Постанова
від 17.05.2011 по справі 2а/0570/6063/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 травня 2011 р. справа № 2а/0570/6063/2011

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 1 4:15

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Єфіменк о О.В.

при секретарі Тютюнн ику М.О.

з участю прокурора Григор `євої О.В.,

з участю представника пози вача Єфімової С.В.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом До нецько-Ясинуватського транс портного прокурора в інтере сах держави в особі Головної державної інспекції на авто мобільному транспорті до При ватного підприємства «Донтр анс» про стягнення фінансови х санкцій в сумі 3400 грн. 00 коп., -

в с т а н о в и в :

У квітні 2011 року Донецько-Яс инуватський транспортний пр окурор в інтересах держави в особі Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті звернувся до суду з вказаним адміністративним п озовом, в якому зазначив, що на чальником Територіального у правління Головної державно ї інспекції на автомобільном у транспорті у Донецькій обл асті винесено постанови від 17 січня 2011 року № 118609 та від 21 лютог о 2011 року № 118683, якими на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «П ро автомобільний транспорт» : надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оф ормлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - застосовано ш траф до приватного підприємс тва «Донтранс» (далі - ПП «До нтранс») у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян за кожне порушен ня. Відповідачем штраф у розм ірі 3400 грн. до теперішнього час у не сплачено.

Просить стягнути з відпові дача фінансові санкції у роз мірі 3400 грн.

В судовому засіданні проку рор та представник позивача підтримали позовні вимоги та просили задовольнити позов в повному обсязі.

Відповідач у судове засіда ння не з' явився, про дату, час і місце розгляду справи пові домлений належним чином. При чин неявки суду не повідомив , заяв про відкладення розгля ду справи не надсилав.

Суд вважає за можливе розгл янути справу за відсутності відповідача на підставі наяв них у справі доказів.

Судом встановлено, що 6 груд ня 2010 року державні інспектор и територіального управлінн я Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті в Донецькій області Ши лін Р.В. та Завгородня О.В. згідно завдання на перевірк у № 104571 від 30 листопада 2010 року зд ійснювали рейдову перевірку у м. Харцизьку, д/д Донецьк-Луг анськ-Старобельськ, 230 км. Під ч ас перевірки пасажирських пе ревезень було зупинено легк овий автомобіль марки Меrсedes-Ben z, державний номерний знак АН38 07АM, що належить ПП «Донтранс» .

За результатами перевірки було складено акт проведенн я перевірки додержання вимог законодавста про автомобіль ний транспорт під час викона ння перевезень пасажирів і в антажів автомобільним транс портом № 222199 від 06.12.2010, згідно яког о під час перевірки виявлено порушення абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний т ранспорт» від 05.04.2001 № 2344-ІІІ (далі - Закон), а саме: надання послу г з перевезень пасажирів та в антажів без оформлення докум ентів, перелік яких визначен ий статтями 39 та 48 цього Закону : ліцензійної картки, схеми ма ршруту, дорожнього листа, роз кладу руху, квитково-касовог о листа, таблиці вартості про їзду. Водій транспортного за собу з актом ознайомився та п ідписав його без зауважень. 8 г рудня 2010 року на адресу відпов ідача направлено повідомлен ня про призначення розгляду справи про порушення на 17 січн я 2011 року.

На підставі акту перевірки за результатами розгляду сп рави про порушення, яке відбу лося без участі відповідача, 17 січня 2010 року начальником те риторіального управління Го ловної державної інспекції н а автомобільному транспорті у Донецькій області прийнят о постанову від 17 січня 2011 року № 118609, якою на підставі абз. 3 ч. 1 с т. 60 Закону до відповідача зас тосовано фінансові санкції у розмірі 1700 грн.

Так само, 14.01.2011 за результатам и проведеної рейдової переві рки складений акт проведення перевірки додержання вимог законодавста про автомобіль ний транспорт під час викона ння перевезень пасажирів і в антажів автомобільним транс портом № 222380 про порушення відп овідачем абз. 3 ч.1 ст. 60 Закону, а саме: під час надання послуг з регулярних пасажирських пер евезень відсутня ліцензійна картка. Водій був ознайомлен ий з актом без заперечень. Від повідача було запрошено на р озгляд справи 21 лютого 2011 року по факту порушення законодав ства про автомобільний транс порт. Проте відповідач не з`яв ився на розгляд, тому справа п ро порушення була розглянута без його участі та було винес ено постанову № 118683 від 21.02.2011, якою на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закон у до відповідача застосовано фінансові санкції у розмірі 1700 грн.

Таким чином, за період з 17.01.2011 п о 21.02.2011 позивачем до відповідач а були застосовані фінансові санкції на загальну суму 3400 гр н. Однак до теперішнього часу відповідачем добровільно д о Державного бюджету фінансо ві санкції не сплачені.

Судом встановлено, що ПП «До нтранс» зареєстроване викон авчим комітетом Донецької мі ської ради Донецької області 21.12.2006 у Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, що підтв ерджується витягом з Єдиного державного реєстру юридични х осіб та фізичних осіб-підпр иємців серія АД № 929601, із зазнач енням виду діяльності: діяль ність нерегулярного пасажир ського транспорту та діяльні сть автомобільного регулярн ого транспорту.

Перевіривши матеріали спр ави, вирішивши питання чи мал и місце обставини, якими обґр унтовувалися вимоги та запер ечення, та якими доказами вон и підтверджуються, чи є інші ф актичні дані, які мають значе ння для вирішення справи, та д окази на їх підтвердження, як у правову норму належить зас тосувати до цих правовідноси н, суд приходить до висновку п ро те, що позов підлягає задов оленню з таких підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України та ч. 3 ст. 2 Кодекс у адміністративного судочин ства України органи державно ї влади зобов' язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чений Конституцією та закона ми України.

Згідно з п. 1 й 2 ч. 3 ст. 2 вказаног о Кодексу у справах щодо оска рження рішень, дій чи бездіял ьності суб' єктів владних по вноважень адміністративні с уди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у м ежах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституціє ю та законами України; з викор истанням повноваження з мето ю, з якою повноваження надано .

Відповідно до п. 1 Положення про Головну державну інспек цію на автомобільному трансп орті, затвердженого постанов ою Кабінету Міністрів Україн и від 08 вересня 2004 року №1190, Голов на державна інспекція на авт омобільному транспорті є уря довим органом державного упр авління з питань контролю на автомобільному транспорті, що діє у складі Мінтрансзв'яз ку і йому підпорядковується, тобто є суб' єктом владних п овноважень у розумінні ст. 3 Ко дексу адміністративного суд очинства України.

Територіальне управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті у Донецькій області згідн о з п. 1 Положення про територі альні органи Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті, затвердженог о наказом Міністерства транс порту та зв'язку України 14 гру дня 2005 року №888, є територіальни м структурним підрозділом Го ловної державної інспекції н а автомобільному транспорті без права юридичної особи, ма є печатку зі своїм найменува нням і зображенням малого Де ржавного Герба України.

Відповідно до п. 3 Порядку зд ійснення державного контрол ю на автомобільному транспор ті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року №1567 (далі - Порядок), територіальне упра вління є органом державного контролю на автомобільному т ранспорті.

Пунктом 4 вказаного Порядку визначено, що державний конт роль на автомобільному транс порті здійснюється посадови ми особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та ре йдових перевірок.

Відповідно до п. 15 Порядку пі д час проведення рейдової пе ревірки перевіряється, зокре ма, наявність визначених ста ттями 39 і 48 Закону документів, н а підставі яких здійснюються перевезення автомобільним т ранспортом.

Згідно зі ст. 39 Закону автомо більні перевізники, водії, па сажири повинні мати і пред'яв ляти особам, які уповноважен і здійснювати контроль на ав томобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього ру ху, документи, на підставі яки х виконуються пасажирські пе ревезення.

Документи для регулярних п асажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із ор ганами виконавчої влади та о рганами місцевого самовряду вання чи їх дозвіл, паспорт ма ршруту, документ, що засвідчу є використання автобуса на з аконних підставах, інші доку менти, передбачені законодав ством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, к витково-касовий лист, схема м аршруту, розклад руху, таблиц я вартості проїзду (крім місь ких перевезень), інші докумен ти, передбачені законодавств ом України.

Документи для нерегулярни х пасажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, документ, що засвідчує використання авто буса на законних підставах, і нші документи, передбачені з аконодавством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, д оговір із замовником транспо ртних послуг, документ, що зас відчує оплату транспортних п ослуг, інші документи, передб ачені законодавством Україн и.

Таким чином, законодавство зобов' язує автомобільного перевізника та водія під час здійснення своїх функцій ма ти при собі документи, на підс таві яких виконують перевезе ння, зокрема, автомобільного перевізника - мати ліцензію, в одія - ліцензійну картку, доро жній лист, квитково-касовий л ист, схема маршруту, розклад р уху, таблиця вартості проїзд у (крім міських перевезень).

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 60 За кону за порушення законодавс тва про автомобільний трансп орт до автомобільних перевіз ників застосовуються санкці ї, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н.

Оскільки відповідач при ви явленні порушень не надав до кументів, перелік яких визна чено статтями 39, тому до нього правомірно застосовані фіна нсові санкції.

Керуючись статтями 23, 94, 162, 163 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд, -

п о с т а н о в и в :

Позов Донецько-Ясинуватсь кого транспортного прокурор а в інтересах держави в особі Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті до Приватного підприємств а «Донтранс» про стягнення ф інансових санкцій в сумі 3400 гр н. 00 коп. - задовольнити.

Стягнути з Приватного підп риємства «Донтранс» (код ЄДР ПОУ 34828442) на користь Державного бюджету м. Донецька (ГУДК Доне цької області р/р 31112106700002, МФО 834016, О КПО 23977045, код 21081100) суму фінансових санкцій у розмірі 3400 (три тисяч і чотириста) гривень 00 копійок .

Вступну та резолютивну час тини постанови проголошено в судовому засіданні 17 травня 2 011 року.

Повний текст постанови ви готовлено 23 травня 2011 року.

Постанова набирає законно ї сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 КАС Укра їни, і може бути оскаржена до Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через суд першої інстанції у порядку, в изначеному статтею 186 КАС Укра їни, шляхом подачі апеляційн ої скарги протягом десяти дн ів з дня проголошення постан ови.

Суддя Єфіменко О.В.

Дата ухвалення рішення17.05.2011
Оприлюднено08.06.2011
Номер документу15934406
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/6063/2011

Постанова від 17.05.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Єфіменко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні