ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 травня 2011 р. № 2а-3007/11/1370
Львівський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого судді Сакалоша В.М.,
за участю секретаря судово го засідання Дака Т.П.,
представника позивача Ле гуцького І.І.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позово м Державної податкової інспекції у Самбірському ра йоні Львівської області до Б лагодійного фонду «Добро люд ям»про стягнення податкової заборгованості -
в с т а н о в и в :
Державна податкова і нспекція у Самбірському райо ні Львівської області (далі - Д ПІ у Самбірському районі) зве рнулась до Львівського окружного адміністративног о суду з адміністративним по зовом про стягнення з Благод ійного фонду «Добро людям»ко штів до бюджету в сумі 3 423,0 грн.
Позовні вимоги позивач обґ рунтовує тим, що відповідач м ає заборгованість по сплаті податку на прибуток підприєм ств в сумі 3 423,0 грн. Заборговані сть відповідача в добровіль ному порядку не сплачена, а то му визнається податковим бор гом, який підлягає стягненню в судовому порядку.
В судовому засіданні 24.05.2011 ро ку судом проголошено вступну та резолютивну частини пост анови.
Представник позивача позо вні вимоги підтримав з підст ав наведених у позовні заяві , надав клопотання про розгля д справи без участі відповід ача, який належним чином пові домлений про розгляд справи.
Відповідач явку повноважн ого представника в судове за сідання не забезпечив, хоча п ро розгляд справи повідомлен ий належним чином, заперечен ь проти позову не надав, а тому суд розглядає справу за наяв ними матеріалами, згідно ст. 71 КАС України.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, розглянув ши подані документи та матер іали, всебічно і повно з'ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтуються позовні в имоги, об'єктивно оцінивши до кази, які мають юридичне знач ення для розгляду справи і ви рішення спору по суті, суд при ходить до наступних висновкі в.
Даючи правову оцінку спірн им правовідносинам, суд врах ував наступні обставини спра ви та норми діючого на момент виникнення спірних правовід носин законодавства.
Відповідно до Свідоцтва пр о державну реєстрацію юридич ної особи серії А01 №106331 Благоді йний фонд «Добро людям»зареє стрований виконавчим коміте том Самбірської міської ради Львівської області в Єдином у державному реєстрі юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців 02.08.2007 року.
На підставі направлення ДП І у Самбірському районі №66/23-1 в ід 12.02.2010 року проведено позапла нову виїзну перевірку Благод ійного фонду «Добро людям»з питань дотримання вимог пода ткового, валютного та іншого законодавства за період з 03.08.2 007 року по 28.12.2009 року, результати якої відображені в Акті №117/23-1/352 33033 від 19.02.2010 року.
На підставі вищевказаного акту перевірки винесено под аткове повідомлення-рішення №0000132300/0 від 26.02.2010 року, яким відпов ідачу визначено податкове зо бов' язання в сумі 3 423 грн. за п латежем - податок на прибуто к.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збо ри в порядку і розмірах, вста новлених законом.
Згідно із ст.2 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні»завданням орг анів державної податкової сл ужби є здійснення контролю з а додержанням податкового за конодавства, правильністю об числення, повнотою і своєчас ністю сплати до бюджетів, дер жавних цільових фондів подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів), а також неподаткових д оходів, установлених законод авством (далі - податки, інші п латежі).
Відповідно до п.п. 5.2.1. ст.5 Зако ну України «Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и»№2181-111 від 21.12.2000 року (далі-Закон ) податкове зобов'язання плат ника податків, нараховане ко нтролюючим органом відповід но до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цьо го Закону, вважається узгодж еним у день отримання платни ком податків податкового пов ідомлення.
Підпунктом 4.2.3. ст.4 Закону вст ановлено, що обов'язок доведе ння того, що будь-яке нарахува ння здійснене контролюючим о рганом є помилковим, поклада ється на платника податків.
Якщо згідно з нормами Закон у сума податкового зобов'яза ння розраховується контролю ючим органом, платник податк ів не несе відповідальності за своєчасність, достовірніс ть та повноту нарахування та кої суми, проте несе відповід альність за своєчасне і повн е погашення нарахованого под аткового зобов'язання та має право на оскарження цієї сум и у порядку, встановленому ци м Законом (пп. 4.2.1. ст.4 Закону).
У разі коли платник податкі в вважає, що контролюючий орг ан невірно визначив суму под аткового зобов'язання або пр ийняв будь-яке інше рішення, щ о суперечить законодавству з питань оподаткування виходи ть за межі його компетенції, в становленої законом, такий п латник податків має право зв ернутися до контролюючого ор гану із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може суп роводжуватися документами, р озрахунками та доказами, які платник податків вважає за п отрібне надати (пп.5.2.2. ст.5 Закон у).
З урахуванням строків давн ості платник податків має пр аво оскаржити до суду рішенн я контролюючого органу про н арахування податкового зобо в'язання у будь-який момент пі сля отримання відповідного п одаткового повідомлення. У ц ьому випадку зазначене рішен ня контролюючого органу не п ідлягає адміністративному о скарженню (пп.5.2.5. ст.5 Закону).
Відповідно до п.п 5.4.1 п. 5.4. ст.5 З акону, узгоджена сума податк ового зобов'язання, не сплаче на платником податків у стро ки, визначені цією статтею, ви знається сумою податкового б оргу платника податків.
Пунктом 6.2.1. ст.6 Закону передб ачено, що у разі коли платник п одатків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язан ня в установлені строки, под атковий орган надсилає таком у платнику податків податков і вимоги.
Суд встановив, що позивач на правляв відповідачу вимогу ф орми Ю1 №1/223 від 23.12.2010 року.
Згідно довідки позивача №300 7/24-009/302 від 25.02.2011 року станом на 24.02.2011 р оку БФ «Добро людям»не сплат ило заборгованості в сумі 3 423 г рн.
Враховуючи викладене, суд п риходить до висновку, що сума податку на прибуток підприє мств, яка підлягає сплаті від повідачем, є узгодженою та у в становлені строки ним до бюд жету не сплаченою, тобто визн аються сумою податкового бор гу.
Відповідно до положень, зак ріплених статтею 11 КАС Україн и, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здій снюються на засадах змагальн ості сторін та свободи в нада нні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх пе реконливості.
Доказами в адміністратив ному судочинстві є будь-які ф актичні дані, на підставі яки х суд встановлює наявність а бо відсутність обставин, що о бґрунтовують вимоги і запере чення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, щ о мають значення для правиль ного вирішення справи. Ці дан і встановлюються судом на пі дставі пояснень сторін, трет іх осіб та їхніх представник ів, показань свідків, письмов их і речових доказів, висновк ів експертів (ст. 69 КАС України ).
За правилами, встановленим и ст. 71 КАС України, кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення, крім вип адків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладен е, виходячи з заявлених позов них вимог, системного аналіз у положень чинного законодав ства України та матеріалів с прави, суд прийшов до висновк у, що позовні вимоги обґрунто вані матеріалами справи, не с простовані відповідачем нал ежними та допустимими доказа ми і підлягають до задоволен ня.
Керуючись ст.ст. 7-14, 71, 94, 158-163, 167 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд,-
п о с т а н о в и в :
1.Адміністративни й позов задовольнити повніст ю.
2.Стягнути з Благодійн ого фонду «Добро людям»(81400, Льв івська область, м.Самбір, вул. Чорновола, буд. 39в, корпус 17, ЄДР ПОУ 35233033) до Державного бюджету України заборгованість по с платі податку на прибуток пі дприємств в сумі 3 423 (три тисячі чотириста двадцять три) грив ні.
3. Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з ві дповідача не стягуються.
Постанова може бути оска ржена до Львівського апеляці йного адміністративного суд у. Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адмініс тративний суд. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Постанова виготовле на у повному обсязі 27 травня 2011 року.
Суддя Са калош В.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2011 |
Оприлюднено | 16.06.2011 |
Номер документу | 16072869 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні