Постанова
від 17.05.2011 по справі 2а-4309/11/0170/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

17 травня 2011 р.

(09:30) Справа №2а-4309/11/0170/19

Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі

головуючого судді Кузняко вої С.Ю.,

при секретарі Устіновій І.В .,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

,

за позовом Роздольненськ ого районного центру зайнято сті

до Сільськогосподарськог о виробничого кооперативу "А ндріївський"

про стягнення заборговано сті,

Суть спору: позивач звернув ся до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з позовом д о Сільськогосподарського ви робничого кооперативу "Андрі ївський" про стягнення 461,26 грн. заборгованості з страхових внесків до Фонду загальнообо в' язкового державного соці ального страхування України на випадок безробіття. Вимог и мотивовані тим, що відповід ач не здійснює своєчасне пер ерахування в порядку, встано вленому Законом України “Про загальнообов'язкове державн е соціальне страхування на в ипадок безробіття” страхови х внесків.

Представник позивача у суд ове засідання не з'явився, нап равив клопотання про розгляд справи за його відсутністю, н а позовних вимог наполягав.

Представник відповідача д о суду не з' явився, про час та місце судового засідання по відомлений належним чином, б удь-яких клопотань суду не на правив, заперечень на позов н е надав.

Суд вважає за можливе розгл янути справу у відсутність п редставника позивача відпов ідно до заявленого ним клопо тання та у відсутність предс тавника відповідача, керуючи сь ст. 128 КАС України, на підстав і наявних доказів.

Розглянув матеріали справ и, дослідив докази, надані поз ивачем, всебічно і повно з'ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Згідно з частиною 1 стат ті 2 КАС України завданням адм іністративного судочинства є захист прав, свобод та інтер есів фізичних осіб, прав та ін тересів юридичних осіб у сфе рі публічно-правових відноси н від порушень з боку органів державної влади, органів міс цевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб'єктів при здійсненн і ними владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень, ш ляхом справедливого, неупере дженого та своєчасного розгл яду адміністративних справ.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС Ук раїни юрисдикція адміністра тивних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випад ках, встановлених Конституці єю та законами України;

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єкта владних повноважен ь, до яких належать орган держ авної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа, інший су б'єкт при здійсненні ними вла дних управлінських функцій н а основі законодавства, в том у числі на виконання делегов аних повноважень;

Відповідно до статті 34 Зако ну України “Про загальнообо в'язкове державне соціальне страхування на випадок безр обіття” N 1533-III від 02.03.2000 року забез печення збору страхових внес ків, контроль правильності ї х нарахування та своєчасност і сплати віднесено до обов'яз ків Фонду загальнообов'язков е державне соціальне страху вання на випадок безробіття (далі Фонд).

Згідно з частиною другою ст атті 12 Закону України “Про за гальнообов'язкове державне с оціальне страхування на вип адок безробіття” № 1533-III від 02.03.2000 року функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду п окладаються на центр зайнято сті Автономної Республіки Кр им, обласні, Київський і Севас топольський міські, районні, міськрайонні, міські та райо нні у містах центри зайнятос ті.

Правовий статус центрів за йнятості визначений Законом України “Про зайнятість нас елення” № 803-XII від 01.03.1991 року, стат тею 18 якого встановлено, що дл я реалізації державної полі тики зайнятості населення, професійної орієнтації, п ідготовки і перепідготовк и, працевлаштування та соціа льної підтримки тимчасово не працюючих громадян у пор ядку, що визначається Кабіне том Міністрів України, створ юється державна служба за йнятості, діяльність якої здійснюється під керівництв ом Міністерства праці та с оціальної політики України, місцевих державних адміні страцій та органів місцевог о самоврядування.

Державна служба зайнятост і складається з: Державного ц ентру зайнятості Міністерст ва праці та соціальної політ ики України, центру зайнятос ті Автономної Республіки Кр им, обласних, Київського та Севастопольського міських , районних, міськрайонних, мі ських і районних у містах це нтрів зайнятості, центрів о рганізації професійного нав чання незайнятого населення і центрів професійної орієн тації населення, інспекцій п о контролю за додержанням за конодавства про зайнятість н аселення.

Отже, судом встановлено, що Роздольненський районний це нтр зайнятості являється уст ановою Державної служби зайн ятості, та підпорядковується Міністерству праці та соціа льної політики Автономної Ре спубліки Крим, яке відповідн о до пункту 1 Положення про Мі ністерство праці та соціальн ої політики Автономної Респу бліки Крим, затвердженого По становою Ради Міністрів Авто номної Республіки Крим від 13.0 6.2005 року № 249 являється республ іканським органом виконавчо ї влади.

Таким чином, Роздольненськ ий районний центр зайнятості , реалізуючи свої завдання та функції у відносинах з фізич ними та юридичними особами я вляється органом виконавчої влади та, відповідно, суб' єк том владних повноважень.

Судом встановлено, що центр и зайнятості населення відно сяться до робочих органів ви конавчої дирекції Фонду, у то й же час повноваження центрі в зайнятості також визначені абзацом 9 пункту 2 статті 19 За кону України “Про зайнятість населення” № 803-XII від 01.03.1991 року, в ідповідно до якого Державна служба зайнятості має право в установленому законодавс твом порядку подавати громад янам допомогу по безробіттю та матеріальну допомогу по б езробіттю, припиняти і відкл адати їх виплати.

Відповідно до п.6 Порядку ро зслідування страхових випад ків та обґрунтованості випла т матеріального забезпеченн я відповідно до закону Украї ни "Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття" зат вердженим Постановою Кабіне ту Міністрів України від 20 бер езня 2006 року №357 якщо відомості про доходи є недостовірними з вини особи, центри зайнятос ті припиняють відповідні вип лати, а суми здійснених з дня п ризначення виплат стягуютьс я з такої особи відповідно до пункту 7 цього Порядку.

Відповідно до п.7 Порядку ро зслідування страхових випад ків та обґрунтованості випла т матеріального забезпеченн я відповідно до закону Украї ни "Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття" зат вердженим Постановою Кабіне ту Міністрів України від 20 бер езня 2006 року №357 у разі відмови о соби повернути кошти або від мови роботодавця відшкодува ти кошти, а також у разі непове рнення (невідшкодування) їх у встановлений строк стягненн я таких коштів здійснюється у судовому порядку відповідн о до законодавства.

Можливість вирішення спор ів, які виникають у зв' язку з і застосуванням Закону Украї ни “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхув ання на випадок безробіття” саме у судовому порядку, визн ачена також статтею 39 зазначе ного Закону.

Сільськогосподарський вир обничий кооператив "Андріївс ький" зареєстрований як плат ник внесків на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування на випадок безробі ття у Роздольненському район ному центрі зайнятості з 21.11.1994 р оку за реєстраційним номеро м 107.

У відповідності до п. 2.2 п. 2 ст. 35 Закону України “Про загальн ообов'язкове державне соціал ьне страхування” роботодав ці зобов' язані своєчасно сп лачувати страхові внески у р озмірах, встановлених Закон ом України “Про розмір внес ків на деякі види загальнооб ов' язкового державного соц іального страхування”.

Порядок нарахування і спла та внесків на загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування України на випадок безробіття визначені Інстру кцією про порядок нарахуван ня та сплати внесків на загал ьнообов' язкове державне с оціальне страхування Україн и на випадок безробіття і обл іку їх надходження у Фонд заг альнообов' язкового держав ного соціального страхуванн я на випадок безробіття, затв ердженою Наказом Міністерст ва праці та соціальної політ ики України № 339 від 18.12.2000р., зареє строваним у Міністерстві юст иції України 16.01.2001 р. № 30/5221.

Згідно з розрахунковою від омістю про нарахування стра хових внесків до Фонду загал ьнообов'язкове державного со ціального страхування Украї ни на випадок безробіття за 2010 року відповідач самостійн о задекларував заборгованіс ть у розмірі 20689,43 грн. та пеню за несвоєчасну сплату страхови х внесків у розмірі 6147,89 грн.

Однак зважаючи на те, що на п ідставі рішення господарськ ого суду АР Крим від 01.02.2005 р. по сп раві № 2-23/2525-2005 була стягнута сума заборгованості у розмірі 19214, 0 3 грн., з якої позивач частково сплатив 966,98 грн. та рішенням го сподарського суду АР Крим ві д 27.03.2007 року по справі № 2-10/3623-2007А стя гнута сума заборгованість у розмірі 8129,01 грн., на час розгляд у справи заборгованість у ві дповідача складає 461,26 грн.

З матеріалів справи вбачає ться, що заборгованість відп овідача у добровільному поря дку не сплачена.

У порядку, передбаченому с т. 71 КАС України, відповідачем не надані докази сплати забо ргованості зі сплати страхов их внесків на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування на випадок безробі ття, у зв' язку з чим суд вважа є, що позовні вимоги підлягаю ть задоволенню.

Таким чином, суд вважає, що в имоги позивача доведені мат еріалами справи та підлягают ь задоволенню у повному обся зі.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові вит рати, здійснені позивачем, з в ідповідача не стягуються. Вр аховуючи, що прокурор не здій снював судових витрат по спр аві, судові витрати стягненн ю з відповідача не підлягают ь.

Керуючись ст. ст. 94, 160-163, ст. 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити у пов ному обсязі.

2.Стягнути з Сільськогоспод арського виробничого коопер ативу "Андріївський" (96234, АР Кри м, Роздольненський район, с. Во гні, вул. Комарова, 13А, ЄДРПОУ 23666 575) до Фонду загальнообов'язко вого державного соціального страхування України на випа док безробіття ( п/р 37174301900230, симво л 301, в ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімферо поль, МФО 824026, ЗКПО 20708675, код платеж у 50040100) 461,26 грн. заборгованості по страховим внескам на випадо к безробіття.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Ку знякова С.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення17.05.2011
Оприлюднено15.06.2011
Номер документу16057487
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4309/11/0170/19

Постанова від 17.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні