ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 березня 2011 р. № 2а-248/11/1370
Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Гулика А.Г., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова до Приватного підприємства «Авалон 27»про стягнення податкового боргу, -
в с т а н о в и в :
Державна податкова інспекція у Франківському районі м. Львова (далі –ДПІ у Франківському районі м. Львова) звернулася до суду з позовом до Приватного підприємства «Авалон 27»(далі –ПП «Авалон 27»), в якому просить суд стягнути з відповідача до бюджету суму податкового боргу в розмірі 700 грн. 00 коп.
Позовні вимоги обґрунтовані наявністю у відповідача заборгованості зі сплати податку на додану вартість та податку на прибуток, невжиттям заходів щодо погашення вказаної заборгованості, що зумовило виникнення податкового боргу та звернення позивача до адміністративного суду з позовом про стягнення такого боргу.
Ухвалою від 05.01.2011 року суд відкрив скорочене провадження у даній справі, надав відповідачу строк для подання заперечення проти позову або заяви про визнання позову та роз’яснив наслідки такого неподання.
Судом встановлено, що позовні вимоги не стосуються прав, свобод, інтересів та обов’язків третіх осіб.
Суд належним чином виконав обов’язок щодо повідомлення відповідача. Проте, поштове відправлення було повернуто на адресу суду, у зв’язку з відсутністю відповідача за вказаною адресою, а тому, відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України, відповідач вважається належним чином повідомлений про день та час судового розгляду справи.
Таким чином, суд дійшов висновку про наявність достатніх підстав для розгляду справи в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Розглянувши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши надані докази, суд вважає, що позов слід задовольнити, виходячи з наступного.
Відповідач –ПП «Авалон 27», зареєстроване виконавчим комітетом Львівської міської ради як юридична особа, ідентифікаційний коду юридичної особи –35216932, місцезнаходження: 79000, м. Львів, вул. В.Великого, буд. 4, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, та взяте на облік в ДПІ у Франківському районі м. Львова як платник податків.
Як вбачається з матеріалів справи, податковий борг відповідача складається з податку на прибуток та податку на додану вартість, що підтверджується довідкою про суми боргу платника податків.
Під час розгляду справи судом встановлено, що заборгованість відповідача з податку на додану вартість виникла внаслідок порушення відповідачем податкового законодавства, а саме несвоєчасне подання податкової звітності та несвоєчасна сплата податку. Податковий борг відповідача з вказаного податку складають штрафні (фінансові) санкції, нараховані податковим органом за результатами невиїзних документальних перевірок своєчасності подання податкової звітності, оформлених актами:
1) від 28.04.2010 року № 1468/15-2/35216932, яким встановлено порушення відповідачем п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ. На підставі вказаного акту перевірки ДПІ у Франківському районі м. Львова, згідно з п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», прийнято податкове повідомлення-рішення від 21.07.2010 року № 0005421530/0, яким відповідачу визначено суму податкового зобов’язання за штрафними санкціями в розмірі 170 грн. 00 коп.
2) від 30.04.2010 року № 1543/15-2/35216932, яким встановлено порушення відповідачем п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ. На підставі вказаного акту перевірки ДПІ у Франківському районі м. Львова, згідно з п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», прийнято податкове повідомлення-рішення від 25.05.2009 року № 0003941530/0, яким відповідачу визначено суму податкового зобов’язання за штрафними санкціями в розмірі 680 грн. 00 коп.
Загальна сума нарахованих відповідачу штрафних санкцій становить 850 грн. 00 коп. Враховуючи переплату, згідно з обліковою карткою особового рахунку платника в розмірі 170 грн. 00 коп., податковий борг з податку на додану вартість становить 680 грн. 00 коп., а саме: 850 грн. 00 коп. (сума визначеного зобов’язання за штрафними (фінансовими) санкціями) –170 грн. 00 коп. (сума переплати) = 680 грн. 00 коп. (сума податкового боргу).
Заборгованість відповідача з податку прибуток підприємства виникла внаслідок порушення відповідачем податкового законодавства, а саме неподання податкової декларації податку на додану вартість. Податковий борг відповідача з вказаного податку складають штрафні (фінансові) санкції, нараховані податковим органом за результатом невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, оформленої актом від 14.04.2010 року № 4222/15-2/35216932, яким встановлено порушення відповідачем п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ. На підставі вказаного акту перевірки ДПІ у Франківському районі м. Львова, згідно з п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», прийнято податкове повідомлення-рішення від 28.09.2010 року № 0011181510/0, яким відповідачу визначено суму податкового зобов’язання за штрафними санкціями в розмірі 170 грн. 00 коп.
Враховуючи переплату згідно з обліковою карткою платника в розмірі 150 грн. 00 коп. податковий борг відповідача за платежем податок на прибуток становить 20 грн. 00 коп., а саме: 170 грн. 00 коп. (сума визначеного податкового зобов’язання) –150 грн. 00 коп. (сума переплати) = 20 грн. 00 коп.
Таким чином суд встановив, що сума податкового боргу відповідача становить 700 грн. 00 коп., а саме: 680 грн. 00 коп. (сума податкового боргу за платежем податок на додану вартість) + 20 грн. 00 коп. (сума податкового боргу за платежем податок на прибуток) = 700 грн. 00 коп. (загальна сума податкового боргу), що також підтверджується картками особового рахунку платника податків та довідкою ДПІ у Франківському районі м. Львова про суми податкового боргу платника податків (з врахуванням сум пені, нарахованої на суми несплаченого податкового боргу та розстрочених/відстрочених сум).
Відповідно до положень п.п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державним цільовими фондами», податкове зобов’язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до п. 4.2 ст. 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення-рішення, за винятком випадків його апеляційного чи судового оскарження у визначенні законодавством строки.
На виконання п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державним цільовими фондами», яка зазначає, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов’язання у встановлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги, ДПІ у Франківському районі м. Львова на адресу відповідача направлялись податкові вимоги, а саме: перша податкова вимога від 25.06.2010 року № 1/1000 та друга податкова вимога від 26.08.2010 року № 2/1352. Вказані вимоги залишились без задоволення. Податковий борг відповідачем не погашено.
Відповідно до п.п. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов’язання, яку зазначає у податковій декларації.
Згідно з п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, визначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого для подання податкової декларації, а п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 зазначено те, що узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені ст. 5 визнаються сумою податкового боргу платника податків.
Податковим боргом (недоїмкою), у відповідності до п. 1.3 ст. 1 цього ж Закону вважається, податкове зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов’язання.
Отже, судом встановлено, що сума податкового боргу відповідача є узгодженою та становить 700 грн. 00 коп. (недоїмка). Докази вжиття відповідачем заходів погашення податкового боргу в матеріалах справи відсутні. Враховуючи наведене вище, суд вважає, що з відповідача слід стягнути на користь бюджету суму податкового боргу в розмірі 700 грн. 00 коп.
Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з відповідача стягненню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Приватного підприємства «Авалон 27»(місцезнаходження: 79026, м. Львів, вул. В.Великого, буд. 4, код ЄДРПОУ - 35216932) на користь бюджету суму податкового боргу в розмірі 700 грн. 00 коп. (сімсот гривень).
3. Постанову суду звернути до негайного виконання.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Відповідно до ч. 8 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Повний текст постанови складений та підписаний 15 березня 2011 року.
Суддя Гулик А.Г.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2011 |
Оприлюднено | 10.05.2011 |
Номер документу | 15131265 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулик Андрій Григорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні