Постанова
від 12.04.2011 по справі 2а-923/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 квітня 2011 р. № 2а-923/11/1370

Львівський окружний адмі ністративний суд у складі:

головуючого-судді Костіва М.В.,

при секретарі Билень Н.С.

за участю представників ст орін:

від позивача: Свереда Г.З ., Бігун Х.Р.,

від відповідачів: Лабін ець М.М., Стебельський Я.О.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Льв івський обласний центр зайня тості до Тернавської сільськ ої ради про стягнення штрафн их санкцій в розмірі 8 236, 00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Львівський обласний цен тр зайнятості, м. Львів, зверну вся із позовом до Тернавсько ї сільської ради, с. Тернава, Л ьвівська область, про стягне ння 8236 грн. штрафних санкцій.

Ухвалою Львівського окру жного адміністративного суд у від 31.01.2011 р. відкрито провадже ння у справі.

Представникам сторін роз' яснено їх права згідно зі ст. с т. 49, 51 КАС України. У відповідно сті до ст. 71 КАС України справа слухається за наявними у ній матеріалами.

Представник позивача позо в підтримав з мотивів, зазнач ених у позовній заяві. Стверд ив, зокрема, що в порушення зак онодавства під час вивільнен ня 09.09.2010 р. ОСОБА_5 у зв' язку із змінами в організації вир обництва і праці, відповідач не подав встановлену звітні сть, що є підставою для сплати штрафу. Просить позов задово льнити.

Представник відповідача п озов заперечив з мотивів, заз начених у запереченнях. Поси лається на запізніле отриман ня інформації від працівника про звільнення, відсутність коштів. Просить у позові відм овити.

Розглянувши подані докази в їх сукупності, оглянувши ор игінали документів, що мають значення для справи, суд вста новив наступне.

Відповідно до п.п. “ф” п. 4 Пол оження про державну службу з айнятості, затвердженого пос тановою Кабінету Міністрів У РСР від 24.06.91р № 47, державна служб а зайнятості відповідно до п окладених на неї завдань зді йснює контроль за дотримання м підприємствами, установами і організаціями усіх форм вл асності, законодавства про з айнятість населення. Також, з гідно із п.п. “л” п. 8 зазначеног о Положення, державна служба зайнятості має право стягув ати відповідно до Закону Укр аїни "Про зайнятість населен ня" штрафи з підприємств, уста нов та організацій усіх форм власності, зокрема, у разі неп одання або порушення строків подання державній службі за йнятості письмового повідом лення про наступне вивільнен ня працівників, як це передба чено п. 5 ст. 20 Закону України "Пр о зайнятість населення." З мат еріалів справи вбачається, щ о на виконання вищезгаданих пунктів положення посадовим и особами інспекції з контро лю за дотриманням законодавс тва про зайнятість населення Львівського обласного центр у зайнятості 18.11.2010 р. проведено перевірку щодо дотримання ви мог чинного законодавства пр о зайнятість населення Терна вською сільською радою. За ре зультатами перевірки встано влено, що після вивільнення 09. 09.2010 р. працівника сільської ра ди - спеціаліста по кадастру з емлі - ОСОБА_5 у зв'язку із з мінами в організації виробни цтва і праці (реорганізація) п ро це не було повідомлено в пи сьмовій формі державну служб у зайнятості (не подано перед бачені законодавством, затве рджені наказом Міністерства праці та соціальної політик и України від 19.12.2005 за № 420, за пого дженням з Держкомстатом Укра їни, форми звітів №4-ПН (план) та № 4-ПН (факт) про очікуване та фа ктичне вивільнення працівни ків).

Відповідно до п. 5 ст. 20 Закону України "Про зайнятість насе лення" при вивільненні праці вників у зв'язку із змінами в о рганізації виробництва і пра ці, у тому числі ліквідацією, р еорганізацією або перепрофі люванням підприємств, устано в, організацій, скороченням ч исельності або штату працівн иків (згідно з п.1 ст.40 КЗпП), підп риємства, установи, організа ції, незалежно від форми влас ності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в пись мовій формі (форма № 4-ПН (план)) державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки в ивільнення, найменування про фесій, спеціальностей, квалі фікації, розмір оплати праці , а в десятиденний строк після вивільнення надсилають до ц ентру зайнятості списки факт ично вивільнених працівникі в (форма № 4-ПН (факт)). У разі непо дання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної зароб ітної плати за кожного вивіл ьненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду зага льнообов'язкового державног о соціального страхування Ук раїни на випадок безробіття і використовуються для фінан сування заходів щодо працевл аштування та соціального зах исту вивільнюваних працівни ків.

Річна заробітна плата ОС ОБА_5 відповідно до виданої виконавчим комітетом Тернав ської сільської ради довідки № 738 від 18.11.2010 становить 8236 грн.. Вим ога Львівського обласного це нтру зайнятості від 19.11.2010 № 13-4169/0-10 з пропозицією добровільно сп латити упродовж 1 місяця штра ф в сумі 8236 грн. відповідачем за лишена без відповіді та задо волення.

Посилання відповіда ча на запізніле отримання ін формації від працівника про звільнення, про відсутність коштів не приймаються до ува ги як такі, що не стосуються су ті спору та не передбачені за конодавством як підстава для звільнення від відповідальн ості.

Згідно із ч. 2 ст. 162 КАС Украї ни, суд вправі постановою виз нати протиправним рішення су б' єкта владних повноважень чи окремі його положення, дії чи бездіяльність і скасуват и або визнати нечинним рішен ня чи окремі його положення. С уд також може прийняти іншу п останову, яка б гарантувала д отримання і захист прав, своб од чи інтересів суб' єкта у с фері публічно-правових відно син від порушень з боку суб' єктів владних повноважень. П ри цьому, відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України, адміністративн ий суд перевіряє не лише вчин ення дії чи бездіяльності на підставі, у межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни, а й чи вчинені вони з вико ристанням повноважень з тією метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають значення для вчиненн я дії, добросовісно, розсудли во і своєчасно.

Враховуючи вищенаведене, с уд приходить до висновку, що п озов підлягає задоволенню. К еруючись ст.ст. 2, 11, 69-71, 86, 161-163 КАС Укр аїни, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольн ити повністю.

2. Стягнути з Тернавськ ої сільської ради (с. Тернава, Старосамбірський район, Льві вська область, код ЄДРПОУ 04371064) н а користь Львівського обласн ого центру зайнятості (р/р 3717497590 0578, одержувач Старосамбірськи й районний центр зайнятості, ЄДРПОУ 23964383, Банк ГУДК у Львівсь кій області МФО 825014, код платеж у 50040500 штраф за неподання інфор мації про вивільнення) штраф ні санкції в розмірі 8236 (вісім т исяч двісті тридцять шість) г рн. 00 (нуль) коп.

Постанова набирає законної сили в строк та в пор ядку, передбаченому ст. 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України.

Апеляційна скарга по дається до Львівського апеля ційного адміністративного с уду через Львівський окружни й адміністративний суд. Копі я апеляційної скарги одночас но надсилається особою, яка ї ї подає, до суду апеляційної і нстанції.

Апеляційна скарга на пост анову суду першої інстанції подається протягом де сяти днів з дня її проголошен ня. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цьо го Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому пров адженні апеляційна скарга по дається протягом деся ти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови ви готовлено 18.04.2011 року.

Суддя Кос тів М.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.04.2011
Оприлюднено08.06.2011
Номер документу15937124
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-923/11/1370

Постанова від 12.04.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

Ухвала від 31.01.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

Ухвала від 31.01.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні