Копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 травня 2011 р. Справа № 2a-1870/2479/11
Суддя Сумського окружного адміністративного суду Воловик С.В., розглянувши в приміщенні суду в м. Суми в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в м. Суми до Сумської обласної організації Української селянської демократичної партії про припинення юридичної особи,-
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція в м. Суми (далі-позивач, ДПІ в м. Суми) звернулась до суду з адміністративним позовом до Сумської обласної організації Української селянської демократичної партії (далі-відповідач) про припинення юридичної особи. Свої вимоги мотивує тим, що відповідач, Сумська обласна організація Української селянської демократичної партії, 30.08.2000 р. зареєстрований управлінням юстиції в Сумській області як юридична особа та включений до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що підтверджується копією довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. З 2006 року відповідач не подає до органів державної податкової служби податкові декларації, документи фінансової та іншої звітності. Тому Державна податкова інспекція в м. Суми просить суд припинити підприємницьку юридичну особу - Сумську обласну організацію Української селянської демократичної партії.
Відповідач копію ухвали про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі отримав 10.05.2011 р., що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.10), заперечень стосовно позовних вимог не надсилав.
Суд, вивчивши матеріали справи, вважає, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню в повному обсязі, виходячи з наступного.
Згідно статті 33 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Відповідно до ч. 2. ст. 38 зазначеного Закону однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Згідно довідки Державної податкової інспекції в м. Суми №33149/9/15-106 від 19.04.2011 р. Сумська обласна організація Української селянської демократичної партії заборгованості по податках, зборах (обов’язкових платежах) не має та з 2006 року не подає до органів державної податкової служби податкові декларації, документи фінансової та іншої звітності (а.с.3).
Таким чином, судом встановлено, що відповідач не виконує вимогу п.1 ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування”, та більше року не подає податкової звітності, а тому вимоги позивача щодо припинення юридичної особи - Сумська обласна організація Української селянської демократичної партії - є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи.
Згідно з ч. 6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.
Отже, вказані правові норми передбачають повноваження суду призначати комісію з припинення юридичної особи за умови можливості такого призначення. В іншому випадку ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" покладає зобов’язання з встановлення голови такої комісії на державного реєстратора.
Позивачем не було надано суду відомостей про осіб, яких він пропонує і погоджується призначити членами комісії з припинення юридичної особи - Сумської обласної організації Української селянської демократичної партії.
За таких обставин суд дійшов висновку, що призначення в судовому рішенні комісії з припинення відповідача є неможливим. В цьому разі зобов'язання з встановлення голови комісії з припинення юридичної особи – Сумської обласної організації Української селянської демократичної партії, покладається на державного реєстратора.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції в місті Суми до Сумської обласної організації Української селянської демократичної партії про припинення юридичної особи – задовольнити.
Припинити юридичну особу Сумська обласна організація Української селянської демократичної партії (код ЄДРПОУ 24014998, вул. Дзержинського, 14-б, м. Суми, 40000), 30.08.2000 р. зареєстровану управлінням юстиції в Сумській області.
Копію постанови надіслати державному реєстратору Сумської міської ради за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя (підпис) С.В. Воловик
З оригіналом згідно
Суддя С.В. Воловик
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2011 |
Оприлюднено | 07.06.2011 |
Номер документу | 15939572 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.В. Воловик
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні