Рішення
від 15.03.2011 по справі 8/009-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВС ЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 т ел. 235-24-26

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"15" березня 2011 р. Справа № 8/009-11

Господарський суд Ки ївської області в складі суд ді Скутельника П.Ф., при с екретарі - помічнику судді Подима Я.В., розглянувши у відкритому судовому засідан ні справу за позовом Дер жавної екологічної інспекці ї в Київській області, іденти фікаційний код: 34978935, місцезнах одження: 03022, м .Київ, вул. Ломонос ова, 83-а,

до відповідача: Націона льного університету біоресу рсів і природокористування У країни, ідентифікаційний код : 00493706, місцезнаходження: 03041, м. Киї в, вул. Героїв Оборони, 15, в особі відокремленого під розділу Національного уніве рситету біоресурсів і природ окористування України «Немі шаївський агротехнічний кол едж», ідентифікаційний код: 33295412, місцезнаходження: 07854 , Київська обл., Бородянськ ий район, смт Немішаєво-1, вул. Т ехнікумівська, 1,

про стягнення шкоди

за участю представникі в сторін

від позивача: ОСОБА_1., як ий діє на підставі довіренос ті від 26.08.2010 року, ОСОБА_2., яка діє на підставі довіреності від 14.12.2010 року, та ОСОБА_3., яки й діє на підставі довіреност і від 10.01.2011 року;

від відповідача: юрист Н аціонального університету б іоресурсів і природокористу вання України ОСОБА_4., яка діє на підставі довірено сті від 24.11.2010 року за № 3290, -

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна екологічна і нспекція в Київській області (далі за текстом: Позивач) зве рнулась до господарського су ду Київської області з позов ною заявою до Національного університету біоресурсів і п риродокористування України в особі відокремл еного підрозділу Національн ого університету біоресурсі в і природокористування Укра їни «Немішаївський агротехн ічний коледж» (далі за тексто м: Відповідач) про стягнення ш коди у сумі 28880,00 грн. (двадцять в ісім тисяч вісімсот вісімдес ят гривень 00 коп.) та судових ви трат.

Свої вимоги Позивач обґрун товує тим, що Відповідач само вільно знищив зелені насадже ння, внаслідок чого спричини в навколишньому природному с ередовищу шкоду у сумі 28880,00 грн . (двадцять вісім тисяч вісімс от вісімдесят гривень 00 коп.).

Відповідно до ухвали від 12.01. 2011 року порушено провадження у справі №8/009-11 та призначено її розгляд на 25.01.2011 року.

25.01.2011 року в судове засідання з' явився представник Позив ача, який виконав вимоги ухва ли суду від 12.01.2011 року, дав поясн ення, позов підтримав та прос ив задовольнити в повному об сязі. Відповідач в судове зас ідання не з' явився та про пр ичини неявки суд не повідоми в будучи повідомленим про де нь та час розгляду справи, вим оги ухвали суду не виконав. Ух валою суду від 25.01.2011 року розгля д справи відкладено на 08.02.2011 рок у.

08.02.2011 року в судове засідання з' явився представник Позив ача, який виконав вимоги ухва ли суду від 25.01.2011 року, дав поясн ення, позов підтримав та прос ив задовольнити в повному об сязі. Відповідач в судове зас ідання не з' явився та про пр ичини неявки суд не повідоми в будучи повідомленим про де нь та час розгляду справи, вим оги ухвали суду від 25.01.2011 року н е виконав. Ухвалою суду від 08.02. 2011 року розгляд справи відкла дено на 22.02.2011 року.

08.02.2011 року від Відповідача на дійшло письмове клопотання п ро продовження строку виріше ння спору, яке ухвалою суду ві д 22.02.2011 року задоволено.

22.02.2011 року в судове засідання з' явився представник Позив ача, який виконав вимоги ухва ли суду від 08.02.2011 року, дав поясн ення та просив позов задовол ьнити в повному обсязі. В судо ве засідання з' явився Відпо відач, який виконав вимоги ух вали суду від 08.02.2011 року, дав поя снення, проти позову запереч ував та просив в його задовол енні відмовити повністю. Крі м того, 22.02.2011 року Відповідач за явив клопотання про припинен ня провадження у справі з тих підстав, що господарським су дом Київської області розгля далась аналогічна справа з т ого ж предмету та підстав, в як ій 10.12.2010 року припинено провадж ення у справі №14/229-10. Вивченням д аної ухвали господарського суду Київської області від 10. 12.2010 року за №14/229-10 встановлено, що провадження у цій справі при пинялось в зв' язку з тим, що п озов пред' являвся екологіч ною інспекцією виключно до в ідокремлено підрозділу юрид ичної особи без пред' явленн я позовних вимог до самої юри дичної особи. За таких обстав ин після повторного ретельно го дослідження матеріалів сп рави №8/009-11 суд встановив, що поз ов у справі №8/009-11 пред' явлени й до юридичної особи в особі ї ї відокремленого структурно го підрозділу, внаслідок чог о підстави для припинення пр овадження у справі відсутні, в зв' язку з чим ухвалою суду від 22.02.2011 року в задоволенні кл опотання Відповідача про при пинення провадження у справі відмовлено. Ухвалою суду від 22.02.2011 року розгляд справи відкл адено на 15.03.2011 року.

15.03.2011 року в судове засідання з' явився Позивач, який дав п ояснення, позов підтримав та просив задовольнити в повно му обсязі. В судове засідання з' явився представник Відпо відача, який виконав вимоги у хвали суду від 22.02.2011 року, дав по яснення, проти позову запере чував та просив в його задово ленні відмовити повністю. Пр едставник Відповідача заяви в усне клопотання про провед ення екологічної експертизи з метою визначення суми збит ків не погоджуючись з розрах унком збитків, який виконано Позивачем. Ухвалою суду від 15 .03.2011 року в задоволенні даного клопотання Відповідача відм овлено повністю з тих підста в, що розрахунок збитків вико наний Позивачем, як органом у повноваженим державою здійс нювати такі розрахунки в зв' язку з чим у суду відсутні під стави ставити цей розрахунок під сумнів та екологічна екс пертиза може призначатись ві дповідно до вимог ст.7 Закону У країни «Про екологічну експе ртизу»лише для дослідження п роектів законодавчих та інши х нормативно-правових актів, передпроектних, проектних м атеріалів, документації по в провадженню нової техніки, т ехнологій, матеріалів, речов ин, продукції, генетично моди фікованих організмів, реаліз ація яких може призвести до п орушення екологічних нормат ивів, негативного впливу на с тан навколишнього природног о середовища, екологічні сит уації, що склалися в окремих н аселених пунктах і регіонах, а також діючі об'єкти та компл екси, що мають значний негати вний вплив на стан навколишн ього природного середовища. У зв' язку з цим спір розгляд ався за наявними у справі мат еріалами, після дослідження яких та врахування наданих п ояснень Позивача і Відповіда ча, суд видалився до нарадчої кімнати для прийняття рішен ня у справі, оголошення якого призначено на 15.03.2011 року.

Згідно з роз' ясненнями пр езидії Вищого арбітражного с уду України «Про деякі питан ня практики застосування Гос подарського процесуального кодексу України»від 18.07.1997 року за №02-5/289 особи, що беруть участь у справі, вважаються повідом леними про час і місце її розг ляду судом, якщо ухвалу про по рушення провадження по справ і надіслано за поштовою адре сою, зазначеною у позовній за яві.

Відповідно до ст.75 Господар ського процесуального кодек су України, якщо відзив на поз овну заяву і витребувані гос подарський судом документи н е подано, справу може бути роз глянуто за наявними в ній мат еріалами.

Враховуючи надані Позивач ем та Відповідачем пояснення , матеріали справи, які є доста тніми для вирішення спору в д аному судовому засіданні, су д вважає за можливе розгляну ти позов за наявними у справі матеріалами, згідно з вимога ми ст. 75 Господарського процес уального кодексу України.

Детально розглянувши мате ріали справи, заслухавши пре дставника Позивача і Відпові дача, дослідивши подані дока зи, господарський суд Київсь кої області, -

ВСТАНОВИВ:

відповідно до вимог с т.ст. 1, 2 Закону України «Про охо рону навколишнього природно го середовища», завданням за конодавства про охорону навк олишнього природного середо вища є регулювання відносин у галузі охорони, використан ня і відтворення природних р есурсів, забезпечення еколог ічної безпеки, запобігання і ліквідації негативного впли ву господарської та іншої ді яльності на навколишнє приро дне середовище, збереження п риродних ресурсів, генетично го фонду живої природи, ландш афтів та інших природних ком плексів, унікальних територі й та природних об'єктів, пов'яз аних з історико-культурною с падщиною. Відносини у галузі охорони навколишнього приро дного середовища в Україні р егулюються цим Законом, а так ож розроблюваними відповідн о до нього земельним, водним, л ісовим законодавством, закон одавством про надра, про охор ону атмосферного повітря, пр о охорону і використання рос линного і тваринного світу т а іншим спеціальним законода вством.

Закон України «Про охорону навколишнього природного се редовища» у ст. 16 передбачає, щ о управління охороною навкол ишнього природного середови ща полягає у здійсненні в цій галузі функцій спостереженн я, дослідження, екологічної е кспертизи, контролю, прогноз ування, програмування, інфор мування та іншої виконавчо-р озпорядчої діяльності. Держа вне управління в галузі охор они навколишнього природног о середовища здійснюють Кабі нет Міністрів України, Ради т а їх виконавчі і розпорядчі о ргани, а також спеціально упо вноважені на те державні орг ани по охороні навколишнього природного середовища і вик ористанню природних ресурсі в та інші державні органи від повідно до законодавства Укр аїни. Спеціально уповноважен ими державними органами упра вління в галузі охорони навк олишнього природного середо вища і використання природни х ресурсів у республіці є спе ціально уповноважений центр альний орган виконавчої влад и з питань екології та природ них ресурсів, його органи на м ісцях та інші державні орган и, до компетенції яких законо давством України та Автономн ої Республіки Крим віднесено здійснення зазначених функц ій. Громадське управління в г алузі охорони навколишнього природного середовища здійс нюється громадськими об'єдна ннями і організаціями, якщо т ака діяльність передбачена ї х статутами, зареєстрованими відповідно до законодавства України. Метою управління в г алузі охорони навколишнього природного середовища є реа лізація законодавства, контр оль за додержанням вимог еко логічної безпеки, забезпечен ня проведення ефективних і к омплексних заходів щодо охор они навколишнього природног о середовища, раціонального використання природних ресу рсів, досягнення узгодженост і дій державних і громадськи х органів у галузі охорони на вколишнього природного сере довища.

Згідно із вимогами ст. 20 Зако ну України «Про охорону навк олишнього природного середо вища», до компетенції спеціа льно уповноваженого централ ьного органу виконавчої влад и з питань екології та природ них ресурсів і його органів н а місцях належать: а) здійснен ня комплексного управління в галузі охорони навколишньог о природного середовища в ре спубліці, проведення єдиної науково-технічної політики з питань охорони навколишньог о природного середовища і ви користання природних ресурс ів, координація діяльності м іністерств, відомств, підпри ємств, установ та організаці й в цій галузі; б) державний ко нтроль за використанням і ох ороною земель, надр, поверхне вих і підземних вод, атмосфер ного повітря, лісів та іншої р ослинності, тваринного світу , морського середовища та при родних ресурсів територіаль них вод, континентального ше льфу і виключної (морської) ек ономічної зони республіки, д отриманням заходів біологіч ної і генетичної безпеки щод о біологічних об'єктів навко лишнього природного середов ища при створенні, досліджен ні та практичному використан ні генетично модифікованих о рганізмів у відкритій систем і, а також за додержанням норм екологічної безпеки; в) орган ізація моніторингу навколиш нього природного середовища , створення і забезпечення ро боти мережі загальнодержавн ої екологічної автоматизова ної інформаційно-аналітично ї системи забезпечення досту пу до екологічної інформації , положення про яку затверджу ється Кабінетом Міністрів Ук раїни; г) затвердження нормат ивів, правил, участь у розробц і стандартів щодо регулюванн я використання природних рес урсів і охорони навколишньог о природного середовища від забруднення та інших шкідлив их впливів; д) здійснення держ авної екологічної експертиз и; е) одержання безоплатно від міністерств, відомств, підпр иємств, установ та організац ій інформації, необхідної дл я виконання покладених на нь ого завдань; є) видача дозволі в на захоронення (складуванн я) відходів, викиди шкідливих речовин у навколишнє природ не середовище, на спеціальне використання природних ресу рсів відповідно до законодав ства України; ж) обмеження чи з упинення (тимчасово) діяльно сті підприємств і об'єктів, не залежно від їх підпорядкуван ня та форм власності, якщо їх е ксплуатація здійснюється з п орушенням законодавства про охорону навколишнього приро дного середовища, вимог дозв олів на використання природн их ресурсів, з перевищенням н ормативів гранично допустим их викидів, впливу фізичних т а біологічних факторів і лім ітів скидів забруднюючих реч овин; з) подання позовів пр о відшкодування збитків і вт рат, заподіяних в результаті порушення законодавства про охорону навколишнього приро дного середовища; и) склад ання протоколів та розгляд с прав про адміністративні пра вопорушення в галузі охорони навколишнього природного се редовища і використання прир одних ресурсів; і) керівництв о заповідною справою, веденн я Червоної книги України; ї) ко ординація роботи інших спеці ально уповноважених органів державного управління в гал узі охорони навколишнього пр иродного середовища та викор истання природних ресурсів; й) здійснення міжнародного с півробітництва з питань охор они навколишнього природног о середовища, вивчення, узага льнення і поширення міжнарод ного досвіду в цій галузі, орг анізація виконання зобов'яза нь України відповідно до між народних угод з питань охоро ни навколишнього природного середовища; к) встановлення п орядку надання інформації пр о стан навколишнього природн ого середовища; л) встановлен ня порядку організації та пр оведення публічних слухань а бо відкритих засідань з пита нь впливу запланованої діяль ності на навколишнє природне середовище; м) здійснення про цедури попередньої обґрунто ваної згоди відповідно до ви мог Картахенського протокол у про біобезпеку до Конвенці ї про біологічне різноманітт я щодо можливості транскордо нного переміщення генетично модифікованих організмів, п ризначених для умисного введ ення в навколишнє природне с ередовище. Спеціально уповно важений центральний орган ви конавчої влади з питань екол огії та природних ресурсів в иконує й інші функції відпов ідно до положення про нього, щ о затверджується Кабінетом М іністрів України. Повноважен ня спеціально уповноваженог о центрального органу викона вчої влади з питань екології та природних ресурсів та йог о органів на місцях, визначен і у пункті "ж" частини першої ц ієї статті, не застосовуютьс я до суб'єктів підприємницьк ої діяльності (інвесторів), що здійснюють свою діяльність на умовах угод про розподіл п родукції. В системі органів с пеціально уповноваженого це нтрального органу виконавчо ї влади з питань екології та п риродних ресурсів можуть ств орюватись спеціальні підроз діли, працівники яких наділя ються правом носіння форми в становленого зразка і вогнеп альної зброї. Посадові особи спеціальних підрозділів спе ціально уповноваженого цент рального органу виконавчої в лади з питань екології та при родних ресурсів підлягають о бов'язковому державному особ истому страхуванню за рахуно к коштів державного бюджету на випадок загибелі на суму д есятирічної заробітної плат и за останньою посадою, яку во ни займали, а в разі поранення , контузії, травми або каліцтв а, захворювання чи інвалідно сті, що сталися у зв'язку з вик онанням посадових обов'язків , - на суму від шестимісячної д о п'ятирічної заробітної пла ти за останньою посадою зале жно від ступеня втрати праце здатності. Рішення спеціальн о уповноваженого центрально го органу виконавчої влади з питань екології та природни х ресурсів з питань, що віднес ені до його компетенції, є обо в'язковими для всіх підприєм ств, установ та організацій і можуть бути оскаржені у судо вому порядку.

Відповідно до вимог ст. 10 Зак ону України «Про охорону нав колишнього природного серед овища», екологічні права гро мадян забезпечуються: а) пров еденням широкомасштабних де ржавних заходів щодо підтрим ання, відновлення і поліпшен ня стану навколишнього приро дного середовища; б) обов'я зком міністерств, відомств, п ідприємств, установ, організ ацій здійснювати технічні та інші заходи для запобігання шкідливому впливу господарс ької та іншої діяльності на н авколишнє природне середови ще, виконувати екологічні ви моги при плануванні, розміще нні продуктивних сил, будівн ицтві та експлуатації народн огосподарських об'єктів; в ) участю громадських об'єднан ь та громадян у діяльності що до охорони навколишнього при родного середовища; г) здій сненням державного та громад ського контролю за додержанн ям законодавства про охорону навколишнього природного се редовища; д) компенсацією в установленому порядку шкод и, заподіяної здоров'ю і майну громадян внаслідок порушенн я законодавства про охорону навколишнього природного се редовища; е) невідворотніс тю відповідальності за поруш ення законодавства про охоро ну навколишнього природного середовища; є) створенням та функціонуванням мережі з агальнодержавної екологічн ої автоматизованої інформац ійно-аналітичної системи заб езпечення доступу до екологі чної інформації.

Господарський кодекс Укра їни у ч.ч.1, 4, 5 ст. 148 передбачає, що відповідно до Конституції У країни земля, її надра, атмосф ерне повітря, водні та інші пр иродні ресурси, що знаходять ся в межах території України , природні ресурси її контине нтального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Ук раїнського народу. Від імені народу права власника здійс нюють органи державної влади та органи місцевого самовря дування в межах, визначених К онституцією України. Правови й режим використання окремих видів природних ресурсів (зе млі, вод, лісів, надр, атмосфер ного повітря, тваринного сві ту) встановлюється законами. Природні ресурси можуть над аватися суб'єктам господарюв ання для використання або пр идбаватися ними у власність лише у випадках та порядку, пе редбачених законом.

Згідно із вимогами ст. 153 Госп одарського кодексу України, суб'єкт господарювання, здій снюючи господарську діяльні сть, зобов'язаний: - використов увати природні ресурси відпо відно до цільового призначен ня, визначеного при їх наданн і (придбанні) для використанн я у господарській діяльності ; - ефективно і економно викори стовувати природні ресурси н а основі застосування новітн іх технологій у виробничій д іяльності; - здійснювати захо ди щодо своєчасного відтворе ння і запобігання псуванню, з абрудненню, засміченню та ви снаженню природних ресурсів , не допускати зниження їх яко сті у процесі господарювання ; - своєчасно вносити відповід ну плату за використання при родних ресурсів; - здійснюват и господарську діяльність бе з порушення прав інших власн иків та користувачів природн их ресурсів; - відшкодовувати збитки, завдані ним власника м або первинним користувачам природних ресурсів. Законом можуть бути визначені й інші обов'язки суб'єкта господарю вання щодо використання прир одних ресурсів у господарськ ій діяльності.

Закон України «Про благоус трій населених пунктів»у ст. 16 передбачає, що на об'єктах бл агоустрою забороняється: 1) ви конувати роботи без дозволу в разі, якщо обов'язковість йо го отримання передбачена зак оном; 2) самовільно влаштов увати городи, створювати, пош коджувати або знищувати газо ни, самовільно висаджувати т а знищувати дерева, кущі тощо ; 3) вивозити і звалювати в н е відведених для цього місця х відходи, траву, гілки, дереви ну, листя, сніг; 4) складувати бу дівельні матеріали, конструк ції, обладнання за межами буд івельних майданчиків; 5) самов ільно встановлювати об'єкти зовнішньої реклами, торговел ьні лотки, павільйони, кіоски тощо; 6) встановлювати техніч ні засоби регулювання дорожн ього руху без погодження з ві дповідними органами Міністе рства внутрішніх справ Украї ни; 7) влаштовувати стоянки суд ен, катерів, інших моторних пл авучих засобів у межах терит орій пляжів; 8) випасати худобу , вигулювати та дресирувати т варин у не відведених для цьо го місцях; 9) здійснювати ремон т, обслуговування та миття тр анспортних засобів, машин, ме ханізмів у не відведених для цього місцях (крім випадків п роведення негайного ремонту при аварійній зупинці).

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 18 З акону України «Про благоустр ій населених пунктів», підпр иємства, установи та організ ації у сфері благоустрою нас елених пунктів зобов'язані: 1) утримувати в належному стані території, надані їм в устано вленому законом порядку; 2) утр имувати в належному стані за кріплені за ними на умовах до говору з балансоутримувачем об'єкти благоустрою (їх части ни); 3) усувати на закріплених з а ними об'єктах благоустрою (ї х частинах) за власний рахуно к та в установлені строки пош кодження інженерних мереж аб о наслідки аварій, що сталися з їх вини; 4) усувати на закріпл ених за ними об'єктах благоус трою (їх частинах) наслідки на дзвичайних ситуацій техноге нного та природного характер у в установленому порядку; 5) п роводити згідно з планами, за твердженими органами держав ної влади, органами місцевог о самоврядування, інвентариз ацію та паспортизацію закріп лених за ними об'єктів благоу строю (їх частин); 6) у процесі ут римання об'єктів благоустрою (їх частин) дотримуватися від повідних технологій щодо їх експлуатації та ремонту, рег улярно здійснювати заходи що до запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення умов функціонування та утри мання їх у чистоті й належном у стані; 7) відшкодовувати збит ки та іншу шкоду, завдану ними внаслідок порушення законод авства з питань благоустрою та охорони навколишнього при родного середовища, в порядк у та розмірах, установлених з аконодавством України.

Згідно із вимогами ст.28 Зако ну України «Про благоустрій населених пунктів», охороні та відновленню підлягають ус і зелені насадження в межах н аселених пунктів під час про ведення будь-якої діяльності , крім зелених насаджень, які в исаджені або виросли самосів ом в охоронних зонах повітря них і кабельних ліній, трансф орматорних підстанцій, розпо дільних пунктів і пристроїв. Охорона, утримання та віднов лення зелених насаджень на о б'єктах благоустрою, а також в идалення дерев, які виросли с амосівом, здійснюються за ра хунок коштів державного або місцевих бюджетів залежно ві д підпорядкування об'єкта бл агоустрою, а на земельних діл янках, переданих у власність , наданих у постійне користув ання або в оренду, - за рахунок коштів їх власників або кори стувачів відповідно до норма тивів, затверджених у встано вленому порядку. Видалення д ерев, кущів, газонів і квітник ів здійснюється в порядку, за твердженому Кабінетом Мініс трів України. Негайне видале ння пошкоджених дерев або ку щів (їх частин) може здійснюва тися підприємствами, установ ами, організаціями або грома дянами в разі, якщо стан таких пошкоджених зелених насадже нь загрожує життю, здоров'ю гр омадян, а також майну громадя н та/або юридичних осіб. У міст ах та інших населених пункта х ведеться облік зелених нас аджень та складається їх реє стр за видовим складом та вік ом. Облік зелених насаджень п роводиться органами місцево го самоврядування. Прийняття в експлуатацію об'єктів ново го будівництва, реконструкці ї або капітального ремонту с поруд та будівель, у проектні й документації яких передбач ається озеленення прибудинк ової території, здійснюється державною комісією з обов'яз ковою участю органів місцево го самоврядування. Правила у тримання зелених насаджень м іст та інших населених пункт ів затверджуються центральн им органом виконавчої влади з питань житлово-комунальног о господарства за погодження м із заінтересованими центра льними органами виконавчої в лади.

Порядок видалення дерев, ку щів, газонів і квітників у нас елених пунктах, затверджений Постановою Кабінету Міністр ів України від 01.08.2006 року за N 1045 на виконання вимог ст. 28 Закону У країни «Про благоустрій насе лених пунктів», у п.п. 2, 3, 4, 5, 6, 7 пер едбачає, що видалення зелени х насаджень здійснюється у р азі: - реалізації генеральног о плану розвитку населеного пункту; - реконструкції або ка пітального ремонту об'єкта б лагоустрою; - знесення аварій них, сухостійних і фаутних де рев, а також самосійних і поро слевих дерев з діаметром кор еневої шийки не більш як 5 сант иметрів; - ліквідації аварійн ої ситуації на інженерних ме режах населеного пункту; - від новлення світлового режиму в житловому приміщенні, що зат іняється деревами; - проведен ня ремонтних та експлуатацій них робіт в охоронній зоні по вітряних ліній електроперед ачі, на трансформаторній під станції і розподільному пунк ті системи енергопостачання , мережі водо-, теплопостачанн я та водовідведення, телеком унікаційній і кабельній елек тромережі; - досягнення дерев ом вікової межі; - провадження господарської діяльності на території розсадників з вир ощування декоративних дерев та кущів; - ліквідації наслідк ів стихійного лиха, аварійно ї та надзвичайної ситуації. В идалення зелених насаджень н а території населеного пункт у здійснюється за рішенням в иконавчого органу міської, с елищної, сільської ради (далі - компетентний орган) на підст аві ордера (крім випадків, пер едбачених пунктами 7 - 10 цього П орядку). Підставою для прийня ття рішення компетентним орг аном є заява юридичної чи фіз ичної особи (далі - заявник) пр о видалення зелених насаджен ь. Компетентний орган протяг ом трьох днів після надходже ння заяви затверджує склад в ідповідної комісії. До склад у комісії включаються предст авники заявника, власника зе мельної ділянки (користувача ), компетентного органу, а тако ж інших заінтересованих орга нізацій. Комісія у п'ятиденни й строк після її затвердженн я визначає стан зелених наса джень, розташованих на земел ьній ділянці, і складає акт об стеження тих насаджень, що пі длягають видаленню, за зразк ом, затвердженим Мінбудом. Ак т складається у чотирьох при мірниках і подається на пого дження з територіальним орга ном Мінприроди у триденний с трок. Три примірники погодже ного акта повертається коміс ії, по одному з яких передаєть ся власнику (користувачу) зем ельної ділянки і заявнику. Го лова комісії готує в триденн ий строк проект рішення комп етентного органу про видален ня зелених насаджень, в якому зазначаються дані про кільк ість зелених насаджень, що пі длягають видаленню і що зали шаються на земельній ділянці . Компетентний орган у місячн ий строк після надходження з азначеного проекту приймає р ішення про видалення зелених насаджень і наступного дня в идає заявнику його копію для оплати відновної вартості з елених насаджень, що підляга ють видаленню. Ордер на видал ення зелених насаджень компе тентний орган видає не пізні ше наступного робочого дня п ісля подання заявником докум ента про сплату відновної ва ртості зелених насаджень, що підлягають видаленню. Метод ику визначення відновної вар тості зелених насаджень і зр азок ордера затверджує Мінбу д. Сплата відновної вартості зелених насаджень не провод иться у разі: - реконструкції а бо капітального ремонту об'є кта благоустрою; - знесення ав арійних, сухостійних і фаутн их дерев, а також самосійних і порослевих дерев з діаметро м кореневої шийки не більш як 5 сантиметрів; - ліквідації ав арійної ситуації на інженерн их мережах населеного пункту ; - відновлення світлового реж иму в житловому приміщенні, щ о затіняється деревами; - пров едення ремонтних та експлуат аційних робіт в охоронній зо ні повітряних ліній електроп ередачі, на трансформаторній підстанції і розподільному пункті системи енергопостач ання, мережі водо-, теплопоста чання та водовідведення, тел екомунікаційній і кабельній електромережі; - досягнення д еревом вікової межі; - провадж ення господарської діяльнос ті на території розсадників з вирощування декоративних д ерев та кущів; - ліквідації нас лідків стихійного лиха, авар ійної та надзвичайної ситуац ії; - проведення робіт з реконс трукції Національного спорт ивного комплексу "Олімпійськ ий"; - виконання робіт з будівн ицтва пожежних депо, передба чених у Державній цільовій п рограмі підготовки та провед ення в Україні фінальної час тини чемпіонату Європи 2012 рок у з футболу; - будівництва куль тових будівель та будівель, н еобхідних для їх обслуговува ння, що здійснюється релігій ними організаціями, статути (положення) яких зареєстрова но в установленому законом п орядку (за умови погодження т акого будівництва з Мінприро ди та Держкомнацрелігій). Вид алення аварійних, сухостійни х і фаутних дерев на об'єкті бл агоустрою здійснює балансоу тримувач на підставі акта об стеження зелених насаджень, що складається відповідно до пункту 4 цього Порядку.

Закон України «Про рослинн ий світ»у ст. 26 передбачає, що о хорона рослинного світу забе зпечується: 1) встановленням п равил і норм охорони, викорис тання та відтворення об'єкті в рослинного світу; 2) забороно ю та обмеженням використання природних рослинних ресурсі в у разі необхідності; 3) прове денням екологічної експерти зи та інших заходів з метою за побігання загибелі об'єктів рослинного світу в результат і господарської діяльності; 4) захистом земель, зайнятих об 'єктами рослинного світу, від ерозії, селей, підтоплення, за топлення, заболочення, засол ення, висушення, ущільнення, з асмічення, забруднення проми словими і побутовими відхода ми і стоками, хімічними й раді оактивними речовинами та від іншого несприятливого вплив у; 5) створенням та оголошенням територій та об'єктів природ но-заповідного фонду; 6) органі зацією наукових досліджень, спрямованих на забезпечення здійснення заходів щодо охо рони та відтворення об'єктів рослинного світу; 7) розвитком системи інформування про об 'єкти рослинного світу та вих ованням у громадян дбайливог о ставлення до них; 8) створенн ям системи державного обліку та здійсненням державного к онтролю за охороною, викорис танням та відтворенням росли нного світу; 9) занесенням рідк існих і таких, що перебувають під загрозою зникнення, виді в рослин до Червоної книги Ук раїни, та рідкісних і таких, що перебувають під загрозою зн икнення, та типових природни х рослинних угруповань - до Зе леної книги України; 10) встано вленням юридичної відповіда льності за порушення порядку охорони та використання при родних рослинних ресурсів; 11) здійсненням інших заходів і встановленням законодавств ом інших вимог щодо охорони р ослинного світу.

Державною екологічною інс пекцією в Київській області з 12.03.2009 року по 13.03.2009 року проведен о з дотриманням ст.ст. 1, 2, 10, 16, 20 Зак ону України «Про охорону нав колишнього природного серед овища»перевірку виконання Н аціональним університетом б іоресурсів і природокористу вання України в особі відокремленого підрозді лу Національного університе ту біоресурсів і природокори стування України «Немішаївс ький агротехнічний коледж»в имог чинного законодавства У країни про охорону навколишн ього природного середовища, до складу якого входять норм и законодавства про рослинни й світ та благоустрій населе них пунктів.

В ході вказаної перевірки в становлено, що Національний університет біоресурсів і пр иродокористування України в особі відокремлен ого підрозділу Національног о університету біоресурсів і природокористування Україн и «Немішаївський агротехніч ний коледж»на території навч альної науково-виробничої ла бораторії «Рибництво»агрот ехнічного коледжу за адресою : 07854, Київська обл., Бо родянський район, смт Неміша єво-1, вул. Технікумівська, в по рушення вимог ст.ст. 148, 153 Господ арського кодексу України, ст .ст. 16, 18, 28 Закону України «Про бл агоустрій населених пунктів », ст. 26 Закону України «Про рос линний світ», п.п. 2, 3, 4, 5, 6, 7 Порядку видалення дерев, кущів, газон ів і квітників у населених пу нктах, затвердженого Постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 01.08.2006 року за N 1045 на виконан ня вимог ст. 28 Закону України « Про благоустрій населених пу нктів», здійснив самовільне видалення (знесення) шляхом р убки зелених насаджень в кіл ькості 48 (сорока восьми) одини ць різного деаметру, в зв' яз ку з тим, що видалення зелених насаджень здійснювалось при відсутності рішення виконав чого комітету місцевої ради, ордера на таке видалення та а кту обстеження зелених насад жень, які підлягають видален ню.

У зв' язку із здійсненням с амовільного видалення зелен их насаджень Відповідач запо діяв шкоду навколишньому при родному середовищу у сумі 28880,00 грн. (двадцять вісім тисяч віс імсот вісімдесят гривень 00 ко п.).

Перевіркою розрахунку спр ичиненої Відповідачем шкоди навколишньому природному се редовищу внаслідок самовіль ного видалення зелених насад жень встановлено, що останні й правомірно та обґрунтовано виконаний Державною екологі чною інспекцією в Київській області, як спеціально уповн оваженим відповідно до вимог ст.ст. 16, 20 Закону України «Про о хорону навколишнього природ ного середовища»та Постанов и Кабінету Міністрів України «Про затвердження такс обчи слення шкоди, заподіяної зел еним насадженням у межах міс т та інших населених пунктів »від 28.12.2001 року за №1789 органом державної влади в галузі охо рони навколишнього природно го середовища на визначення розміру шкоди та подання поз овів про її стягнення.

Наслідки вказаної перевір ки, проведеної Державною еко логічною інспекцією в Київсь кій області, зафіксовані в ак ті перевірки дотримання вимо г природоохоронного законод авства від 13.03.2009 року, в присутн ості представника Відповіда ча. Наслідки проведеної пе ревірки Відповідачем не оска ржувались при наявності у ос таннього права і можливості на таке оскарження.

Позивач в порядку досудово го врегулювання спору 31.03.2009 рок у направив Відповідачу прете нзію від 31.03.2009 року за № 34, на яку В ідповідач не відреагував та завдану навколишньому приро дному середовищу шкоду не ві дшкодував.

Судом уважно досліджено п исьмові заперечення Відпові дача з доданими до них копіям и документів, за наслідками ч ого суд приходить до безпідс тавності та необґрунтованос ті позиції Відповідача, згід но якої він видаляв дерева пр авомірно.

Так, Відповідач надав суду к опію дозволу на видалення зе лених насаджень від 16.09.2009 року з а № 04-09/2759. Однак, вивченням даног о дозволу встановлено, що ост анній видавався 16 вересня 2009 ро ку, а самовільне видалення зе лених насаджень здійснювало ся не раніше початку 2009 року з а півроку до отримання вказа ного дозволу. У зв' язку з цим , цей дозвіл не може бути належ ним та допустимим письмовим доказом законності видаленн я Відповідачем зелених насад жень.

Крім того, Відповідач надав суду копію акту обстеження з елених насаджень по вул. Техн ікумівській в смт Немішаєво- 1 Бородянського району Київс ької області в якості письмо вого доказу правомірності св оїх дій по видаленню зелених насаджень. Проте, вивченням к опії зазначеного акту суд пр иходить до висновку, що остан ній не являється належним та допустимим письмовим доказо м і надавався Відповідачем с уду з метою ввести суд в оману для надання своїм діям вигля ду правомірності, в зв' язку з тим, що у вказаному акті від сутня дата його складання, ак т складався комісією, яка при значена для його складання в ідповідно до змісту акту 20.08.2002 р оку, тобто за 7-м (сім) років до д ій Відповідача по видаленню зелених насаджень. Згідно ак ту, обстеження зелених насад жень здійснювалось виключно по вулиці Технікумівській в смт Немішаєво-1 Бородянськог о району Київської області б ез жодного зазначення про зд ійснення обстеження на терит орії Відповідача або його ст руктурного підрозділу чи зел ених насаджень, які належать Відповідачу. Відповідно до ц ього акту стан зелених насад жень не задовільний без жодн ого зазначення, що зелені нас адження сухостійні, гнилі аб о вітровальні, тобто такі які загрожують життю і безпеці м ешканців. Копія акта належни м чином не завірена.

Також, суд критично відноси ться до наданого Відповідаче м в судовому засіданні витяг у з рішення виконавчого комі тету Немішаївської селищної ради 5 скликання Бородянсько го району Київської області від 12.03.2009 року за №84, згідно якого відокремлений підрозділ Нац іонального університету біо ресурсів і природокористува ння України «Немішаївський а гротехнічний коледж»зобов' язано забезпечити санітарну вирубку сухостійних, гнілих , вітровальних дерев, які загр ожують життю та безпеці мешк анців масиву «Технікумівськ ий», в зв' язку з тим, що згідн о із направленням Державної екологічної інспекції в Київ ській області на проведення позапланової перевірки дотр имання вимог природоохоронн ого законодавства остання пр оводилась на виконання наказ у Державної екологічної інсп екції в Київській області ві д 05.03.2009 року за №132. Вказаний нака з Державної екологічної інсп екції від 05.03.2009 року за №132, про як ий зазначено у вказаному нап равленні та у вищевказаному акті перевірки, свідчить про те, що Позивачу про факт самов ільного видалення зелених на саджень Відповідачем стало в ідомо не пізніше 05.03.2009 року за 7 (с ім) днів до прийняття рішення виконавчого комітету Неміша ївської селищної ради 5 склик ання Бородянського району Ки ївської області від 12.03.2009 року з а №84, внаслідок чого в будь-яко му випадку видалення Відпові дачем зелених насаджень є са мовільним і протиправним чер ез те, що здійснювалось при ві дсутності у Відповідача жодн ого ордеру, рішення, дозволу т а акту, які потрібні для видал ення зелених насаджень. Одно часно судом береться до уваг и, що у Відповідача відсутні н алежні та допустимі докази т ого, що самовільно видаленні зелені садження перебували в такому стані, який загрожув ав життю та здоров' ю людей. С удом звертається також увага на те, що надана Відповідачем копія витягу з рішення викон авчого комітету Немішаївськ ої селищної ради 5 скликання Б ородянського району Київськ ої області від 12.03.2009 року за №84 на лежним чином не завірена, у ви тязі відсутні підписи службо вих осіб виконавчого комітет у органу місцевого самовряду вання та у Відповідача відсу тні докази у вигляд копії про токолу засідання виконавчог о комітету, згідно якого б 12.03.2009 року на засіданні виконавчо го комітету місцевої ради ви рішувалось питання про саніт арну вирубку дерев.

Судом не береться до уваги н адана Відповідачем копія акт у, згідно якого структурний п ідрозділ Відповідача протяг ом 2008-2009 років провів висадку 1350 д ерев порід липа і береза, в зв' язку з тим, що у вказаному акті відсутня дата його складанн я, останні належним чином не з авірений, копії первинних до кументів у вигляді наказів т а бухгалтерських документів , які б фактично свідчили про д іяльність Відповідача по вис адці вказаних порід дерев, су ду не надано. Даний акт не свід чить про те, що висадка дерев з дійснювалась замість самові льно видалених дерев. Також, с уд приходить до висновку, що в исадка Відповідачем нових де рев не усуває факт заподіянн я шкоди навколишньому природ ному середовищу та склад гос подарського правопорушення Відповідача не виключає.

Відповідно до п.п.1.3., 1.6. Роз' я снень Вищого арбітражного су ду України «Про деякі питанн я практики вирішення спорів, пов'язаних із застосуванням законодавства про охорону н авколишнього природного сер едовища»від 27.06.2001 р. N 02-5/744, Розгляд аючи справи про відшкодуванн я шкоди, заподіяної внаслідо к порушення природноресурсо вого, природоохоронного зако нодавства про забезпечення е кологічної безпеки, господар ські суди повинні обов'язков о враховувати наявність таки х умов відповідальності, як б езпосередній причинний зв'яз ок між відповідними діями (бе здіяльністю) і шкодою та вина відповідача. До позовної зая ви повинен бути доданий обґр унтований розрахунок суми, щ о стягується на відшкодуванн я заподіяної шкоди. Вирішу ючи спір про відшкодування ш коди, заподіяної навколишньо му природному середовищу, го сподарському суду слід виход ити з презумпції вини правоп орушника (статті 440 та 442 Цивіль ного кодексу України в редак ції 1963 року та відповідно ст.ст . 1166, 1172 чинного Цивільного кодек су України). Отже позивач не по винен доводити наявність вин и відповідача у заподіянні ш коди навколишньому природно му середовищу, навпаки, відпо відач повинен довести, що у ді ях його працівників відсутня вина у заподіянні шкоди.

Цивільний кодекс України у ст.1166 передбачає, що майнова шкода, завдана неправомірним и рішеннями, діями чи бездіял ьністю особистим немайновим правам фізичної або юридичн ої особи, а також шкода, завдан а майну фізичної або юридичн ої особи, відшкодовується в п овному обсязі особою, яка її з авдала. Шкода, завдана правом ірними діями, відшкодовуєтьс я у випадках, встановлених ци м Кодексом та іншим законом.

Згідно із вимогами ст. 1172 Цив ільного кодексу України, юри дична або фізична особа відш кодовує шкоду, завдану їхнім працівником під час виконан ня ним своїх трудових (службо вих) обов'язків.

Закон України «Про охорону навколишнього природного се редовища» у ст. 69 передбачає, щ о шкода, заподіяна внаслід ок порушення законодавства п ро охорону навколишнього при родного середовища, підлягає компенсації в повному обсяз і. Особи, яким завдано тако ї шкоди, мають право на відшко дування неодержаних прибутк ів за час, необхідний для відн овлення здоров'я, якості навк олишнього природного середо вища, відтворення природних ресурсів до стану, придатног о для використання за цільов им призначенням.

Цивільний кодекс України у ст. 22 передбачає, що особа, якій завдано збитків у результат і порушення її цивільного пр ава, має право на їх відшкодув ання. Збитками є: 1) втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі зни щенням або пошкодженням речі , а також витрати, які особа зр обила або мусить зробити для відновлення свого порушеног о права (реальні збитки); 2) дохо ди, які особа могла б реально о держати за звичайних обстави н, якби її право не було поруше не (упущена вигода). 3. Збитки ві дшкодовуються у повному обся зі, якщо договором або законо м не передбачено відшкодуван ня у меншому або більшому роз мірі. Якщо особа, яка порушила право, одержала у зв'язку з ци м доходи, то розмір упущеної в игоди, що має відшкодовувати ся особі, право якої порушено , не може бути меншим від доход ів, одержаних особою, яка пору шила право. На вимогу особи, як ій завдано шкоди, та відповід но до обставин справи майнов а шкода може бути відшкодова на і в інший спосіб, зокрема, ш кода, завдана майну, може відш кодовуватися в натурі (перед ання речі того ж роду та тієї ж якості, полагодження пошкод женої речі тощо).

Відповідно до вимог ст. 47 Зак ону України «Про охорону нав колишнього природного серед овища», для фінансування зах одів щодо охорони навколишнь ого природного середовища ут ворюються Державний, республ іканський Автономної Респуб ліки Крим та місцеві фонди ох орони навколишнього природн ого середовища. Республіканс ький Автономної Республіки К рим та місцеві фонди охорони навколишнього природного се редовища утворюються у склад і республіканського бюджету Автономної Республіки Крим та відповідного місцевого бю джету за місцем заподіяння е кологічної шкоди за рахунок: а) частини екологічного пода тку згідно із законом; б) части ни грошових стягнень за шкод у, заподіяну порушенням зако нодавства про охорону навкол ишнього природного середови ща в результаті господарсько ї та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством; в) ці льових та інших добровільних внесків підприємств, устано в, організацій та громадян. Ро зподіл коштів екологічного п одатку, що надходять до респу бліканського Автономної Рес публіки Крим та місцевих фон дів охорони навколишнього пр иродного середовища, здійсню ється Верховною Радою Автоно мної Республіки Крим, відпов ідними обласними, міськими (м іст загальнодержавного знач ення) Радами за поданням орга нів спеціально уповноважено го центрального органу викон авчої влади з питань екологі ї та природних ресурсів. Держ авний фонд охорони навколишн ього природного середовища у творюється за рахунок: а) част ини екологічного податку згі дно із законом; б) добровільни х внесків підприємств, устан ов, організацій, громадян та і нших надходжень; г) частини гр ошових стягнень за шкоду, зап одіяну порушенням законодав ства про охорону навколишньо го природного середовища в р езультаті господарської та і ншої діяльності, згідно з чин ним законодавством. Розподіл коштів, що надходять до Держа вного фонду охорони навколиш нього природного середовища , здійснюється Кабінетом Мін істрів України за поданням с пеціально уповноваженого це нтрального органу виконавчо ї влади з питань екології та п риродних ресурсів. Кошти міс цевих республіканського Авт ономної Республіки Крим і Де ржавного фондів охорони навк олишнього природного середо вища можуть використовувати сь тільки для цільового фіна нсування природоохоронних т а ресурсозберігаючих заході в, в тому числі наукових дослі джень з цих питань, ведення де ржавного кадастру територій та об'єктів природно-заповід ного фонду, а також заходів дл я зниження впливу забрудненн я навколишнього природного с ередовища на здоров'я населе ння. Положення про республік анський Автономної Республі ки Крим та місцеві фонди охор они навколишнього природног о середовища затверджуються відповідними Радами, а Держа вного фонду охорони навколиш нього природного середовища - Кабінетом Міністрів Україн и. В Україні можуть утворюват ись й інші фонди для стимулюв ання і фінансування заходів щодо охорони навколишнього п риродного середовища, раціон ального використання природ них ресурсів та забезпечення екологічної безпеки.

З врахуванням вимог ст.ст. 20, 47 Закону України «Про охорону навколишнього природного се редовища»суд приходить до ви сновку, що Позивач має право н а звернення до суду з Позовом про стягнення з Відповідача заподіяної навколишньому пр иродному середовищу шкоди в доход фонду охорони навколиш нього природного середовища місцевого бюджету за місцем заподіяння шкоди.

Перевіркою обґрунтовано сті нарахування суми шкоди, я ка заподіяна навколишньому п риродному середовищу Відпов ідачем внаслідок самовільно го видалення зелених насадже нь, суд приходить до висновку , що остання Позивачем нарахо вана Відповідачу обґрунтова но та вірно, в зв' язку з чим с уд приходить до висновку, що в имоги Позивача про стягнення з Відповідача в доход фонду о хорони навколишнього природ ного середовища бюджету Немі шаївської селищної ради Боро дянського району Київської о бласті у сумі 28880,00 грн. (двадцять вісім тисяч вісімсот вісімд есят гривень 00 коп.) є обґрунто ваними та підлягають задовол енню у повному обсязі.

Відповідно до вимог ст. 32 Го сподарського процесуальног о кодексу України, доказами у справі є будь-які фактичні да ні, на підставі яких господар ський суд у визначеному зако ном порядку встановлює наявн ість чи відсутність обставин , на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також і нші обставини, які мають знач ення для правильного вирішен ня господарського спору.

Господарський процесуальн ий кодекс України у ст.36 встан овлює, що письмовими доказам и є документи і матеріали, які містять дані про обставини, щ о мають значення для правиль ного вирішення спору.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що копії документів, які знаход яться в матеріалах справи та надавались Позивачем суду в якості доказів своєї позиці ї по справі, є належними та доп устимими письмовими доказам и заподіяння Відповідачем шк оди навколишньому природном у середовищу внаслідок самов ільного видалення зелених на саджень.

Згідно зі ст. 33 Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які в она посилається як на підста ву своїх вимог і заперечень.

У судовому засіданні надан і Позивачем докази Відповіда чем за допомогою належних і д опустимих доказів не спросто вані.

Відповідно до вимог ст. 49 Гос подарського процесуального кодексу України, якщо спір ви ник внаслідок неправильних д ій сторони, господарський су д має право покласти на неї де ржавне мито незалежно від ре зультатів вирішення спору. Д ержавне мито, від сплати яког о позивач у встановленому по рядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджет у пропорційно розміру задово лених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати дер жавного мита. Суми, які підляг ають сплаті за проведення су дової експертизи, послуги пе рекладача, адвоката, витрати на інформаційно-технічне за безпечення судового процесу та інші витрати, пов'язані з р озглядом справи, покладаютьс я: - при задоволенні позову - на відповідача; - при відмові в п озові - на позивача.

Відшкодування витрат по сп латі державного мита та витр ат на інформаційно-технічне забезпечення судового проце су у вигляді державного мита у сумі 85,00 грн. (вісімдесят п' я ть гривень 00 коп.) та 236,00 грн. (двіс ті тридцять шість гривень 00 ко п.) витрат на інформаційно-тех нічне забезпечення судового процесу відповідно до ст. 49 Го сподарського процесуальног о кодексу України покладаєть ся судом на Відповідача.

Керуючись ст.ст.44, 49, 82-85 Господа рського процесуального коде ксу України, господарський с уд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Державн ої екологічної інспекції в К иївській області до Націонал ьного університету біоресур сів і природокористування Ук раїни в особі відо кремленого підрозділу Націо нального університету біоре сурсів і природокористуванн я України «Немішаївський агр отехнічний коледж»про стягн ення заподіяної навколишньо му природному середовищу шко ди - задовольнити повністю.

2. Стягнути з Націон ального університету біорес урсів і природокористування України, ідентифікаційний к од: 00493706, місцезнаходження: 03041, м. К иїв, вул. Героїв Оборони, 15, в особі відокремленог о підрозділу Національного у ніверситету біоресурсів і пр иродокористування України « Немішаївський агротехнічни й коледж», ідентифікаці йний код: 33295412, місцезнаходженн я: 07854, Київська обл., Б ородянський район, смт Неміш аєво-1, вул. Технікумівська, 1, в доход фонду охорони навколиш нього природного середовища бюджету Немішаївської селищ ної ради Бородянського район у Київської області заподіян у навколишньому природному с ередовищу внаслідок самовіл ьного видалення зелених наса джень шкоду у сумі 28880,00 грн. (два дцять вісім тисяч вісімсот в ісімдесят гривень 00 коп.) за ко дом бюджетної класифікації 2 4062100 - «Грошові стягнення за ш коду, заподіяну порушенням з аконодавства про охорону нав колишнього природного серед овища внаслідок господарськ ої та іншої діяльності».

3. Стягнути з Націон ального університету біорес урсів і природокористування України, ідентифікаційний к од: 00493706, місцезнаходження: 03041, м. К иїв, вул. Героїв Оборони, 15, в особі відокремленог о підрозділу Національного у ніверситету біоресурсів і пр иродокористування України « Немішаївський агротехнічни й коледж», ідентифікаці йний код: 33295412, місцезнаходженн я: 07854, Київська обл., Б ородянський район, смт Неміш аєво-1, вул. Технікумівська, 1, в доход державного бюджету Укр аїни державне мито у сумі 85,00 гр н. (вісімдесят п' ять гривень 00 коп.) та 236,00 грн. (двісті тридцят ь шість гривень 00 коп.) витрат н а інформаційно-технічне забе зпечення судового процесу.

4. Видати наказ післ я набрання рішенням законної сили.

Дане рішення господар ського суду Київської област і набирає законної сили післ я закінчення десятиденного с троку з дня його належного оф ормлення і підписання та мож е бути оскаржено в апеляційн ому порядку.

Суддя Скутельник П .Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення15.03.2011
Оприлюднено01.06.2011
Номер документу15863433
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —8/009-11

Ухвала від 25.03.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 25.03.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Рішення від 15.03.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 12.01.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні