Cправа № 2а-1855/10/0770
Ряд стат. звіту №
Код - 06
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 лютого 2011 року м. Ужгород
Закарпатський окружни й адміністративний суд в скл аді: головуючої судді Больша кової О.О.,
при секретарі Кречко Л.В.,
розглянувши у відкрит ому судовому засіданні в зал і суду в місті Ужгороді адмін істративну справу за позовом Ужгородської міжрайонн ої державної податкової інсп екції до Футбольного клу бу "Локомотив - Чоп", третьої ос оби на стороні відповідача Д ержавного реєстратора викон авчого комітету Чопської міс ької ради Закарпатської обла сті про припинення підприємн ицької діяльності,
встановив :
18 травня 2010 року Ужгоро дська міжрайонна державна податкова інспекція звернул ася до Закарпатського окружн ого адміністративного суду з позовом до Футбольного к лубу "Локомотив-Чоп", третьої о соби на стороні відповідача Державного реєстратора вико навчого комітету Чопської мі ської ради, про припинення юр идичної особи, мотивуючи поз овні вимоги систематичним не поданням відповідачем подат кової звітності.
Представник позивача Уж городської міжрайонної де ржавної податкової інспекці ї в судове засідання не з'явив ся, було подано заяву про розг ляд даної адміністративної с прави за відсутності предста вника позивача.
Представник відповідача Футбольного клубу "Локомот ив-Чоп" у судове засідання пов торно не з'явився, будучи нале жним чином повідомленою про час та місце слухання. А так, с уд ухвалив провести розгляд справи за відсутності відпов ідача на підстав доказів, що н аявні в матеріалах справи.
Заперечень щодо задово лення позовних вимог відпові дач також суду не подав.
Суд, дослідивши письмо ві докази, що наявні в матеріа лах справи, суд дійшов виснов ку про задоволення позовних вимог з таких підстав .
Згідно витягу з Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб -підприє мців (довідки) Головного упра вління статистики в Закарпат ській області від 19 квітня 2010 р оку № 04/3-07/1907 Футбольний клуб "Локомотив-Чоп" зареєстрован ий як юридична особа, ідентиф ікаційний код 25998904, являється г ромадською організацією. Від повідач був зареєстрований 7 серпня 2001 року виконавчим ком ітетом Чопської міської ради .
Підставою для звернення по даткової інспекції з даним п озовом у справі є неподання в ідповідачем звітності ( звіт у про використання коштів не прибутковими установами та о рганізаціями) більше року до податкових органів, про що св ідчить наявна в матеріалах с прави довідка Ужгородсько ї МДПІ в Закарпатській обла сті від 14 травня 2010 року №2195/10115 .
Податковий борг у відповід ача відсутній, що підтвердже но довідкою Ужгородської МДПІ в Закарпатській област і від 14 травня 2010 року №2189/10/24 -005.
2
Відповідно до статті 67, 68 Ко нституції України кожен зоб ов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах в становлених законом (ст. 67), кож ен зобов'язаний неухильно до держуватися Конституції Укр аїни та законів України, не по сягати на права і свободи, чес ть і гідність інших людей. Не знання законів не звільняє в ід юридичної відповідальнос ті (ст. 68).
Частиною 1 ст.9 Закону Укра їни "Про систему оподаткуван ня" передбачено обов'язок пла тників податків і зборів (обо в'язкових платежів) вести бух галтерський облік, складати звітність про фінансово-госп одарську діяльність і забезп ечувати її зберігання у терм іни, встановлені законами; по давати до державних податков их органів та інших державни х органів відповідно до зако нів декларації, бухгалтерськ у звітність та інші документ и і відомості, пов'язані з обчи сленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежі в); сплачувати належні суми по датків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені зако нами терміни, допускати поса дових осіб державних податко вих органів до обстеження пр иміщень, що використовуються для одержання доходів чи пов 'язані з утриманням об'єктів о податкування, а також для пер евірок з питань обчислення і сплати податків і зборів (обо в'язкових платежів).
Згідно ч. 2 статті 46 Закону Ук раїни від 15.05.2003 року № 755-ІУ "Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців" підставами для постан овлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - п ідприємця є: визнання фізичн ої особи - підприємця банкрут ом; провадження нею підприєм ницької діяльності, що забор онена законом; неподання про тягом року органам державної податкової служби податкови х декларацій, документів фін ансової звітності відповідн о до закону.
Фізична особа позбавляє ться статусу підприємця з да ти внесення до Єдиного держа вного реєстру запису про дер жавну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
В силу п. 17 ст. 11 Закону Україн и "Про державну податкову слу жбу в Україні" органам держав ної податкової служби надано право звертатися у передбач ених законом випадках до суд у з заявою (позовною заявою) пр о скасування державної реєст рації суб'єкта підприємницьк ої діяльності.
Пунктом 67.2 статті 67 Податко вого кодексу України передба чено, що органи державної под аткової служби в установлено му законом порядку мають пра во звертатися до суду про вин есення судового рішення щодо припинення юридичних осіб.
Відповідно до ч. 1 ст. 59 Госпо дарського кодексу України пр ипинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюєтьс я шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, пе ретворення) або ліквідації - з а рішенням власника (власник ів) чи уповноважених ним орга нів, за рішенням інших осіб - з асновників суб'єкта господар ювання чи їх правонаступникі в, а у випадках, передбачених ц им Кодексом, - за рішенням суду .
Статтею 238 Господарського кодексу України передбачено , що за порушення встановлени х законодавчими актами прави л здійснення господарської д іяльності до суб'єктів госпо дарювання можуть бути застос овані уповноваженими органа ми державної влади або орган ами місцевого самоврядуванн я адміністративно-господарс ькі санкції, тобто заходи орг анізаційно-правового або май нового характеру, спрямовані на припинення правопорушенн я суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків. В иди адміністративно-господа рських санкцій, умови та поря док їх застосування визначаю ться цим Кодексом, іншими зак онодавчими актами. Адміністр ативно-господарські санкції можуть бути встановлені вик лючно законами.
Згідно зі ст. 239 Господарськ ого кодексу України до таких санкцій віднесено, зокрема, с касування державної реєстра ції та ліквідація суб'єкта го сподарювання.
з
Скасування державної р еєстрації суб'єкта господарю вання провадиться за рішення м суду, що є підставою для лікв ідації даного суб'єкта госпо дарювання відповідно до стат ті 59 Господарського кодексу У країни.
За наведених обставин та приймаючи до уваги те, що факт неподання звітності підтвер джується матеріалами справи , відповідачем не спростован ий - вимоги позивача обґрунто вані та підлягають задоволен ню.
На підставі вищевиклад еного, керуючись ст. ст. 10, 11, 158-163 КА С України,
постановив:
Позовні вимоги Ужгор одської міжрайонної держа вної податкової інспекції до Футбольного клубу "Локом отив- Чоп", третьої особи на ст ороні відповідача Державног о реєстратора виконавчого ко мітету Чопської міської ради про припинення підприємниць кої діяльності задовольнити повністю .
Припинити юридичну особ у Футбольний клуб "Локом отив- Чоп", ( м.Чоп, вул..Миру, 8, іде нтифікаційний код 25998904).
Відповідно до статті 186 КА С України апеляційна скарга подається до адміністративн ого суду апеляційної інстанц ії через суд першої інстанці ї, який ухвалив оскаржуване с удове рішення. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом десяти д нів з дня її проголошення. У ра зі застосування судом частин и третьої статті 160 цього Коде ксу, а також прийняття постан ови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 цього Кодекс у, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п 'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.
Постанова відповідно до ч .і ст.254 КАС України набирає зак онної сили після закінчення строку подання апеляційної с карги , встановленого цим Код ексом, якщо таку не було подан о .
Головуюча О.О.Бол ьшакова
Повний текст постанови в иготовлено та підписано 8 лют ого 2011 року .
Головуюча О.О.Большакова
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2011 |
Оприлюднено | 07.06.2011 |
Номер документу | 15935053 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Большакова О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні