Миколаївський окружний адміністративний суд
вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54055
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Миколаїв
16:25
15.03.2011 Справа № 2а-7868/10/1470
Суддя Миколаївського окружного адміністративного суду Мельник О.М. за участю секретаря судового засідання Бондарь В. О., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Заводському районі м. Миколаєва, вул. Г. Петрової, 2-А, м. Миколаїв, 54029
до
Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтасервіс Миколаїв", вул. Дмітрієва, 12, м. Миколаїв, 54002
про
стягнення штрафних (фінансових) санкцій в сумі 680,00 грн.,
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція у Заводському районі м. Миколаєва (надалі –позивач) звернулась до суду з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтасервіс Миколаїв" (надалі –відповідач) податкового боргу в сумі 680 грн.
Представник позивача відповідно до статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України надав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження без його участі (ар. с. 43).
Відповідач в судове засідання представника не направив, заперечень проти позову не подав. Ухвала суду від 15.11.2010 про відкриття провадження у справі та позовна заява з додатками, які були направлені за місцезнаходженням відповідача, повернулись до суду без вручення адресату (ар. с. 20-39). Відповідач відповідно до статей 19, 22 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" змін до відомостей про юридичну особу не вніс, про що свідчить довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій станом на 14.10.2010 (ар. с. 13-14). Приписи Кодексу адміністративного судочинства України не передбачають з’ясування судом або стороною по справі фактичного місцезнаходження іншої сторони та здійснення її розшуку.
Відповідно до частини 1 статті 41 Кодексу адміністративного судочинства України фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється в зв`язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі.
В судовому засіданні було проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд встановив таке.
12.11.2007 відповідач був зареєстрований виконавчим комітетом Миколаївської міської ради, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (ар. с. 15 на звороті).
13.11.2007 відповідач був узятий на облік у Державній податковій інспекції у Заводському районі м. Миколаєва за № 7215, про що свідчить копія довідки про взяття на облік платника податків від 16.11.2007 № 5495 (ар. с. 15).
09.04.2010 позивачем складено Акт № 1284/151/35513232 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності надання податкової звітності (ар. с. 12). Як вказано в акті, в порушення абзацу "б" підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 згідно з абзацом "а" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону України від 21.12.2000 № 2181-ІІІ "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (надалі–Закон № 2181-чинний на момент виникнення правовідносин), абзацом "б" пункту 16.4 статті 16 Закону України від 22.05.1997 № 283/97-ВР "Про оподаткування на прибуток підприємств", відповідач за 1 квартал 2009, 2 квартал 2009, 3 квартал 2009 та за 2009 рік податкові декларації не подав.
Актом № 194/1501 від 26.04.2010 (ар. с. 11) підтверджена неможливість вручення відповідачу акта перевірки.
Підпунктом 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону № 2181 встановлено, що платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
27.04.2010 позивач, на підставі акта перевірки від 09.04.2010 № 1284/151/35513232, склав податкове повідомлення-рішення № 0001871501/0, яким застосував штрафну (фінансову) санкцію в сумі 680 грн. (ар. с. 10).
Оскільки відповідач суму податкового боргу не сплатив, 18.05.2010 позивачем була сформована перша податкова вимога № 1/331 на суму 680 грн. (ар. с. 9), яка, в зв’язку з відсутністю відповідача за юридичною адресою, була розміщена на дошці податкових оголошень (ар. с. 9 на звороті).
Як встановлено у підпункті 6.2.4 пункту 6.2 статті 6 Закону № 2181, у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв’язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
Згідно з підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону № 2181 податкове зобов’язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення.
У відповідності з частиною третьою підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону № 2181 у разі визначення податкового зобов’язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а"- "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов’язаний погасити нараховану суму податкового зобов’язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
Згідно з підпунктом 5.4.1 пункту 5.4 статті 5 Закону № 2181 узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу. Податковим боргом (недоїмкою) є податкове зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов’язання.
Пунктом 17.3 статті 17 Закону № 2181 встановлено, що сплата (стягнення) штрафних санкцій, передбачених цією статтею, прирівнюється до сплати (стягнення) податку.
Пунктом 11 частини 1 статті 11 Закону України від 04.12.1990 № 509-ХІІ "Про державну податкову службу в Україні" органу державної податкової служби надано право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.
Згідно з підпунктом 2.3.1 пункту 2.3 статті 2 Закону № 2181 органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі - органи стягнення), є виключно податкові органи, а також державні виконавці у межах їх компетенції.
У відповідності з підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 Закону № 2181 активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
На підставі викладеного суд дійшов до висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими, тому підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись статтями 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтасервіс Миколаїв" (ідентифікаціний код 35513232, місцезнаходження вул. Дмітрієва, 12, м. Миколаїв, 54002 на користь Державного бюджету штрафні (фінансові санкції) в сумі 680 гривень (шістсот вісімдесят гривень).
Постанова набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня проголошення/отримання постанови, якщо протягом цього часу не буде подано апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постанови за наслідками апеляційного провадження.
Порядок та строки апеляційного оскарження визначені ст. 186 КАС України.
Апеляційна скарга подається до Одеського апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Одеського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Апеляційна скарга, подана після закінчення встановлених строків залишається без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка її подала, не знайде підстав для поновлення строку.
Суддя О.М. Мельник
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2011 |
Оприлюднено | 10.05.2011 |
Номер документу | 15131748 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Мельник О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні