Категорія №8.3.2
ПОСТАНОВА
Іменем України
19 травня 2011 року Справа № 2а-2976/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у склад і:
судді: Цицюри О.О.,
при секретарі: Молчан овій С.В.,
розглянувши у відкрит ому судовому засіданні адмін істративну справу за позовом Ленінської міжрайонної держ авної податкової інспекції у м. Луганську до Товариства з о бмеженою відповідальністю « Кронбудсервіс ЛТД», третя ос оба - начальник управління де ржавної реєстрації та місько го реєстру Луганської місько ї ради-держреєстратор про ск асування державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів від 19.03.2010 щодо зміни юридич ної адреси,
ВСТАНОВИВ:
05 квітня 2010 року до Луган ського окружного адміністра тивного суду надійшов адміні стративний позов Ленінської міжрайонної державної подат кової інспекції у м. Луганськ у до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Кронбудсе рвіс ЛТД», третя особа - началь ник управління державної реє страції та міського реєстру Луганської міської ради-держ реєстратор про скасування де ржавної реєстрації змін до у становчих документів від 19.03.201 0 щодо зміни юридичної адреси .
В обґрунтування позов у зазначено таке.
ТОВ «Кронбудсервіс Л ТД» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридични х осіб та фізичних осіб-підпр иємців, про що видане свідоцт во про державну реєстрацію в ід 29.12.05 № 1 672 1020000000185.
19.03.10 було проведено дер жавну реєстрацію змін устано вчих документів відповідача щодо його місцезнаходження на нову юридичну адресу - м. Лу ганськ, вул. Совєтська, буд. 76. В результаті обстеження юриди чної адреси, встановлено, що п ідприємство за даною адресою не знаходиться, на підставі ч ого до ЄДР 20.01.10 внесена інформа ція про відсутність юридично ї особи за вказаною адресою. Т аким чином, встановлено, що зм іна місцезнаходження відпов ідача була проведена з поруш еннями закону, а саме: відпові дачем не забезпечено тотожні сть юридичної адреси ТОВ «Кр онбудсервіс ЛТД» та фактично го місцезнаходження підприє мства, що призвело до порушен ня порядку реєстрації змін д о установчих документів. Так е порушення, на думку позивач а, полягає у наступному.
Згідно ст. 30 Закону Укр аїни від 15.05.03. №775 "Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємців" (да лі Закон №755) державний реєстр атор відмовляє у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юриди чної особи за наявності підс тав, встановлених частиною п ершою статті 27 цього Закону.
Частина 1 ст. 27 Закону № 755 передбачає, що однією з підс тав для відмови у проведенні державної реєстрації юридич ної особи є невідповідність установчих документів вимог ам частини третьої статті 8 ць ого Закону. В свою чергу, ч. 3 ст. 8 Закону № 755 передбачає, що уст ановчі документи (установчий акт, статут або засновницьки й договір, положення) юридичн ої особи повинні містити від омості, передбачені законом.
Тому, невідповідність ю ридичної адреси, щодо якої вн есено відомості до ЄДР стосо вно певної юридичної особи т а адреси, за якою юридична осо ба знаходиться фактично,
є порушенням норм діючого з аконодавства.
Стаття 8 Цивільного ко дексу України передбачає, що якщо цивільні відносини не в регульовані цим Кодексом, ін шими актами цивільного закон одавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавс тва, що регулюють подібні за м істом цивільні відносини, то бто Кодексом передбачена мож ливість застосування аналог ії закону.
Частиною 2 статті 89 Циві льного кодексу України перед бачено, що порушення встанов леного законом порядку створ ення юридичної особи або нев ідповідність її установчих д окументів закону є підставою для відмови у державній реєс трації юридичної особи. Врах овуючи зміст попереднього аб зацу, вважаємо за можливе зас тосувати твердження щодо тог о, що невідповідність устано вчих документів юридичної ос оби закону є підставою для ск асування державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів юридичної особи.
Так, ч. 4 ст. 89 Цивільного кодексу України передбачено , що до ЄДР вносяться відомост і, окрім іншого, про місцезнах одження юридичної особи. У ві дповідності до ст. 93 цього ж Ко дексу місцезнаходженням юри дичної особи є фактичне місц е ведення діяльності чи розт ашування офісу, з якого прово диться щоденне керування дія льності юридичної особи та з дійснення управління та облі ку.
Таким чином, з більш дета льного аналізу вище приведен их норм права, цілком справед ливим є висновок про те, що від омості, внесені до ЄДР щодо мі сцезнаходження юридичної ос оби мають бути тотожними фак тичному розташуванню цієї юр идичної особи.
Останнє твердження є ц ілком логічним та зрозумілим з точки зору закону, та знаход ить своє відображення в інши х нормах права.
Так, наприклад, п. 45.2 ст. 4 5 Податкового кодексу Україн и передбачає, що податковою а дресою юридичної особи є міс цезнаходження такої юридичн ої особи, відомості про що міс тяться в ЕДРПОУ.
Пунктом 42.2 ст. 42 Податково го кодексу України передбаче но, що документи вважаються н алежним чином врученими, якщ о вони надіслані за адресою (м ісцезнаходженням, податково ю адресою) платника податків .
Тобто, законодавець, ко респондуючи приведені норми цивільного та податкового з аконодавства, чітко передбач ає, що юридична адреса, щодо як ої внесено відомості до ЄДР с тосовно певної юридичної осо би та адреса, за якою юридична особа знаходиться фактично, мають співпадати.
Зазначені обставини с прияють створенню умов, які в подальшому можуть призвести до незадовільного стану вед ення господарської діяльнос ті та уникненню від юридично ї відповідальності, вразі як що дії суб'єкта господарюван ня спрямовані на ухилення ві д оподаткування.
На підставі викладено го представник позивача прос ила суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Представник відповід ача в судове засідання не при був, був повідомлений належн им чином.
Представник третьої особи надала відзив на адмін істративний позов від 19.04.2011, в с удовому засіданні пояснила т аке.
27.12.2005 року у виконавчому комітеті Нетішинської міськ ої ради Хмельницької області було зареєстровано Товарист во з обмеженою відповідальні стю «Будівельне об'єднання № 1» (ідентифікаційний код 33977988), п ро що внесено запис до Єдиног о державного реєстру юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців (далі-ЄДР), місцезнахо дження: 30100, АДРЕСА_1. Керівни к та засновник: ОСОБА_1.
03.09.2009 року державним ре єстратором були внесені змін и до відомостей про юридичну особу ТОВ «Будівельне об' є днання №1», що містяться в ЄДР, пов'язані із зміною керівник а та зміною місцезнаходження . Новий керівник: ОСОБА_3, нове місцезнаходження: АДРЕСА_2.
У зв'язку зі зміною міс цезнаходження та згідно ст. 14 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб т а фізичних осіб-підприємців" реєстраційна справа була на правлена начальнику управлі ння державної реєстрації вик онавчого комітету Донецької міської ради.
30.12.2009 року державни м реєстратором у Виконавчому комітеті Донецької міської
ради на підставі надан их документів було провед ено державну реєстрацію зм ін до
установчих докумен тів юридичної особи, що пов'яз ані із зміною найменування ю ридичної
особи. Нове найме нування: ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД».
05.01.2010 року, у зв'язку із змі ною місцезнаходження, реєстр аційну справу ТОВ «Кронбудсе рвіс ЛТД» було направлено де ржавному реєстратору Ленінс ької районної державної адмі ністрації м. Севастополя.
19.03.2010 року держав ним реєстратором у Ленінс ькій районній державній
адміністрації у місті Сева стополі, на підставі поданих документів, передбачених ст . 19 та ст.
29 Закону, було внесе но зміни до відомостей про юр идичну особу, що містяться в Є ДР та
проведено державну р еєстрацію змін до установчих документів ТОВ «Кронбудсерв іс ЛТД»,
пов'язані зі зміно ю місцезнаходження ТОВ «Крон будсервіс ЛТД». Нове місцезн аходження:
91016, Луганська об л., м. Луганськ, Артемівський р айон, вул. Советська, буд. 76.
У зв'язку зі зміною міс цезнаходження ТОВ «Кронбудс ервіс ЛТД», юридичну особу бу ло знято з обліку Ленінської районної державної адмініст рації м. Севастополя та згідн о ст. 14 Закону відбулась перед ача реєстраційної справи юри дичної особи державному реєс тратору у виконавчому коміте ті Луганської міської ради, п ісля чого 19.04.2010р. до ЄДР було вне сено запис про прийом та пост ановку на облік цієї реєстра ційної справи.
02.12.2010 року державний ре єстратор, згідно ст. 19 Закону, у зв'язку з отриманням від держ авної податкової інспекції п овідомлення про відсутність юридичної особи за її місцез находженням, направив керівн ику юридичної особи ОСОБА_3 повідомлення № 01-13/1722 про необ хідність подання державному реєстратору реєстраційної к артки (форма № 6) про підтвердж ення відомостей про юридичну особу до 02.01.2011 року.
Однак, 20.01.2011 року державн ому реєстратору повернувся в ідправлений лист, у зв'язку із чим 20.01.2011 року державним реєстр атором було внесено запис до ЄДР про відсутність юридичн ої особи за її місцезнаходже нням.
Представник третьої ос оби в судовому засіданні зал ишив позовні вимоги щодо ска сування державної реєстраці ї змін до установчих докумен тів юридичної особи ТОВ «Кро нбудсервіс ЛТД» на вирішення суду.
Заслухавши поясненн я представників позивача та представника третьої особи, дослідивши матеріали справи , суд приходить до такого.
Ст. 19 Конституції Украї ни встановлено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові та службові особи зобов 'язані діяти лише на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та Законами України.
Відповідно до п.1 ч.1 с т.3 КАС України, справа адмін істративної юрисдикції - пер еданий на вирішення адмініст ративного суду публічно - пра вовий спір, у якому хоча б одні єю зі сторін є орган виконавч ої влади, орган місцевого сам оврядування, їхня посадова ч и службова особа або інший су б'єкт, який здійснює владні уп равлінські функції на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень.
Відповідно до п. 67.2 ст. 67 По даткового кодексу України ор гани державної податкової сл ужби в установленому законом порядку мають право звертат ися до суду про винесення суд ового рішення щодо:
- припинення юридични х осіб або підприємницької д іяльності фізичних осіб-підп риємців;
- відміни державної ре єстрації припинення юридичн их осіб або підприємницької діяльності
фізичних осіб -підприємців;
- скасування державно ї реєстрації змін до установ чих документів.
В судовому засіданні встановлено, що 27.12.2005 року у вик онавчому комітеті Нетішинсь кої міської ради Хмельницько ї області було зареєстровано Товариство з обмеженою відп овідальністю «Будівельне об 'єднання №1» (ідентифікаційни й код 33977988), про що внесено запис до Єдиного державного реєст ру юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців, місцезна ходження: 30100, АДРЕСА_1. Керів ник та засновник: ОСОБА_1.
03.09.2009 року держав ним реєстратором були внесен і зміни до відомостей про
юридичну особу ТОВ «Будівель не об'єднання №1», що містяться в ЄДР, пов'язані із зміною
к ерівника та зміною місцезнах одження. Новий керівник: ОС ОБА_3,
нове місцезнаходж ення: 83144, Донецька обл., м.Д онецьк, вул. Університетська , буд.
151.
30.12.2009 року державн им реєстратором у Виконавчом у комітеті Донецької міської ради на підставі наданих документів було проведен о державну реєстрацію змі н до установчих документів юридичної особи, що пов'язані із зміною найменування юрид ичної особи. Нове найменуван ня: ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД».
05.01.2010 року, у зв'я зку із зміною місцезнаход ження, реєстраційну справу ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД» було направлено державно му реєстратору Ленінської районної державної адмініст рації м. Севастополя.
19.03.2010 року держав ним реєстратором у Ленін ській районній державній адміністрації у місті Севас тополі, на підставі поданих д окументів, передбачених ст. 19 та ст. 29 Закону, було внесено зм іни до відомостей про юридич ну особу, що містяться в ЄДР та проведено державну реєстрац ію змін до установчих докуме нтів ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД» , пов'язані зі зміною місцезна ходження ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД». Нове місцезнаходження : 91016, Луганська обл., м. Луганськ, Артемівський район, вул. Сове тська, буд. 76.
У зв'язку зі зміною місцезнаходження ТОВ «Кронб удсервіс ЛТД», юридичну особ у було знято з обліку Ленінсь кої районної державної адмін істрації м. Севастополя та зг ідно ст. 14 Закону відбулась пе редача реєстраційної справи юридичної особи державному реєстратору у виконавчому ко мітеті Луганської міської ра ди, після чого 19.04.2010р. до ЄДР було внесено запис про прийом та п остановку на облік цієї реєс траційної справи.
02.12.2010 року державний реє стратор, згідно ст. 19 Закону, у з в'язку з отриманням від держа вної податкової інспекції по відомлення про відсутність ю ридичної особи за її місцезн аходженням, направив керівни ку юридичної особи ОСОБА_3 повідомлення № 01-13/1722 про необх ідність подання державному р еєстратору реєстраційної ка ртки (форма № 6) про підтвердже ння відомостей про юридичну особу до 02.01.2011 року.
20.01.2011 року державному реє стратору повернувся відправ лений лист, у зв'язку із чим 20.01.20 11 року державним реєстраторо м було внесено запис до ЄДР пр о відсутність юридичної особ и за її місцезнаходженням.
За визначенням ст. 1 Зак ону України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємців» м ісцезнаходження юридичної о соби - це адреса органу або осо би, які згідно із законом чи ус тановчими документами юриди чної особи виступають від її імені.
Відповідно до ч. 3 ст. 4 вка заного Закону України встано влено, що зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (дал і - імені) або місця проживання фізичної особи - підприємця п ідлягають обов'язковій держа вній реєстрації шляхом внесе ння відповідних змін до запи сів Єдиного державного реєст ру в порядку, встановленому ц им Законом.
Частиною 1 ст. 17 вказаног о Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в» передбачено, що відомості про юридичну особу або фізич ну особу - підприємця включаю ться до Єдиного державного р еєстру шляхом внесення запис ів на підставі відомостей з в ідповідних реєстраційних ка рток та відомостей, що надают ься юридичними особами держа вному реєстратору за місцезн аходженням реєстраційної сп рави згідно із законодавство м України. Відповідальність за відповідність
установчих документів зак онодавству несуть засновник и (учасники) юридичної особи.
Частиною 2 ст. 17 Закону У країни «Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців» зокрем а передбачено, що в Єдиному де ржавному реєстрі містяться в ідомості щодо місцезнаходже ння юридичної особи.
Відповідно до змісту ч астин 1, 2 ст. 18 вказаного вище За кону встановлено, що якщо від омості, які підлягають внесе нню до Єдиного державного ре єстру, були внесені до нього, т о такі відомості вважаються достовірними і можуть бути в икористані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відом ості, які підлягають внесенн ю до Єдиного державного реєс тру, є недостовірними і були в несені до нього, то третя особ а може посилатися на них у спо рі як на достовірні. Третя осо ба не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.
Частиною першою ст. 29 За кону України «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» встановлено, що для проведен ня державної реєстрації змін до установчих документів юр идична особа повинна подати (надіслати рекомендованим ли стом з описом вкладення) такі документи:
- заповнену реєстраці йну картку на проведення д ержавної реєстрації змін до
установчих документів юр идичної особи;
- примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення про внесення з мін
до установчих докумен тів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття ріш ення про
внесення змін до установчих документів;
- оригінали установчи х документів юридичної особи з відміткою про їх державну
реєстрацію з усіма змінами , чинними на дату подачі докум ентів, або копію опублікован ого в
спеціалізованому др укованому засобі масової інф ормації повідомлення про втр ату всіх або
частини зазна чених оригіналів установчих документів;
- два примірники змін д о установчих документів юрид ичної особи у вигляді окреми х
додатків або два примірн ики установчих документів у новій редакції;
- документ, що підтверд жує внесення реєстраційного збору за проведення державн ої
реєстрації змін до уста новчих документів.
Надання інших докумен тів при зміні місцезнаходжен ня юридичної особи ст. 29 зазна ченого Закону не передбачено .
У разі надходження держ авному реєстратору від орган у державної податкової служб и повідомлення встановленог о зразка про відсутність юри дичної особи за її місцезнах одженням державний реєстрат ор зобов'язаний надіслати ре комендованим листом протяго м п'яти робочих днів з дати над ходження зазначеного повідо млення юридичній особі повід омлення щодо необхідності по дання державному реєстратор у реєстраційної картки.
У разі неподання юриди чною особою протягом місяця з дати надходження їй відпов ідного повідомлення реєстра ційної картки про підтвердже ння відомостей про юридичну особу державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність підтвердження заз начених відомостей. Якщо дер жавному реєстратору поверну то рекомендованого листа з в ідміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної ос оби за зазначеною адресою, де ржавний реєстратор повинен в нести до Єдиного державного реєстру запис про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням.
Частиною 7 ст. 29 Закону Укра їни «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - - підприємців» встановле но, що державному реєстратор у забороняється вимагати док ументи для проведення держав ної реєстрації змін до устан овчих документів юридичної о соби, якщо вони не передбачен і частинами першою - шостою ці єї статті.
Згідно ст. 30 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців», державний реєстратор відмовляє у пров еденні державної реєстрації змін до установчих документ ів юридичної особи за наявно сті підстав, встановлених ча стиною першою статті 27 цього З акону.
Частиною першою стат ті 27 зазначеного Закону встан овлено, що підставами для від мови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є :
невідповідність відомосте й, які вказані в реєстраційні й картці на проведення держа вної реєстрації юридичної ос оби, відомостям, які зазначен і в документах, що подані для п роведення державної реєстра ції юридичної особи;
- невідповідність уст ановчих документів вимогам ч астини третьої статті 8 цього
Закону;
порушення порядку створен ня юридичної особи, який вста новлено законом, зокрема;
- наявність обмежень н а зайняття відповідних посад , встановлених законом щодо
осіб, які зазначені як посад ові особи органу управління юридичної особи;
- невідповідність ві домостей про засновників (учасників) юридичної ос оби
відомостям щодо них, я кі містяться в Єдиному держа вному реєстрі;
- наявність обмежень щ одо вчинення засновниками (у часниками) юридичної особи
або уповноваженою ними ос обою юридичних дій, які вста новлені абзацом четвертим
частини другої статті 35 цьо го Закону;
- наявність в Єдиному д ержавному реєстрі найменува ння, яке тотожне найменуванн ю
юридичної особи, яка має намір зареєструватися;
- використання у найм енуванні юридичної особи пр иватного права повного чи
скороченого найменування органу державної влади або о ргану місцевого самоврядува ння,
або похідних від цих н айменувань, або історичного державного найменування, пер елік яких
встановлюється Кабінетом Міністрів України ;
- встановлена іншими з аконами заборона використан ня у найменуванні юридичної
особи певних термінів, абр евіатур, похідних термінів.
Відмова у проведенні д ержавної реєстрації юридичн ої особи з інших підстав не до пускається.
Відповідно до ст. 31 Закон у скасування державної реєст рації змін до установчих док ументів юридичної особи здій снюється у разі постановленн я судового рішення щодо скас ування рішення засновників ( учасників) юридичної особи а бо уповноваженого ними орган у про внесення змін до устано вчих документів юридичної ос оби, або про визнання повніст ю або частково недійсними зм ін до установчих документів юридичної особи суд у день на брання законної сили судовим рішенням надсилає його держ авному реєстратору для внесе ння запису про судове рішенн я щодо скасування державної реєстрації змін до установчи х документів юридичної особи . Дата надходження відповідн ого судового рішення вносить ся до журналу обліку реєстра ційних дій. Державний реєстр атор у строк, що не перевищує д вох робочих днів з дати надхо дження судового рішення щодо скасування державної реєстр ації змін до установчих доку ментів юридичної особи, внос ить до Єдиного державного ре єстру запис щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юриди чної особи, якщо інше не встан овлено судовим рішенням, та в той же день повідомляє орган и статистики, державної пода ткової служби, Пенсійного фо нду України про внесення так ого запису.
Тобто, у державного реє стратора відсутні повноваже ння щодо перевірки зазначено го у реєстраційній картці та статуті місцезнаходження юр идичної особи дійсній адреси органу або особи, які відпові дно до установчих документів юридичної особи чи закону ви ступають від її імені.
Частиною 4 ст. 89 Цивільно го кодексу України передбаче но, що до Єдиного державного р еєстру вносяться відомості п ро організаційно-правову фор му юридичної особи, її наймен ування, місцезнаходження, ор гани управління, філії та пре дставництва, мету установи, а також інші відомості, встано влені законом.
З урахуванням ст. 93 Циві льного кодексу України, абза цу 6 статті 1 та ч. 2 ст.17 Закону Ук раїни «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців», серед інших відомостей до Єдиного державного реєстру вносятьс я відомості про адресу орган у або особи, які відповідно до установчих документів юриди чної особи чи закону виступа ють від її імені.
Частиною 3 ст. 8 Закону У країни "Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців" встанов лено, що установчі документи (установчий акт, статут або за сновницький договір, положен ня) юридичної особи повинні м істити відомості, передбачен і законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству не суть засновники (учасники) юр идичної особи.
В судовому засіданні бу ло оглянуто документи, на під ставі яких 19.03.2010 було внесено зм іни до відомостей про юридич ну особу, що містяться в ЄДР та проведено державну реєстрац ію змін до установчих докуме нтів ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД» та встановлено, що подані до р еєстрації у Єдиному державно му реєстрі відомості щодо зм іни місцезнаходження Товариства з обмеженою відп овідальністю «Кронбудсерві с ЛТД» відповідали вимогам ч инного законодавства щодо їх достовірності. В реєстрацій ній справі відсутні відомост і, на підставі яких можна було дійти висновку про недостов ірність запису про адресу ТО В «Кронбудсервіс ЛТД».
Відповідно до ст. 5 Зак ону України «Про Державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємців» д ержавна реєстрація юридични х осіб та фізичних осіб -підпр иємців проводиться державни м реєстратором виключно у ви конавчому комітеті міської р ади міста обласного значення або у районній, районній у міс тах Києві та Севастополі дер жавній адміністрації за місц езнаходженням юридичної осо би або за місцем проживання ф ізичної особи - підприємця.
Статтею 11 цього Закону в становлено, що державний реє стратор після внесення до Єд иного державного реєстру зап ису про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприєм ця зобов'язаний сформувати р еєстраційну справу.
Передача реєстраційно ї справи відповідно до ст. 14 За кону України «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» здійснюється у разі зміни мі сцезнаходження юридичної ос оби, якщо нове місцезнаходже ння розташоване на території іншої адміністративно-тери торіальної одиниці.
Тобто, отримавши реєст раційну справу, державним ре єстратором виконавчого комі тету Луганської міської ради 19.04.2010 було взято на облік ТОВ «К ронбудсервіс ЛТД» (запис 14), а 20 .01.2011 року державним реєстратор ом було внесено запис до ЄДР п ро відсутність юридичної осо би за її місцезнаходженням, у зв'язку з тим, що ТОВ «Кронбуд сервіс ЛТД» не підтвердило с воє місцезнаходження (запис 15).
Отже, суд приходить до ви сновку, що позовні вимоги про скасування державної реєстр ації змін до установчих доку ментів юридичної особи - ТОВ « Кронбудсервіс ЛТД» є необгру нтованими та такими, що задов оленню не підлягають.
Питання по судових витр атах не вирішується, оскільк и позивач звільнений від їх с плати у встановленому порядк у, а ст.94 Кодексу адміністрати вного судочинства України не передбачено їх стягнення у д аних випадках.
На підставі ч.3 ст.160 КАС Ук раїни в судовому засіданні 19.0 5.2011 проголошено вступну та рез олютивну частини постанови. Виготовлення постанови у пов ному обсязі відкладено на 24.05.20 11, про що повідомлено сторонам після проголошення вступної та резолютивної частини пос танови в судовому засіданні з урахуванням вимог ч.4 ст.167 КАС України.
Керуючись ст. ст. 11,71, 94, 15 9-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адміні стративного позову Ленінськ ої міжрайонної державної под аткової інспекції у м. Луганс ьку до Товариства з обмежено ю відповідальністю "Кронбудс ервіс ЛТД", третя особа - начал ьник управління державної ре єстрації та міського реєстру Луганської міської ради-дер жреєстратор про скасування д ержавної реєстрації змін до установчих документів від 19.03 .2010 щодо зміни юридичної адрес и, відмовити.
Постанова суду першо ї інстанції набирає законної сили після закінчення строк у подання апеляційної скарги , встановленого Кодексом адм іністративного судочинства України, якщо таку скаргу не б уло подано.
Постанова суду може бу ти оскаржена до Донецького а пеляційного адміністративн ого суду. Апеляційна скарга п одається до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на по станову суду першої інстанці ї подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У р азі застосування судом части ни третьої статті 160 цього Код ексу, а також прийняття поста нови у письмовому провадженн і апеляційна скарга подаєтьс я протягом десяти днів з дня о тримання копії постанови.
Повний текст постанови с кладено та підписано 24 травня 2011 року.
Суддя О.О. Цицюра
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2011 |
Оприлюднено | 08.06.2011 |
Номер документу | 16037691 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.О. Цицюра
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні