Постанова
від 21.03.2011 по справі 2а-206/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 березня 2011 р. Справа № 2а-206/11/1370

Львівський окружний адм іністративний суд

у складі: головуючого судді Сакалоша В.М.,

при секретарі Дака Т.П.,

за відсутності предста вників сторін,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Державної податкової ін спекції у Франківському райо ні м. Львова до Первинної про фспілкової організації Відк ритого акціонерного товарис тва «Завод Львівсільмаш» про фспілки працівників автомоб ільного та сільськогосподар ського машинобудування Укра їни про стягнення податковог о боргу -

в с т а н о в и в :

Державна податкова і нспекція у Франківському рай оні м. Львова (далі - ДПІ у Франк івському районі м.Львова) зве рнулась до Львівського окружного адміністративног о суду з адміністративним по зовом про стягнення з Первин ної профспілкової організац ії Відкритого акціонерного т овариства «Завод Львівсільм аш» коштів до бюджету в сумі 11 90грн.

Позовні вимоги позивач обґ рунтовує тим, що відповідач м ає заборгованість по сплаті податку на прибуток в сумі 1190 г рн. Заборгованість відповіда ча в добровільному порядку н е сплачена, а тому визнається податковим боргом, який підл ягає стягненню в судовому по рядку.

Ухвалою суду від 06.01.2011 року ві дкрито провадження по справі . В судовому засіданні 21.03.2011 рок у судом проголошено вступну та резолютивну частини поста нови.

Представник позивача в суд ове засідання не з' явився, н адав клопотання про розгляд справи без його участі, зазна чив, що позовні вимоги підтри мує у повному обсязі.

Відповідач явку повноважн ого представника не забезпеч ив, хоча про розгляд справи по відомлений належним чином, з аперечень проти позову не на дав, а тому суд розглядає спра ву за наявними матеріалами, з гідно ст. 71 КАС України.

Розглянувши подані докуме нти та матеріали, всебічно і п овно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтують ся позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юр идичне значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, суд приходить до наступн их висновків.

Даючи правову оцінку спірн им правовідносинам, суд врах ував наступні обставини спра ви та норми діючого на момент виникнення спірних правовід носин законодавства.

Відкрите акціонерне товар иство «Завод Львівсільмаш» п рофспілки працівників автом обільного та сільськогоспод арського машинобудування Ук раїни зареєстроване виконав чим комітетом Львівської мі ської ради у Єдиному державн ому реєстрі юридичних осіб т а фізичних осіб-підприємців 07.04.2008 року.

ДПІ у Франківському районі м. Львова проведені невиїзні документальні перевірки сво єчасності подання відповіда чем податкової звітності, ре зультати якої відображені в актах №11/15-1/35855346 від 13.01.2010 року та №654 /15-1/35855346 від 05.03.2010 року. Перевірками встановлено порушення відпо відачем вимог п.п.4.1.4 п.4.1 ст. 4 Зако ну України «Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и», п.16.4 ст.16, п. 22.13 ст. 22 Закону Украї ни «Про оподаткування прибут ку підприємств»щодо неподан ня податкової звітності з по датку на прибуток за період 9 місяців 2008 року та 2009 рік. На під ставі вищевказаних актів ДПІ у Франківському районі м. Льв ова винесені податкове повід омлення-рішення №0001651510/0 від 02.02.2010 р оку та №0006511510/0, якими підприємст ву визначено штрафні (фінанс ові) санкції в сумі 1020 грн. та 170 г рн. Про отримання відповідач ем податкових повідомлень-рі шень свідчать повідомлення п ро вручення поштового відпра влення №2146612 та №2354799 (які долучен і до матеріалів справи).

Згідно із ст.2 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні»завданням орг анів державної податкової сл ужби є здійснення контролю з а додержанням податкового за конодавства, правильністю об числення, повнотою і своєчас ністю сплати до бюджетів, дер жавних цільових фондів подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів), а також неподаткових д оходів, установлених законод авством (далі - податки, інші п латежі).

Відповідно до ст.20 Закону Ук раїни «Про систему оподаткув ання»контроль за правильніс тю та своєчасністю справлянн я податків і зборів (обов' яз кових платежів) здійснюється державними податковими орга нами та іншими органами в меж ах повноважень, визначених з аконом.

Відповідно до ст.9 цього ж За кону платники податків і збо рів (обов' язкових платежів) зобов' язані сплачувати нал ежні суми податків і зборів (о бов' язкових платежів) у вст ановлені законами терміни.

Відповідно до п.п. 5.2.1. ст.5 Зако ну України «Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и»№2181-111 від 21.12.2000 року (далі-Закон ) податкове зобов'язання плат ника податків, нараховане ко нтролюючим органом відповід но до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цьо го Закону, вважається узгодж еним у день отримання платни ком податків податкового пов ідомлення.

Підпунктом 4.2.3. ст.4 Закону вст ановлено, що обов'язок доведе ння того, що будь-яке нарахува ння здійснене контролюючим о рганом є помилковим, поклада ється на платника податків.

Якщо згідно з нормами Закон у сума податкового зобов'яза ння розраховується контролю ючим органом, платник податк ів не несе відповідальності за своєчасність, достовірніс ть та повноту нарахування та кої суми, проте несе відповід альність за своєчасне і повн е погашення нарахованого под аткового зобов'язання та має право на оскарження цієї сум и у порядку, встановленому ци м Законом (пп. 4.2.1. ст.4 Закону).

У разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов'язання або пр ийняв будь-яке інше рішення, щ о суперечить законодавству з питань оподаткування виходи ть за межі його компетенції, в становленої законом, такий п латник податків має право зв ернутися до контролюючого ор гану із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може суп роводжуватися документами, р озрахунками та доказами, які платник податків вважає за п отрібне надати (пп.5.2.2. ст.5 Закон у).

З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в'язання у будь-який момент пі сля отримання відповідного п одаткового повідомлення. У ц ьому випадку зазначене рішен ня контролюючого органу не п ідлягає адміністративному о скарженню (пп.5.2.5. ст.5 Закону).

Відповідно до п.п 5.4.1 п. 5.4. ст.5 З акону, узгоджена сума податк ового зобов'язання, не сплаче на платником податків у стро ки, визначені цією статтею, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.

Пунктом 6.2.1. ст.6 Закону передб ачено, що у разі коли платник п одатків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язан ня в установлені строки, под атковий орган надсилає таком у платнику податків податков і вимоги.

Суд встановив, що позивач на правляв відповідачу першу п одаткову вимогу №1/364 від 25.02.2010 ро ку та другу податкову вимогу №2/637 від 13.04.2010 року, про що свідчат ь відповідні квитанції про п оштове відправлення (долучен і до матеріалів справи).

В.о. начальника ДПІ у Франкі вському районі м. Львова Бл ашко І.М. прийнято рішення № 11080/10/24-033 від 25.05.2010 року про стягненн я коштів та продаж інших акти вів платника податків в раху нок погашення його податково го боргу.

Згідно листа Обласного ком унального підприємства «Бюр о технічної інвентаризації т а експертної оцінки»№10714 від 10. 12.2010 року даними, що державної р еєстрації права власності на об' єкти нерухомого майна з а Первинною профспілковою ор ганізацією Відкритого акціо нерного товариства «Завод Ль вівсільмаш» профспілки прац івників автомобільного та сі льськогосподарського машин обудування бюро не володіє.

Також згідно земельно-када стрових даних Управління Дер жкомзему у м. Львові, відсутня інформація про наявність зе мельних ділянок у власності відповідача.

Суд приходить до висновку, щ о сума фінансових санкцій ві дповідача є узгодженою та у в становлені строки ним до бюд жету не сплаченою, тобто визн аються сумою податкового бор гу.

Відповідно до положень, зак ріплених статтею 11 КАС Україн и, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здій снюються на засадах змагальн ості сторін та свободи в нада нні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх пе реконливості.

Доказами в адміністратив ному судочинстві є будь-які ф актичні дані, на підставі яки х суд встановлює наявність а бо відсутність обставин, що о бґрунтовують вимоги і запере чення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, щ о мають значення для правиль ного вирішення справи. Ці дан і встановлюються судом на пі дставі пояснень сторін, трет іх осіб та їхніх представник ів, показань свідків, письмов их і речових доказів, висновк ів експертів (ст. 69 КАС України ).

За правилами, встановленим и ст. 71 КАС України, кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення, крім вип адків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи вищевикладе не, виходячи з заявлених позо вних вимог, системного аналі зу положень чинного законода вства України та матеріалів справи, суд прийшов до виснов ку, що позовні вимоги обґрунт овані матеріалами справи, не спростовані відповідачем на лежними та допустимими доказ ами і підлягають до задоволе ння.

Керуючись ст.ст. 7-14, 71, 94, 158-163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В :

1.Адміністративни й позов задовольнити повніст ю.

2.Стягнути з Первинної про фспілкової організації Відк ритого акціонерного товарис тва «Завод Львівсільмаш»про фспілки працівників автомоб ільного та сільськогосподар ського машинобудування Укра їни (79015, м. Львів, вул. Городоцька , 207, ЄДРПОУ 35855346) до Державного бю джету України податковий бо рг в сумі 1190 (одна тисяча сто де в' яносто) гривень.

3. Судові витрати по справі з гідно ч.4 ст.94 КАС України з відп овідача не стягуються.

Постанова може бути оска ржена до Львівського апеляці йного адміністративного суд у. Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адмініс тративний суд. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Постанова виготовл ена у повному обсязі 23 березня 2011 року.

Суддя Сакалош В. М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2011
Оприлюднено10.05.2011
Номер документу15130232
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-206/11/1370

Постанова від 21.03.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 10.02.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 06.01.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні