Постанова
від 08.01.2008 по справі 13/85
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

13/85

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08.01.2008                                                                                Справа №13/85

за позовом  Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м.  Полтава

до  Приватного сільськогоподарського підприємства "Надія", с. Дашківка

про  стягнення 5446,09 грн.

Суддя  Босий В.П.

Секретар судового засідання  Жорняк Т.С.

Представники:

від позивача:  Фищук В.В., дов. від 15.02.07р.

від відповідача:  не з"явився.

Обставини справи: Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом  про стягнення з відповідача адміністративно-господарських санкцій в сумі 5098,78 грн. та  347,31  грн. пені.

Представник позивача  в судовому засіданні позовні вимоги підтримує  в повному обсязі.

Відповідач не скористався наданими йому правами  для захисту своїх інтересів, а саме: його представник   в судове засідання не з'явився, хоча був повідомлений належним чином про час та місце судового засідання, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (в матеріалах справи), відзив на позов не надав, вимог ухвал суду  не виконав.

Згідно ст. 128 КАС України неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.  Крім того, статтею  122 КАС України передбачено, що  адміністративна справа  має бути розглянута і вирішена  у строк не більше двох місяців з  дня  відкриття провадження у справі.    

В зв'язку з тим, що необхідних для вирішення спору доказів наявних в матеріалах справи достатньо,  і господарський суд   повідомив    належним чином  відповідача  про час, дату  і місце проведення судового засідання, згідно з п. 3.5.11 Інструкції з діловодства в господарських судах України, затвердженої наказом Вищого господарського суду України (від 10.12.2002р. №75), а неявка  відповідача не перешкоджає розгляду справи по суті, то справа розглядається за наявними матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд встановив: Статтею 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (в редакції Закону № 2606-111 від 05.07.2001 р.) передбачено, що для підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форми власності і господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від загальної чисельності працюючих, а якщо працює від 8 до 25 чоловік - у кількості одного робочого місця, якщо інше не передбачено законом.

Згідно "Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів"   відповідача   середньооблікова чисельність штатних працівників на підприємстві відповідача в 2006 році становила 82 осіб.

Таким чином, норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів на підприємстві відповідача у 2006 році  згідно проведеного розрахунку складає  3 робочих місця.

Фактично в 2006р. у відповідача   працювали 2 інваліди.

Згідно зі статтею 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (в редакції Закону № 2606-14 від 05.07.2001 р.) підприємства (об'єднання), установи і організації незалежно від форми власності і господарювання, де кількість працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим частиною першою статті 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів штрафні санкції, сума яких визначається у розмірі середньорічної заробітної плати на відповідному підприємстві (в об'єднанні), в установі, організації за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом. Для роботодавців, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві.

Виходячи із середньорічної заробітної плати на підприємстві відповідача, яка складає  5098,78 грн., відповідач повинен був перерахувати позивачу за  незайняте інвалідом 1   робоче  місце -  5098,78  грн.

Згідно ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" та Порядку нарахування пені та її сплати, затвердженим наказом Мінпраці України від 15.05.2007р.  № 223, порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Позивачем нарахована пеня за період з 17.04.2007р. по 29.11.2007р.  в розмірі 347,31  грн.( розрахунки в матеріалах справи).

Суд дослідив, що Відповідачем не були прийняті  міри  стосовно працевлаштування потрібної кількості інвалідів, а саме: відповідач не звертався до органів працевлаштування із звітами про наявність вакансій,  призначених для працевлаштування інвалідів  (лист від Кобеляцького районного  центру зайнятості від 25.05.2007р. за № 03-1377; лист від Управління  праці та соціального захисту населення від  08.06.2007р., за № 02-15/3067).

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Згідно ст. 71 КАС України позивач довів ті обставини, на яких грунтується його вимога.   

Дослідивши  матеріали справи, оцінивши надані докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги  стосовно стягнення адміністративно-господарських санкцій в сумі 5098,78  грн. та 347,31  грн. пені  обгрунтовані, підтверджені наданими доказами та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст.  86,  94, 158-163 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В :

1. Задовольнити позов  Полтавського обласного відділення Фонду  соціального захисту інвалідів до Приватного сільськогосподарського підприємства "Надія"    про стягнення адміністративно-господарських санкцій в сумі 5098,78  грн. та  347,31  грн. пені.

2. Стягнути з Приватного сільськогосподарського підприємства "Надія" (с. Дашківка Кобеляцький район, Полтавська область, р/р 26008000000108  в "Райффайзен Банк Аваль", МФО 331605, код ЄДРПОУ 03771169)  - на користь     Полтавського обласного відділення Фонду  соціального захисту інвалідів (м. Полтава, вул. Зигіна, 1, р/р 31213230700160  ГУДК в  Полтавській області, МФО 831019,   код  34698486)- адміністративно-господарських санкцій в сумі  5098,78  грн. та  347,31  грн. пені.           

Виконавчий  лист  видається після набрання постановою законної сили за заявою стягувача.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст.160 КАС України  –з дня складання в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

          Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

                    Суддя                                                                      Босий В.П.

Згідно з оригіналом.

Помічник судді                   Онищенко О.В.

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення08.01.2008
Оприлюднено05.05.2008
Номер документу1570948
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/85

Ухвала від 12.03.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 26.02.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 02.02.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 24.01.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 22.01.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 17.01.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 27.12.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 15.11.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 30.10.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

Ухвала від 12.06.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Крамар С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні