ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Рес публіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
13 квітня 2011 р. (15:10) Справа №2а-1483/11/0170
Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі головуючог о судді Радчука А.А., при секре тарі судового засідання Щепа нській А.В., без участі сторін, розглянув у відкритому судо вому засіданні адміністрати вну справу за позовом
Джанкойської об'єднаної де ржавної податкової інспекці ї в АР Крим
до Комунального підприємс тва районне сільське комунал ьне підприємство " Крим"
про стягнення.
Суть спору: Джанкойська ОД ПІ АР Крим звернулась до Окру жного адміністративного суд у АР Крим з адміністративним позовом до Комунального під приємства районне сільське к омунальне підприємство " Кри м" про стягнення заборговано сті у сумі 1 133,34 грн. Позов мотив овано положеннями п. 11 ст. 10 Зак ону України “Про державну по даткову службу в Україні”, на явністю у відповідача заборг ованості з податку з власник ів транспортних засобів та і нших самохідних машин і меха нізмів.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 11.02.11р. відкрито провадження по справі, після закінчення під готовчого провадження справ у призначено до судового роз гляду.
Представник відповідача у судове засідання не з' явил ась, надала заяву про розгляд справи за її відсутності, в як ій позовні вимоги підтримала у повному обсязі, просила зад овольнити.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про день та час розгляду сп рави повідомлений належним ч ином, рекомендованою кореспо нденцією, а також через засоб и масової інформації, про при чини неявки суд не повідомив .
Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів з' ясування обставин по справі, керуючись ст.ст.33,128 КАС України, суд вважає можливим розглядати справу у відсутн ості сторін.
Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази в їх сук упності, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС У країни до компетенції адміні стративного суду віднесено с пори за зверненням суб'єкта в ладних повноважень у випадка х, встановлених законом.
Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.
Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 року №509-ХІІ “ Про державну податкову служб у в Україні” (далі - Закон №509) д ержавні податкові інспекції в районах, містах (крім міст К иєва та Севастополя), районах у містах входять до складу ор ганів державної податкової с лужби і є органами виконавчо ї влади.
Згідно із п. 11 ст. 10 Закону №509 де ржавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об'єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про стягнення заборг ованості перед бюджетом і де ржавними цільовими фондами з а рахунок їх майна.
Пунктом 8 частини першої ста тті 3 КАС України визначено, що позивачем в адміністративні й справі може бути суб'єкт вла дних повноважень, на виконан ня повноважень якого подана позовна заява до адміністрат ивного суду. Такий суб'єкт вла дних повноважень може бути п озивачем у адміністративній справі лише у випадках, перед бачених частиною четвертою с татті 50 КАС України, до перелі ку яких віднесено також випа дки, встановлені іншими зако нами (пункт п'ятий частини пер шої статті 50 КАС України).
Враховуючи зазначене, пози вач у справі є суб'єктом владн их повноважень, законом пере дбачено право звернення пози вача до суду із позовом про ст ягнення заборгованості пере д бюджетом, спір належить роз глядати за правилами адмініс тративного судочинства.
Відповідач Комунальне підприємство районне сільс ьке комунальне підприємство " Крим" зареєстроване як юриди чна особа, ідентифікаційний код 20668668 та знаходиться на облі ку в Джанкойській ОДПІ АР Кри м, як платник податків.
Відповідно до ст.2 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні» завдання ми органів державної податко вої служби є здійснення конт ролю за додержанням податков ого законодавства, правильні стю обчислення, повнотою і св оєчасністю сплати до бюджеті в, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язков их платежів), а також неподатк ових доходів, установлених з аконодавством.
Згідно з ч.1 ст.9 Закону Україн и «Про систему оподаткування » від 25.06.1991р. №1251-XII (в редакції на ча с виникнення правовідносин, далі - Закон №1251-XII) платники по датків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подава ти до державних податкових о рганів та інших державних ор ганів відповідно до законів декларації, бухгалтерську зв ітність та інші документи і в ідомості, пов'язані з обчисле нням і сплатою податків і збо рів (обов'язкових платежів).
Відповідно до п.п.4.1.1. п.4.1 ст.4 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами і державними цільовими фонд ами» (в редакції на час виникн ення правовідносин, далі - Зак он) платник податків самості йно обчислює суму податковог о зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підп унктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статт і.
Відповідно до п.1.3 ст.1 Закону податковий борг (недоїмка) - податкове зобов' язання (з у рахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійне у згоджене платником податків або узгоджене в адміністрат ивному чи в судовому порядку , але не сплачене у встановлен ий строк, а також пеня, нарахов ана на суму такого податково го зобов' язання.
Згідно з ст.ст.14,15 Закону №1251-XII з азначені види зборів і подат ків, є податковими зобов' яз анням. Згідно з п.п. 4.1.1. п. 4.1 ст. 4 За кону платник податків самост ійно обчислює суму податково го зобов' язання, яку зазнач ає в податковій декларації.
Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України «Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами і де ржавними цільовими фондами» податкове зобов' язання, са мостійне визначене платнико м податків в податковій декл арації, вважається узгоджени м з дня подання такої податко вої декларації. Зазначене по даткове зобов' язання не мож е бути оскаржене платником п одатків в адміністративному або судовому порядку.
01.03.2010 року відповідачем самос тійно надано в Джанкойську О ДПІ АР Крим надано розрахуно к суми податку з власників тр анспортних засобів на 2010 рік, о днак станом на 17.01.2011 року останн є сплачено частково в сумі 383,66 коп., заборгованість складає 1133,34грн. Станом на день розгляд у справи податковий борг від повідача з податку з власник ів транспортних засобів та і нших самохідних машин та мех анізмів не сплачений.
Згідно з п.1.3 ст.1 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами і державн ими цільовими фондами» подат ковий борг (недоїмка) - податко ве зобов'язання (з урахування м штрафних санкцій за їх наяв ності), самостійно узгоджене платником податків або узго джене в адміністративному чи судовому порядку, але не спла чене у встановлений строк, а т акож пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'яз ання;
Право позивача як суб' єкт а владних повноважень - кон тролюючого органа у сфері оп одаткування звертатися до су ду з позовом до відповідача п ро стягнення зазначеної забо ргованості обґрунтовано п.11 с т.10 Закону України «Про держав ну податкову службу в Україн і».
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України від 11.12.1991 №1963-XII “Про пода ток з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів” платник ами податку з власників тран спортних засобів та інших са мохідних машин і механізмів є підприємства, установи та о рганізації, які є юридичними особами, іноземні юридичні о соби (далі - юридичні особи), а т акож громадяни України, іноз емні громадяни та особи без г ромадянства (далі - фізичні ос оби), які здійснюють першу реє страцію в Україні, реєстраці ю, перереєстрацію транспортн их засобів та/або мають зареє стровані в Україні згідно з ч инним законодавством власні транспортні засоби, які відп овідно до статті 2 цього Закон у є об'єктами оподаткування. С таттею 5 Закону визначені стр оки сплати податку з власник ів транспортних засобів та і нших самохідних машин і меха нізмів. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону юридичними особами податок підлягає сплаті щоквартальн о рівними частинами до 15 числа місяця, що настає за звітним к варталом.
Виходячи з наведеного, прий маючи до уваги те, що заборгов аність відповідачем по сплат і податку з власників трансп ортних засобів та інших само хідних машин і механізмів до бровільно не сплачена, позов ні вимоги обґрунтовані та пі длягають задоволенню.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізичн а чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.94, 158- 163 КАС Украї ни, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний по зов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Комунальн ого підприємства районне сіл ьське комунальне підприємст во " Крим" (Джанкойський район, с.Майське, вул.Залізничнодор ожна,2 ЄДРПОУ 20668668) у дохід місце вого бюджету Майської сільсь кої ради Джанкойського район у АР Крим (код платежу 12020102, р/р 332880 7700098 в ГУДКУ в АРК, МФО 824026, ЗКПО 34740824) заборгованість в розмірі 1 133 ( одна тисяча сто тридцять три ) гривні 34 копійки.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення.
Якщо проголошено вступну т а резолютивну частину постан ови або справу розглянуто у п орядку письмового проваджен ня, постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її от римання у разі неподання апе ляційної скарги. У разі подан ня апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасова но, набирає законної сили піс ля повернення апеляційної ск арги, відмови у відкритті апе ляційного провадження або на брання законної сили рішення м за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної ск арги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севас топольського апеляційного а дміністративного суду.
Суддя Радчук А.А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 13.04.2011 |
Оприлюднено | 10.05.2011 |
Номер документу | 15127355 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні