Постанова
від 13.05.2011 по справі 2а/0570/6064/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 травня 2011 р. справа № 2а/0570/6064/2011

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Зінченк а О.В.

при секретарі Гончар О.О.

з участю:

прокурора - Григор' євої О.В.,

представника позивача - н е з' явився,

відповідача - не з' явивс я,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дон ецько-Ясинуватського трансп ортного прокурора в інтереса х держави в особі Головної де ржавної інспекції на автомоб ільному транспорті Міністер ства транспорту та зв' язку України в особі Територіальн ого управління Головної держ авної інспекції на автомобіл ьному транспорті в Донецькій області до Товариства з обме женою відповідальністю «Эли т-Сервис» про стягнення фіна нсових санкцій у розмірі 5 100,00 г рн.,-

В С Т А Н О В И В:

Донецько-Ясинуватський тр анспортний прокурор в інтере сах держави в особі Головної державної інспекції на авто мобільному транспорті Мініс терства транспорту та зв' яз ку України в особі Територіа льного управління Головної д ержавної інспекції на автомо більному транспорті в Донець кій області (далі - позивач) зв ернувся до Донецького окружн ого адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відп овідальністю «Элит -Сервис» (далі - відповідач) про стягне ння фінансових санкцій у роз мірі 5 100,00 грн.

В обґрунтування своїх позо вних вимог прокурор зазначив , що позивачем проведені пере вірки відповідача, в ході яки х встановлено, що відповідач ем при наданні послуг з пасаж ирських перевезень порушено ст. 39 Закону України “Про авто мобільний транспорт”.

За наслідками проведених п еревірок складені акти № 222164 ві д 29.11.10 року, № 118711 від 28.02.2011 року, № 222396 в ід 21.01.2011 року. За результатами р озгляду вказаних актів позив ачем винесені постанови № 118589 в ід 10.01.2011 року, № 118711 від 28.02.11 року, № 11870 5 від 28.02.2011 року про застосуванн я до відповідача фінансових санкцій у розмірі 1700 грн. кожно ю постановою, що у загальному розмірі становить 5100,00 грн. Про сить суд стягнути зазначену суму з відповідача на корист ь Державного бюджету.

Прокурор у судовому засіда нні підтримав позовні вимоги та просив задовольнити позо в у повному обсязі.

Представник позивача у суд ове засідання не з'явився, про час та місце судового розгля ду повідомлений належним чин ом. Заяв про відкладення розг ляду справи, або розгляду спр ави за його відсутності до су ду не надходило.

Відповідач у судове засіда ння не з'явився, про час та міс це судового розгляду повідом лений належним чином. Заяв пр о відкладення розгляду справ и, або розгляду справи за його відсутності до суду не надхо дило.

З огляду на положення ч. 4 ст. 128 КАС України, суд вважає за мо жливе розглянути справу за в ідсутності відповідача на пі дставі наявних у справі дока зів.

Перевіривши матеріали спр ави, вирішивши питання чи мал и місце обставини, якими обґр унтовувалися вимоги, та яким и доказами вони підтверджуют ься, чи є інші фактичні дані, я кі мають значення для виріше ння справи, та докази на їх під твердження, яку правову норм у належить застосувати до ци х правовідносин, суд приходи ть до висновку, що позов підля гає задоволенню з наступних підстав.

Донецько-Яинуватський тра нспортний прокурор у відпові дності до ст. 121 Конституції Ук раїни та ст. 36-1 Закону України « Про прокуратуру» звернувся д о суду в інтересах держави в о собі Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті Міністерства транспо рту та зв' язку України в осо бі Територіального управлін ня Головної державної інспек ції на автомобільному трансп орті в Донецькій області до Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Элит-Сервис» про стягнення фінансових санкці й у розмірі 5100,00 грн.

Відповідно до Положення пр о Головну державну інспекцію на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 08.09.2004 року №1190, Головна держав на інспекція на автомобільно му транспорті є урядовим орг аном державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту та зв' язку Укра їни і йому підпорядковується .

Згідно з п. 4 вищевказаного П оложення Головна державна ін спекція на автомобільному тр анспорті відповідно до покла дених на неї завдань здійсню є державний контроль за доде ржанням суб' єктами господа рювання, які провадять діяль ність у сфері автомобільного транспорту загального корис тування, вимог законодавства про автомобільний транспорт , норм та стандартів, що регулю ють організацію перевезення пасажирів і вантажів автомо більним транспортом загальн ого користування.

Головна державна інспекці я на автомобільному транспор ті має право перевіряти доде ржання суб' єктами господар ювання, які провадять діяльн ість у сфері автомобільного транспорту загального корис тування, законодавства про а втомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють о рганізацію перевезення паса жирів і вантажів автомобільн им транспортом загального ко ристування.

Згідно п. 8 вказаного Положе ння Головна державна інспекц ія на автомобільному транспо рті для виконання покладених на неї завдань може за погодж енням з Міністерством трансп орту та зв' язку утворювати територіальні органи у межах граничної чисельності праці вників Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті.

Таким чином, територіальни й орган Головної державної і нспекції на автомобільному т ранспорті при прийнятті ріше ння про застосування до суб' єкта підприємницької діяльн ості фінансових санкцій діє як орган державної виконавчо ї служби у здійсненні управл інських функцій і, відповідн о, як суб' єкт владних повнов ажень.

Головною державною інспек цією на автомобільному транс порті Міністерства транспор ту та зв' язку України в особ і Територіального управлінн я Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті в Донецькій області при п роведенні перевірок встанов лено порушення законодавств а з боку відповідача при здій сненні ним діяльності, пов' язаної з перевезенням пасажи рів.

Товариство з обмеженою від повідальністю «Элит-Сервис» , є юридичною особою, зареєстр оване 18.12.2002 року, код ЄДРПОУ 32270565, щ о підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру ю ридичних осіб та фізичних ос іб-підприємців (а.с. 6-7).

29.11.2010 року о 08 годині 15 хвилин у м. Макіївка Донецької област і інспекторами територіальн ого управління Головної держ авної інспекції на автомобіл ьному транспорті проведено п еревірку додержання вимог за конодавства про автомобільн ий транспорт під час здійсне ння регулярних пасажирських перевезень Товариством з об меженою відповідальністю «Э лит-Сервис» транспортним зас обом марки Богдан А09201 під керу ванням ОСОБА_1, державний номерний знак - НОМЕР_1, я кий належить відповідачу.

Під час проведення зазначе ної перевірки виявлені поруш ення відповідачем вимог ст.с т. 39, 60 Закону України “Про авто мобільний транспорт” від 05.04.200 1 р. (далі - Закон №2344-ІІІ), зокре ма відсутності у відповідача паспорту маршруту на даний в ид перевезень, страхового по лісу обов' язкового особист ого страхування, про що держа вним інспектором складено ак т № 222164 від 29.11.2010 року (а.с.9).

10.01.2011 року постановою Територ іального управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті в Дон ецькій області за порушення законодавства про автомобіл ьний транспорт, відповідальн ість за яке передбачена абза цом 3 частини 1 статті 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт», до відповідача зас тосовано фінансові санкції у розмірі 1700,00 грн. (а.с. 8)

Зазначена постанова напра влялась на адресу відповідач а (а.с.11), однак останнім до бюдж ету фінансові санкції у розм ірі 1 700,00 грн. у добровільному по рядку не сплачені.

Також, 21.01.2011 року о 09 годині 02 хв илин у м. Донецьку інспектора ми територіального управлін ня Головної державної інспек ції на автомобільному трансп орті проведено перевірку дод ержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення регулярн их пасажирських перевезень Т овариством з обмеженою відпо відальністю «Элит-Сервис» тр анспортним засобом марки Ford Tran sit, під керуванням ОСОБА_2, д ержавний номерний знак - Н ОМЕР_2, який належить відпов ідачу.

Під час проведення зазначе ної перевірки виявлені поруш ення відповідачем вимог ст.с т. 39, 60 Закону України “Про авто мобільний транспорт”, зокрем а відсутності у відповідача ліцензійної картки, документ ів, що підтверджують викорис тання транспортного засобу н а законних підставах, схеми м аршруту, розкладу руху, про що державним інспектором склад ено акт № 222397 від 21.01.2011 року (а.с.17).

28.02.2011 року постановою Територ іального управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті в Дон ецькій області за порушення законодавства про автомобіл ьний транспорт, відповідальн ість за яке передбачена абза цом 3 частини 1 статті 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт», до відповідача зас тосовано фінансові санкції у розмірі 1700,00 грн. (а.с. 14).

Зазначена постанова напра влялась на адресу відповідач а (а.с.13), однак останнім до бюдж ету фінансові санкції у розм ірі 1 700,00 грн. у добровільному по рядку не сплачені.

Крім цього, 21.01.2011 року о 08 годин і 25 хвилин у м. Донецьку інспек торами територіального упра вління Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті проведено перевірк у додержання вимог законодав ства про автомобільний транс порт під час здійснення регу лярних пасажирських перевез ень Товариством з обмеженою відповідальністю «Элит-Серв ис» транспортним засобом мар ки БАЗ А 07914 під керуванням ОС ОБА_3, державний номерний зн ак - НОМЕР_3.

Під час проведення зазначе ної перевірки виявлені поруш ення відповідачем вимог ст.с т. 39, 60 Закону України “Про авто мобільний транспорт”, зокрем а відсутності у відповідача схеми маршруту, розкладу рух у, квитково-касового листа, як і зафіксовано інспектором в акті № 222396 від 21.01.2011 року (а.с.21).

28.02.2011 року постановою Територ іального управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті в Дон ецькій області за порушення законодавства про автомобіл ьний транспорт, відповідальн ість за яке передбачена абза цом 3 частини 1 статті 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт», до відповідача зас тосовано фінансові санкції у розмірі 1700,00 грн. (а.с. 19).

Зазначена постанова напра влялась на адресу відповідач а (а.с.18), однак останнім до бюдж ету фінансові санкції у розм ірі 1 700,00 грн. у добровільному по рядку не сплачені.

Загальна сума заборговано сті з фінансових санкцій скл адає 5100,00 грн.

Згідно пункту 15 Порядку зді йснення державного контролю на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 р., під час проведення рейдової перевірки перевіря ється: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документ ів, на підставі яких здійснюю ться перевезення автомобіль ним транспортом; наявність у документах водія відмітки п ро проходження ним медичного огляду та проведення переві рки технічного стану транспо ртного засобу перед виїздом на маршрут; відповідність зо внішнього і внутрішнього спо рядження (екіпірування) тран спортного засобу встановлен им вимогам; оснащення таксі с правним таксометром; відпові дність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, перед баченим технічною характери стикою транспортного засобу ; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та м аршруту руху; наявність у всі х пасажирів квитків на проїз д та квитанцій на перевезенн я багажу, а у разі пільгового п роїзду - відповідного посвід чення; додержання водієм реж иму праці та відпочинку, а так ож вимоги щодо наявності в ав тобусі двох водіїв у разі пер евезення пасажирів на відста нь 500 і більше кілометрів; вико нання водієм інших вимог Пра вил надання послуг пасажирсь кого автомобільного транспо рту та Правил перевезень ван тажів автомобільним транспо ртом в Україні.

Статтею 39 Закону №2344-ІІІ авто мобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред 'являти особам, які уповноваж ені здійснювати контроль на автомобільному транспорті т а у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі я ких виконуються пасажирські перевезення. Документи для р егулярних пасажирських пере везень: для автомобільного п еревізника - ліцензія, докуме нт, що засвідчує використанн я автобуса на законних підст авах, інші документи, передба чені законодавством України ; для водія автобуса - посвідче ння водія відповідної катего рії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, д оговір із замовником транспо ртних послуг, документ, що зас відчує оплату транспортних п ослуг, інші документи, передб ачені законодавством Україн и.

Пунктами 26, 27 Порядку здійсне ння державного контролю на а втомобільному транспорті вс тановлено, що справа про пору шення розглядається у присут ності уповноваженої особи су б'єкта господарювання. Про ча с і місце розгляду справи про порушення уповноважена особ а суб'єкта господарювання по відомляється під розписку чи рекомендованим листом із по відомленням. У разі неявки уп овноваженої особи суб'єкта г осподарювання справа про пор ушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про засто сування фінансових санкцій

Відповідно ст. 60 Закону №2344-ІІ І за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізник ів застосовуються санкції за : надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оф ормлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмір і ста неоподатковуваних міні мумів доходів громадян.

Згідно з пунктами 25, 26 Порядк у здійснення державного конт ролю на автомобільному транс порті, що затверджений поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 08 листопада 2006 року №1567 , справа про порушення розгля дається в органі державного контролю за місцезнаходженн ям суб'єкта господарювання а бо за місцем виявлення поруш ення, у присутності уповнова женої особи суб' єкта господ арювання. Про час і місце розг ляду справи про порушення уп овноважена особа суб' єкта г осподарювання повідомляєть ся під розписку чи рекомендо ваним листом із повідомлення м.

Згідно п. 28 зазначеного Поря дку фінансова санкція повинн а бути перерахована суб'єкто м господарювання на зазначен ий у постанові рахунок не піз ніше ніж протягом п'ятнадцят и днів після отримання ним ко пії постанови про застосуван ня фінансових санкцій, про що повідомляється орган держав ного контролю, посадовою осо бою якого винесено відповідн у постанову.

Докази щодо оскарження від повідачем зазначеної постан ови про накладення фінансови х санкцій в адміністративном у чи судовому порядку у суду в ідсутні, а відповідачем суду не надані.

Приймаючи до уваги, що у доб ровільному порядку відповід ачем фінансові санкції у роз мірі 5100,00 грн. не сплачено, суд вв ажає необхідним стягнути, за порушення законодавства про автомобільний транспорт, ві дповідальність за яке передб ачена абзацом 3 частини 1 статт і 60 Закону України «Про автомо більний транспорт», зазначен у вище суму фінансових санкц ій з відповідача на користь Д ержавного бюджету.

З урахуванням встановлени х обставин у справі, суд дійш ов до висновку, що позовні вим оги Донецько-Ясинуватського транспортного прокурора в і нтересах держави в особі Гол овної державної інспекції на автомобільному транспорті М іністерства транспорту та зв ' язку України в особі Терит оріального управління Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті в Д онецькій області до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Элит-Сервис» про стягне ння фінансових санкцій у роз мірі 5100,00 грн. підлягають задов оленню у повному обсязі.

Відповідно до ч.4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична ч и юридична особа, судові витр ати, здійснені позивачем, з ві дповідача не стягуються.

На підставі наведеного, кер уючись ст.ст. 17-20, 69-72, 86, 94, 158-164, 167, 254, 257 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Донецько-Яс инуватського транспортного прокурора в інтересах держа ви в особі Головної державно ї інспекції на автомобільном у транспорті Міністерства тр анспорту та зв' язку України в особі Територіального упр авління Головної державної і нспекції на автомобільному т ранспорті в Донецькій област і до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Элит-Серви с» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 5100,00 грн., - зад овольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «Эл ит-Сервис» (83110, м.Донецьк, вул . Раздольна, 12, кв. 27) на користь Державного бюджету м.Донець ка (р/р 31112106700002, МФО 834016, ОКПО 23977045, код 210 81100, отримувач ГУДК Донецької о бласті) фінансові санкції у р озмірі 5100 (п' ять тисяч сто) грн . 00 коп.

Постанова прийнята у нарад чій кімнаті та проголошено ї ї вступну та резолютивну час тини у судовому засіданні 13 тр авня 2011 року.

Повний текст постанови скл адений 18 травня 2011 року.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання апеляційної скар ги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції. Апеляцій на скарга на постанову суду п ершої інстанції подається пр отягом десяти днів з дня її пр оголошення. У разі застосува ння судом частини третьої ст атті 160 цього Кодексу, а також п рийняття постанови у письмов ому провадженні апеляційна с карга подається протягом дес яти днів з дня отримання копі ї постанови. Якщо суб'єкта вла дних повноважень у випадках та порядку, передбачених час тиною четвертою статті 167 цьог о Кодексу, було повідомлено п ро можливість отримання копі ї постанови суду безпосередн ьо в суді, то десятиденний стр ок на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закін чення п'ятиденного строку з м оменту отримання суб'єктом в ладних повноважень повідомл ення про можливість отриманн я копії постанови суду.

Суддя Зінченко О.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.05.2011
Оприлюднено06.06.2011
Номер документу15952792
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/6064/2011

Постанова від 13.05.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зінченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні