Справа № 2а/1570/1450/2011
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 травня 2011 року
Одеський окружний адміні стративний суд у складі
головуючого судді: Юхтенко Л.Р.
при секретарі судового зас ідання: Манул іковій О.О.
за участю сторін:
представник позивача - ОСОБА_1, за довіреністю
представник відповідача - Герасименко В.Ф., за за коном
розглянувши у відкритом у судовому засіданні в примі щенні Одеського окружного ад міністративного суду адміні стративну справу за адмініст ративним позовом Контрольно -ревізійного управління в Од еській області до Ясенівсько ї сільської ради про зобов' язання відповідача відобраз ити в обліку заборгованість перед Державним бюджетом Укр аїни у сумі 24706 грн., стягнення з відповідача коштів у сумі 24706 грн.,-
В С Т А Н О В И В:
До суду звернулося Ко нтрольно-ревізійне управлін ня в Одеській області з позов ом до Ясенівської сільської ради про зобов' язання відпо відача відобразити в обліку заборгованість перед Держав ним бюджетом України у сумі 247 06 грн., стягнення з відповідач а коштів у сумі 24706грн.
Свої позовні вимоги позива ч мотивував тим, що відповідн о до п.1.4.6.2 Плану контрольно-рев ізійної роботи контрольно-ре візійного відділу в Любашівс ькому районі на 2 квартал 2010 рок у та на підставі направлень н а проведення ревізії від 19.07.2010р оку №35 та від 30.06.2010року №29, фахівц ями Контрольно-ревізійного в ідділу в Любашівському район і Контрольно-ревізійного упр авління в Одеській області п роведено планову ревізію Ясе нівської сільської ради з пи тань використання нею бюджет них коштів за період з 01.07.2007року по 31.05.2010 року, за результатами я кої був складений акт №320-15/31 від 28.07.2010 року, яким, у тому числі бул о встановлено порушення відп овідачем ст. 4 Декрету Кабінет у Міністрів України №56-93 від 20.03. 1993року «Про місцеві податки і збори», пункт 3 Указу Президен та України «Про впорядкуванн я механізму сплати ринкового збору»від 28.03.1993року №761/99, а саме: при відсутності на балансі Я сенівської сільської ради ри нку, відповідачем за період з 01.07.2007 року по 31.05.2010 року зайво зар аховано надходження від ринк ового збору по ринку, що призв ело до недоотримання Державн им бюджетом України коштів в сумі 24706 грн., які відповідно до ст.240 Господарського кодексу України підлягають вилученн ю в доход Державного бюджету України. Відповідно до п.46 Пор ядку проведення інспектуван ня державною контрольно-реві зійною службою, затвердженог о постановою Кабінету Мініст рів України від 20.04.2006року №550, Кон трольно-ревізійним відділом в Любашівському районі Конт рольно-ревізійного управлін ня в Одеській області на адре су Ясенівської сільської рад и був направлений лист - вим ога від 09.08.2010року №320-29/173 «Про усун ення порушень виявлених реві зією», в якому відправник вим агав в термін до 09.09.2010року надат и на адресу КРВ в Любашівсько му районі інформацію про вик онання цих вимог разом з підт верджуючими документами. Одн ак відповідачем, станом на мо мент розгляду справи самості йно не виконано п. 1 вимоги КРВ в Любашівському районі КРУ в Одеській області від 09.08.2010року №320-29/173, що послугувало причиною звернення позивача до суду з дійсним позовом.
Представник позивача у від критому судовому засіданні п озовні вимоги підтримав у по вному обсязі, посилаючись на обставини викладені в позов ній заяві.
Представник відповідача п озовні вимоги не визнав, прос ив суд відмовити у їх задовол енні посилаючись на обставин и, викладені у письмових запе реченнях, зокрема на приписи ч. 1 ст. 238 Господарського кодек су України, якою передбачено , що за порушення встановлени х законодавчими актами прави л здійснення господарської д іяльності до суб'єктів госпо дарювання можуть бути застос овані уповноваженими органа ми державної влади або орган ами місцевого самоврядуванн я адміністративно-господарс ькі санкції, тобто заходи орг анізаційно-правового або май нового характеру, спрямовані на припинення правопорушенн я суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків. В иди адміністративно-господа рських санкцій, умови та поря док їх застосування визначаю ться цим Кодексом, іншими зак онодавчими актами. Адміністр ативно-господарські санкції можуть бути встановлені вик лючно законами. Відповідно д о ст.ст. 239 Господарського коде ксу України вилучення прибут ку (доходу) є одним з видів адм іністративно-господарських санкцій, який застосовуєтьс я внаслідок порушення суб' є ктом господарювання встанов лених законодавством правил здійснення господарської ді яльності. Разом з тим, ч.2 ст.240 ГК України передбачено, що пере лік порушень, за які до суб' є ктів господарювання застосо вуються санкції, передбачені цією статтею, а також порядок їх застосування визначаютьс я законами, таким чином до від повідача можуть бути застосо вані адміністративно-господ арські санкції види, яких виз начені ст. 239 Господарського к одексу України, лише у разі вч инення останнім порушення, п ередбаченого законом та тіль ки у тому разі, якщо законом пр ямо передбачено застосуванн я певного виду адміністратив но-господарських санкції. Де кретом Кабінету Міністрів Ук раїни №56-93 та Указом Президент а №761/99 не передбачено такого ви ду адміністративно-господар ської санкції, як вилучення п рибутку (доходу), у зв' язку з порушенням зазначених норм. Таким чином, відповідач вваж ає, що позивачем не доведено, я ка норма закону передбачає з астосування такої адміністр ативно-господарської санкці ї, як вилучення прибутку (дохо ду) за зарахування надходжен ня від ринкового збору по рин ку, який не знаходиться на бал ансі Ясенівської сільської р ади. Крім того, відповідач пос илається на ст. 250 Господарськ ого кодексу України, відпові дно до якої адміністративно- господарські санкції можуть бути застосовані до суб' єк та господарювання лише протя гом шести місяців з дня виявл ення порушення, але не пізніш е як через один рік з дня поруш ення цим суб' єктом встановл ених законодавчими актами пр авил здійснення господарськ ої діяльності, крім випадків передбачених законом.
Вивчивши матеріали справи , вислухавши пояснення предс тавників позивача та відпові дача, дослідивши обставини, я кими обґрунтовуються вимоги , та перевіривши їх доказами, с уд встановив наступні факти та обставини.
Відповідно до Плану контро льно-ревізійної роботи контр ольно-ревізійного відділу в Любашівському районі на 2 ква ртал 2010 року та на підставі нап равлень на проведення ревізі ї від 19.07.2010року №35 та від 30.06.2010року №29, фахівцями Контрольно-реві зійного відділу в Любашівськ ому районі Контрольно-ревізі йного управління в Одеській області проведено планову ре візію Ясенівської сільської ради з питань використання н ею бюджетних коштів за періо д з 01.07.2007 року по 31.05.2010 року. За резу льтатами проведеної ревізії був складений акт ревізії №320 -15/31 від 28.07.2010 року (а.с. 7-41), яким, у том у числі, було встановлено пор ушення відповідачем ст. 4 Декр ету Кабінету Міністрів Украї ни №56-93 від 20.03.1993року «Про місцев і податки і збори», пункту 3 Ук азу Президента України «Про впорядкування механізму спл ати ринкового збору»від 28.03.1993р оку №761/99, а саме: при відсутност і на балансі Ясенівської сіл ьської ради ринку, відповіда чем за період з 01.07.2007 року по 31.05.2010 року зайво зараховано до міс цевого бюджету надходження в ід ринкового збору по ринку, щ о призвело до необґрунтовано го отримання доходів в сумі 247 06 грн., які відповідно до ст.240 Го сподарського кодексу Україн и підлягають вилученню в дох од Державного бюджету Україн и.
Судом встановлено, що вказа ний акт був підписаний голов ою Ясенівської сільської рад и Герасименком В.Ф., та гол овним бухгалтером сільської ради Колєсніченко Л.А., 30.07.2 010року без зауважень.
На підставі вказаного акту Контрольно-ревізійним відді лом Любашівського району Кон трольно-ревізійного управлі ння в Одеській області було н аправлено на адресу відповід ача лист - вимогу «Про усуне ння порушень виявлених ревіз ією»від 09.08.2010 року № 3320-29/173 (а.с.50 -52), пу нктом 1 якого до відповідача п ред' явлена вимога щодо відо браження в обліку заборгован ості перед Державним бюджето м України та перерахування д о нього коштів у сумі 24706 грн.
Відповідно п. 46 Порядку пров едення інспектування держав ною контрольно-ревізійною сл ужбою, затвердженого постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 20.04.2006 року № 550 відповідач був зобов' язаний повідомит и позивача про усунення вияв лених ревізією фактів поруше ння законодавства до 09 верес ня 2010 року.
Судом встановлено, що стано м на момент розгляду справи в ідповідачем не виконано п.1 ви моги Контрольно-ревізійного відділу Любашівського район у Контрольно-ревізійного упр авління в Одеській області в ід 09.08.2010 року № 3320-29/173.
Також судом встановлено, що відповідач не оскаржував ді ї або бездіяльність службови х осіб контрольно-ревізійної служби під час проведення пе ревірки, висновки акту, а тако ж вимоги, які були пред' явле ні йому позивачем, та відпові дачем не заперечувалось, що у період, щодо якого проводило ся ревізія позивачем, Ясенів ський ринок не був належним ч ином зареєстрований.
Судом досліджені лист Люба шівської міжрайонної держав ної податкової інспекції Оде ської області від 19.07.2010 року № 6881 про не знаходження на обліку у податковому органі як плат ника податків Ясенівського р инку як державного комунальн ого підприємства (а.с. 42), рішенн я Ясенівської сільської ради від 23.02.2010 року № 2065-У «Про місцеві податки та збори» (а.с. 44-49), дові дка про використання коштів ринкового збору та довідка п ро включення до Єдиного держ авного реєстру підприємств т а організацій України Ясенів ського ринку Любашівського р айону Одеської області.
Вивчивши матеріали адмін істративної справи, вислухав ши пояснення представників п озивача та відповідача, вихо дячи з положень чинного зако нодавства, що регулює спірні правовідносини, суд приходи ть до висновку, що позов підля гає задоволенню частково з н аступних підстав.
Відповідно до ст. 2 Закону У країни «Про державну контрол ьно-ревізійну службу в Украї ні»головним завданням держа вної контрольно-ревізійної с лужби є здійснення державног о фінансового контролю за ви користанням і збереженням де ржавних фінансових ресурсів , необоротних та інших активі в, правильністю визначення п отреби в бюджетних коштах та взяття зобов' язань, ефекти вним використанням коштів і майна, станом і достовірніст ю бухгалтерського обліку і ф інансової звітності в мініст ерствах та інших органах вик онавчої влади, в державних фо ндах, у бюджетних установах і у суб' єктів господарювання державного сектору економік и, а також підприємствах і в ор ганізаціях, які отримують ко шти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або викори стовують державне чи комунал ьне майно, виконанням місцев их бюджетів, розроблення про позицій щодо усунення виявле них недоліків і порушень та з апобігання їм у подальшому.
Відповідно до п.2 ст. 8 цього З акону, на контрольно-ревізій ні управління в областях пок ладаються функції щодо прове дення у підконтрольних устан овах ревізії фінансово-госпо дарської діяльності, викорис тання і збереження фінансови х ресурсів, необоротних та ін ших активів правильності виз начення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов' язан ь, стану і достовірності бухг алтерського обліку та фінанс ової звітності.
Пунктами 7, 8, 10 ст.10 Закону Укра їни «Про державну контрольно -ревізійну службу в Україні» передбачено право позивача п ред'являти керівникам та інш им службовим особам підконтр ольних установ, що ревізують ся, вимоги щодо усунення вияв лених порушень законодавств а з питань збереження і викор истання державної власності та фінансів, вилучати в судов ому порядку до бюджету виявл ені ревізіями приховані і за нижені валютні та інші плате жі, ставити перед відповідни ми органами питання про прип инення бюджетного фінансува ння і кредитування, якщо отри мані підприємствами, установ ами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законода вства. У судовому порядку стя гувати у дохід держави кошти , одержані підконтрольними у становами за незаконними уго дами, без встановлених закон ом підстав та з порушенням чи нного законодавства. Звертат ися до суду в інтересах держа ви, якщо підконтрольною уста новою не забезпечено виконан ня вимог щодо усунення виявл ених ревізією порушень закон одавства з питань збереження і використання активів.
Згідно з п. 35 Порядку проведе ння інспектування державною контрольно-ревізійною служб ою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року № 550 (надалі - Поря док), результати ревізії офор млюються актом. При тому, згід но з п. 45 Порядку, у міру виявлен ня ревізією порушень законод авства посадові особи служби , не чекаючи закінчення ревіз ії, мають право усно рекоменд увати керівникам об' єкта ко нтролю невідкладно вжити зах одів для їх усунення та запоб ігання у подальшому, а відпов ідно до п. 46 Порядку, якщо вжити ми в період ревізії заходами не забезпечено повне усунен ня виявлених порушень, орган ом служби у строк не пізніше н іж 10 робочих днів після реєстр ації акта ревізії, надсилаєт ься об' єкту контролю письмо ва вимога щодо усунення вияв лених ревізією порушень зако нодавства із зазначенням стр оку зворотнього інформуванн я. Про усунення виявлених рев ізією фактів порушення закон одавства цей об' єкт контрол ю у строк, визначений вимогою про їх усунення, повинен інфо рмувати відповідний орган сл ужби з поданням завірених ко пій первинних, розпорядчих т а інших документів, що підтве рджують усунення порушень.
Судом встановлено, що відпо відно до п.1.4.6.2 Плану контрольн о-ревізійної роботи КРВ у Люб ашівському районі на 2 кварта л 2010 року її фахівцями проведе но ревізію фінансово-господа рської діяльності Ясенівськ ої сільської ради за період з 01.07.2007 року по 31.05.2010 року, про що скл адено відповідний акт ревізі ї від №320-15/31 від 28.07.2010 року. Зазначе ною ревізію було встановлено , що протягом перевіряємого п еріоду позивач необґрунтова но отримав доходи на загальн у суму 24706грн. від ринкового збо ру по ринку, який офіційно не з ареєстрований, відсутній на балансі сільської ради, не ра хується на бухгалтерському о бліку сільської ради, не знах одиться на обліку як платник податків у податковому орга ні, що є порушенням ст. 4 Декрет у Кабінету Міністрів України від 20.03.1993 року № 59-93 “Про місцеві п одатки і збори”, п. 3 Указу През идента України “Про впорядку вання механізму сплати ринко вого збору” від 28.03.1993 року № 761/99.
Листом від 09.08.2010 року № 3320-29/173 Кон трольно-ревізійний відділ у Любашівського району надісл ав на адресу Ясенівської сіл ьської ради вимогу щодо усун ення порушень, виявлених при проведенні ревізії фінансов о-господарської діяльності Я сенівської сільської ради за період з 01.07.2007 року по 31.05.2010 року (а .с. 50-52), зокрема щодо перерахува ння до Державного бюджету Ук раїни необґрунтовано отрима ні доходи від ринкового збор у в сумі 24706грн.
Судом встановлено, що відпо відач не оскаржував дії або б ездіяльність службових осіб контрольно-ревізійної служб и під час проведення перевір ки, висновки акту, а також вимо ги, які були пред' явлені йом у позивачем.
Відповідно до ст. 15 Закону Ук раїни «Про державну контроль но-ревізійну службу в Україн і»законні вимоги службових о сіб державної контрольно-рев ізійної служби є обов' язков ими для виконання службовими особами об' єктів, що ревізу ються.
Судом встановлено, що стано м на момент розгляду справи п .1 вище зазначеної вимоги відп овідачем самостійно не викон ано.
Дослідивши докази по справ і у сукупності та проаналізу вавши положення нормативно-п равових актів, що регулюють с пірні правовідносини, суд пр иходить до висновку, що позов ні вимоги щодо стягнення з ві дповідача коштів в сумі 24706 грн ., є законними та обґрунтовани ми, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.1 ст. 63 Закону України “Про місцеве самовр ядування в Україні”, доходи м ісцевих бюджетів формуються за рахунок власних, визначен их законом джерел та закріпл ених у встановленому законом порядку загальнодержавних п одатків, зборів та інших обов 'язкових платежів.
Частиною 1 ст. 69 цього Закону передбачено, що органи місце вого самоврядування відпові дно до закону можуть встанов лювати місцеві податки і збо ри. Місцеві податки і збори за раховуються до відповідних м ісцевих бюджетів.
Законом України “Про сист ему оподаткування”, що діяв н а час виникнення спірних пра вовідносин, встановлені види податків, зборів та інших обо в' язкових платежів, п.3 ч. 2 ст. 15 якого, зокрема, до місцевих з борів віднесено ринковий збі р. Крім того, ч. 3 цієї статті виз начено, що місцеві податки і з бори (обов'язкові платежі), мех анізм справляння та порядок їх сплати встановлюються сіл ьськими, селищними, міськими радами відповідно до перелі ку і в межах граничних розмір ів ставок, установлених зако нами України. При цьому подат ки і збори (обов'язкові платеж і), зазначені у пункті 2 частин и першої і пунктах 2 - 4, 13 та 14 част ини другої цієї статті, є обов 'язковими для встановлення с ільськими, селищними та місь кими радами за наявності об'є ктів оподаткування або умов, з якими пов'язане запровадже ння цих податків і зборів.
Аналіз цієї норми права св ідчить про те, що законодавец ь встановлює обов' язок вста новлення селищними радами ри нкового збору, але ставить йо го у залежність із наявністю об' єкта оподаткування.
Частиною 1 ст. 4 Декрету Кабін ету Міністрів України від 20.03.19 93 року № 59-93 “Про місцеві податк и і збори” встановлено, що рин ковий збір - це плата за торгов і місця на ринках і в павільйо нах, на критих та відкритих ст олах, майданчиках для торгів лі з автомашин, візків, мотоци клів, ручних візків, що справл яється з юридичних осіб і гро мадян, які реалізують сільсь когосподарську і промислову продукцію та інші товари.
У той же час, ч. 3 цієї норми пр ава встановлено, що ринковий збір справляється працівник ами ринку до початку реаліза ції продукції.
Таким чином, за змістом ст. 4 Д екрету ринковий збір - є плато ю, яку вносить продавець влас нику ринку за користування т орговим місцем протягом робо чого дня ринку. Торгове місце може бути як у павільйоні, так і на критих чи відкритих стол ах, майданчиках тощо.
Відповідно до Правил торгі влі на ринках, затверджених н аказом Міністерства економі ки та з питань європейської і нтеграції України, Міністерс тва внутрішніх справ України , Державної податкової адмін істрації України, Державного комітету стандартизації, ме трології та сертифікації Укр аїни від 26 лютого 2002 р. № 57/188/84/105, рин ок - це суб'єкт господарювання , створений на відведеній за р ішенням місцевого органу вик онавчої влади чи органу місц евого самоврядування земель ній ділянці і зареєстрований в установленому порядку, фун кціональними обов'язками яко го є надання послуг та створе ння для продавців і покупців належних умов у процесі купі влі-продажу товарів за цінам и, що складаються залежно від попиту і пропозицій.
Указом Президента України від 14.06.2000 року № 962 “Про впорядку вання механізму сплати ринко вого збору” встановлено, що р инковий збір - це плата за прав о займання місця для торгівл і на ринках усіх форм власнос ті, в тому числі у павільйонах , на критих та відкритих стола х, майданчиках (включаючи оре ндовані), з автомобілів, візкі в, мотоциклів, ручних візків т ощо. Платниками ринкового зб ору є юридичні особи усіх фор м власності, їх філіали, відді лення, представництва та інш і відокремлені підрозділи, а також фізичні особи. Ринкови й збір справляється за кожни й день торгівлі. Ставка ринко вого збору встановлюється у розмірі від 0,05 до 0,15 неоподатко вуваного мінімуму доходів гр омадян для фізичних осіб і ві д 0,2 до 2 неоподатковуваних мін імумів доходів громадян для юридичних осіб за кожне з заз начених у статті 1 цього Указу місце. Ринковий збір сплачує ться до початку торгівлі чер ез касовий апарат адміністра ції ринку. На підставі касово го чека про сплату ринкового збору особі надається місце для торгівлі. До місцевого бю джету зараховується 100 відсот ків ринкового збору.
Не справляється ринковий з бір із підприємств торгівлі, громадського харчування, по бутового обслуговування, які розташовані у стаціонарних приміщеннях (магазинах, кіос ках, палатках) на території ри нку, та з власних торговельно -закупівельних підрозділів р инку незалежно від займаного місця.
Кошти, отримані ринком від с плати ринкового збору, щоміс яця до 20 числа перераховуютьс я до відповідного місцевого бюджету. Відповідальність за нарахування ринкового збору та своєчасність сплати його до місцевого бюджету поклад ається на адміністрацію ринк у.
Системний аналіз визначен их норм права свідчить про те , що обов' язковою умовою для справляння ринкового збору є здійснення торгівлі на рин ку, що є суб' єктом господарю вання, який створюється та ре єструється у встановленому ч инними законодавством Украї ни порядку.
З матеріалів справи вбачає ться, що у період з 01.07.2007 року по 3 1.05.2010 року, ринок, на якому за зді йснення торгівлі справлявся ринковий збір, на балансі Ясе нівської сільської ради не з находився, рішення про відве дення земельної ділянки під цей ринок, сільською радою не приймалося, вказаний ринок, я к платник податків не знаход ився на обліку у податковому органі. Довідка Одеського об ласного управління статисти ки про включення до Єдиного д ержавного реєстру підприємс тв та організацій України Яс енівського ринку Любашівськ ого району Одеської області, яка була надана суду відпові дачем до матеріалів справи, н е є достатнім доказом належн ого оформлення цього об' єкт а як «ринку»у законодавчому розумінні.
З огляду на зазначене суд вв ажає, що висновки, зроблені ко нтрольно-ревізійним відділо м Любашівського району за ре зультатами проведення ревіз ії фінансово-господарської д іяльності Ясенівської сільс ької ради щодо необґрунтован о отриманого доходу від ринк ового збору у сумі 24706грн., та пр ийнята на їх підставі вимога щодо вилучення зазначених к оштів до Державного бюджету, є обґрунтованими та такими, щ о відповідають чинному закон одавству України.
Судом не приймається до ува ги посилання представника ві дповідача на вище приведені приписи Господарського коде ксу України, оскільки пункто м 8 ст.10 Закону України «Про дер жавну контрольно-ревізійну с лужбу в Україні»передбачени й порядок (судовий порядок) ст ягнення у дохід держави кошт и, одержані підконтрольними установами за незаконними уг одами, без встановлених зако ном підстав та з порушенням ч инного законодавства.
З матеріалів справи вбачає ться, що без встановлених зак оном підстав та з порушенням чинного законодавства відпо відачем були одержані кошти, які виходячи із приписів п. 8 с т. 10 Закону України «Про держа вну контрольно-ревізійну слу жбу в Україні»підлягають стя гненню у дохід держави.
З огляду на вищевикладене, с уд приходить до висновку, що п озовні вимоги позивача про с тягнення з відповідача кошті в у сумі 24706 грн. у дохід держави підлягають задоволенню.
Одночасно, суд не вбачає під став для задоволення вимоги позивача щодо зобов' язання відповідача відобразити в о бліку заборгованість перед Д ержавним бюджетом України в сумі 24 706 грн., оскільки стягнен ня з відповідача у дохід держ ави вказаних коштів є достат нім способом захисту прав по зивача, передбаченого пункто м 8 ст.10 Закону України «Про дер жавну контрольно-ревізійну с лужбу в Україні», при тому, суд у не надано доказів у необхід ності зобов' язання відпові дача вчинити вказані дії.
Згідно з ч.1 ст. 69 Кодексу а дміністративного судочинст ва України доказами в адміні стративному судочинстві є бу дь-які фактичні дані, на підст аві яких суд встановлює наяв ність або відсутність обстав ин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обст авини, що мають значення для правильного вирішення справ и. Ці дані встановлюються суд ом на підставі пояснень стор ін, третіх осіб та їхніх предс тавників, показань свідків, п исьмових і речових доказів, в исновків експертів.
З урахуванням встано влених у судовому засіданні фактів, оцінюючи надані пред ставниками позивача та відпо відача у справі докази у суку пності, суд прийшов до виснов ку, що позовні вимоги позивач а підлягають частковому задо воленню.
Судові витрати підл ягають розподілу, згідно зі с т. 94 КАС України.
Враховуючи вищевиклад ені обставини, відповідно до ст.ст. 2, 8,10, 15 Закону України «Про державну контрольно-ревізій ну службу в Україні», Порядку проведення інспектування де ржавною контрольно-ревізійн ою службою, затвердженого по становою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року № 550, та кер уючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 159-163 КАС Укра їни, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний п озов Контрольно-ревізійного управління в Одеській облас ті до Ясенівської сільської ради про зобов' язання відп овідача відобразити в обліку заборгованість перед Держав ним бюджетом України у сумі 247 06 грн., стягнення з відповідач а коштів у сумі 24706грн. - задово льнити частково.
Стягнути з Ясенівської сіл ьської ради (с. Ясенове, Любаші вський район, Одеська област ь, код 04380134) у дохід держави кошт и у сумі 24706 грн. (двадцять чотир и тисячі сімсот шість гривен ь).
В іншій частині позовних ви мог - відмовити.
Постанова може бут и оскаржена до Одеського апе ляційного адміністративног о суду через суд першої інста нції в порядку та строки, пере дбачені ст. 186 КАС України.
Постанова набирає законн ої сили в порядку та строки, пе редбачені ст. 254 КАС України.
Повний текст поста нови складений 17 травня 2011 року .
Суддя: /підпис/
З оригіналом згідно:
Суддя Л.Р. Юхтенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2011 |
Оприлюднено | 28.05.2011 |
Номер документу | 15727343 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Юхтенко Л.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні