Постанова
від 19.05.2011 по справі 2а/0570/5279/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 травня 2011 р. справа № 2а/0570/5279/2011

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 1 0.20

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Наумово ї К.Г.

при секретарі Чухляк О.О.

розглянув у відкритому су довому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Донецько-Ясинув атського транспортного прок урора (м. Донецьк) в інтересах держави в особі Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті (м. Київ)

до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Азазель - 777» (м. Донецьк)

про стягнення фінансових с анкцій у загальній сумі 3400грн ., які застосовані постановам и від 10.01.2011р. № 118601 та від 28.02.2011р. № 118709, -

за участю:

прокурор: Григор`єва О.В.

від позивача: ОСОБА_1 за д ов.

від відповідача: не з' явив ся

Донецько-Ясинуватський тр анспортний прокурор в інтере сах держави в особі Головної державної інспекції на авто мобільному транспорті зверн увся до Донецького окружного адміністративного суду з ад міністративним позовом до То вариства з обмеженою відпові дальністю «Азазель - 777» про ст ягнення фінансових санкцій у загальній сумі 3400грн., які заст осовані постановами від 10.01.2011р . № 118601 та від 28.02.2011р. №118709.

Прокурор у судовому засіда нні підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити у п овному обсязі.

Представник позивача у суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги та просив їх зад овольнити у повному обсязі.

Відповідач, заперечення на позов не представив, предста вника у судове засідання не н аправив, причину неявки суду не повідомив, був повідомлен ий поштою за адресою зазначе ною у позовній заяві. На адрес у суду повернулося поштове в ідправлення з відміткою на я кій зазначено «організація н е зареєстрована», справу роз глянуто на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши наявні в матері алах справи докази, та заслух авши пояснення представника позивача, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою від повідальністю «Азазель - 777» (Є ДРПОУ 36380793) зареєстроване у яко сті юридичної особи 20.02.2009р., що п ідтверджується витягом з Єди ного державного реєстру юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців серія АД № 597859, із за значенням виду діяльності: д іяльність нерегулярного пас ажирського транспорту та дія льність автомобільного регу лярного транспорту.

25.11.2010 року держінспектори те риторіального управління Го ловавтотрансінспекції в Дон ецькій області Волчков Т.М. , Савченко Є.В. згідно зав дання на перевірку № 104557 від 23.11.20 10 здійснювали рейдову переві рку у м. Волноваха, п. ДПС а/о «До нецьк-Маріуполь», маршрут «Д онецьк-Степне». Під час перев ірки пасажирських перевезен ь було зупинено автомобіль м арки БАЗ А079.23, державний номерн ий знак АН 0989 ВХ., що належит ь ТОВ «Азазель 777», за наслідка ми якої складено акт проведе ння перевірки додержання вим ог законодавства про автомоб ільний транспорт під час вик онання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним тр анспортом № 222105 від 25.11.2010р.

Згідно акту перевірки вияв лені порушення абз. 3 ч. 1 ст. 60 Зак ону України “Про автомобільн ий транспорт”, а саме:

- надання послуг з перевезен ь пасажирів та вантажів без о формлення документів, перелі к яких визначений статтями 39 З акону України “Про автомобіл ьний транспорт”: ліцензійної картки, договору із замовник ом транспортних послуг, доку мента, що посвідчує оплату по слуг, страхових полісів на ко жного пасажира, узгодження н а виконання нерегулярних пас ажирських перевезень, відсут ність переднього трафарету з написом червоною фарбою «не регулярні перевезення». Воді й транспортного засобу з акт ом ознайомився та відмовився від підпису. Відповідача зап рошено на розгляд справи про порушення на 10.01.2011р.

На підставі даного акту пер евірки рішенням про результа ти розгляду справи, яке відбу лося без участі відповідача, 10.01.2011 начальником територіаль ного управління Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті у Донецькі й області прийнято постанову № 118601, якою на підставі абз. 3 ч. 1 с т. 60 Закону України “Про автом обільний транспорт” до відпо відача застосовано фінансов і санкції у сумі 1700грн.

Зазначене рішення було нап равлене відповідачу поштою 1 2.01.2011 року, про що свідчить Списо к заказних листів.

18.01.2011 року держінспектори тер иторіального управління Гол овавтотрансінспекції в Доне цькій області Цепа В.С., Савченко Є.В. згідно завдан ня на перевірку № 104681 від 17.01.2011р. з дійснювали рейдову перевірк у у м. Донецьку по пр. Ленінськ ий, вул. Шкільна, маршрут «Доне цьк-Нікольське». Під час пере вірки пасажирських перевезе нь було зупинено автомобіль марки БАЗ А079.24, державний номер ний знак АН 6888 CХ., що належит ь ТОВ «Азазель 777», за наслідка ми якої складено акт проведе ння перевірки додержання вим ог законодавства про автомоб ільний транспорт під час вик онання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним тр анспортом № 222377 від 18.01.2011р.

Згідно акту перевірки вияв лені порушення абз. 3 ч. 1 ст. 60 Зак ону України “Про автомобільн ий транспорт”, а саме:

- надання послуг з перевезен ь пасажирів та вантажів без о формлення документів, перелі к яких визначений статтями 39 т а 48 Закону України “Про автомо більний транспорт”: ліцензій ної картки, договору із замов ником транспортних послуг, д окумента, що посвідчує оплат у послуг, страхових полісів н а кожного пасажира, узгоджен ня на виконання нерегулярних пасажирських перевезень, ві дсутність переднього трафар ету з написом червоною фарбо ю «нерегулярні перевезення» . Водій транспортного засобу з актом ознайомився та підпи сав його без зауважень. Відпо відача запрошено на розгляд справи про порушення на 28.02.2011р.

На підставі даного акту пер евірки рішенням про результа ти розгляду справи, яке відбу лося без участі відповідача, 28.02.2011 начальником територіаль ного управління Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті у Донецькі й області прийнято постанову № 118709, якою на підставі абз. 3 ч. 1 с т. 60 Закону України “Про автом обільний транспорт” до відпо відача застосовано фінансов і санкції у сумі 1700грн.

Зазначене рішення було нап равлене відповідачу поштою 0 2.03.2011 року, про що свідчить Списо к заказних листів.

Доказів скасування зазнач ених рішень суду не надано.

Таким чином за період з 10.01.2011 п о 28.02.2011 позивачем до відповідач а були застосовані фінансові санкції на загальну суму 3400гр н. Однак до теперішнього часу відповідачем фінансові сан кції не сплачені.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України, органи держав ної влади та органи місцевог о самоврядування, їх посадов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 1 Положення про Головну державну інспек цію на автомобільному трансп орті, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2004 року №1190, Головн а державна інспекція на авто мобільному транспорті є уряд овим органом державного упра вління з питань контролю на а втомобільному транспорті, що діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується, то бто є суб' єктом владних пов новажень у розумінні ст. 3 Коде ксу адміністративного судоч инства України.

Територіальне управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті у Донецькій області згідн о з п. 1 Положення про територі альні органи Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті, затвердженог о наказом Міністерства транс порту та зв'язку України 14 гру дня 2005 року №888, є територіальни м структурним підрозділом Го ловної державної інспекції н а автомобільному транспорті без права юридичної особи, ма є печатку зі своїм найменува нням і зображенням малого Де ржавного Герба України.

Відповідно до п. 3 Порядку зд ійснення державного контрол ю на автомобільному транспор ті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2006 року №1567 (далі - Порядок), територіальне упра вління є органом державного контролю на автомобільному т ранспорті.

Пунктом 4 вказаного Порядку визначено, що державний конт роль на автомобільному транс порті здійснюється посадови ми особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та ре йдових перевірок.

Відповідно до п. 15 Порядку пі д час проведення рейдової пе ревірки перевіряється, зокре ма, наявність визначених ста ттями 39 і 48 Закону документів, н а підставі яких здійснюються перевезення автомобільним т ранспортом.

Згідно зі ст. 39 Закону автомо більні перевізники, водії, па сажири повинні мати і пред'яв ляти особам, які уповноважен і здійснювати контроль на ав томобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього ру ху, документи, на підставі яки х виконуються пасажирські пе ревезення.

Документи для регулярних п асажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із ор ганами виконавчої влади та о рганами місцевого самовряду вання чи їх дозвіл, паспорт ма ршруту, документ, що засвідчу є використання автобуса на з аконних підставах, інші доку менти, передбачені законодав ством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, к витково-касовий лист, схема м аршруту, розклад руху, таблиц я вартості проїзду (крім місь ких перевезень), інші докумен ти, передбачені законодавств ом України.

Документи для нерегулярни х пасажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, документ, що засвідчує використання авто буса на законних підставах, і нші документи, передбачені з аконодавством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, д оговір із замовником транспо ртних послуг, документ, що зас відчує оплату транспортних п ослуг, інші документи, передб ачені законодавством Україн и.

Таким чином, законодавство зобов' язує автомобільного перевізника та водія під час здійснення своїх функцій ма ти при собі документи, на підс таві яких виконують перевезе ння, зокрема, автомобільного перевізника - мати ліцензію, в одія - ліцензійну картку.

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 60 За кону за порушення законодавс тва про автомобільний трансп орт до автомобільних перевіз ників застосовуються санкці ї, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н.

З огляду на зазначене, позов ні вимоги є обґрунтованими т а підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в них позиваче м є суб' єкт владних повнова жень, а відповідачем - фізич на чи юридична особа, судові в итрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються .

Враховуючи викладене та, ке руючись Конституцією Україн и, Законом України “Про автом обільний транспорт”, Положен ням про Головну державну інс пекцію на автомобільному тра нспорті, затверджене постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 08 вересня 2004 року №1190,

ст.ст. 7 - 12, 69-72, 94, 122-163, 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «Аз азель - 777» (ЄДРПОУ 36380793) у доход де ржавного бюджету заборгован ість зі сплати фінансових са нкцій у загальній сумі 3400грн., я кі застосовані постановами в ід 10.01.2011р. № 118601 та від 28.02.2011р. № 118709.

Зазначена постанова може б ути оскаржена до Донецького апеляційного адміністратив ного суду.

Дана постанова суду набира є законної сили після закінч ення строку подання апеляцій ної скарги, встановленого КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення, а в ра зі складення постанови у пов ному обсязі відповідно до ст атті 160 КАС України - з дня склад ення в повному обсязі. Якщо по станову було проголошено у в ідсутності особи, яка бере уч асть у справі, то строк поданн я апеляційної скарги обчислю ється з дня отримання нею коп ії постанови.

Апеляційна скарга, подана п ісля закінчення строків, вст ановлених цією статтею, зали шається без розгляду, якщо су д апеляційної інстанції за з аявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновленн я строку, про що постановляєт ься ухвала.

Скарга подається на ім' я Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через До нецький окружний адміністра тивний суд.

Повний текст постано ви виготовлено та підписано 24 травня 2011 року.

Суддя Наумова К.Г.

Дата ухвалення рішення19.05.2011
Оприлюднено15.06.2011
Номер документу16064858
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/5279/2011

Постанова від 19.05.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

Ухвала від 07.04.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні