автомат, тобто 340 х 24 = 8160,00 гривен ь. Підставою для застосуванн я фінансових санкцій в спірн ому рішенні вказаний п. 2 ст. 17 З акону України від 06.07.1995р. №265/95-ВР " Про застосування реєстратор ів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".
Позивач здійснював підпри ємницьку діяльності у сфері ігорного бізнесу в залі грал ьних автоматів за адресою с.О ктябрьське, вул. Леніна, 446, на п ідставі ліцензії Міністерст ва фінансів України серії АВ №082993 на організацію діяльност і з проведення азартних ігор (діяльності з організації та проведення азартних ігор на гральних автоматах) з термін ом дії з 11.05.2006 року до 10.05.2011 року та на підставі ліцензії Ради Мі ністрів Автономної Республі ки Крим серії АВ № 342659 на органі зацію та утримання гральних закладів з терміном дії з 18.12.2008 року до 17.12.2013 року (а.с.89-90).
В залі гральних автоматів з а адресою с. Октябрьське, вул. Леніна, 446 ТОВ "Лепрікон" встано влений зареєстрований та опл омбований у встановленому по рядку реєстратор розрахунко вих операцій Samsung-ER 350F-UА STU.07, заводс ький номер КК-00001716, що належить п озивачу та підтверджується д овідкою про опломбування № 512/ 07 та довідкою про реєстрацію к ниги обліку розрахункових оп ерацій № 0109009829 (а.с. 111-112), що тако ж підтверджується актом пере вірки від 30.04.09 р. б/н (а.с.130-131).
Також в матеріалах справи є Дозвіл № 33 наданий 25.09.07 р. Октябр ьською селищною радою ТОВ «Л епрікон»на розміщення залу г ральний автоматів за адресою смт.Октябрьське, вул.Леніна, 4 46, який продовжений до 31.05.2009 р.
В залі гральних автоматів з а адресою смт.Октябрьське, ву л. Леніна, 446, позивачем розміще но 24 гральних автоматів, на ко жний з яких позивачем отрима ні та знаходилися в наявност і на момент перевірки торгов і патенти у кількості 24 штук. К ількість гральних автоматів визнається сторонами та не о спорюється.
Як вбачається з матеріалів справи позивач використовує гральні автомати, які викори стовуються для гри, та не обла днані купюроприймачами. Дані твердження не заперечуються відповідачем та не спростов уються, а підтверджуються те хнічним паспортом на гральні автомати.
На підставі направлення № 00 263/1021 від 30.04.09 року на підставі пун кту 2 статті 11 Закону України "П ро державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року № 509-ХІІ і з змінами та доповненнями з м етою здійснення контролю за додержанням суб'єктами госпо дарювання порядку проведенн я розрахунків за товари (посл уги), наявності торгових пате нтів та ліцензій посадовим о собам податкового органу П рохорову В.Б., Демідову К.О . було доручено провести пе ревірку ТОВ "Лепрікон" з питан ь дотримання вимог Законів У країни від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР "Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг", від 23 б ерезня 1996 року № 98/96-ВР "Про патен тування деяких видів підприє мницької діяльності ", від 19 гр удня 1995 року № 481/95-ВР "Про державн е регулювання виробництва і обігу спирту етилового, конь ячного і плодового, алкоголь них напоїв та тютюнових виро бів", постанови Правління Нац іонального банку України від 15 грудня 2004 року № 637 "Про затверд ження Положення про ведення касових операцій у національ ній валюті в Україні" (а.с.137).
Посадовими особами Сакськ ої ОДПІ на підставі направле ння на проведення перевірки здійснено перевірку за дотри манням суб'єктами господарюв ання порядку проведення розр ахунків за товари (послуги), на явності торгових патентів та ліцензій Товариства з обмеж еною відповідальністю "Лепрі кон" в залі гральних автоматі в за адресою: м.Саки, вул. Курор тна, 31-А, за результатами якої с кладено акт перевірки від 04.05.09 року № 592/000293 (а.с.134-135).
Перевіркою встановлено, що позивач здійснює діяльність у сфері грального бізнесу на 30 діючих гральних автоматах з наданням послуг в сфері грал ьного бізнесу, які не перевед ені у фіскальний режим робот и.
Згідно з висновками акту вс тановлені перевіркою обстав ини були оцінені як порушенн я позивачем вимог п. 1 ст. 3 Закон у України від 06.07.1995р. №265/95-ВР "Про з астосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг" (із змінами т а доповненнями).
Акт перевірки не містить оп исання гральних автоматів, а саме їх типу, моделі, назви, ро ку випуску тощо. Позивачем ак т перевірки був підписаний б ез зауважень.
На підставі акту перевірки від 04.05.09 року № 592/000293 відповідач п рийняв спірне рішення від 26.05.09 року за № 0009792303 про застосув ання до позивача фінансових санкцій у розмірі 10200,00 гривень за проведення розрахункових операцій через незареєстров аний належним чином РРО в орг анах ДПС і не переведений у фі скальний режим роботи. Фінан сові санкції розраховані, ви ходячи із двадцяти неоподатк овуваних мінімумів доходів г ромадян (340 грн.) за кожний граль ний автомат, тобто 340 х 30 = 10200,00 грив ень. Підставою для застосува ння фінансових санкцій в спі рному рішенні вказаний п. 2 ст. 17 Закону України від 06.07.1995р. №265/95-В Р "Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг".
Позивач здійснював підпри ємницьку діяльності у сфері ігорного бізнесу в залі грал ьних автоматів за адресою м.С аки, вул. Курортна, 31-А, на підст аві ліцензії Міністерства фі нансів України серії АВ №082993 на організацію діяльності з пр оведення азартних ігор (діял ьності з організації та пров едення азартних ігор на грал ьних автоматах) з терміном ді ї з 11.05.2006 року до 10.05.2011 року та на пі дставі ліцензії Ради Міністр ів Автономної Республіки Кри м серії АВ № 342659 на організацію та утримання гральних закла дів з терміном дії з 18.12.2008 року д о 17.12.2013 року (а.с.89-90).
В залі гральних автоматів з а адресою м.Саки, вул. Курортна , 31-А ТОВ "Лепрікон" встановлени й зареєстрований та опломбов аний у встановленому порядку реєстратор розрахункових оп ерацій ЕR 350F STU.07, заводський номе р КК 00002520, що належить позивачу т а підтверджується довідкою п ро опломбування № 80/09 (а.с. 115), що т акож підтверджується актом п еревірки 04.05.09 року № 592/000293 (а.с.134-135).
Також в матеріалах справи є Дозвіл № 74 наданий 17.02.09 р. викона вчим комітетом Сакської місь кої ради ТОВ «Лепрікон»на ро зміщення залу гральних автом атів за адресою м.Саки, вул. Ку рортна, 31А, строком дії з 17.02.09 р. д о 31.12.2009 р. (а.с.117).
В залі гральних автоматів з а адресою м.Саки, вул.Курортна , 31 А, позивачем розміщено 30 гра льних автоматів, на кожний з я ких позивачем отримані та зн аходилися в наявності на мом ент перевірки торгові патент и у кількості 24 штук. Кількіст ь гральних автоматів визнаєт ься сторонами та не оспорюєт ься.
Як вбачається з матеріалів справи позивач використовує гральні автомати, які викори стовуються для гри, та не обла днані купюроприймачами. Дані твердження не заперечуються відповідачем та не спростов уються, а підтверджуються те хнічним паспортом на гральні автомати.
На час проведення перевіро к гральні автомати не викону вали фіскальних функцій і об лік готівкових коштів в якос ті кредитів, внесених через к упюроприймачі до гральних ав томатів не передбачений, оск ільки у залах гральних автом атів застосовувались зареєс тровані, опломбовані у встан овленому порядку та переведе ні у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових о перацій, через які в зазначен их залах гральних автоматів і проводяться розрахункові о перації.
У статті 11-1 Закону України ві д 04.12.1990р. №509-ХИ "Про державну пода ткову службу в Україні" зазна чено, що перевірки в межах пов новажень податкових органів , визначених Законом України "Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг", є поза плановими.
Стаття 1 Закону №265/95-ВР передб ачає, що реєстратори розраху нкових операцій застосовуют ься фізичними особами-суб'єк тами підприємницької діяльн ості або юридичними особами (їх філіями, відділеннями, інш ими відокремленими підрозді лами), які здійснюють операці ї з розрахунків в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жето нів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг, а також уповноваже ними банками та суб'єктами пі дприємницької діяльності, як і виконують операції купівлі -продажу іноземної валюти.
Стаття 2 Закону №265/95-ВР визнач ає, зокрема, такі терміни:
реєстратор розрахункових операцій - пристрій або прогр амно-технічний комплекс, в як ому реалізовані фіскальні фу нкції і який призначений для реєстрації розрахункових оп ерацій при продажу товарів (н аданні послуг), операцій з куп івлі-продажу іноземної валют и та/або реєстрації кількост і проданих товарів (наданих п ослуг). До реєстраторів розра хункових операцій відносять ся: електронний контрольно-к асовий апарат, електронний к онтрольно-касовий реєстрато р, комп'ютерно-касова система , електронний таксометр, авто мат з продажу товарів (послуг ) тощо;
автомат з продажу товарів (п ослуг) - реєстратор розрахунк ових операцій, який в автомат ичному режимі здійснює видач у (надання) за готівкові кошти або із застосуванням платіж них карток, жетонів тощо това рів (послуг) і забезпечує відп овідний облік їх кількості т а вартості.
Відповідно до п. 1 ст. З Закону №265/95-ВР суб'єкти підприємницьк ої діяльності, які здійснюют ь розрахункові операції в го тівковій та/або в безготівко вій формі (із застосуванням п латіжних карток, платіжних ч еків, жетонів тощо) при продаж у товарів (наданні послуг) у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг зобов'яз ані:
- проводити розрахункові оп ерації на повну суму покупки (надання послуги) через зареє стровані, опломбовані у вста новленому порядку та перевед ені у фіскальний режим робот и реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням в ідповідних розрахункових до кументів, що підтверджують в иконання розрахункових опер ацій, або у випадках, передбач ених цим Законом, із застосув анням зареєстрованих у встан овленому порядку розрахунко вих книжок.
Відповідач у спірних рішен нях посилається на застосува ння до позивача відповідальн ості, передбаченої п. 2 ст. 17 Зак ону України №265.
Пункт 2 статті 17 Закону Украї ни №265 встановлює, що за поруше ння вимог цього Закону до суб 'єктів підприємницької діяль ності, які здійснюють розрах ункові операції за товари (по слуги), за рішенням відповідн их органів державної податко вої служби України застосову є фінансові санкції у таких р озмірах: двадцять неоподатко вуваних мінімумів доходів гр омадян - у разі застосування п ри здійсненні розрахункових операцій непереведеного у ф іскальний режим роботи, неза реєстрованого, неопломбован ого або опломбованого з пору шенням встановленого порядк у реєстратора розрахункових операцій.
Відповідно до проведених в оскаржуваних рішеннях №0006312303 в ід 06.04.09р., №0006302303 від 06.04.09 р., №0008182303 від 06.0 5.09р., №0009242303 від 21.05.2009р., №0009792303 від 26.05.2009р. розрахунків штрафних санкці й за застосування при здійсн енні розрахункових операцій непереведених у фіскальний режим роботи, незареєстрован их та неопломбованих реєстра торів розрахункових операці й, відповідач застосував від повідальність, передбачену п . 2 ст. 17 Закону України №265 у вигл яді фінансових санкцій у роз рахунку двадцять неоподатко вуваних мінімумів доходів гр омадян у разі застосування п ри здійсненні розрахункових операцій непереведеного у ф іскальний режим роботи, неза реєстрованого, неопломбован ого або опломбованого з пору шенням встановленого порядк у реєстратора розрахункових операцій, яким є кожний з грал ьних автоматів, які знаходил ися в залах гральних автомат ів, де проводились перевірки .
Постановою Кабінету Мініс трів України від 07.02.2001р. №121 "Про т ерміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових опер ацій у готівковій та безготі вковій формі із застосування м реєстраторів розрахункови х операцій" (із змінами та допо вненнями) встановлені термін и переведення суб'єктів підп риємницької діяльності на об лік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням РРО, в тому числі для гральних авто матів -31.12.2006р.
При цьому п. 2 вказаної Поста нови КМУ Міністерство економ іки зобов'язано забезпечити розроблення технічних вимог до автоматів з продажу товар ів (послуг), які відповідатиму ть встановленим вимогам, а та кож запам'ятовуючих пристрої в (фіскальної пам'яті) для осна щення автоматів, що вже діють .
Станом на дату прийняття ві дповідачем спірних рішень (06.0 4.09р., 06.05.09р., 21.05.2009р., 26.05.2009р.) не розробле ні автомати з продажу товарі в (послуг), які будуть відповід ати встановленим вимогам, а т акож не розроблені запам'ято вуючи пристрої (фіскальна па м'ять) для оснащення автоматі в, що вже діють.
Отже станом на дату прийнят тя відповідачем спірних ріше нь (06.04.09р., 06.05.09р., 21.05.2009р., 26.05.2009р.) вищевка зані вимоги до гральних авто матів з надання послуг не роз роблені, а організація розро блення автоматів з надання п ослуг, які відповідатимуть з азначеним вимогам, а також за пам'ятовуючих пристроїв (фіс кальної пам'яті) для оснащенн я автоматів, що вже діють не зд ійснена, що унеможливлює зак онне використання позивачем реєстраторів розрахункових операцій для автономних сис тем електронної комерції -гр альних автоматів.
Нерозроблення відповідним и державними органами запам' ятовуючих пристроїв (фіскаль ної пам'яті) для оснащення гра льних автоматів, що вже діють , не може позбавити можливост і позивача використовувати т акі гральні автомати в госпо дарській діяльності.
В спірних правовідносинах має місце автономна система електронної комерції, у якій згідно п. 13 ст. 9 Закону України № 265 "Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг" реє стратор розрахункових опера цій не застосовується.
Постанова Кабінету Мініст рів України № 199 від 18.02.2002 р. "Про за твердження вимог щодо реаліз ації фіскальних функцій реєс траторами розрахункових опе рацій для різних сфер застос ування" передбачає оснащення реєстраторів розрахункових операцій, які застосовуютьс я в різних сферах підприєм ницької діяльності, фіскал ьними блоками, які забезпеч ують безумовне виконання ним и фіскальних функцій, містит ь вимоги до фіскального блок а, фіскальної пам'яті та збере ження інформації. Вказана по станова набрала чинності з 1 л ипня 2002 року.
Згідно пункту 2 вищевказано ї постанови, фіскальний блок - невід'ємна складова частина реєстратора, за допомогою як ої забезпечується реєстраці я обороту, визначення розмір у податку на додану вартість , керування механізмом друку вання чеків і звітів, виведен ня інформації на індикатори цього реєстратора.
Відповідно до пункту 20 цієї постанови КМУ, конструкція р еєстратора повинна забезпеч увати опломбування зовнішнь ого кожуха або кожухів окрем их блоків, що виключає можлив ість доступу до внутрішніх в узлів, крім чекової, контроль ної та фарбувальної стрічок, без зняття або пошкодження п ломб.
В гральних автоматах, що вик ористовуються позивачем у св оїй діяльності, відсутні фіс кальні функції, а також відсу тня можливість реєстрації ро зрахункових операцій при над анні послуг та реєстрація кі лькості наданих послуг. Підп риємство позивача здійснює д іяльність, яка не заборонена Законом, та відповідає всім в имогам діючого законодавств а.
Таким чином, фактично підст авою для визначення порушенн я стало те, що гральні автомат и не оснащені запам'ятовуючи ми пристроями (фіскальною па м'яттю). Зазначений факт не мож е бути підставою для притягн ення позивача до відповідаль ності за оскаржуваними рішен нями, оскільки Законом Украї ни "Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг" не п ередбачено відповідальност і суб'єктів підприємницької діяльності за використання г ральних автоматів, які не осн ащені запам'ятовуючими прист роями (фіскальною пам'яттю), як що всі розрахункові операції , пов'язані з використанням та ких автоматів, проводяться ч ерез реєстратор розрахунков их операцій, наявний в залі гр альних автоматів.
Проведені перевірки позив ача в силу ст. 11-1 Закону України від 04.12.1990р. №509-ХП "Про державну по даткову службу в Україні" є пл ановими.
Встановлене Законом №265/95-ВР з урахуванням постанови Кабі нету Міністрів України від 07.0 2.2001р. №121 "Про терміни переведенн я суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахун кових операцій у готівковій та безготівковій формі із за стосуванням реєстраторів ро зрахункових операцій" зобов' язання щодо застосування з 31 г рудня 2006р. реєстраторів розра хункових операцій при викори станні гральних автоматів, п ередбачає можливість застос ування при цьому самих автом атів з продажу послуг як реєс траторів розрахункових опер ацій, які відповідають вимог ам щодо реалізації фіскальни х функцій гральними автомата ми, так і інших реєстраторів р озрахункових операцій, які в ідповідають вимогам Закону № 265/95-ВР, а саме реєстраторів роз рахункових операцій, які вик ористовуються в залі гральни х автоматів.
Судова колегія погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції, що відповідач не дов ів, що здійснені під час прове дення перевірки розрахунков і операції проводилися через незареєстровані, неопломбов ані у встановленому порядку та непереведені у фіскальний режим роботи реєстратори ро зрахункових операцій з роздр укуванням відповідного розр ахункового документа, якими на його думку є гральні автом ати (автомати з продажу послу г) оскільки в ході перевірки н е проводилась гра на всіх гра льних автоматах, що унеможли влює встановлення самого фак ту порушення, а отже не довів п орушення вимог Закону №265/95 -ВР, а тому застосування фінансо вих санкцій за здійснення ро зрахункових операцій через н епереведений у фіскальний ре жим роботи, незареєстрований , неопломбований реєстратор розрахункових операцій, яким в розумінні відповідача є ко жний з гральних автоматів, як і знаходилися в залах гральн их автоматів позивача, є безп ідставним.
Статтею 12 Закону № 265 чітко вс тановлено, що на території Ук раїни у сферах, визначених ци м Законом, дозволяється реал ізовувати та застосовувати л ише ті реєстратори розрахунк ових операцій вітчизняного т а іноземного виробництва, як і включені до Державного ре єстру реєстраторів розрах ункових операцій та конст рукція і програмне забезпе чення яких відповідає конс трукторсько-технологічній та програмній документації виробника.
Актами перевірок не встано влено та не з'ясовано наявніс ть відповідного грального ав томату (його моделі) у Державн ому реєстрі реєстраторів роз рахункових операцій.
Частина друга статті 17 Зако ну № 265 обов'язковою умовою від повідальності суб'єкта госпо дарювання визначає наявніст ь РРО, яким є реєстратор внесе ний до відповідного реєстру. При цьому відповідальність настає при встановленні факт у здійснення операцій з вико ристанням РРО внесеного до Д ержавного реєстру РРО, який, п ри цьому, не переведений у фіс кальний режим роботи, не заре єстрований або не пломбовани й. Отже, відповідачем безпідс тавно застосовано штрафні са нкції на підставі вказаної н орми, оскільки апарат або при стрій не внесені до Державно го реєстру РРО, який не відпов ідає фіскальним та іншим вим огам РРО, встановленим закон одавством України, не можна в важати РРО в розумінні Закон у №265.
Крім того, з огляду на статт ю 12 та абзац 2 статті 2 Закону № 265 гральний автомат згідно сво го технічного паспорту не пр изначений для реєстрації роз рахункових операцій, не має о знак РРО, так як відсутнє фіск альне забезпечення у вигляді пристрою або програмно-техн ічного комплексу, а також не о снащений купюроприймачем.
Аналізуючи викладені вище обставини та норми, вбачаєть ся, що оскаржувані рішення не відповідають вищенаведеним нормам Закону і підлягають с касуванню у частині застосув ання штрафних санкцій за про ведення розрахункових опера цій через незареєстрований н алежним чином РРО в органах Д ПС і не переведений у фіскаль ний режим роботи, так як відпо відальність застосовано за ф актами і обставинами, які не в изначено законом - за відсутн ості відповідного РРО. Адже г ральний автомат не є реєстра тором розрахункових операці й в розумінні Закону № 265. Оскіл ьки реєстраторами розрахунк ових операцій є ті, що включен і до Державного реєстру реєс траторів розрахункових опер ацій, з додержанням встановл еного порядку їх застосуванн я. При цьому, до Державного реє стру реєстраторів розрахунк ових операцій підлягають вне сенню саме визначені Положен ням та, виключно, реєстратори розрахункових операцій, вст ановлених моделей. Разом з ци м, гральні автомати не внесен о до Реєстру.
Крім того, до позивача засто совано санкції, визначені но рмою, яка передбачає застосу вання санкцій за застосуванн я при здійсненні розрахунков их операцій непереведеного у фіскальний режим роботи, нез ареєстрованого, неопломбова ного або опломбованого з пор ушенням встановленого поряд ку реєстратора розрахункови х операцій. Враховуючи те, що г ральний автомат не є реєстра тором розрахункових операці й, з огляду на те, що його не вне сено до Державного реєстру р еєстраторів розрахункових о перацій, таким чином, оскаржу вані рішення прийняті з пору шення норм чинного законодав ства.
Відповідно до діючого зако нодавства на позивача поклад ається обов'язок проводити р озрахункові операції на повн у суму покупки (надання послу ги) через зареєстровані, опл омбовані у встановленому пор ядку та переведені у фіскаль ний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з р оздрукуванням відповідних розрахункових документів, що й підтверджують виконання розрахункових операцій.
Позивач має в залах гральни х автоматів належним чином з ареєстровані, опломбовані та переведені у фіскальний реж им реєстратори розрахункови х операцій, через які і здійсн юються розрахунки із спожива чами послуг.
Судова колегія погоджуєт ься з висновком суду першої і нстанції, що уточненні позов ні вимоги є правомірними, обґ рунтованими і підлягають зад оволенню.
Позивач просить визнати п ротиправними та скасувати рі шення ДПІ у м. Сімферополі про застосування штрафних (фіна нсових) санкцій №0006312303 від 06.04.09р. н а суму 9860грн., №0006302303 від 06.04.09 р. на су му 6900грн., №0008182303 від 06.05.09р. на суму 3400 грн., №0009242303 від 21.05.2009р. на суму 8160 грн ., №0009792303 від 26.05.2009р. на суму 10200грн., ок рім сум штрафних санкцій за н е проведення та відсутність програмування у рішенні №000631230 3 від 06.04.09р. на суму 9860грн., а саме н а суму 255 грн. та 85 грн. відповідн о, а також суми штрафних санкц ій за не проведення на суму 100 г рн. у рішенні №0006302303 від 06.04.09 р. на с уму 6900грн., але враховуючи вище викладене та приймаючи до ув аги те, що у відповідності до ч .2 ст. 11 КАС України суд може вий ти за межі позовних вимог якщ о це необхідно для повного за хисту прав, свобод та інтерес ів позивача, про захист яких в ін просить, судова колегія по годилась з висновком суду пе ршої інстанції який вважає м ожливим вийти за межі позовн их вимог та визнати протипра вними та скасувати рішення Д ПІ у м.Сімферополі про застос ування штрафних (фінансових) санкцій №0006312303 від 06.04.09р. у частин і штрафних санкцій на суму 9520 г рн., №0006302303 від 06.04.09 р. у частині штр афних санкцій на суму 6800грн., №0 008182303 від 06.05.09р. на суму 3400грн., №0009242303 в ід 21.05.2009р. на суму 8160 грн., №0009792303 від 2 6.05.2009р. на суму 10200грн.
Відповідно до частини 1 стат ті 200 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд а пеляційної інстанції залиша є апеляційну скаргу без задо волення, а постанову або ухва лу суду - без змін, якщо визнає , що суд першої інстанції прав ильно встановив обставини сп рави та ухвалив судове рішен ня з додержанням норм матері ального і процесуального пра ва.
Судова колегія дійшла до ви сновку, що судом першої інста нції правильно встановлені о бставини справи, рішення суд у ухвалене з додержанням нор м матеріального та процесуал ьного права, тому підстав для задоволення апеляційної ска рги та скасування судового р ішення не вбачається.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що апе ляційна скарга Державної под аткової інспекції у м.Сімфер ополі АР Крим на постанову Ок ружного адміністративного с уду АР Крим від 27.10.2009 у справі № 2а -8928/09/8/0170 задоволенню не підлягає .
Керуючись статтями 195, 196, п.1 ч.1 ст.198, 200, п.1 ч.1 ст.205, 206, 212, 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України, суд -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державн ої податкової інспекції у м.С імферополі АР Крим на постан ову Окружного адміністратив ного суду АР Крим від 27.10.2009 у спр аві № 2а-8928/09/8/0170 залишити без задо волення.
Постанову Окружного адмі ністративного суду АР Крим в ід 27.10.2009 у справі № 2а-8928/09/8/0170 залиши ти без змін.
Ухвала набирає законної с или з моменту проголошення з гідно з частиною п' ятою ста тті 254 Кодексу адміністративн ого судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України протягом двадцяти днів після набрання законно ї сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим К одексом, а в разі складення ух вали в повному обсязі відпов ідно до статті 160 цього Кодекс у - з дня складення ухвали в по вному обсязі.
Повний текст судового р ішення виготовлений 05 жовтня 2010 р.
Головуючий суддя підпис З.І .Курапова
Судді підпис В.А.Омельченко
підпис С.Ю. Яковенко
З оригіналом згідно
Суддя З.І.Курапова
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.09.2010 |
Оприлюднено | 27.04.2011 |
Номер документу | 15020005 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Курапова Зоя Іллівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні