Постанова
від 17.05.2011 по справі 2а-21677/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 травня 2011 р. справа № 2а-21677/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 1 2:40

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді

при секретарі Кішенк овій Г.О.

за участю: представника по зивача - ОСОБА_1 (довірен ість від 27.01.2010 року);

представника відповідача - Володкович А.М.;

від прокуратури - не з' яв ився,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду за адресою: 83052, місто До нецьк, вул. 50-ої Гвардійської д ивізії, 17, адміністративну спр аву за позовом прокурора міс та Донецька в інтересах держ ави в особі Державного підпр иємства «Національна енерге тична компанія «Укренерго» в особі Відокремленого підроз ділу «Держенергонагляд у Дон баському регіоні» до Комунал ьного дошкільного закладу «Я сла-садок №110 управління освіт и міської ради» про стягненн я суми штрафу в розмірі 5100 грн., -

В С Т А Н О В И В :

У вересні 2010 року прокурор м іста Донецька в інтересах де ржави в особі Державного під приємства «Національна енер гетична компанія «Укренерго » в особі відокремленого під розділу «Держенергонагляд у Донбаському регіоні» зверну вся до суду з адміністративн им позовом до Комунального д ошкільного закладу «Ясла-сад ок №110 управління освіти міськ ої ради», в якому зазначив, що на відповідача за порушення законодавства про електроен ергетику постановою від 19 лют ого 2010 року №Д-518 накладено штра ф в розмірі 5100 грн., у зв' язку з невиконанням припису інспек ції №02/17-0429/2 від 14 травня 2009 року.

Оскільки вказана сума штра фу в розмірі 5100 грн. не сплачена , то позивач просить стягнути її з відповідача.

Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримала, просила задов ольнити позов в повному обся зі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти по зовних вимог заперечувала, п росила відмовити у задоволен і позову в повному обсязі.

Прокурор у судове засіданн я не з' явився, про дату, час т а місце розгляду справи пові домлявся належним чином.

Заслухавши в судовому засі данні пояснення представник а позивача та представника в ідповідача, дослідивши матер іали справи, з' ясувавши обс тавини справи та перевіривши їх доказами, суд встановив на ступне.

Відповідно до статті 9 Закон у України «Про електроенерге тику» державний нагляд в еле ктроенергетиці здійснюють Д ержавна інспекція з експлуат ації електричних станцій і м ереж та Державна інспекція з енергетичного нагляду за ре жимами споживання електричн ої та теплової енергії у поря дку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та інші ор гани, визначені законодавств ом України. Державна інспекц ія з енергетичного нагляду з а режимами споживання електр ичної та теплової енергії зд ійснює нагляд за електричним и і тепловикористовуючими ус тановками та тепловими мереж ами споживачів та суб'єктів е лектроенергетики.

Державні інспектори з енер гетичного нагляду за режимам и споживання електричної та теплової енергії мають право :

- отримувати від споживачів та суб'єктів електроенергет ики інформацію, необхідну дл я виконання покладених на ни х завдань відповідно до норм ативно-правових актів;

- давати споживачам та суб'є ктам електроенергетики обов 'язкові для виконання припис и про усунення порушень норм ативно-правових актів;

- давати споживачам та суб'є ктам електроенергетики прип иси про приведення засобів о бліку, контролю та регулюван ня споживання електричної і теплової енергії у відповідн ість з нормами, правилами і ст андартами в електроенергети ці;

- вимагати від споживачів та суб'єктів електроенергетики додержання встановлених нор мативно-правовими актами реж имів споживання електричної і теплової енергії;

- надавати приписи щодо непр ипустимості продовження екс плуатації електричних і тепл овикористовуючих установок споживачів, якщо це створює з агрозу життю обслуговуючого персоналу, здоров'ю населенн я;

- застосовувати в установле ному законодавством України порядку санкції до суб'єктів господарської діяльності за порушення нормативно-правов их актів та складати протоко ли про адміністративні право порушення.

Відповідно до частини 4 стат ті 26 Закону України «Про елект роенергетику» споживач енер гії несе відповідальність за порушення умов договору з ен ергопостачальником та прави л користування електричною і тепловою енергією та викона ння приписів державних інспе кцій з енергетичного нагляду за режимами споживання елек тричної та теплової енергії згідно із законодавством Укр аїни.

Згідно з частиною 3 статті 27 в казаного Закону суб'єкти гос подарської діяльності несу ть відповідальність за право порушення в електроенергети ці, зокрема, за ухилення від ви конання або несвоєчасне вико нання рішень чи приписів Нац іональної комісії регулюван ня електроенергетики Україн и, Державної інспекції з експ луатації електричних станці й і мереж, Державної інспекці ї з енергетичного нагляду за режимами споживання електри чної та теплової енергії та п орушення умов ліцензій - у виг ляді штрафу у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мін імумів доходів громадян.

Відповідно до частин 6 й 7 ста тті 27 зазначеного Закону суми стягнених штрафів зараховую ться до Державного бюджету У країни.

Санкції, передбачені части ною 3 статті 27 Закону України « Про електроенергетику», заст осовуються в порядку, встано вленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 3 Полож ення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законод авства в галузі електроенерг етики та сфері теплопостачан ня, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 1999 року №1312, накладат и на суб'єктів господарюванн я штрафи мають право, зокрема Національна комісія регулюв ання електроенергетики; держ авні інспектори з експлуатац ії електричних станцій і мер еж; державні інспектори з ене ргетичного нагляду за режима ми споживання електричної та теплової енергії.

Пунктом 5 зазначеного Полож ення визначено, що старші дер жавні інспектори з енергетич ного нагляду за режимами спо живання електричної та тепло вої енергії мають право накл адати на суб'єктів господарю вання штрафи за правопорушен ня, передбачені в абзаці трет ьому пункту 2 зазначеного Пол оження (ухилення від виконан ня або несвоєчасне виконання рішень, приписів, розпорядже нь, інших розпорядчих докуме нтів Національної комісії ре гулювання електроенергетик и, Державної інспекції з експ луатації електричних станці й і мереж, Державної інспекці ї з енергетичного нагляду за режимами споживання електри чної та теплової енергії та п орушення умов ліцензій), - у ро змірі до трьох тисяч неопода тковуваних мінімумів доході в громадян.

Згідно з пунктом 10 Положенн я суб'єкт господарювання спл ачує штраф за порушення зако нодавства в галузі електроен ергетики протягом 30 днів з дня прийняття постанови (розпор ядження) про його накладення , а за порушення законодавств а у сфері теплопостачання - у 1 5-денний строк з дня прийняття постанови (розпорядження) пр о його накладення. У разі несп лати штрафу у зазначений тер мін він стягується в судовом у порядку.

Судом встановлено, що 14 трав ня 2009 року Маріупольським від діленням Державної інспекці ї з енергетичного нагляду за режимами споживання електри чної і теплової енергії в Дон ецькій області відносно Кому нального дошкільного заклад у «Ясла-садок №110 управління о світи міської ради» винесено припис №02/17-0429/2 про усунення пор ушень.

01 грудня 2009 року старшим держ авним інспектором з енергети чного нагляду проведено пере вірку виконання вимог вказан ого припису, за результатами якої складено акт перевірки (протокол) від 01.12.2009 року №02/17-0086, в я кому відображено невиконанн я припису від 14.05.2009 року №02/17-0429/2, а с аме п.п. 4: не проведення гідрав лічних випробувань вузла кер ування водяної теплової мере жі (вводу) ясла-садка №110 (тиском 1,25 робочого, але не нижче ніж 10 к гс/кв.см.), відповідно до п.7.7.20, п.7. 7.25, п.7.7.26 «Правил технічної експ луатації теплових установок і мереж», затверджених Наказ ом Міністерства палива та ен ергетики України №71 від 14.02.2007 ро ку, зареєстрованих в Міністе рстві юстиції України за №197/1346 4 від 05.03.2007 року.

На підставі акту перевірки начальником інспекції Держе нергонагляду в Донецькій обл асті - старшим державним ін спектором з енергетичного на гляду винесено постанову від 19 лютого 2010 року №Д-518 про наклад ення штрафу за порушення зак онодавства про електроенерг етику, якою накладено штраф у розмірі 5100 грн.

Постановою Донецького окр ужного адміністративного су ду від 18 січня 2011 року по адміні стративній справі №2а-23412/10/0570 за п озовом Комунального дошкіль ного закладу «Ясла - садок № 110 Управління освіти міської р ади» до Державного підприємс тва «Національна енергетичн а компанія «Укренерго» про с касування постанови Державн ої інспекції з енергетичного нагляду за режимами спожива ння електричної і теплової е нергії в Донецькій області № Д-518 від 19.02.2010 року позовні вимоги задоволені частково: постан ову Державної інспекції з ен ергетичного нагляду за режим ами споживання електричної і теплової енергії в Донецькі й області №Д-518 від 19.02.2010 року, ска сована у частині застосуванн і штрафу у сумі 4590 грн.

Зазначена постанова у Доне цькому окружному апеляційно му суду оскаржена не була.

Частиною 1 статті 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України визначено, Постан ова або ухвала суду першої ін станції, якщо інше не встанов лено цим Кодексом, набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Таким чином, постанова Доне цького окружного адміністра тивного суду від 18 січня 2011 рок у по справі №2а-23412/10/0570 на день роз гляду даної справи є такою, що набрала законної сили.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позов ні вимоги прокурора міста До нецька в інтересах держави в особі Державного підприємст ва «Національна енергетична компанія «Укренерго» в особ і Відокремленого підрозділу «Держенергонагляд у Донбась кому регіоні» підлягають час тковому задоволенню.

Керуючись ст. ст. 8, 9, 10, 11, 23, 94, 158, 159, 160, 161, 162, 163 Кодексу адміністративно го судочинства України, Доне цький окружний адміністрати вний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги прокурора м іста Донецька в інтересах де ржави в особі Державного під приємства «Національна енер гетична компанія «Укренерго » в особі Відокремленого під розділу «Держенергонагляд у Донбаському регіоні» до Ком унального дошкільного закла ду «Ясла-садок №110 управління освіти міської ради» про стя гнення суми штрафу в розмірі 5100 грн., - задовольнити частков о.

Стягнути з Комунального до шкільного закладу «Ясла-садо к №110 управління освіти місько ї ради» (ЄДРПОУ 23031747) на користь Державного бюджету України ( п/р 31118106700051 УДК м.Маріуполя Донец ької області, ДУДКУ в Донецьк ій області, код бюджетної кла сифікації 21081100, МФО 834016, код ЄДРПО У 34686694, одержувач: Державний бюд жет м.Маріуполя Донецької об ласті) суму штрафу в розмірі 51 0 (п' ятсот десять) грн. 00 (нуль) к оп.

В іншій частині позовних ви мог відмовити.

Вступну та резолютивну час тини постанови виготовлено у нарадчій кімнаті і проголош ено 17 травня 2011 року.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання апеляційної скар ги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через Д онецький окружний адміністр ативний суд шляхом подачі ап еляційної скарги в 10-денний ст рок з дня проголошення поста нови. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до Донецько го апеляційного адміністрат ивного суду.

В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу, а та кож прийняття постанови у пи сьмовому провадженні, апеляц ійна скарга подається протяг ом десяти днів з дня отриманн я копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною 4 стат ті 167 цього Кодексу, було повід омлено про можливість отрима ння копії постанови суду без посередньо в суді, то десятид енний строк на апеляційне ос карження постанови суду обчи слюється з наступного дня пі сля закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання с уб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови с уду.

Повний текст постанови виг отовлено 22 травня 2011 року.

Суддя Фещук А.В.

Дата ухвалення рішення17.05.2011
Оприлюднено06.06.2011
Номер документу15952970
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-21677/10/0570

Постанова від 17.05.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Фещук А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні