Ухвала
від 14.04.2011 по справі 2-а-679/10/0270
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2-а-679/10/0270 Головуючий у 1-й ін станції: Жданкіна Н.В.

Суддя-доповідач: Губськ а О.А.

У Х В А Л А

Іменем України

"14" квітня 2011 р. м. Київ

Київський апеля ційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Губської О.А.

суддів Ключковича В.Ю., Петр ика І.Й.

розглянувши у письмово му провадженні в м. Києві апел яційну скаргу Вінницького Сп оживчого товариства «Кліф»н а постанову Вінницького окру жного адміністративного суд у від 29 квітня 2010 року у справі з а позовом Вінницького обласн ого відділення Фонду соціаль ного захисту інвалідів до Сп оживчого товариства «Кліф»п ро стягнення адміністративн о-господарських санкцій, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувс я до суду з позовом про стягне ння адміністративно-господа рських санкцій у розмірі 4 690,48 г рн. та пені у розмірі 442,74 грн.

Постановою Вінницько го окружного адміністративн ого суду від 29 квітня 2010 року по зов задоволено повністю.

Не погоджуючись з вка заним рішенням суду першої і нстанції, відповідач подав а пеляційну скаргу, в якій прос ив його скасувати та постано вити нове рішення, яким відмо вити у задоволенні позовних вимог позивача.

В судове засідання ст орони не з'явилися, хоча вони б ули належним чином повідомле ні про дату, час і місце судово го засідання, колегія суддів вважає за можливе розглянут и справу у порядку письмовог о провадження, відповідно до п. 2) ч. 1 ст. 197 КАС України.

Заслухавши суддю-доп овідача, перевіривши матеріа ли справи та доводи апеляцій ної скарги, колегія суддів вв ажає, що апеляційна скарга пі длягає залишенню без задовол ення, а постанова суду - без з мін з таких підстав.

Суд першої інстанції п рийшов до висновку про задов олення позову, оскільки відп овідач не забезпечив встанов леного нормативу робочих міс ць, призначених для працевла штування інвалідів, не проін формував у порядку, встановл еному законодавством, центр зайнятості, самостійно не сп латив адміністративно-госпо дарські санкції у строки вст ановлені Законом.

З таким висновком суду колегія суддів погоджується виходячи з наступного.

Як вбачається з матері алів справи, СТ «Кліф»подало до Вінницького обласного ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів звіт про за йнятість та працевлаштуванн я інваліда за 2008 рік форми № 10-ПІ, з якого вбачається, що се редньооблікова чисельність штатних працівників на підп риємстві в 2008 році становила 21 особу, середньооблікова кіль кість штатних працівників, я ким відповідно до чинного за конодавства встановлена інв алідність - 0. Середньорічна заробітна плата на підприєм стві відповідача за 2008 рік ста новила 4690,48 грн.

14.10.2009р. проведена планов а виїзна перевірка СТ «Кліф» за результатом якої складе

Акт №175 від 14.10.2009р. та встановле но, що останнім не виконано но рмативу робочих місць

для працевлаштування інвалідів у кількості 1-го робочого місц я.

Відповідно до ч. 9, 10 ст. 10 Закону України «Про основи с оціальної захищеності інвал ідів в Україні», підприємств а, установи, організації, у том у числі підприємства, органі зації громадських організа цій інвалідів, фізичні особ и, в яких за основним місцем р оботи працює 8 і більше осіб, р еєструються у відповідних в ідділеннях Фонду соціально го захисту інвалідів за свої м місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням зві т про зайнятість та працевла штування інвалідів.

Керівники підприємс тв, установ, організацій, у т ому числі підприємств, орга нізацій громадських орган ізацій інвалідів, фізичні о соби, які використовують н айману працю, у разі незаб езпечення виконання норм ативів робочих місць для працевлаштування інвалідів , неподання Фонду соціально го захисту інвалідів звіту про зайнятість та працевла штування інвалідів несуть в ідповідальність у встановле ному законом порядку.

Відповідно до частин и першої статті 19 Закону Украї ни «Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і»для підприємств, установ, о рганізацій, у тому числі підп риємств, організацій громадс ьких організацій інвалідів, фізичних осіб, які використо вують найману працю, установ люється норматив робочих міс ць для працевлаштування інва лідів у розмірі чотирьох від сотків середньооблікової чи сельності штатних працівник ів облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кі лькості одного робочого місц я.

Норматив робочих місц ь для забезпечення працевлаш тування інвалідів визначаєт ься виключно цим Законом. Якщ о іншими законами встановлюю ться нормативи робочих місць для забезпечення працевлашт ування інвалідів, які відріз няються від зазначених у цій статті, застосовуються поло ження цього Закону.

Відповідно до статті 1 8 Закону України «Про основи с оціальної захищеності інвал ідів в Україні»забезпечення прав інвалідів на працевлаш тування та оплачувану роботу , в тому числі з умовою про вик онання роботи вдома, здійсню ється шляхом їх безпосеред нього звернення до підприєм ств, установ, організацій чи до державної служби зайнятос ті.

Підприємства, установ и, організації, фізичні особи , які використовують найману працю, зобов'язані виділяти т а створювати робочі місця дл я працевлаштування інваліді в, у тому числі спеціальні роб очі місця, створювати для них умови праці з урахуванням ін дивідуальних програм реабіл ітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарант ії, передбачені чинним закон одавством, надавати держав ній службі зайнятості і нформацію, необхідну для організації працевлаштуван ня інвалідів, і звітувати Фон ду соціального захисту інвал ідів про зайнятість та праце влаштування інвалідів у поря дку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно ст. 19 до Зако ну України «Про зайнятість н аселення»від 1 березня 1991 року № 803-ХІІ державна служба зайнятості має право, зокрем а, направляти для працевлашт ування на підприємства, в уст анови і організації всіх фор м власності при наявності та м вільних робочих місць (вака нтних посад) громадян, які зве ртаються до служби зайнятост і, відповідно до рівня їх осві ти і професійної підготовки, а інвалідів, крім того, - відпо відно до рекомендацій МСЕК, н аявних у них кваліфікації і з нань та з урахуванням їх поба жань.

Порядок подання підпр иємствами, установами, орган ізаціями та фізичними особам и, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інваліді в та інформації, необхідної д ля організації їх працевлашт ування затверджений постано вою Кабінету Міністрів Украї ни №70 від 31.01.2007 року «Про реаліза цію статей 19 та 20 Закону Україн и «Про основи соціальної зах ищеності інвалідів в Україні »(далі - Порядок).

Згідно з пункту 2 Порядк у звіт про зайнятість і праце влаштування інвалідів робот одавці подають (надсилають р екомендованим листом) щороку до 1 березня відділенням Фонд у, в яких вони зареєстровані, з а формою, затвердженою Мінпр аці за погодженням з Держком статом, а інформацію про наяв ність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевл аштування інвалідів роботод авці подають центру зайнятос ті за місцем їх реєстрації як платників страхових внесків на загальнообов'язкове держ авне соціальне страхування н а випадок безробіття за форм ою, затвердженою Мінпраці за погодженням з Держкомстатом .

Стаття 20 Закону України «Про основи соціальної захи щеності інвалідів в Україні» передбачає, що підприємства, установи і організації, неза лежно від форм власності, їх с лужбові особи зобов'язані сп рияти проведенню держа вної політики зайнятості на основі інформування працівн иків про наявність вакантних робочих місць (посад), у тому ч ислі з неповним робочим часо м.

Як вбачається із матер іалів справи, протягом 2008 рок у звіти про наявність ваканс ій щодо працевлаштування інв алідів до Немирівського цент ру зайнятості Споживчим тов ариством «Кліф»не надавалис я. Оскільки звіти за формою де ржавної статистичної звітно сті №3-ПН містять вичерпну інф ормацію про наявність на під приємстві вільних робочих мі сць для працевлаштування інв алідів протягом звітного пер іоду, але вони не були надані д о центру зайнятості, то, відпо відно, центр зайнятості не ма в можливості направити на да не підприємство інвалідів дл я працевлаштування.

Крім того, представнико м Споживчого товариства «Клі ф»також не було доведено, що п ідприємство самостійно ство рило робоче місце для працев лаштування інваліда та відпо відна особа дійсно працювала на підприємстві протягом 2008 р оку.

Таким чином, оцінивши д окази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосеред ньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обс тавини, колегія суддів дійшл а висновку, що відповідачем н е дотримано всіх вимог, перед бачені законодавством щодо п рацевлаштування інвалідів, в тому числі не забезпечен о встановленого нормативу ро бочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів , не проінформовано у порядку , встановленому законодавств ом, центр зайнятості, а том у судом першої інстанції при йнято вірне рішення про задо волення позовних вимог пози вача.

Доводи апеляційної ска рги висновків суду першої ін станції не спростовують і ап еляційним судом відхиляютьс я.

Відповідно до ст. 200 К АС України - суд апеляційної інстанції залишає апеляційн у скаргу без задоволення, а по станову або ухвалу суду - без з мін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встанов ив обставини справи та ухвал ив судове рішення з додержан ням норм матеріального і про цесуального права.

Оскільки судове рішенн я ухвалене судом першої інст анції відповідно до норм мат еріального права при дотрима нні норм процесуального прав а, на підставі повно і всебічн о з' ясованих обставин в спр аві, підтвердженими доказами , а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростову ють, то колегія суддів апеляц ійної інстанції підстав для його скасування не вбачає.

Керуючись ст.ст. 160, 197, 198, 200, 205, 206, 212 , 254 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Ві нницького Споживчого товари ства «Кліф»на постанову Вінн ицького окружного адміністр ативного суду від 29 квітня 2010 р оку у справі за позовом Вінни цького обласного відділення Фонду соціального захисту і нвалідів до Споживчого товар иства «Кліф»про стягнення ад міністративно-господарськи х санкцій - залишити без з адоволення, а постанову Ві нницького окружного адмініс тративного суду - без змі н.

Ухвала апеляційної ін станції за наслідками її пер егляду набирає законної сили через п' ять днів після напр авлення її копії особам, які б еруть участь у справі та може бути оскаржена безпосереднь о до Вищого адміністративног о суду України протягом двад цяти днів після набрання зак онної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя Губська О.А .

Суддя Ключкович В.Ю.

Суддя Петрик І.Й.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.04.2011
Оприлюднено04.06.2011
Номер документу15925533
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-679/10/0270

Ухвала від 14.04.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 29.04.2010

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні