Копія
Україна
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10 червня 2011 року Справа № 1170/2а-1795/11
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі :
Головуючого судді –Мирошниченка В.С
при секретарі: Поцелуйко А.І.
за участю:
представника позивача- Поліщук О.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до агрофірми у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Шевченка»про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,-
ВСТАНОВИВ:
13.05.2011р. Кіровоградське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулося з адміністративним позовом до суду, в якому просить стягнути з агрофірми у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Шевченка»заборгованість по сплаті адміністративно-господарських санкцій в сумі 7746,15 грн. за нестворені робочі місця для забезпечення працевлаштування інвалідів в 2010 році та пені за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій на суму 64,96 грн.
У судовому засіданні представник позивача, у зв’язку з частковою сплатою відповідачем адміністративно-господарських санкцій, зменшила суму позову до 5811,11 грн.
Представник відповідача в судове засідання двічі не з’явився, хоча належним чином був повідомлений про час, дату та місце розгляду справи. 06.06.11р. до суду надійшла заява від представника відповідача про визнання позову в повному обсязі та прохання дозволити виплачувати адміністративно-господарську санкцію частково у зв’язку з скрутним фінансовим становищем господарства. Крім того, представник відповідача додав до листа копію платіжного доручення №550 від 16.05.2011р. про сплату адміністративно-господарських санкцій за 2010 рік в сумі 2000 грн.
Суд, з’ясувавши думку представника позивача про розгляд справи за відсутності відповідача, керуючись ч.4 ст.28 КАС України, вирішив розглядати справу на підставі наявних у ній доказів.
Заслухавши представника позивача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог, виходячи з наступних мотивів.
Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Згідно ст. 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб. - у кількості одного робочого місця. Роботодавці, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів і відповідно до нормативу забезпечують працевлаштування інвалідів.
Як встановлено в судовому засіданні, середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу відповідача у 2010 році становила 26 осіб.
Таким чином, відповідно до ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", норматив числа робочих місць для працевлаштування інвалідів для відповідача повинна становити 1 (одне) робоче місце.
Однак, фактично у 2010 році, як встановлено в судовому засіданні та підтверджується дослідженими матеріалами справи, а саме копією звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів, який подавався відповідачем 28.02.11р. до Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (а.с.14), на підприємстві відповідача не працювала жодна особа, якій відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність.
Суд встановив, що відповідач не виконав належним чином норматив, встановлений статтею 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", внаслідок чого допустив заборгованість по сплаті адміністративно-господарських санкцій за нестворені робочі місця для забезпечення працевлаштування інвалідів.
Відповідно до ч.4 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", роботодавець зобов’язаний до 15 квітня 2010 року самостійно перерахувати на розрахунковий рахунок Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції. Таким чином, агрофірма у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Шевченка»до 15 квітня 2010 року самостійно повинна була перерахувати на розрахунковий рахунок Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції в сумі 15746,15 грн., однак відповідач в зазначений термін на розрахункові рахунки позивача кошти сплатив частково в сумі 8000 грн. і станом на 13.05.2011р. за відповідачем борг по сплаті адміністративно-господарської санкції складав в сумі 7746,15 грн. У зв’язку з чим, відповідно до вимог ч.2 ст. 20 Закону за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій відповідачу нараховано пеню в розмірі 64,96 грн.
Судом встановлено, що 16.05.2011р. відповідачем перераховано на рахунок Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів грошові кошти в сумі 2000 грн. зі сплати адміністративно-господарській санкції, що підтверджується платіжним дорученням №550 (а.с.27).
Щодо клопотання представника відповідача про можливість сплачувати заборгованість частками, суд вважає необґрунтованим, поспішним у його пред’явленні до суду та таким, що не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Згідно ч.1, 2 ст.263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду. Суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. У разі прийняття рішення про відстрочення чи розстрочення виконання постанови в адміністративній справі суд змінює строк подання суб'єктом владних повноважень звіту про виконання такої постанови.
Зі змісту ч.1 ст.263 КАС України вбачається, що із заявою про розстрочення рішення може звернутися особа, яка бере участь у справі та сторона виконавчого провадження, що дає підстави для того, щоб вважати, що можна розстрочити виконання рішення. Особи, які беруть участь у справі - позивач та відповідач, після відкриття виконавчого провадження набувають статусу боржника і стягувача.
Також, в об’єктивній дійсності встановити наявність обставин, які ускладнюють виконання рішення можливо лише на момент такого виконання, оскільки строк пред’явлення виконавчого листа до виконання є тривалий у часі. Крім того, на момент виконання судового рішення обставини, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів), можуть змінитися.
На підставі викладеного та керуючись ст.124 Конституції України, ст.ст. 158-163, 167 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з агрофірми у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Шевченка»(26500, Кіровоградська область, смт Голованівськ, вул. Пушкіна, 90, код ЄДРПОУ 30702612, МФО 323992, р/р 260005204) на користь Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (УДК Голованівський район, банк отримувача ГУДК у Кіровоградській області, рахунок 31214230700111, МФО 823016) –заборгованість по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 5811 (п’ять тисяч вісімсот одинадцять) гривень 11 копійок.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі апеляційного оскарження –з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградській окружний адміністративний суд протягом 10 днів з дня отримання копії постанови виготовленої в повному обсязі.
Суддя-підпис
З оригіналом згідно:
Суддя Кіровоградського В.С.Мирошниченко
окружного адміністративного суду
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2011 |
Оприлюднено | 16.06.2011 |
Номер документу | 16068773 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
В.С. Мирошниченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні