Постанова
від 11.05.2011 по справі 2а-2304/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

11 травня 2011 року Справа № 2а-2304/11/1270

Луганський окру жний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Кисельової Є.О.,

при секретарі: Гришиній О.Ю.,

в присутності сторін:

прокурор - заявник: Сайтарли І.М.

представник позивача: Меркулова М.В.

представник відповіда ча: не прибув,

розглянувши у відкрито му судовому засіданні адміні стративний позов Прокурора м . Алчевська в Луганській обла сті в інтересах держави в осо бі Алчевської об'єднаної дер жавної податкової інспекції в Луганській області до Това риства з обмеженою відповіда льністю «Перевальська будів ельно-індустріальна компані я» про стягнення податкового боргу по податку на додану ва ртість та податку на прибуто к в сумі 4 864, 79 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

18 березня 2011 року Прокурор а м. Алчевська в Луганській об ласті в інтересах держави в о собі Алчевської об'єднаної д ержавної податкової інспекц ії в Луганській області (далі - позивач) звернулася до Луг анського окружного адмініст ративного суду з адміністрат ивним позовом до Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Перевальська будівельно-і ндустріальна компанія» (далі - відповідач) про стягнення податкового боргу по податк у на додану вартість та подат ку на прибуток в сумі 4 864, 79 грн.

В обгрунтування позову п озивачем зазначено наступне .

Товариство з обмеженою в ідповідальністю «Перевальс ька будівельно-індустріальн а компанія» зареєстровано як суб'єкт підприємницької дія льності виконавчим комітето м Перевальської районної рад и 16.06.2006 за реєстраційним номеро м 13731020000000402 та посталено на подако вий облік в Перевальському в ідділенні Алчевської об'єдна ної державної податкової інс пекції як платника податків 16.06.2006 №126. Станом на 12.03.2011 по особови м рахункам платника податків значиться загальний податко вий борг в сумі 4 864, 79 грн., у тому числі борг по податку на приб уток в сумі 2971, 14 грн., борг по под атку на додану вартість в сум і 1 893, 65 грн. Грошові зобов'язанн я платника податків є безпір ними та підтверджуються облі ковими картками станом на 12.02.20 11, довідкою Алчевської ОДПІ в Луганській області станом на 12.03.2011 та податковими деклараці ями за 2010-2011 роки. У зв'язку з тим, що платник податків не сплат ив узгоджену суму податковог о зобов'язання в установлені законодавством строки Алчев ською ОДПІ на підставі Закон у України «Про порялок погаш ення зобов'язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами », який діяв на момент виникне ння податкового боргу, на адр есу платника податків направ лені перша податкова вимога №1/35 від 24.02.2010 та друга податкові вимога №2/64 від 28.04.2010, які відпові дач не оскаржував. В зв'язку з наявністю несплаченого пода ктового боргу, не здійснення боржником належних та макси мально можливих заходів щодо погашення податкового боргу та відсутності можливості й ого погашення ОДПІ не інакше як шляхом стягнення коштів, п рокурор м. Алчевська в інтере сах держави в особі Алчевськ ою ОДПІ в Луганській області просить стягнути кошти в сум і 4 864, 79 грн. податкового боргу з суб'єкта підприємницької ді яльності - Товариства з обмеж еною відповідальністю «Пере вальська будівельно-індустр іальна компанія» з рахунків у банках платника податків.

Прокурор - заявник у суд овому засіданні надав заяву про уточнення позовних вимог , в якому просив стягнути з ТОВ «Перевальська будівельно-ін дустріальна компанія» суму податкового боргу у розмірі 4 864, 79 грн. з рахунків у банках, об слуговуючих платника податк ів, уточнені позовні вимоги п ідтримав у повному обсязі, на дав пояснення, аналогічні ви кладеним у позові та просив з адовольнити позов.

Представник позивача у судовому засіданні уточнені позовні вимоги підтримав у п овному обсязі, надав пояснен ня, аналогічні викладеним у п озові та просив задовольнити позов.

Представник відповідач а не з'явився. Ухвала про відкр иття провадження в адміністр ативній справі від 21 березня 2 011 року та повістка направляли сь відповідачу за адресою: ву л.. Леніна, 58, м. Перевальськ, Луг анська область 91000, котра зазна чена в довідці з Єдиного держ авного реєстру юридичних осі б та фізичних осіб - підприє мців та у свідоцтві про держа вну реєстрацію юридичної осо би. Однак поштове відправлен ня повернулось до суду з відм іткою відділення поштового з в' язку - за закінченням те рміну зберігання, тобто ухва ла та повістка не вручені адр есату з незалежних від суду п ричин, а тому відповідно до ча стини 11 статті 35 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни вважається, що відпові дач належним чином був повід омлений про розгляд справи. Т ому суд вважає можливим вирі шення справи на підставі ная вних в ній доказів.

Заслухавши пояснення пр окурора - заявника та предс тавника позивача, перевіривш и матеріали справи, розгляну вши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сто ронами доказів, оцінивши док ази відповідно до вимог ст.69-72 К АС України, суд прийшов до нас тупного.

Статтею 2 Закону України " Про державну податкову служб у в Україні" на органи державн ої податкової служби покладе но обов'язки щодо здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства.

Суб'єкт владних повнова жень - орган державної влади, о рган місцевого самоврядуван ня, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійс ненні ними владних управлінс ьких функцій на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь (п.7 ч.1 ст. З КАС України).

Як зазначено в п. 1 ч. 1 ст. З К АС України справа адміністра тивної юрисдикції - публічно -правовий спір у якому хоча б о днією із сторін є орган викон авчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа або інши й суб'єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства.

З урахуванням викладен ого, зазначена справа віднос яться до юрисдикції адмініст ративних судів, оскільки уча сником спору є суб'єкт владни х повноважень (орган державн ої податкової служби, наділе ний публічно-владними повнов аженнями).

Відповідач - Товариств о з обмеженою відповідальніс тю «Перевальська будівельно -індустріальна компанія», ід ентифікаційний код 34069400 зареєс троване Перевальською район ною державною адміністраціє ю Луганської області, взято н а облік як платника податків Алчевською ОДПІ в Луганські й області 16.06.2006 за №126 та зареєстр овано як платника податку на додану вартість за індивіду альним податковим номером 34069 4012255 ( а.с.27, 33, 34).

01 січня 2011 року набув чинно сті Податковий Кодекс Україн и, який встановлює перелік по датків та зборів, що справляю ться в Україні, та порядок їх а дміністрування, платників по датків та зборів, їх права та о бов'язки, компетенцію контро люючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податков ого контролю, а також відпові дальність за порушення подат кового законодавства. Відпов ідно до п. 2 Прикінцевих положе нь Податкового кодексу Украї ни з 01.01.2011 року Закон України “П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами”втратив чи нність.

Проте, у зв' язку з тим, щ о правовідносини, щодо наслі дків несплати податкового бо ргу виникли до набрання чинн ості Податковим Кодексом Укр аїни, суд приходить до виснов ку, що в даному випадку слід за стосовувати саме норми Закон у України “Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и”.

Згідно преамбули ЗУ “Пр о порядок погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами”від 21.12.2000 року № 2181 (далі - ЗУ №2181) цей Закон є спе ціальним законом з питань оп одаткування, який установлює порядок погашення зобов'яза нь юридичних або фізичних ос іб перед бюджетами та держав ними цільовими фондами з под атків і зборів (обов'язкових п латежів), включаючи збір на об ов'язкове державне пенсійне страхування та внески на заг альнообов'язкове державне со ціальне страхування, нарахув ання і сплати пені та штрафни х санкцій, що застосовуються до платників податків контр олюючими органами, у тому чис лі за порушення у сфері зовні шньоекономічної діяльності , та визначає процедуру оскар ження дій органів стягнення.

Відповідно до п.1.12 ст.1 ЗУ № 2181 контролюючий орган - держав ний орган, який у межах своєї к омпетенції, визначеної закон одавством, здійснює контроль за своєчасністю, достовірні стю, повнотою нарахування по датків і зборів (обов'язкових платежів) та погашенням пода ткових зобов'язань чи податк ового боргу. Вичерпний перел ік контролюючих органів визн ачається статтею 2 цього Зако ну

Підпункт 2.1.4 пункту 2.1. ст.2 З У № 2181 визначає, що податкові о ргани є контролюючим органо м стосовно податків і зборів (обов'язкових платежів), які с правляються до бюджетів та д ержавних цільових фондів, кр ім зазначених у підпунктах п ідпунктах 2.1.1-2.1.3 цього пункту.

У відповідності зі ст. 1 За кону України "Про порядок пог ашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и" від 21.12.2000 № 2181- III (зі змінами та до повненнями) передбачено: п.1.3 п одатковий борг (недоїмка) - под аткове зобов'язання (з урахув анням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгод жене платником податків або узгоджене в адміністративно му чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений стр ок, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зоб ов'язання.

Відповідно до п.1 ст.11 ЗУ “ Про державну податкову служб у в Україні”від 04.12.1990 № 509 органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенц ії та у порядку, встановлених законами України, мають прав о здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підст аві поданих податкових декла рацій, звітів та інших докуме нтів, пов'язаних з нарахуванн ям і сплатою податків та збор ів (обов'язкових платежів) нез алежно від способу їх подачі ), а також планові та позаплано ві виїзні перевірки своєчасн ості, достовірності, повноти нарахування і сплати податк ів та зборів (обов'язкових пла тежів), додержання валютного законодавства юридичними ос обами, їх філіями, відділення ми, іншими відокремленими пі дрозділами, що не мають стату су юридичної особи, а також фі зичними особами, які мають ст атус суб'єктів підприємницьк ої діяльності чи не мають так ого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або с плачувати податки і збори (об ов'язкові платежі), крім Націо нального банку України та йо го установ (далі - платники под атків).

Згідно із положенням п. п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 ЗУ №2181 податкові деклар ації подаються за базовий по датковий (звітний) період, що д орівнює:

а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) міся ця;

б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);

в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом "г" підпункту 4.1.4 цього пун кту, - протягом 60 календарних д нів за останнім календарним днем звітного (податкового) р оку;

г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.

Відповідно до положень п. п. 7.8.1. п. 7. 8 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 №168/97-ВР податковим пері одом є один календарний міся ць, а у випадках, особливо визн ачених цим Законом, календар ний квартал, з урахуванням то го, що:

якщо особа реєструється пл атником податку з дня іншого , ніж перший день календарног о місяця, першим податковим п еріодом є період, який розпоч инається від дня такої реєст рації та закінчується останн ім днем першого повного кале ндарного місяця;

якщо податкова реєстрація особи анулюється у день інши й, ніж останній день календар ного місяця, то останнім пода тковим періодом є період, яки й розпочинається з першого д ня такого місяця та закінчує ться днем такого анулювання.

Відповідно до абзацу « а» п. п 4.2.2 п. 4.2 ст.4 ЗУ №2181 контролюю чий орган зобов'язаний самос тійно визначити суму податко вого зобов'язання платника п одатків у разі якщо, платник п одатків не подає у встановле ні строки податкову декларац ію.

Відповідно до п.п. 17.1.1 п. 17.1 . ст. 17 ЗУ №2181 платник податків, щ о не подає податкову деклара цію у строки, визначені закон одавством, сплачує штраф у ро змірі десяти неоподатковува них мінімумів доходів громад ян за кожне таке неподання аб о її затримку.

Згідно до положень п. 5.1 с т. 5 ЗУ №2181 податкове зобов'язан ня, самостійно визначене пла тником податків у податковій декларації, вважається узго дженим з дня подання такої по даткової декларації.

Згідно до положень п. п. 5. 3. 1 п. 5.3 ст. 5 ЗУ №2181 платник податк ів зобов'язаний самостійно с платити суму податкового зоб ов'язання, зазначену у подані й ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім д нем відповідного граничного строку, передбаченого підпу нктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податков ої декларації.

Відповідно до п. п 5.4.1 .п. 5.4 ст.5 Закону №2181 узгоджена сума п одаткового зобов'язання, не с плачена платником податків у строки, визначені цією статт ею, визнається сумою податко вого боргу платника податків .

Підпунктом 16.1.1. пункту 16.1 ст.16 вищезазначеного Закону У країни передбачено, що після закінчення встановлених стр оків погашення узгодженого п одаткового зобов'язання на с уму податкового боргу нарахо вується пеня.

Підпунктами 16.4.1 та 16.4.2 під пункту 16.4 вищезазначеної стат ті Закону передбачено, що пен я нараховується на суму пода ткового боргу (включаючи сум у штрафних санкцій за їх наяв ності) із розрахунку 120 відсот ків річних облікової ставки Національного банку України , діючої на день виникнення та кого податкового боргу або н а день його (його частини) пога шення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більш ою, за кожний календарний ден ь прострочення у його сплаті .

Судом встановлено, що з а Товариством з обмеженою ві дповідальністю «Перевальсь ка будівельно-індустріальна компанія» рахується загальн ий податковий борг в сумі 4864, 79 г рн., який складається з податк ового боргу з податку на приб уток в сумі 2 971, 14 грн. та з податк ового боргу по податку на дод ану вартість в сумі 1 893, 65 грн.

Податковий борг з пода тку на прибуток в сумі 2 971, 14 грн. підтверджується податковим и деклараціями з податку на п рибуток №19196 від 09.02.2010, №6482 від 11.05.2010, я кими платник податків самост ійно визначив податкові зобо в'язання в розмірі 2 774, 05 грн. та з воротнім боком облікової кар тки, що підтверджує нарахува ння пені на підставі положен ь ст.. 16 ЗУ №2181 (а.с.13-16, 6-10).

Податковий борг з подат ку на додану вартість в сумі 1 893, 65 грн. підтверджується подат ковими деклараціями з податк у на додану вартість №2881 від 04.03. 2010, №2387 від 21.02.2011, якими платник под атків самостійно визначив по даткові зобов'язання в розмі рі 1 480, 18 грн., податковим повідо мленням рішенням №0000131610/0 від 16 бе резня 2010 року, податковим пові домленням - рішенням №0000131610/0 в ід 25 червня 2010 року, якими Алчев ською ОДПІ в Луганській обла сті визначено суми податково го зобов'язання з урахування м штрафних (фінансових) санкц ій відповідно до абзацу «а» п . п 4.2.2 п. 4.2 ст.4 ЗУ №2181 в загальному р озмірі 340 грн., та зворотнім бок ом облікової картки, що підтв ерджує нарахування пені на п ідставі положень ст.. 16 ЗУ №2181 (а. с.11-12, 17-18, 19, 62, 6-10).

Податкове повідомленн я-рішення №0000131610/0 від 16 березня 2010 року було отримано 16.03.2010, а пода ткове повідомлення - рішенн я №0000131610/0 від 25 червня 2010 року 05.07.2010 д иректором ТОВ «Перевальська будівельно-індустріальна ко мпанія» Хомусько А.В., про що свідчить його особистий п ідпис у корінцях повідомлень .(а.с.19, 63).

Відповідно до положень п. п. 5.2.1 п. 5. 2 ст. 5 ЗУ №2181 податкове з обов'язання платника податкі в, нараховане контролюючим о рганом відповідно до пунктів 4.2. та 4.3 ст. 4 Закону, вважається у згодженим у день отримання п латником податків податково го повідомлення.

Відповідно до п. п. 5. 3. 1 п. 5.3 ст. 5 ЗУ №2181 у разі визначення по даткового зобов'язання контр олюючим органом за підставам и, зазначеними у підпунктах "а " - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статт і 4, платник податків зобов'яза ний погасити нараховану суму податкового зобов'язання пр отягом десяти календарних дн ів від дня отримання податко вого повідомлення, крім випа дків коли протягом такого ст року такий платник податків розпочинає процедуру апеляц ійного узгодження.

Відповідно до матеріалів с прави сума податкового зобов 'язання нарахована Алчевсько ю ОДПІ в Луганській області в ищезазначеними податковими повідомленнями - рішеннями в загальній сумі 340 грн. відпов ідачем у адміністративному т а судовому порядку оскаржено не було, тому відповідно до п. п.5.2.1 п. 5.2. ст.. 5 ЗУ №2181 вважається уз годженою.

Відповідно до довідки пр о суми податкового боргу ( а.с. 5) та зворотнього боку обліков ої картки (а.с.6-10) станом на день подання заяви до суду за відп овідачем рахується податков ий борг на загальну суму 4 864, 79 г рн.

Згідно статті 6 Закону Укр аїни "Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами" , у разі коли платник податків не спл ачує узгоджену суму податков ого зобов'язання в установле ні строки, податковий орган н адсилає такому платнику пода тків податкові вимоги.

- перша податкова вимога № 1/35 від 24.02.2010;

- друга податкова вимога № 2/64 від 28.04.2010.

Перша податкова вимога 1 /35 від 24.02.2010 була отримана 26.03.2010 дир ектором ТОВ «Перевальська б удівельно-індустріальна ком панія» Хомусько А.В., про щ о свідчить його особистий пі дпис у корінці вимоги.(а.с.21).

Друга податкова вимога № 2/64 від 28.04.2010 була направлена на а дресу відповідача, однак пов ернулась до Алчевської ОДПІ в Луганській області з відмі ткою поштвоого відділення - за закінченням терміну збер ігання. (а.с.23).

Відповідно до рішення №5 7/24-073 від 14 грудня 2009 року про стяг нення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його пода ткового боргу заступником на чальника ДПП в м. Сєвєродонец ьку було вирішено згідно пол ожень ЗУ №2181 здійснити стягне ння коштів та продаж інших ак тивів, що перебувають у власн ості платника податків.(а.с.17). В ідповідно до вимог ст.. 6 ЗУ №2181 д руга податкова вимога була р озміщена на дошці податкових оголошень, про що складено ак т №7 від 01.06.2010.(а.с.24).

Також заступником нач альника Алчевської ОДПІ в Лу ганській області з метою пов ного погашення податкового б оргу відповідачем було прий нято рішення №24078/240 від 29 червня 2010 року про стягнення коштів т а продаж інших активів платн ика податків в рахунок погаш ення його податкового боргу. (а.с.26).

З матеріалів справи вба чається, що позивачем вживал ися передбачені законодавст вом заходи щодо погашення по даткового боргу про те, вони н е призвели до повного погаше ння відповідачем податковог о боргу.

Пунктом 95.1 статті 95 Податк ового кодексу України реглам ентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на кор исть держави заходи щодо пог ашення податкового боргу так ого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебу вають у його власності, а в раз і їх недостатності - шляхом пр одажу майна такого платника податків, яке перебуває у под атковій заставі.

Підпунктами 87.1 та 87.2 стат ті 87 Податкового кодексу Укра їни визначено, що джерелами с амостійної сплати грошових з обов'язань або погашення под аткового боргу платника пода тків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послу г), майна, випуску цінних папер ів, зокрема корпоративних пр ав, отримані як позика (кредит ), та з інших джерел, з урахуван ням особливостей, визначених цією статтею, а також суми над міру сплачених платежів до в ідповідних бюджетів. Джерела ми погашення податкового бор гу платника податків є будь-я ке майно такого платника под атків з урахуванням обмежень , визначених цим Кодексом, а та кож іншими законодавчими акт ами.

Стягнення коштів з рахункі в платника податків у банках , обслуговуючих такого платн ика податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарни х днів з дня надіслання таком у платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини (підпункти 95.2 та 95.3 ста тті 95 Податкового кодексу Укр аїни).

Внаслідок того, що ТОВ «П еревальська будівельно-інду стріальна компанія» станом н а дату розгляду та вирішення справи податковий борг в сум і 4864, 79 грн. не сплатило, що підтв ерджується довідкою про суми податкового боргу та зворот нім боком облікової картки, п озовні вимоги визнаються суд ом обґрунтованими, доведеним и і такими, що підлягають повн ому задоволенню.

Питання про розподіл су дових витрат не вирішується, так як позивач звільнений ві д сплати судового збору відп овідно до ст. 4 Декрету Кабінет а Міністрів України “Про дер жавне мито”від 21.01.1993 року .

Керуючись ст.ст. 2, 17, 87, 94, 98, 158 - 1 63, 167, 183-2, 256 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Прокурора м. Алчевська в Лу ганській області в інтересах держави в особі Алчевської о б'єднаної державної податков ої інспекції в Луганській об ласті до Товариства з обмеже ною відповідальністю «Перев альська будівельно-індустрі альна компанія» про стягненн я податкового боргу по подат ку на додану вартість та пода тку на прибуток в сумі 4 864, 79 грн . задовольнити.

Стягнути податковий бо рг в сумі 4 864 (чотири тисячі віс імсот шістдесят чотири гривн і) 79 коп. з товариства з обмежен ою відповідальністю «Перева льська будівельно-індустріа льна компанія» з рахунків у б анках обслуговуючих платник а податків, а саме:

- АКІБ «УкрСиббанк», Ха рків, р/р 26001049856600, МФО 351005;

- АКІБ «УкрСиббанк», Ха рків, р/р 26054049856602, МФО 351005;

- АКІБ «УкрСиббанк», Ха рків, р/р 26055049856601, МФО 351005;

- АКІБ «УкрСиббанк», Ха рків, р/р 26056049856600, МФО 351005.

Постанова може бути оск аржена в апеляційному порядк у до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга пода ється до Донецького апеляцій ного адміністративного суду через Луганський окружний а дміністративний суд. Копія а пеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її п одає, до суду апеляційної інс танції.

Апеляційна скарга на по станову суду першої інстанці ї подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У р азі застосування судом части ни третьої статті 160 КАС Украї ни, а також прийняття постано ви у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.

Якщо суб' єкта владних повноважень у випадках та по рядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС Украї ни, було повідомлено про можл ивість отримання копії поста нови суду безпосередньо в су ді, то десятиденний строк на а пеляційне оскарження постан ови суду обчислюється з наст упного дня після закінчення п' ятиденного строку з момен ту отримання суб' єктом влад них повноважень повідомленн я про можливість отримання к опії постанови суду.

Постанова набирає зако нної сили після закінчення с троку подання апеляційної ск арги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скарг у не було подано.

У разі подання апеляцій ної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законн ої сили після повернення апе ляційної скарги, відмови у ві дкритті апеляційного провад ження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Як що строк апеляційного оскарж ення буде поновлено, то вважа ється, що постанова суду не на брала законної сили.

Повний текст постанови виг отовлений та підписаний 15 тра вня 2011 року.

Суддя Є.О. Кисельова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2011
Оприлюднено09.06.2011
Номер документу16037431
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2304/11/1270

Постанова від 11.05.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні