Рішення
від 19.05.2011 по справі 5020-423/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

Іменем України

РІШЕННЯ

19 травня 2011 року справа № 5020-423/2011

За позовом Севастополь ського транспортного прокур ора

(99011, м. Севастопол ь, вул. Вороніна, 11)

в інтересах держави в особі Севастопольської міської Ради

(99011, м. Севастополь , вул. Леніна, 3),

Державної подат кової інспекції у Гагарінськ ому районі міста Севастополя

(99014, м. Севастопол ь, вул. Пролетарська, 24)

до Приватного пі дприємства «Туя»

(99029, м. Севастополь , пр. Ген. Острякова, 37, кв. 38)

про розірвання до говору оренди земельної діля нки та стягнення 88037,66 грн.,

Суддя Лазарев С.Г.

Представники:

прокурор - Радулов А.Д., по свідчення №684;

позивача (Севастопольська міська Рада) - ОСОБА_1., дов іреність №03-15/1124 від 01.04.2011;

позивача (Державна податко ва інспекція у Гагарінському районі міста Севастополя) - ОСОБА_2., довіреність №26/10-013 в ід 11.06.2010;

відповідач - ОСОБА_3., до віреність б/н від 28.04.2011.

СУТЬ СПОРУ:

Севастопольський тра нспортний прокурор в інтерес ах держави в особі Севастопо льської міської Ради, Держав ної податкової інспекції у Г агарінському районі міста Се вастополя звернувся до госпо дарського суду міста Севасто поля з позовом до Приват ного підприємства «Туя»про р озірвання договору оренди зе мельної ділянки та стягнення 88037,66 грн.

Ухвалою від 22.03.2011 суд п рийняв позовну заяву до розг ляду та порушив провадження у справі.

Позовні вимоги обґру нтовані тим, що відповідач не виконує свої зобов' язання за договором оренди земельно ї ділянки в частині внесення орендної плати, у зв' язку з ч им утворилася заборгованіст ь в розмірі 88037,66 грн., яку прокур ор просить стягнути з відпов ідача на користь Державної п одаткової інспекції у Гагарі нському районі міста Севасто поля та розірвати договір ор енди земельної ділянки на пі дставі статті 651 Цивільного ко дексу України та статей 31,32 Зак ону України «Про оренду земл і».

В судовому засіданні 19.05.2011 прокурор подав клопотанн я про припинення провадження по справі в частині стягненн я заборгованості за договоро м оренди земельної ділянки н а підставі пункту 11 частини пе ршої статті 80 Господарського процесуального кодексу Укра їни у зв' язку з добровільни м погашенням відповідачем за боргованості. Позовні вимоги про розірвання договору оре нди земельної ділянки підтри мав, просить їх задовольнити .

Позивач (Севастополь ська міська Рада) у своїх пояс неннях по суті спору просить суд припинити провадження п о справі в частині стягнення заборгованості за договором оренди земельної ділянки на підставі пункту 1 частини пер шої статті 80 Господарського п роцесуального кодексу Украї ни, оскільки, як вважає позива ч, зобов' язання по сплаті ор ендної плати за земельну діл янку є податковим зобов' яза нням, контролюючим орган ом та органом стягнення забо ргованості з орендної плати є Державна податкова інспекц ія у Гагарінському районі мі ста Севастополя, а тому спір є публічно-правовим та має роз глядатися за правилами адмін істративного судочинства. Що до вимог про розірвання дого вору земельної ділянки, пози вач зазначив, що відповідно д о пункту 34 частини першої стат ті 26 Закону України «Про місце ве самоврядування в Україні» вирішення питань регулюванн я земельних відносин провади ться виключно на пленарних з асіданнях сільської, селищно ї, міської ради. Питання про ро зірвання договору оренди зем ельної ділянки від 07.09.2007, укладе ного між Севастопольською мі ською Радою та Приватним під приємством «Туя», на пленар ному засіданні Севастопольс ької міської Ради не розгляд алося, рішення з цього привод у не виносилось. Позивач прос ить позов в частині розірван ня договору залишити без роз гляду, оскільки прийняття су дом рішення про розірвання д оговору без наявності рішенн я Севастопольської міської Р ади, прийнятого на пленарном у засіданні, є втручанням у ви ключні повноваження місцево го органу самоврядування.

Представник позивач а (Державна податкова інспек ція у Гагарінському районі м іста Севастополя) в судовому засіданні 19.05.2011 надав суду дові дку про відсутність заборгов аності у Приватного підприєм ства «Туя»із сплати податків та зборів (обов' язкових пла тежів).

Відповідач у відзиві на позов щодо вимог про стягн ення заборгованості за догов ором оренди земельної ділянк и зазначив, що погасив заборг ованість в повному обсязі, а т ому провадження по справі в ц ій частині підлягає припинен ню на підставі пункту 11 частин и першої статті 80 Господарськ ого процесуального кодексу У країни. Щодо вимог про розірв ання договору оренди земельн ої ділянки, укладеного між Се вастопольською міською Радо ю та Приватним підприємством «Туя», відповідач вказує на н е, що рішення (волевиявлення) п ро розірвання цього договору мало бути прийняте безпосер едньо Севастопольською місь кою Радою як стороною догово ру на пленарному засіданні, в передбаченому законом поряд ку. А оскільки таке рішення (во левиявлення) відсутнє, то поз ов прокурора в цій частині за доволенню не підлягає.

Розгляд справи відкладав ся за правилами статті 77 Госпо дарського процесуального ко дексу України.

Прокурору, представникам с торін в судовому засіданні р оз'яснені їх процесуальні пр ава і обов'язки, передбачені с таттями 20, 22, 29 Господарського п роцесуального кодексу Украї ни.

Заслухавши пояснення пре дставників сторін, розглянув ши матеріали справи, досліди вши надані докази, суд -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до пункт у 2 статті 121 Конституції Украї ни на органи прокуратури пок ладається представництво ін тересів держави у випадках, п ередбачених законом.

Статті 20, 36-1 Закону Укра їни «Про прокуратуру»передб ачають право звернення проку рора до суду в інтересах держ ави.

Згідно статей 13, 14 Конст итуції України земля є основ ним національним багатством , що перебуває під особливою о хороною держави, власні повн оваження по розпорядженню зе млею здійснюють від імені Ук раїнського народу органи дер жавної влади та місцевого са моврядування.

Відповідно до пункту 12 Пер ехідних положень Земельного Кодексу України до розмежув ання земель державної та ком унальної власності повноваж ення по розпорядженню землям и (окрім земель, наданих у прив атну власність) у межах насел ених пунктів, здійснюють від повідні сільські, селищні, мі ські ради.

Згідно з частиною другою статті 4 Закону України «Про о ренду землі»орендодавцями з емельних ділянок, що перебув ають у комунальній власності є сільські, селищні, поселков і, міські ради в межах їх повно важень, визначених законом.

Статтею 2 Закону України « Про оренду землі»та статтею 206 Земельного Кодексу України встановлено, що використанн я землі в Україні є платним. Пл ата за землю справляється у в игляді земельного податку аб о орендної плати, що визначає ться залежно від грошової оц інки земель. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка.

07.09.2007 між Севастопольською міською Радою (орендодавець) та Приватним підприємством «Туя»(орендар) укладений дог овір оренди земельної ділянк и (далі - Договір), відповідно до якого відповідачеві нада но у термінове платне корист ування земельну ділянку площ ею 0.5600 га, що відноситься до зем ель житлової та суспільної з абудови, розташованої за адр есою: м. Севастополь, Камишове шосе, 80 під будівництво та обс луговування автомобільної с тоянки.

Пунктом 4.1 Договору встанов лено, що річна орендна плата з а користування земельною діл янкою встановлюється згідно з Методикою визначення розм ірів орендної плати при укла денні договорів оренди землі , затвердженої рішенням місь кої Ради від 14.10.2003 №1348 в розмірі 2,5 % від нормативної грошової оц інки земельної ділянки.

Згідно з пунктом 4.2 До говору розмір річної орендно ї плати за користування земе льною ділянкою складає:

• на період будівн ицтва: 559819 х 0,025=13995,48 грн.

• на наступний періо д: 1119638 х 0,025=27990,95 грн.

Відповідно до пунктів 4.4 , 4.5 Договору орендна плата вно ситься орендарем щомісячно п ротягом 30 календарних днів, що слідують за останнім календ арним днем звітного періоду. Нарахування розміру орендно ї плати здійснюється з ураху ванням індексів інфляції.

Підпунктом «к»пункту 9.2.2 Дог овору визначено, що орендар з обов'язаний вчасно вносити о рендну плату у відповідності із розділом 4 Договору і щоріч но надавати орендодавцю дові дку про платежі по орендній п латі за минулий рік, завірену податковою інспекцією.

Договір укладений строком на 25 років (пункт 3.1 Договору).

Згідно зі статтею 21 З акону України «Про оренду зе млі»оренда плата за землю - це платіж, якій орендар вносить орендодавцю за користування земельною ділянкою. Розмір, ф орма та строки внесення орен дної плати за землю встановл юються за згодою сторін у дог оворі оренди (крім строків вн есення орендної плати за зем ельні ділянки державної та к омунальної власності, які вс тановлюються відповідно до П одаткового кодексу України).

Відповідно до Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні», Державна п одаткова адміністрація Укра їни є центральним органом ви конавчої влади. Державна под аткова адміністрація у місті Севастополі підпорядкована Державній податковій адміні страції України та є органом виконавчої влади.

Спільним наказом Міністе рства фінансів України, Держ авного казначейства України , Державної податкової адмін істрації України від 31.03.00р. №68/27/1 46 на органи Державної податко вої служби покладено здійсне ння контролю за перерахуванн ям орендної плати за користу вання земельними ділянками.

Контроль за надходженням коштів, що підлягають внесен ню до бюджету, на території Га гарінського району міста Сев астополя здійснює Державна п одаткова інспекція у Гагарін ському районі міста Севастоп оля.

24.02.2010 відповідачем надано до Державної податкової інспек ції у Гагарінському районі м іста Севастополя податкову д екларацію з орендної плати з а земельні ділянки, в якій від повідачем самостійно визнач ено суму зобов'язання з оренд ної плати на 2010 рік за користув ання земельною ділянкою площ ею 0,5600 га, що відноситься до зем ель житлової та суспільної з абудови, розташованої за адр есою: м. Севастополь, Камишове шосе, 80 під будівництво та обс луговування автомобільної с тоянки. Згідно зазначеної де кларації річний розмір оренд ної плати склав 105312,63 грн, розмір щомісячного платежу Приватн ого підприємства «Туя»склав 8776,05 грн.

Відповідачем з лютого 2010 рок у орендна плата своєчасно не вносилася, це призвело до вин икнення заборгованості з оре ндної плати у розмірі 87195,39 грн., що і стало причиною зверненн я до суду з даним позовом.

Відповідно до статті 43 Госп одарського процесуального к одексу України суд, провівши оцінку доказів по справі, вва жає позовні вимоги такими, що задоволенню не підлягають.

Судом встановлено, що між по зивачем Севастопольською мі ською Радою та відповідачем Приватним підприємством «Ту я»був укладений договір орен ди земельної ділянки.

Предметом спірних правові дносин є орендна плата, сплат а якої визначена умовами дог овору оренди землі.

Доводи Севастопольської м іської Ради про порушення пр авил підвідомчості справ гос подарським судам України при розгляді даного спору є поми лковими, оскільки з огляду на приписи статей 1, 12 Господарсь кого процесуального кодексу України, враховуючи суб' єк тний склад учасників спору т а характер спірних правовідн осин щодо виконання умов гос подарського договору, справа підвідомча господарському с уду.

Дана правова позиція викла дена у постанові Вищого госп одарського суду України від 27.04.2010 по справі №6/147 та у постанов і Вищого господарського суду України від 09.11.2010 по справі №25/287-0 9.

Прокурор у позовній заяві п росив суд стягнути з відпові дача заборгованість з орендн ої плати за земельну ділянку на користь Державної податк ової інспекції у Гагарінсько му районі міста Севастополя.

Сторонами Договору є Севас топольська міська Рада та Пр иватне підприємство «Туя», н а Державну податкову інспекц ію у Гагарінському районі мі ста Севастополя покладений л ише обов' язок контролю за н адходженням коштів, що підля гають внесенню до бюджету, на території Гагарінського рай ону міста Севастополя.

Захисту судом підлягає цив ільне право, яке порушене, не в изнається чи оспорюється.

Юридична зацікавленість п озивача у вирішенні спору су дом покладає на нього обов' язок довести, що його цивільн е право порушене, не визнаєть ся чи оспорюється відповідач ем і що саме йому належить пра во вимоги.

Державна податкова інспек ція у Гагарінському районі м іста Севастополя не може зая вляти до відповідача вимоги про стягнення заборгованост і з орендної плати, оскільки н е є стороною договору.

Відсутність факту порушен ня права позивача чи взагалі суб' єктивного права, на зах ист якого подано позов, тягне за собою відмову в позові.

Дана правова позиція викла дена у постанові Вищого госп одарського суду України від 17.02.2011 по справі №2-16/5139-2008.

Таким чином, позов Севастоп ольського транспортного про курора в частині стягнення з відповідача заборгованості з орендної плати за договоро м оренди земельної ділянки, у кладеним між Севастопольськ ою міською Радою і Приватним підприємством «Туя», на кори сть Державної податкової інс пекції у Гагарінському район і міста Севастополя, задовол енню не підлягає.

Зазначені вище вимоги ма є право заявляти Севастополь ська міська Рада.

В процесі розгляду справи відповідач погасив заборгов аність з орендної плати та пе ні в повному обсязі.

Представник Державн ої податкової інспекції у Га гарінському районі міста Сев астополя в судовому засіданн і 19.05.2011 надав суду довідку про в ідсутність заборгованості у Приватного підприємства «Ту я»із сплати податків та збор ів (обов' язкових платежів), у зв' язку з чим прокурор пода в клопотання про припинення провадження по справі в част ині стягнення заборгованост і за договором оренди земель ної ділянки на підставі пунк ту 11 частини першої статті 80 Го сподарського процесуальног о кодексу України.

Відповідно до пункту 11 частини першої статті 80 Госп одарського процесуального к одексу України господарськи й суд припиняє провадження у справі, якщо відсутній предм ет спору.

На підставі викладе ного, провадження по справі в частині стягнення з відпові дача заборгованості з орендн ої плати за договором оренди земельної ділянки, укладени м між Севастопольською міськ ою Радою і Приватним підприє мством «Туя», на користь Сева стопольської міської Ради пі длягає припиненню.

Прокурором також заяв лена вимога про розірвання д оговору оренди земельної діл янки від 07.09.2007, укладеного між С евастопольською міською Рад ою і Приватним підприємством «Туя».

Згідно зі статтею 124 Зем ельного кодексу України пере дача в оренду земельних діля нок, що перебувають у державн ій або комунальній власності , здійснюється на підставі рі шення відповідного органу ви конавчої влади або органу мі сцевого самоврядування чи до говору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у р азі продажу права оренди) шля хом укладення договору оренд и земельної ділянки.

Таким чином, для виник нення права орендного корист ування необхідна наявність ю ридичного складу, а саме - рі шення компетентного органу м ісцевого самоврядування чи д ержавної виконавчої влади та договір оренди земельної ді лянки, який укладається на пі дставі вказаного рішення.

Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, спрям ована на набуття, зміну або пр ипинення цивільних прав та о бов' язків. В свою чергу, згід но статті 203 Цивільного кодекс у України волевиявлення учас ника правочину має бути віль ним і відповідати його внутр ішній волі.

Отже, згідно норм чинн ого законодавства, для вчине ння правочину, у тому числі до говору, необхідне волевиявле ння сторін. При цьому, оскільк и місцеві ради, як орендодавц і землі, є колегіальними орга нами, а відповідно до вимог чи нного законодавства договор и оренди земельних ділянок д ержавної чи комунальної влас ності укладаються на підстав і рішення відповідного орган у місцевого самоврядування, таке рішення є способом воле виявлення цієї особи (органу ) на укладення договору.

Припинення договору шляхом його розірвання також є правочином в силу норм стат ті 202 Цивільного кодексу Украї ни. Відтак, для вчинення право чину щодо розірвання договор у оренди земельної ділянки з а згодою сторін має бути воле виявлення обох сторін такого договору, а щодо розірвання д оговору на вимогу однієї сто рони - волевиявлення цієї ст орони договору.

Відповідно до пункту 12.3 Дог овору дія Договору припиняєт ься шляхом його розірвання з а:

- взаємною згодою ст орін;

- за рішенням суду на ви могу однією із сторін внаслі док невиконання другою сторо ною обов'язків, передбачених договором;

- з інших підстав, визна чених законами України.

Згідно з пунктом 12.4 Догово ру орендодавець може розірва ти договір в односторонньому порядку, зокрема, у випадку не сплати орендарем протягом З місяців орендної плати в пов ному обсязі.

Пунктом 13.7 Договору також вс тановлено, що у випадку, якщо о рендар протягом строків, виз начених в договорі не викона в частину чи всі умови та обов 'язки, передбачені в ньому, то договір розривається з вини та за рахунок орендаря в поря дку, зазначеному у вказаному договорі.

Відповідно до частин и другої статті 651 Цивільного кодексу України, договір мож е бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу од нієї із сторін у разі істотно го порушення договору другою стороною та в інших випадках , встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору , коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при ук ладенні договору.

Істотність порушення визначається виключно за об ' єктивними обставинами, що склалися у сторони, яка вимаг ає розірвання договору, прич ому вина сторони, що припусти лася порушення договору, не м ає будь-якого значення і для о цінки порушення як істотного , і взагалі для виникнення пра ва вимагати розірвання догов ору на підставі частини друг ої статті 651 ЦК України.

Згідно з рекомендація ми президії Вищого господарс ького суду України від 02.02.2010 №04-06 /15 «Про практику застосування господарськими судами земел ьного законодавства»у виріш енні спорів про розірвання д оговору оренди з підстав заб оргованості з орендної плати слід виходити з того, що згідн о зі статтями 1, 13 Закону Україн и «Про оренди землі»основною метою договору оренди земел ьної ділянки та одним із визн ачальних прав орендодавця є своєчасне отримання останні м орендної плати у встановле ному розмірі.

Частиною першою стат ті 32 Закону України «Про оренд у землі»передбачено, що на ви могу однієї із сторін догові р оренди землі може бути дост роково розірваний за рішення м суду в разі невиконання сто ронами обов'язків встановлен их умовами договору.

Порядок розірвання г осподарських договорів вста новлений у статті 188 Господарс ького кодексу України, згідн о якої зміна та розірвання го сподарських договорів в одно сторонньому порядку не допус каються, якщо інше не передба чено законом або договором. С торона договору, яка вважає з а необхідне змінити або розі рвати договір, повинна надіс лати пропозиції про це другі й стороні за договором. Сторо на договору, яка одержала про позицію про зміну чи розірва ння договору, у двадцятиденн ий строк після одержання про позиції повідомляє другу сто рону про результати її розгл яду. У разі якщо сторони не дос ягли згоди щодо зміни (розірв ання) договору або у разі неод ержання відповіді у встановл ений строк з урахуванням час у поштового обігу, заінтерес ована сторона має право пере дати спір на вирішення суду.

Орендодавцем за дого вором оренди земельної ділян ки від 07.09.2007 є Севастопольська м іська Рада. Позов про розірва ння цього договору було пода но Севастопольським транспо ртним прокурором. Рішення ра ди з цього приводу не приймал ося.

Згідно зі статтею 19 Ко нституції України органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Відповідно до пункту 34 частини першої статті 26, пунк ту 21 частини першої статті 43 За кону України «Про місцеве са моврядування в Україні»викл ючно на пленарних засіданнях ради вирішуються відповідно до закону питання регулюван ня земельних відносин.

Пунктом «а»частини п ершої статті 9 Земельного код ексу України визначено, що до повноважень Київської і Сев астопольської міських рад у галузі земельних відносин на їх території належить, зокре ма, розпорядження землями те риторіальної громади міста.

Як встановлено у статт і 46 Закону України «Про місцев е самоврядування в Україні», сільська, селищна, міська, рай онна у місті (у разі її створен ня), районна, обласна рада пров одить свою роботу сесійно. Се сія складається з пленарних засідань ради, а також засіда нь постійних комісій ради.

Згідно статті 59 Закону України «Про місцеве самовр ядування в Україні»рада в ме жах своїх повноважень прийма є нормативні та інші акти у фо рмі рішень. Рішення ради прий мається на її пленарному зас іданні після обговорення біл ьшістю депутатів від загальн ого складу ради, крім випадкі в, передбачених цим Законом.

Таким чином, рішення (в олевиявлення) про розірвання договору оренди земельної д ілянки має бути прийняте без посередньо Севастопольсько ю міською радою, як стороною с пірного договору оренди земе льної ділянки, на пленарному засіданні в передбаченому з аконом та регламентом ради п орядку.

Оскільки відсутнє ріш ення заінтересованої особи п ро дострокове розірвання дог овору, таке волевиявлення не могло бути заперечене (не при йняте) іншою стороною догово ру.

Відтак прокурор зверн увся до суду за захистом прав а, яке не виникло, і внаслідок цього не могло бути порушене відповідачем. В свою чергу, ві дсутність порушеного права є підставою для відмови у задо воленні позовних вимог.

Дана правова позиція в икладена у постановах Вищого господарського суду України по справі №5020-4/125-1/060-6/108-3/378 від 14.06.2010, №2-2 1/2725.1-2006 від 26.07.2006, №2/441 від 17.11.2009, №38/204-08 від 22.01.2009.

Отже, враховуючи те, що відповідач погасив заборгов аність по орендній платі за д оговором в повному обсязі, а т акож те, що сторона по договор у - Севастопольська міська Р ада не підтримує вимогу прок урора про розірвання договор у, вважає її передчасною і так ою, що була заявлена прокурор ом з перевищенням його повно важень, суд вважає що позов Се вастопольського транспортн ого прокурора в частині розі рвання договору оренди земел ьної ділянки від 07.09.2007, укладено го між Севастопольською місь кою Радою і Приватним підпри ємством «Туя», задоволенню н е підлягає.

Керуючись статтями 43, 49, 80, 82- 85, 115, 116 Господарського про цесуального кодексу України , суд, -

ВИРІШИВ :

1. В позові Севас топольському транспортному прокурору в частині стягн ення з Приватного підприє мства «Туя»на користь Дер жавної податкової інспекції у Гагарінському районі міст а Севастополя заборгов аності з орендної плати за договором оренди земельної ділянки, укладеним між Севас топольською міською Радою і Приватним підприємством «Ту я», відмовити.

2. В частині позовних ви мог про стягнення з Прива тного підприємства «Туя»н а користь Севастопольської м іської Ради заборгован ості з орендної плати за до говором оренди земельної діл янки, укладеним між Севастоп ольською міською Радою і При ватним підприємством «Туя», провадження припинити.

3. В позові Севаст опольському транспортному п рокурору в частині розірв ання договору оренди земельн ої ділянки, укладеного між Севастопольською міською Ра дою і Приватним підприємство м «Туя», відмовити.

4. Стягнути з Приватног о підприємства «Туя» (99029, м. С евастополь, пр.-кт Генерала Ос трякова, буд. 37, кв. 38, код ЄДРПОУ 31016618, відомості про розрахунко ві рахунки відсутні) в доход Державного бюджету Ук раїни (р/р 31113095700007, отримувач: Д ержавний бюджет, Ленінський район в м. С евастополі, банк отримувача: ГУ ДКУ в м. Севастополі, МФО 824509, код ЄДРПОУ 24035598, код платежу: 22090200 ) державне мито в розмірі 880,3 7 грн.

Видати наказ після набран ня рішенням законної сили.

5. Стягнути з Приватн ого підприємства «Туя» (99029, м. Севастополь, пр.-кт Генерал а Острякова, буд. 37, кв. 38, код ЄДР ПОУ 31016618, відомості про розраху нкові рахунки відсутні) в д оход Державного бюджету Укра їни (р/р 31212264700007, отримувач: Дер жавний бюджет, Ленінський ра йон м. Сева стополя, банк отримувача: ГУ Д КУ в м. Севастополі, МФО 824509, код ЄДРПОУ 24035598, код бюджетної клас ифікації: 22050003) витрати на інфор маційно-технічне забезпечен ня судового процесу в сумі 236,00 грн.

Видати наказ піс ля набрання рішенням законно ї сили.

Суддя С.Г . Лазарев

Рішення оформлено від повідно до вимог ст. 84 Господа рського

процесуального кодексу Ук раїни і підписано 23.05.2011

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення19.05.2011
Оприлюднено25.05.2011
Номер документу15656393
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5020-423/2011

Рішення від 19.05.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев Сергій Геннадійович

Ухвала від 26.04.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев Сергій Геннадійович

Ухвала від 05.04.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев Сергій Геннадійович

Ухвала від 22.03.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев Сергій Геннадійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні