Постанова
від 26.04.2011 по справі 2а/0570/4579/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

Україна  

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

   

 26 квітня 2011 р.                                                             справа № 2а/0570/4579/2011

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:   

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді  Скріпніка А.І.

при секретарі          Чумаріній Д.В.     

  Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді                                                         Скріпніка А.І.,

при секретарі                                                             Чумаріній Д.В.,

за участю прокурора                                                     Григор’євої О.В.- згідно посвідчення;

представника позивача                                                  ОСОБА_1 – по довіреності;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Донецько – Ясинуватського транспортного прокурора в інтересах держави в особі головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв’язку України в особі територіального управління головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Донецькій області до товариства з обмеженою відповідальністю „ВАШЕ-ТАКСИ” про застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт у розмірі 18 700 грн.,

В С Т А Н О В И В:

24 березня 2011 року Донецько-Ясинуватський транспортний  прокурор звернувся до Донецького окружного адміністративного суду в інтересах держави в особі Головної  державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв’язку України в особі територіального управління головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Донецькій області до товариства з обмеженою відповідальністю “ВАШЕ-ТАКСИ” про застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт у розмірі 18 700 грн.

Заявлені вимоги обґрунтовані тим, що начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено 11 постанов про застосування фінансових санкцій № 118614 від 17.01.2011 року на суму 1 700,00 грн., №  118611 від 17.01.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118617 від 25.01.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118616 від 25.01.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118621 від 25.01.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118657 від 07.02.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118658 від 07.02.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118656 від 07.02.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118688 від 21.02.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118696 від 21.02.2011 року на суму 1 700,00 грн., № 118695 від 21.02.2011 року на суму 1 700,00 грн., які прийняті за матеріалами перевірки ТОВ “ВАШЕ-ТАКСИ”. У зв’язку із несплатою зазначеної суми штрафу у передбачений законодавством строк, прокурор в інтересах держави звернувся до суду із вимогами про стягнення суми штрафу в судовому порядку.

У судовому засіданні прокурор та представник позивача підтримали позовні вимоги та просили їх задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з’явився, причин неявки суду не повідомив. Заяв про відкладення розгляду справи або про розгляд справи за його відсутності представник відповідача не надавав.  

Відповідно до витягу є Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 18.02.2011 року, адреса юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю “ВАШЕ-ТАКСИ” визначена наступним чином: 83029, Донецька область, місто Донецьк, вул.. Крепільщиків, 68, тобто як і було зазначено прокурором у позовній заяві.

Відповідно до ч. 4 ст. 33 КАС України, у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються: юридичним особам та фізичним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; фізичним особам, які не мають статусу підприємців, - за адресою їх місця проживання чи місця перебування, зареєстрованою у встановленому законом порядку. У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином.

Відповідно до ч. 4 ст. 128 КАС України, у разі неприбуття відповідача - суб'єкта владних повноважень, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин або без повідомлення ним про причини неприбуття розгляд справи не відкладається і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. Ці ж наслідки застосовуються у разі повторного неприбуття за таких самих умов відповідача, який не є суб'єктом владних повноважень. За таких обставин, суд вважає за можливе розглянути справу за його відсутності на підставі наявних у справі доказів.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги  підлягають задоволенню з наступних підстав.

Стаття 159 КАС України передбачає, що судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з’ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно ст. 121 Конституції України на органи прокуратури України покладені функції представництва інтересів держави в судах у випадках, визначених Законом. Право на звернення прокурора або його заступників до суду в інтересах держави передбачене  п.6 ч.2 ст.20 Закону України «Про прокуратуру» №1789-ХІІ від 05.11.1991р. із змінами та доповненнями, та ст.60 Кодексу адміністративного судочинства України.

Донецько - Ясинуватський транспортний прокурор представляє інтереси держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв’язку України в особі Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Донецькій області.

Відповідно до Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 року № 1190, Головна державна інспекція на автомобільному транспорті є урядовим органом державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту та зв’язку України і йому підпорядковується.

Згідно з п. 4 вищевказаного Положення Головна державна інспекція на автомобільному транспорті відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування.      

Головна державна інспекція на автомобільному транспорті має право перевіряти додержання суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування.

Згідно п. 8 вказаного Положення Головна державна інспекція на автомобільному транспорті для виконання покладених на неї завдань може за погодженням з Міністерством транспорту та зв’язку утворювати територіальні органи у межах граничної чисельності працівників Головної державної інспекції на автомобільному транспорті.

Таким чином, територіальний орган Головної державної інспекції на автомобільному транспорті при прийнятті рішення про застосування фінансових санкцій діє як орган державної виконавчої служби у здійсненні управлінських функцій і, відповідно, як суб’єкт владних повноважень.  

Як встановлено судом, товариство з обмеженою відповідальністю “ВАШЕ-ТАКСИ” є юридичною особою (код ЄДРПОУ 10003099328). Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 7-8), підприємство здійснює автомобільні вантажні перевезення та функціонування інфраструктури автомобільного та міського транспорту.

У відповідності до Закону України “Про автомобільний транспорт”, Територіальним управлінням головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області проведено перевірку товариства з обмеженою відповідальністю “ВАШЕ-ТАКСИ” (надалі - відповідач) із додержанням вимог зазначених законів при наданні послуг автомобільного транспорту.

Згідно ст. 39 Закону України “Про автомобільний транспорт”, автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред’являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення, а саме: для водія автобуса –посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, квитково-касовий лист, схему маршруту, розклад руху, таблицю вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством.

Під час проведення перевірки відповідача було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222198 від 06 грудня 2010 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 гривень.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118614 від 17 січня 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Крім того, під час проведення перевірки відповідача 03 грудня 2010 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222222 від 03 грудня 2010 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1 700,00 грн.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118611 від 17 січня 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Також, під час проведення перевірки відповідача 09 грудня 2010 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222159 від 09 грудня 2010 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 гривень.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118617 від 25 січня 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Під час проведення перевірки відповідача 09 грудня 2010 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222150 від 09 грудня 2010 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 гривень.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118616 від 25 січня 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Під час проведення перевірки відповідача 08 грудня 2010 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222238 від 08 грудня 2010 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1 700,00 грн.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118621 від 25 січня 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Під час проведення перевірки відповідача 23 грудня 2010 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222317 від 23 грудня 2010 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт”за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 гривень.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118657 від 07 лютого 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Крім того, під час проведення перевірки відповідача 23 грудня 2010 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222316 від 23 грудня 2010 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт”за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1 700,00 грн.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118658 від 07 лютого 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Під час проведення перевірки відповідача 22 грудня 2010 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222090 від 22 грудня 2010 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1 700,00 грн.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118656 від 07 лютого 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Так само, під час проведення перевірки відповідача 06 січня 2011 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222369 від 06 січня 2011 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт”за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1 700,00 грн.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118688 від 21 лютого 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Також, під час проведення перевірки відповідача 17 січня 2011 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222361 від 17 січня 2011 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт”за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1 700,00 грн.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118696 від 21 лютого 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Також, під час проведення перевірки відповідача 10 січня 2011 року було встановлено відсутність паспорту маршруту, страхових полісів на пасажирів.

Про дане порушення чинного законодавства відповідачем складено акт № 222324 від 10 січня 2011 року на підставі до ч.1 абз.2 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт”за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39, 48 цього Закону, а саме: штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1 700,00 грн.

За результатами розгляду вказаної перевірки начальником Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області було винесено постанову № 118695 від 21 лютого 2011 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у сумі 1 700,00 грн.

Доказів оскарження вказаних постанов ані позивачем, ані відповідачем до суду не надано. Несплата до бюджету застосованих фінансових санкцій порушує економічні інтереси держави.

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту забезпечує проведення державної політики на автомобільному транспорті через урядові органи державного управління на автомобільному транспорті, службу міжнародних автомобільних перевезень та місцеві органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування. У складі центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту функціонують: урядовий орган державного управління з питань регулювання діяльності автомобільного транспорту; урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті. Урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті здійснює: державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів законодавчо регульованої сфери, що визначають організацію перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

Згідно пункту 15 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України N 1567 від 08.11.2006, під час проведення рейдової перевірки перевіряється: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; наявність у документах водія відмітки про проходження ним медичного огляду та проведення перевірки технічного стану транспортного засобу перед виїздом на маршрут; відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.

Відповідно ст. 39 Закону України “Про автомобільний транспорт”, автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.

Документи для регулярних пасажирських перевезень: для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України; для пасажира - квиток на проїзд в автобусі та на перевезення багажу (для пільгового проїзду - посвідчення особи встановленого зразка).

Документи для регулярних спеціальних пасажирських перевезень: для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із замовником транспортних послуг, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, схема маршруту, розклад руху, інші документи, передбачені законодавством України.

Документи для нерегулярних пасажирських перевезень: для автомобільного перевізника - ліцензія, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, договір із замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, інші документи, передбачені законодавством України.

Статтею 48 вищевказаного Закону урегульовано перелік документів, необхідних для виконання вантажних перевезень. Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Документами для фізичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.          Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення для власних потреб, є: для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень, які здійснюються на договірних умовах чи для власних потреб, обов'язковим документом є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами.

Відповідно ст. 60 вищезазначеного Закону за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються фінансові санкції, зокрема, надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

З огляду на зазначене вище, суд дійшов висновку про правомірність заявлених прокурором вимог про стягнення суми штрафних санкцій за вищевказаними постановами.          Відповідно до частини  4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України “Про автомобільний транспорт”, Положенням про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2004 року № 1190  , статтями  8 - 11, 40, 94, 158 – 163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,  

                                                                     П О С Т А Н О В И В:

Позов Донецько-Ясинуватського транспортного  прокурора в інтересах держави в особі Головної  державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв’язку України в особі Територіального управління головної державної інспекції на  автомобільному транспорті в Донецькій області до товариства з обмеженою відповідальністю “ВАШЕ-ТАКСИ” про застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт у розмірі 18 700 грн. – задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю “ВАШЕ-ТАКСИ” (83029, м. Донецьк, вул. Крепільщиків, буд. 68, ЄДРПОУ 32427167) суму фінансових санкцій у розмірі 18 700 (вісімнадцять тисяч сімсот) грн. 00 коп. на користь державного бюджету м. Донецька, ГУДКУ Донецької області, р/р 31112106700002, МФО 834016, ОКПО 23977045, код 21081100.

Постанова прийнята у нарадчій кімнаті, її вступну та резолютивну частину проголошено у судовому засідання 26 квітня 2011 року у присутності представників сторін.

Повний текст виготовлено 29 квітня 2011 року.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд у порядку, визначеному статтею 186 КАС України. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

   

  

Суддя                                                                                      Скріпнік А.І.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2011
Оприлюднено08.06.2011
Номер документу15933163
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/4579/2011

Постанова від 26.04.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Скріпнік А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні