ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"05" травня 2011 р. Справа № 2a-1213/11/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Панікара І.В.
при секретарі Бог усевич А.С.
за участю сторін:
представника позивача : Воришка Я.Я.,
представника відповідача : не з"явився,
розглянувши у відк ритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністрат ивну справу
за позовом: Держав ної податкової інспекції в м . Івано-Франківську
до відповідача: товариства з обмеженою відп овідальністю "БЦЙ-Консалтинг "
про стягнення заборг ованості в сумі 1158,02 грн,-
ВСТАНОВИВ:
05 квітня 2011 року державна п одаткова інспекція в м. Івано -Франківську (надалі - позив ач) звернулася до суду з адмін істративним позовом до това риства з обмеженою відповіда льністю "БЦЙ-Консалтинг" (над алі - відповідач) про стягне ння заборгованості в сумі 1158,02 грн.
Позовні вимоги мотивовані наявністю у відповідача заб оргованості в сумі 735,79 грн., за н еподання декларації з податк у на прибуток, та єдиному пода тку в розмірі 422,23 грн. Консолід ована сума податкового боргу становить 1158,02 грн.
Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і з підстав, викладених в позо вній заяві. Просив позов задо вольнити повністю.
Відповідач повторно в судо ве засідання не з' явився, хо ча про дату, час і місце судово го розгляду повідомлений, що підтверджується поштовими п овідомленнями про вручення, наявними в матеріалах справи , своїм правом на подання запе речення на адміністративний позов не скористався, не пові домив суд про причини неприб уття та не направив жодних за яв про відкладення справи чи проведення судового розгляд у без його участі.
Відповідно до вимог статті 128 КАС України повторне непри буття в судове засідання без поважних причин відповідача чи його представника або неп овідомлення ними про причини неприбуття не є перешкодою д ля розгляду справи.
Розглянувши матеріали спр ави, вислухавши пояснення пр едставника позивача, досліди вши письмові докази, суд вваж ає вимоги позивача обґрунтов аними, а позов таким, що підляг ає до задоволення з наступни х мотивів.
Як встановлено в судовому з асіданні, за результатами пр оведеної невиїзної документ альної перевірки щодо своєча сності представлення відпов ідачем звітності, позивачем складено акт за № 5302/15-152/33645966 від 16.03. 2010р., згідно з яким встановлено порушення у вигляді не подан ня відповідачем декларації з податку на прибуток, за 1 квар тал 2009 року, за перше півріччя 2 009, за 3 квартал 2009 року, за 2009 рік. В наслідок чого, згідно із ріше нням позивача від 16.03.2010р. за № 0006061 501/0 до відповідача застосован о штрафні санкції в сумі 680,00 гр ивень.
Окрім того, актом від 03.03.2009 рок у за № 2749/15-1/33645966 зафіксовано пору шення - неподання відповіда чем декларацій по єдиному по датку за 3-ій квартал 2008 року та за 2008 рік, внаслідок чого винес ено податкове повідомлення-р ішення за №003051501/0 від 11.03.2009р. про за стосування штрафних санкцій на суму 340,00грн.
Дані податкові повідомлен ня-рішення направлялись на а дресу відповідача, однак ТОВ "БЦЙ-Консалтинг" не отримано , що підтверджується наявним и в матеріалах справи актами про неможливість вручення п одаткового повідомлення за р езультатами невиїзної докум ентальної перевірки від 26.03.2010 р оку за № 259/15-1/33645966 та від 23.03.2009 року за № 25/15-1/33645966 відповідно, внаслідок чого рзміщені на дошці оголо шень.
Частиною 1 статті 67 Конститу ції України передбачено, що к ожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і ро змірах, встановлених законом .
Відповідно до статті 11 Зако ну України "Про податкову слу жбу", податкові органи мають п раво здійснювати документал ьні невиїзні перевірки (на пі дставі поданих податкових де кларацій, звітів та інших док ументів, пов'язаних з нарахув анням і сплатою податків та з борів (обов'язкових платежів ) незалежно від способу їх под ачі).
Податковим кодексом Украї ни визначені види податків т а зборів, які є обов' язковим и до сплати на усій території України. Згідно підпункту 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу платники податків зобов' яз ані сплачувати податки та зб ори в строки та у розмірах, вст ановлених цим Кодексом та за конами з питань митної справ и, та відповідно до вимог стат ті 36 Податкового кодексу є под атковим обов' язком. Податко вий обов' язок є безумовним і першочерговим стосовно інш их неподаткових обов' язків платника податків, крім випа дків, передбачених законом.
Згідно із вимогами підпунк ту 5.2.1. пункту 5.2. статті 5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» № 2181-III від 21.12.2000р. із змінами та допо вненнями, податкове зобов' я зання платника податків вваж ається узгодженим в день отр имання платником податків по даткового повідомлення, а ві дповідно до абзацу третього п.п.5.3.1 п.5.3 вказаної статті Закон у нарахована сума податковог о зобов' язання повинна бути погашена платником податків на протязі 10-ти календарних д нів, наступних за днем узгодж ення. Узгоджена сума податко вого зобов' язання, не сплач ена платником податків у стр оки, визначені цією статтею, в изнається сумою податкового боргу платника податків.
В пункті 3 частини 1 статті 9 ц ього Закону України “Про сис тему оподаткування” визначе но, що платники податків і збо рів (обов'язкових платежів) зо бов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'я зкових платежів) у встановле ні законами терміни.
Пунктом 16.4. статті 16 Закону Ук раїни „Про оподаткування при бутку підприємств” передбач ено, що платники податку у стр оки, визначені законом, подаю ть до податкового органу под аткову декларацію про прибут ок за звітний період, розрахо вану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного знач ення об'єкта оподаткування м инулих податкових періодів у разі його наявності відпові дно до пункту 6.1 статті 6 цього З акону. При цьому за звітні ква ртал, півріччя та три квартал и платники податку подають с прощену декларацію, а за резу льтатами звітного року - повн у. Форми декларацій з цього по датку встановлюються центра льним податковим органом за узгодженням з комітетом Верх овної Ради України, що відпов ідає за проведення податково ї політики.
Підпунктом 4.1.4. пункту 4.1. стат ті 4 Закону України «Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» (надалі - Закон) вст ановлено, що якщо податкова д екларація за квартал, півріч чя, три квартали або рік розра ховується наростаючим підсу мком на підставі показників базових податкових періодів , з яких складаються такі квар тал, півріччя, три квартали аб о рік (без урахування авансов их внесків) згідно з відповід ним законом з питань оподатк ування, така декларація пода ється у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Під тер міном "базовий податковий пе ріод" слід розуміти перший по датковий період звітного рок у, визначений відповідним за коном з питань оподаткування , зокрема календарний кварта л для цілей оподаткування пр ибутку підприємств.
Відповідно до підпункту 17.1.1. пункту 17.1. статті 17 Закону зазн ачено, що платник податків, що не подає податкову декларац ію у строки, визначені законо давством, сплачує штраф у роз мірі десяти неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н за кожне таке неподання або її затримку.
Підпунктом 6.2.1 п.6.2 Закону пере дбачено, що у разі коли платни к податків не сплачує узгодж ену суму податкового зобов' язання в установлені строки, податковий орган надсилає т акому платнику податків пода ткові вимоги. Податкові вимо ги також надсилаються платни кам податків, які самостійно подали податкові декларації , але не погасили суму податко вих зобов' язань у встановле ні законом строки, без попере днього направлення (вручення ) податкового повідомлення (а бз. 2 п.п.6.2.2).
Пунктом 16.1.1., частини 16.1. статті 16 Закону передбачено, що післ я закінчення встановлених ст років погашення узгодженого податкового зобов' язання н а суму податкового боргу нар аховується пеня.
Відповідно до змісту вказа ного пункту відповідачу нара ховано пеню на загальну суму 138,13 грн.
Згідно пункту 95.3 статті 95 Под аткового кодексу України стя гнення коштів з рахунків пла тника податків у банках, обсл уговуючих такого платника по датків, здійснюється за ріше нням суду, яке направляється до виконання органам держав ної податкової служби, у розм ірі суми податкового боргу а бо його частини.
Відповідно до вимог статті 87 Податкового кодексу Україн и, джерелами погашення подат кового боргу платника податк ів є будь-які власні кошти та м айно такого платника податкі в з урахуванням обмежень, виз начених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами .
Як встановлено в судовому з асіданні, відповідачем нарощ ено податкове зобов"язання з податку на прибуток підприє мств в сумі 339,55 гривень, та з под атку на додану вартість узго джена сума податкового боргу по сплаті якого становить 402,92 грн., що підтверджується пода тковими повідомленнями-ріше ннями та іншими матеріалами справи.
Доказів, які б свідчили про сплату податкового боргу від повідач суду не надав, доводи позивача не спростував.
Враховуючи те, що станом на момент розгляду справи, пода тковий борг відповідачем не погашено, суд вважає вимоги п озивача обґрунтованими, а по зов таким, що підлягає до задо волення, шляхом стягнення з в ідповідача заборгованості в сумі 742,47 гривень за рахунок бу дь-яких готівкових коштів, що належать відповідачу, в тому числі, які розміщені на рахун ках відкритих у банківських установах в судовому порядку .
На підставі статті 124 К онституції України, керуючис ь статтями 158-163, 167 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити п овністю.
Стягнути з товариств а з обмеженою відповідальніс тю "БЦЙ-Консалтинг" (ЄДРПОУ 33645966) , вул. Петлюри, 7-Б, м. Івано-Франк івськ, 76000 в доход Державного бю джету України заборгованіст ь в сумі 1158,02 грн. (одна тисяча ст о п"ятдесят вісім гривень дві копійки) за рахунок будь-яких готівкових коштів, що належа ть відповідачу, в тому числі, я кі розміщені на рахунках від критих у банківських установ ах.
Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України, апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбаченому частиною ч етвертою статті 167 КАС України , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд.
Постанова набирає за конної сили в порядку та стро ки встановлені статтею 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України.
Суддя: /підпис/ Панікар І.В.
Постанова складена в повному обсязі 10.05.2 011 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.05.2011 |
Оприлюднено | 07.06.2011 |
Номер документу | 15936515 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Панікар І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні