10/741-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01033, м.Київ-33, вул.Комінтерна,16
тел.230-31-73
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
"20" березня 2008 р. Справа № 10/741-07
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ДОМ-С».
до Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації», м. Біла Церква.
за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача:
Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Гагаріна (третя особа 1);
Державної податкової інспекції у Миронівському районі Київської області (третя особа 2);
Тулинської сільської ради Миронівського району Київської області (третя особа 3).
про визнання права власності на нерухоме майно та зобов'язання вчинити певні дії
Суддя Тищенко О.В.
Представники:
позивача: Хонін І.О. –представник за довіреністю від 14.09.2007р.;
відповідача: не з'явився;
від третьої особи 1: не з'явився;
від третьої особи 2: не з'явився;
від третьої особи 3: не з'явився.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
В листопаді 2007 року до господарського суду Київської області надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ДОМ - С»до Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інветаризації»про визнання права власності на нерухоме майно та зобов'язання вчинити певні дії.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на наступне:
- 20 липня 2007року в залі біржових торгів Київської універсальної біржі в м. Києві по вул. Залізничне шосе 57 було проведено цільовий аукціон з продажу майна Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Гагаріна, що перебувало в податковій заставі, а саме: нежила будівля –ферма загальною площею 3266.7кв.м., що розташована в с. Тулинці, Миронівського району Київської області, вул. Барвіночна 15.
- переможцем аукціону (покупцем) було визнано ТОВ «Компанія ДОМ-С», а тому 20.07.2007р. між ДПІ у Миронівському районі Київської області та ТОВ «Компанія Дом С»було укладено та зареєстровано на Київській універсальній біржі договір купівлі-продажу № 230, згідно умов якого Державна податкова інспекція у Миронівському районі Київської області зобов'язується передати у власність Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Дом-С», а останній прийняти і оплатити в тер мін на умовах та за ціною передбаченими договором та протоколом аукціону нежитлову будівлю ферми, загальною площею 3 266.7кв.м. , що знаходиться за адресою Київська обл.. Миронівський р-н, с. Тулинці, вуя. Барвіночна 15.
- 01 листопада 2007р. позивач звернувся до Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інветаризації»із заявою про проведення державної реєстрації права власності згідно договору купівлі-продажу № 230;
- Листом від 19.11.2007р. №10237 відповідач відмовив позивачу у реєстрації права власності, мотивуючи це тим, що позивачем не подано до органів реєстрації правовстановлюючого документу попереднього власника згідно Тимчасового положення «Про порядок реєстрації прав на нерухоме майно»№ 7/5 від 07.02.2002р.
Позивач вважає такі дії відповідача неправомірними, такими, що порушують його права та законні інтереси, оскільки на думку останнього статтею 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» передбачено подання до органів реєстрації документа, що свідчить про встановлення, зміну чи припинення речового права. При цьому подання правовстановлюючого документу попереднього власника законом не вимагається.
Ухвалою господарського суду Київської області від 03.12.2007р. було порушено провадження у справі та призначено до розгляду на 21.01.2008р. Також, вищезазначеною ухвалою суду залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Гагаріна та Державну податкову інспекцію у Миронівському районі Київської області.
Ухвалою господарського суду Київської області від 21.01.2008р. з метою всебічного, повного та об'єктивного розгляду справи до участі у справі залучено третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Тулинську сільську раду Миронівського району Київської області.
З метою з'ясування питання хто станом на момент продажу та накладення арешту на майно (податкова застава) був зареєстрований власником спірного майна, судом направлено запити до Комунального підприємства Київської обласної ради „Білоцерківського міжміського бюро технічної інвентаризації”.
За невиконання Комунальним підприємством Київської обласної ради „Білоцерківського міжміського бюро технічної інвентаризації” вимог ГПК України, зокрема не надання відомостей, необхідних для вирішення спору на запит суду, 03.03.2008р. на підставі ст. 90 ГПК України господарським судом Київської області винесено окрему ухвалу Директору Комунального підприємства Київської обласної ради „Білоцерківського міжміського бюро технічної інвентаризації”.
Позивач в судовому засіданні 20.03.2008р. подав до суду додаткові пояснення по справі, якими позовні вимоги підтримав з підстав викладених у позовній заяві.
Також, в судовому засіданні позивачем було подано заяву про уточнення позовних вимог, відповідно до якої останній просить суд визнати за позивачем право власності на нежилу будівлю –ферму загальною площею 3266,7 кв.м., що розташована за адресою Київська обл.. Миронівський р-н, с. Тулинці, вуя. Барвіночна 15 та зобов'язати Комунальне підприємсто Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації»зареєструвати за позивачем право власності на нежилу будівлю –ферму загальною площею 3266,7 кв.м., що розташована за адресою Київська обл.. Миронівський р-н, с. Тулинці, вуя. Барвіночна 15.
Відповідач в судове засідання 20.03.2008р. без поважних причин не з'явився, письмовий відзив на позовну заяву не подав, хоча про час, дату, та місце слухання справи був повідомлений належним чином відповідно до Інструкції з діловодства в господарських судах України, яка затверджена наказом Вищого господарського суду України № 75 від 10.12.2002р.
Відповідно до ст. 75 ГПК України, якщо відзив на позовну заяву і витребувані Господарським судом документи не надано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.
Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності представника відповідача за наявними в матеріалах справи доказами.
Представники третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Гагаріна, Державної податкової інспекції у Миронівському районі Київської області та Тулинської сільської ради Миронівського району Київської області в судове засідання 20.03.2008р. без поважних причин не з'явилися, хоча про час, дату, та місце слухання справи були повідомлені належним чином.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача дослідивши докази та оцінивши їх в сукупності, суд,
встановив:
21.06.2005 року податковим керуючим Гук Ф.А. на підставі рішення начальника Державної податкової інспекції у Миронівському районі Київської області від 21.12.2002 року № 72 про стягнення коштів та продаж активів платника податків Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Гагаріна в рахунок погашення податкового боргу, проведено опис активів Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Гагаріна, що підтверджується Актом опису активів від 21.06.2005р.
Згідно п. 10.2 Зако ну України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. № 2181-Ш продаж активів платника податків на публічних торгах на умовах змагальності здійснюється у такому порядку:
а) товари, які можуть бути згруповані та стандартизовані, підлягають продажу за кошти виключно на біржових торгах, що проводяться біржами, створеними відповідно до Закону України "Про товарну біржу", які визначаються центральним податковим органом на конкурсних засадах;
б) інші товари, об'єкти рухомого чи нерухомого майна, а також цілісні майнові комплекси підприємств підлягають продажу за кошти виключно на цільових аукціонах, які організовуються за поданням відповідного податкового органу на зазначених біржах. У разі коли на території району або міста, де знаходяться активи платника податків, що продаються, відсутня товарна біржа, визначена центральним податковим органом, податковий орган організовує окремий позабіржовий аукціон.
П 28 Постанови КМ України від 15 квітня 2002 р. N 538 „Про затвердження Порядку стягнення коштів та продажу інших активів платника податків, які перебувають у податковій заставі” передбачено, що для продажу активів на товарних біржах податковий орган укладає відповідний договір з брокером (брокерською конторою), який вчиняє дії з продажу активів за дорученням податкового органу на умовах найкращої цінової пропозиції.
Судом встановлено, що 20 липня 2007року в залі біржових торгів Київської універсальної біржі в м. Києві по вул. Залізничне шосе 57 було проведено цільовий аукціон з продажу майна КСП ім. Гагаріна, що перебувало в податковій заставі, а саме: нежила будівля –ферма загальною площею 3266.7кв.м., що розташована в с. Тулинці, Миронівського району Київсь-кої області, вул. Барвіночна 15.
Згідно п. 5 Наказу Державної податкової адміністрації України „Про затвердження Порядку проведення цільових аукціонів з продажу активів платника податків, які перебувають у податковій заставі” від 26 червня 2002 року N 294 5.1. у процесі аукціону ведеться протокол, до якого заносяться: початкова й остаточна ціна продажу лота; пропозиції учасників аукціону, номери яких називає ліцитатор; результати аукціону; відомості про переможця - учасника, який у ході аукціону запропонував найвищу ціну. Затверджений протокол є підставою для укладення протягом 3 днів договору купівлі-продажу. Якщо покупець відмовився від підписання договору купівлі-продажу, вважається, що аукціон з продажу цього активу не відбувся. Покупець зобов'язаний внести зазначені в протоколі платежі протягом терміну, обумовленого договором купівлі-продажу. Гарантійний внесок, унесений покупцем для участі в аукціоні, зараховується покупцеві в рахунок продажної ціни активів. Передача активів покупцеві здійснюється тільки після повної сплати ним грошових коштів.
Відповідно до Протоколу аукціону з продажу майна КСП ім. Гагаріна, що перебуває у податковій заставі від 20.07.2007р. переможцем аукціону (покупцем) вищезазначеного майна визнано ТОВ «Компанію ДОМ-С». Ціна продажу склала 36000грн. у т.ч. ПДВ.
20.07.2007р. на виконання умов аукціону між ДПІ у Миронівському районі Київської області та ТОВ «Компанія ДОМ С»укладено Договір купівлі-продажу № 230 (надалі –Договір). Крім того, зазначений Договір було зареєстровано на Київській універсальній біржі відповідно з правилами біржової торгівлі, про що зроблено відповідний запис в книзі реєстрації.
Згідно п.1.1 Договору на виконання умов цільового аукціону проведеного 20.07.2007р. в м. Києві Київсь кою універсальною біржею, з продажу майна, що перебувало в податковій заставі Продавця (Державної податкової інспекції у Миронівському районі Київської області) і належить на праві власності КСП ім. Гагаріна, керуючись Зако ном України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. № 2181-Ш, Постановою КМ України від 15.04.2002р. Х° 538 та наказом ДПА України від 26,06.2002р. № 294, Продавець по цьому договору зобов'язується передати у власність Покупця (Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ДОМ-С»), а останній прийняти і оплатити в тер мін на умовах та за ціною передбаченими даним договором та протоколом вищезазначеного аукціону наступне майно, надалі "Об'єкт продажу": Назва: нежитлова будівля ферми, загальною площею 3 266.7кв.м. Місце знаходження: Київська обл.. Миронівський р-н, с. Тулинці, вуя. Барвіночна 15. Кількість 1 штука. Ціна: 36000 гривень. (п.1.1 Договору)
Відповідно до п. 1.2. Договору покупець набуває права власності на "Об'єкт продажу" з моменту укладення договору і реєстрації його на біржі та державній реєстрації набутих ним прав.
Згідно п. 2 Договору продавець передає Покупцю об'єкт продажу у термін, що не перевищує 5-ти днів з моменту надходження грошових коштів на рахунок Державного казначейства. Продавець разом з об'єктом продажу зобов'язується передати Покупцю також від повідні документи (технічну документацію, експертну оцінку, акт опису, тощо). В разі необхідності Продавець зобов'язується звернутися з відповідною письмовою заявою до нотаріуса щодо зняття податкової застави з об'єкту продажу. Покупець зобов'язується протягом 5-ти днів з дати підписання цього договору прийняти Об'єкт продажу та здійснити остаточну оплату за набуте майно.
Відповідно до п.3 Договору вартість об'єкту продажу узгоджена Сторонами на аукціоні 20.07.2007р. і складає 36000 гривень. Оплата за об'єкт продажу здійснюється Покупцем шляхом перерахунку безготів кових грошових коштів на рахунок Київської універсальної біржі, яка в свою чергу зобов'язана перерахувати дані кошти на рахунок Управління Державного казначейства.
Суд звертає увагу на те, що станом на момент винесення рішення по справі №10/741-07 Договір є дійсним, доказів оскарження Договору купівлі-продажу № 230 в судовому порядку сторонами не надано.
Відповідно до статті 182 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації. Державна реєстрація прав на нерухомість і правочинів щодо нерухомості є публічною, здійснюється відповідним органом, який зобов'язаний надавати інформацію про реєстрацію та зареєстровані права в порядку, встановленому законом. Відмова у державній реєстрації права на нерухомість або правочинів щодо нерухомості, ухилення від реєстрації, відмова від надання інформації про реєстрацію можуть бути оскаржені до суду. Порядок проведення державної реєстрації прав на нерухомість та підстави відмови в ній встановлюються законом.
Згідно з підпунктом 1 частини 1 статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" від 1 липня 2004 року N 1952-IV обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права на нерухоме майно, що знаходиться на території України, фізичних та юридичних осіб, держави, територіальних громад, іноземців та осіб без громадянства, іноземних юридичних осіб, міжнародних організацій, іноземних держав, а саме, зокрема: право власності на нерухоме майно.
Згідно п. 7 розділу 5 вказаного вище Закону, до приведення законів та інших нормативно - правових актів у відповідність із цим Законом, вони застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
Відповідно до частини 5 Прикінцевих положень Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" до створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації.
Статтею 17 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" передбачено, що державна реєстрація речових прав проводиться в такому порядку: облік заяви про державну реєстрацію речових прав; прийняття і перевірка документів, поданих для державної реєстрації речових прав; установлення відсутності підстав для відмови в державній реєстрації речових прав; державна реєстрація речових прав або відмова в такій реєстрації прав та внесення даних до Державного реєстру прав; присвоєння кадастрового номера об'єкту нерухомого майна; видача документів, що підтверджують зареєстроване речове право.
Згідно п. 3, 4 ст. 17 вищевказаного Закону, державній реєстрації підлягають заявлені речові права на нерухоме майно за наявності документів, що підтверджують вчинення правочинів щодо таких об'єктів, посвідчених відповідно до закону, або свідчать про наявність інших, передбачених законом підстав. Розгляд заяви і прийняття рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, відмову в реєстрації проводяться у строк, який не перевищує чотирнадцяти календарних днів з дня отримання органом державної реєстрації прав заяви та документів, необхідних для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Відповідно до статті 18 вказаного вище Закону, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно проводиться на підставі заяви правоволодільця (правонабувача), сторін (сторони) правочину, за яким виникло речове право, або уповноважених ними (нею) осіб. Для державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно до місцевого органу державної реєстрації прав разом із заявою про державну реєстрацію прав подаються документи про правочини щодо такого об'єкта нерухомого майна та їх копії або інші документи, що свідчать про встановлення, зміну чи припинення речового права.
Статтею 19 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" передбачено, що підставою для державної реєстрації прав, що посвідчують виникнення, перехід, припинення речових прав на нерухоме майно, обмежень цих прав, є зокрема договір купівлі-продажу нерухомого майна, зареєстрований на біржі в установленому порядку.
Відповідно до п. 2.1. Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 7 лютого 2002 р. N 7/5 для реєстрації виникнення, існування, припинення прав власності на нерухоме майно та оформлення прав власності на нерухоме майно до БТІ разом із заявою про реєстрацію прав власності подаються правовстановлювальні документи (додаток 1), їх копії (нотаріально засвідчені), а також інші документи, що визначені цим Положенням.
Згідно п. 9 Додатку 1 Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно правовстановлювальним документом, на підставі яких проводиться реєстрація прав власності на об'єкти нерухомого майна є зокрема договори відчуження нерухомого майна, що перебуває у податковій заставі, укладені шляхом проведення цільових біржових чи позабіржових аукціонів з метою погашення податкового зобов'язання.
Судом встановлено, що 01 листопада 2007р. позивач звернувся до Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інветаризації» із заявою (вх.237) про проведення державної реєстрації права власності згідно договору купівлі-продажу № 230 від 20.07.2007р. Окрім вказаної заяви, позивач подав до органів реєстрації протокол аукціону від 20.07.07р., оригінал та копію договору купівлі –продажу №230 від 20.07.07р., технічну документацію на будівлі та квитанцію про сплату державного мита.
Проте, як вбачається із Листа Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації»від 19.11.2007р. № 10237, останній відмовив позивачу у реєстрації права власності через те, що позивачем не подано до органів реєстрації правовстановлюючого документу попереднього власника, як цього вимагає Тимчасове положення «Про порядок реєстрації прав на нерухоме майно»№ 7/5 від 07.02.2002р.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 1 ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" у державній реєстрації права може бути відмовлено в разі, якщо: заявлене право не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону; нерухоме майно або більша за площею його частина перебуває в іншому реєстраційному (кадастровому) окрузі; із заявою про державну реєстрацію звернулася особа, яка відповідно до цього Закону не може бути суб'єктом права власності на даний об'єкт нерухомого майна або представником такого суб'єкта; подані документи не відповідають вимогам, установленим цим Законом та іншими нормативно-правовими актами, або не дають змоги установити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують; заяву про державну реєстрацію права власності відповідно до правочину про відчуження нерухомого майна було подано після державної реєстрації обмежень, вчинених щодо цього майна; заявлене право власності або інше речове право вже зареєстроване.
П. 3 ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" відмова у державній реєстрації прав з підстав, не передбачених цим Законом, заборонена.
Тобто, зазначеною нормою Закону визначено вичерпний перелік підстав, з яких у державній реєстрації речового права може бути відмовлено. Неподання до органів реєстрації правовстановлюючого документу попереднього власника як підстави відмови у державній реєстрації речового права Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" не передбачено. А навпаки, статтею 19 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" та п. 9 Додатку 1 Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно правовстановлювальним документом, на підставі яких проводиться реєстрація прав власності на об'єкти нерухомого майна є зокрема договір відчуження нерухомого майна, що перебуває у податковій заставі, укладений шляхом проведення цільових біржових чи позабіржових аукціонів з метою погашення податкового зобов'язання.
З огляду на вищевикладене, суд вважає відмову Комунального підприємства Київської обласної ради "Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації" у реєстрації позивачу права власності на нежилу будівлю – ферму незаконною, такою, що не відповідає вимогам ч. 2 ст. 19 Конституції України , ст. ст. 17, 18, 19, 24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень", п. 2.1. Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно.
Згідно статті 392 ЦК України власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також у разі втрати ним документа, який засвідчує його право власності.
Відповідно до п. 18 Листа ВАСУ від 31.01.2001 р. N 01-8/98 „Про деякі приписи законодавства, яке регулює питання, пов'язані із здійсненням права власності та його захистом” відповідно до статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" відповідна державна реєстрація - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, що супроводжується внесенням даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень. Отже, названі у цьому Законі органи єдиної системи реєстрації відповідних прав можуть бути відповідачами за позовами про офіційне визнання права власності на об'єкт нерухомого майна, пред'явленими згідно зі статтею 392 Цивільного кодексу України.
Оскільки відповідно до пункту 5 розділу V "Прикінцеві положення" Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" до створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації, останні можуть бути відповідачами у таких справах.
Таким чином, враховуючи викладене, суд дійшов до висновку, що вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ДОМ-С»щодо визнання за останнім права власності на нежилу будівлю –ферму загальною площею 3266,7 кв.м., що розташована за адресою Київська обл.. Миронівський р-н, с. Тулинці, вуя. Барвіночна 15 та зобов'язання Комунального підприємста Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації»зареєструвати за позивачем право власності на нежилу будівлю –ферму загальною площею 3266,7 кв.м., що розташована за адресою Київська обл. Миронівський р-н, с. Тулинці, вуя. Барвіночна 15 правомірними, а отже такими, що підлягають задоволенню.
Судові витрати відповідно до ст. 49 ГПК України покладаються на відповідача.
Керуючись ст. 49, ст.ст. 82-85 ГПК України господарський суд, -
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати за Товариством з обмеженою відповідальністю „Компанія Дом-С” (03045, м.Київ, вул. Набережно-Корчуватська, буд. 136, код ЄДРПОУ 34867680) право власності на нежитлову будівлю –ферму, загальною площею 3266.7кв.м., що розташована за адресою: Київська область, Миронівський район, с. Тулинці, вул. Барвіночна, 15.
3. Зобов'язати Комунальне підприємство Київської обласної ради „Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації” (09100, м. Біла Церква, Київська обл., Торгова площа,5, код ЄДРПОУ 03346503) зареєструвати право власності Товариства з обмеженою відповідальністю „Компанія Дом-С” (03045, м.Київ, вул..Набережно-Корчуватська, буд. 136, код ЄДРПОУ 34867680) на нежитлову будівлю –ферму, загальною площею 3266.7кв.м., що розташована за адресою: Київська область, Миронівський район, с. Тулинці, вул. Барвіночна, 15.
4. Стягнути з Комунального підприємства Київської обласної ради „Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації” (09100, м. Біла Церква, Київська обл., Торгова площа,5, код ЄДРПОУ 03346503) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю „Компанія Дом-С” (03045, м.Київ, вул. Набережно-Корчуватська, буд. 136, код ЄДРПОУ 34867680) 85,00грн. державного мита та 118грн. витрат за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
5. Довідкою господарського суду Київської області повернути зайве сплачене державне мито в розмірі 275 грн.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Дане рішення господарського суду Київської області набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його належного оформлення і підписання та може бути оскаржено в апеляційному або касаційному порядку.
Суддя Тищенко О.В.
Рішення підписано 07.04.08
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2008 |
Оприлюднено | 05.05.2008 |
Номер документу | 1570891 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Тищенко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні