ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 травня 2011 р. № 2а-3199/11/1370
1 о 09 год., 37 хв.
м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова
до
Товариства з обмеженою відповідальністю «Готельбудсервіс»
про
стягнення заборгованості в сумі 1528,31 грн.
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Франківському районі м. Львова звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Готельбудсервіс»про стягнення заборгованості в сумі 1528,31 грн.
Позивач свої позовні вимоги обґрунтовує тим, що заборгованість перед бюджетом у відповідача виникла внаслідок порушення вимог ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами». Заборгованість підтверджується корінцями податкових повідомлень – рішень, корінцями податкових вимог, довідки про суми податкового боргу платника податків від 23.02.2011 року.
Ухвалою суду від 21.03.2011 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання ухвали та копій документів подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Відповідач в зазначений в ухвалі строк заперечень на адміністративний позов не подав.
На адресу суду повернувся поштовий конверт надісланий на адресу відповідача зазначену у позовній заяві по причині відсутності відповідача за вказаною адресою. Судом здійснено надсилання ухвали про відкриття провадження на адресу відповідача зазначену у копії довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Згідно ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив наступні обставини:
Відповідач –Товариство з обмеженою відповідальністю «Готельбудсервіс»перебуває у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, що підтверджується копією довідки з реєстру від 25.02.2011 року за № 89003142.
18.08.2010 року ДПІ у Франківському районі м. Львова проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання відповідачем податкової звітності, за результатами якої складено акт № 3764/15-2/34355126.
07.09.2010 року ДПІ у Франківському районі м. Львова, на підставі акту перевірки № 3764/15-2/34355126. від 18.08.2010 року, прийнято податкове повідомлення –рішення форми «Р»№ 0008051530/0, згідно якого загальна сума податкового зобов’язання складає 1190,00 грн. , за платежем по податку на додану вартість.
05.11.2010 року ДПІ у Франківському районі м. Львова проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання відповідачем податкової звітності, за результатами якої складено акт № 5529/15-2/34355126.
30.11.2010 року ДПІ у Франківському районі м. Львова, на підставі акту перевірки № 5529/15-2/34355126 від 05.11.2010 року, прийнято податкове повідомлення –рішення форми «Р»№ 0011311530/0, згідно якого загальна сума податкового зобов’язання складає 170,00 грн. , за платежем по податку на додану вартість.
03.12.2010 року ДПІ у Франківському районі м. Львова проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання відповідачем податкової звітності, за результатами якої складено акт № 5825/15-2/34355126.
13.12.2010 року ДПІ у Франківському районі м. Львова, на підставі акту перевірки № 5825/15-2/34355126 від 03.12.2010 року, прийнято податкове повідомлення –рішення форми «Р»№ 0011831530/0, згідно якого загальна сума податкового зобов’язання складає 170,00 грн. , за платежем по податку на додану вартість.
Враховуючи переплату згідно картки особового рахунку платника, станом на 22.10.2010 року в розмірі 1,69 грн., сума податкового боргу з даного податку склала 1528,31 грн.
25.10.2010 року позивачем виставлено відповідачу першу податкову вимогу форми «Ю 1»№ 1/1595 , згідно якої загальна сума податкового боргу за узгодженими податковими зобов’язаннями станом на 25.10.2010 року становить 1188,31 грн. (у тому числі за основним платежем 0,00 грн., за штрафними санкціями 1188,31 грн., за пенею 0,00 грн.). Вказана податкова вимога відповідачу не вручена та розміщена на дошці податкових оголошень (повідомлень), що підтверджується актом від 15.11.2010 року за № 417.
20.12.2010 року позивачем виставлено відповідачу другу податкову вимогу форми «Ю 2»№ 2/1923, згідно якої загальна сума податкового боргу за узгодженими податковими зобов’язаннями станом на 20.12.2010 року становить 1358,31 грн. (у тому числі за основним платежем 0,00 грн., за штрафними санкціями 1358,31 грн., за пенею 0,00 грн.). Вказане податкова вимога відповідачу не вручена та розміщена на дошці податкових оголошень (повідомлень), що підтверджується актом від 22.12.2010 року за № 467.
Докази які підтверджують що згадані податкові повідомлення –рішення, податкові вимоги відповідачем оскаржувались в справі відсутні, відповідно визначені по них зобов’язання є узгодженими.
Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»(в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) № 2181-ІІІ від 21.12.2000 року із змінами і доповненнями, Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку стягнення коштів та продажу інших активів платника податків, які перебувають у податковій заставі»№ 538 від 15.04.2002 року, ПК України, КАС України.
Згідно п. 1.3 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податковим боргом (недоїмкою), вважається, податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.
Згідно п.п. 5.4.1. п. 5.4. ст. 5 цього ж Закону, узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією ж статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Згідно п.п. 6.2.1. п. 6.2. ст. 6 цього ж Закону, у разі, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Згідно п.п. 6.2.3. п. 6.2. ст. 6 цього ж Закону України, податкові вимоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків. обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;
б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Згідно п.п. 7.2.1. п. 7.2. ст. 7 цього ж Закону, джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення, які є виконавчими документами, є будь-які активи платника податків (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів) з урахуванням обмежень, визначених цим Законом, а також іншими законами.
Згідно п.п. 17.1.7. п. 17.1. ст. 17 цього ж Закону, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.
Платник податків сплачує один із зазначених у цьому підпункті штрафів відповідно до загального строку затримки незалежно від того, чи були застосовані штрафи, визначені у підпунктах 17.1.1 - 17.1.6 цього пункту, чи ні.
Згідно п.п. 20.1.28. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право, крім іншого, застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом; звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно п.п. 41.1.1. п. 41.1. ст. 41 цього ж Кодексу, контролюючими органами є органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.
Згідно п. 41.5. ст. 41 цього ж Кодексу, органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.
Стаття 70 КАС України встановлює правила належності доказів, які визначають об'єктивну можливість доказу підтверджувати обставину, що має значення для вирішення справи, а також правила допустимості доказів, що визначають легітимну можливість конкретного доказу підтверджувати певну обставину у справі. Предметом доказування, згідно з ч. 1 ст. 138 КАС України, є обставини (факти), якими обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.
Заборгованість відповідача, станом на дату розгляду справи, становить 1528,31 грн., що підтверджується вищевказаними доказами, а також довідкою про суми податкового боргу платника податків станом на 23.02.2011 року, лицевим та зворотнім боком облікової картки платника, є узгодженою та у встановлені строки не сплачена.
Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Згідно ст. 49, 70 КАС України, сторони зобов’язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, а відтак зобов’язані обґрунтовувати належність та допустимість доказів для підтвердження своїх вимог або заперечень.
Таким чином, позовні вимоги Державної податкової інспекції у Франківському районі м.Львова, підлягають задоволенню повністю.
Розподіл судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору на підставі п. 15 ст. 4 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито».
Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 159-163, 167 КАС України, суд –
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задоволити повністю.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Готельбудсервіс»(ЄДРПОУ 34355126, м. Львів, вул.Тургенєва,72) до бюджету заборгованість в сумі 1528,31 грн.
3. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Готельбудсервіс»виконати постанову негайно.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.
Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього ж Кодексу апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду першої інстанції, набирає законної у порядку та строки згідно ст. 254 КАС України.
Постанова складена у повному обсязі 16.05.2011 року.
Суддя Гавдик З.В.
З оригіналом згідно
Суддя Гавдик З.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2011 |
Оприлюднено | 16.06.2011 |
Номер документу | 16072687 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні