Рішення
від 26.03.2008 по справі 2/1560
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

2/1560

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"26" березня 2008 р.Справа № 2/1560

За позовом  Управління житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської

                      міської ради м. Кам'янець-Подільський

до  товариства з обмеженою відповідальністю „Будівельна компанія „Кам'янець”

     м. Кам'янець-Подільський             

про стягнення 15200грн.00коп.

за участю третьої особи без самостійних вимог на стороні позивача –Контрольно-

ревізійне управління в Хмельницькій області м. Хмельницький

                                                                                    Суддя   Дячук Т.В.

Представники:

позивача: Гаджук С.І. -  представник по довіреності №01-20/201  від 25.03.2008р.

Лазарєва О.П. –представник за дорученням №01/20/206 від 25.03.2008р.

відповідача: не з'явився

від третьої особи : не з'явився

Суть спору: Позивач просить суд стягнути з відповідача незаконно використані кошти субвенції виділеної з державного бюджету в сумі 15200грн.00коп.

           Ухвала суду від 14.03.2008р. про порушення провадження у справі направлялась сторонам рекомендованим листом. Відповідно до поштового повідомлення №3365297 відповідачем ухвала суду від 14.03.2008р. отримана 18.03.2008р. Проте, відповідач у судове засідання повноважного представника не направив та відзив на позов не надав. В зв'язку з цим, відповідно до ст.75 ГПК України справа розглядається за наявними у ній документами.                          

Розглядом матеріалів справи встановлено наступне:

Статтею 52 Закону України „Про Державний бюджет України на 2005 рік” та Постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2005 року №765 ”Про розподіл субвенції, що надається з Державного бюджету місцевим бюджетам на збереження історичної забудови міст та об'єктів історико-культурної спадщини у 2005 році” для міського бюджету м. Кам'янець-Подільський було виділено субвенцію в розмірі 2000тис.грн. із загального фонду „Субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток та збереження історичної забудови міст, об'єктів історико-культурної спадщини України”.

Рішенням 37 сесії Кам'янець-Подільської міської ради 4-го скликання №3 від 20.09.2005 року головним розпорядником коштів по 4-х об'єктах згідно розподілу обсягу субвенцій, що надається з державного бюджету міському бюджету „На збереження історичної забудови міст та об'єктів історико-культурної спадщини по КФК 150201 „Збереження, розвиток, реконструкція та реставрація пам'яток культури”, на суму                        1550тис.грн. визначено управління житлово-комунального господарства Кам'янець - Подільської міської ради          

Відповідно до договору підряду від 01.11.2005 року №298 укладеним між Управлінням житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради та ТОВ „Будівельна компанія „Кам'янець”, останній зобов'язувався  виконати реставраційні роботи фасаду будинку ”Міська дума” по вул. Соборній, 1. Оплата реставраційних робіт управлінням житлово-комунального господарства відповідно до актів приймання виконаних підрядних робіт проведена повністю.

Відповідно до Плану контрольно-ревізійної роботи КРУ в Хмельницькій області на IV квартал 2006 року проведено ревізію використання виданих з державного бюджету місцевим бюджетам субвенцій на виявлення об'єктів історико-культурної спадщини, впорядкування історичних населених місць та соціального розвитку в управлінні житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради.

 КРУ у Хмельницькій області проведена перевірка фінансово-господарської діяльності управління житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради за період з 01.01.2005 року по 01.10.2006 року, за наслідками якої складено акт від 29.12.2006 року за №05-18/245.  

Згідно акту ревізії від 29.12.2006 року встановлено незаконне перерахування бюджетних коштів ТОВ „Будівельна компанія „Кам'янець” за виконанні роботи по КЕКВ 2144 „Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури” в сумі 15200грн.00коп., а саме в акти виконаних підрядних робіт форми КБ-2в зайво включено витрати по заробітній платі та вартість матеріалів на зазначену суму, що призвело до завищення вартості підрядних робіт.

18.01.2007 року на ім'я начальника Управління житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради КРУ у Хмельницькій області направлено вимогу про усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження державної власності та фінансів.

23.01.2007р. та 14.08.2007р. управління житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради звернулось до відповідача з вимогою про повернення незаконних видатків, які виявлені під час ревізії цільового та законного використання коштів субвенції виділеної з державного бюджету в сумі 15200грн.00коп.

Оскільки відповідачем не повернено до державного бюджету незаконно використанні кошти субвенції у сумі 15200грн.00коп., позивачем подано позов.

Аналізуючи надані докази, оцінюючи їх у сукупності, судом приймається до уваги наступне:

            Відповідно до ст. 318 Господарського кодексу України за  договором  підряду  на  капітальне  будівництво одна сторона  (підрядник)  зобов'язується  своїми  силами і засобами на замовлення  другої  сторони (замовника) побудувати  і здати замовникові  у  встановлений  строк  визначений  договором  об'єкт відповідно  до  проектно-кошторисної  документації  або   виконати зумовлені   договором   будівельні  та  інші  роботи,  а  замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію,   надати   йому   будівельний   майданчик,  прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.

            Згідно ст. 321 ГК України у  договорі  підряду  на  капітальне  будівництво  сторони  визначають   вартість   робіт   (ціну   договору)  або  спосіб  її визначення.  Вартість робіт за договором  підряду  (компенсація  витрат підрядника та належна йому винагорода) може визначатися складанням приблизного або твердого кошторису. Кошторис вважається  твердим, якщо  договором  не передбачено інше.  Зміни до твердого кошторису можуть бути внесені лише за погодженням сторін. У разі виникнення  потреби  значно  перевищити  приблизний кошторис   підрядник  зобов'язаний  своєчасно  попередити  про  це замовника.  Якщо підрядник не попередив замовника про  перевищення кошторису,   він   зобов'язаний   виконати  роботу,  не  вимагаючи відшкодування понесених додаткових витрат.

            Відповідно до ст. 8 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” до функцій КРУ в Хмельницькій області відноситься проводять  у  підконтрольних    установах   ревізії фінансово-господарської   діяльності,  використання  і  збереження  фінансових  ресурсів,  необоротних  та інших активів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, стану і  достовірності  бухгалтерського  обліку та фінансової звітності.

Пунктом 7  ст. 10 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” передбачено, що Головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право, зокрема, пред'являти керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ, що ревізуються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань збереження і використання державної власності та фінансів.

Судом враховується, що актом проведеної позивачем перевірки фінансово - господарської діяльності житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради за період з 01.01.2005 року по 01.10.2006 року встановлено факт завищення вартості виконаних підрядних робіт ТОВ „Будівельна компанія „Кам'янець” та обсягів відповідних робіт у сумі 15200грн.00коп.

Як вбачається з матеріалів справи, згідно направленої КРУ у Хмельницькій області вимоги від 18.01.2007р. за № 22-05-15/180 про усунення порушень, виявлених перевіркою від 29.12.2006 року, житлово-комунальне господарство Кам'янець-Подільської міської ради  зобов'язано вжити заходи щодо повернення до Державного бюджету завищеної вартості виконаних робіт у сумі 15200грн. Управління житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради в свою чергу звернулось із листами від 23.01.2007р. та 14.08.2007р. до відповідача з вимогою повернення незаконних видатків, які виявлені під час ревізії цільового та законного використання коштів субвенції виділеної з державного бюджету в сумі 15200грн.00коп.

Доказів виконання вимоги позивача відповідачем суду не подано. Не надано відповідачем також доказів, які б спростовували висновки акту перевірки від 29.12.2006 року за №05-18/245.

За таких обставин позовні вимоги про зобов'язання відповідача вжити заходи щодо повернення до бюджету завищеної вартості виконаних робіт у сумі 15200грн.00коп. заявлені правомірно, відповідають чинному законодавству та підлягають задоволенню.           

          Враховуючи викладене, виходячи із заявлених позовних вимог суд прийшов до висновку що позов обґрунтований, підтверджений належними у справі доказами та підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 49 ГПК України державне мито та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу  покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 44, 49, 82-84,116 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

  Позов Управління житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської  міської ради м. Кам'янець-Подільський до товариства з обмеженою відповідальністю „Будівельна компанія „Кам'янець” м. Кам'янець-Подільський про стягнення 15200грн.00коп. задоволити.          

           Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю „Будівельна компанія „Кам'янець” (м. Кам'янець-Подільський, вул. Кн.Коріатовичів, 37а, код 01353835) на користь Управління житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської  міської ради (м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна,5, р/р 35429009001646 в Кам'янець-Подільському УДК, код 03356364) 15200грн.00коп. (п'ятнадцять тисяч двісті гривень 00коп.) незаконно використанні кошти субвенції, 152грн.00коп. (сто п'ятдесят дві гривні 00 коп.)  державного мита, 118 грн.00коп. (сто вісімнадцять гривень 00коп. ) витрат на інформаційно –технічне забезпечення судового процесу.

Видати наказ.

                              Суддя                                                                      Т.В. Дячук

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення26.03.2008
Оприлюднено09.04.2008
Номер документу1511687
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —2/1560

Рішення від 26.03.2008

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Дячук Т.В.

Ухвала від 14.11.2006

Господарське

Господарський суд Львівської області

Хабіб М.Х.

Ухвала від 12.10.2006

Господарське

Господарський суд Львівської області

Хабіб М.Х.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні