Постанова
від 26.04.2011 по справі 2а/1570/1646/2011
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

    

Справа № 2а/1570/1646/2011

ПОСТАНОВА  

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 квітня 2011 року                                                                                                     м.Одеса

о 11год.20хв.                                                                                                                    

У залі судових засідань №29

Одеський окружний адміністративний суд  у складі:

Судді                                              Харченко Ю.В.

При секретарі                                Гурченковій Г.М.

За участю представників сторін:

Представника позивача: ОСОБА_1 –за довіреністю №02/29/552 від 07.04.2011р.

Представника відповідача: не з’явився, незважаючи на те, що про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином та своєчасно.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона №16»про стягнення штрафних санкцій у загальному розмірі 8 500грн., -

ВСТАНОВИВ:

          До суду надійшов адміністративний позов Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, в якому позивач просить суд стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона №16»суму штрафних санкцій у розмірі  8 500грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на наявність у Відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона №16»заборгованості по сплаті штрафних санкцій, яка виникла внаслідок несплати відповідачем визначеної Постановою Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №457-ОД від 20.09.2010р. про накладення санкцій за порушення законодавства на ринку цінних паперів та застосування суми штрафу у розмірі 8500,00грн. за ненадання річної інформації емітента цінних паперів, а саме річного звіту за 2009рік.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 18.02.2011р. було відкрито провадження у справі та запропоновано відповідачу у строк до 04.03.2010р. подати до суду письмові заперечення на позов та докази, які спростовують заявлені позовні вимоги.

Ухвалою суду від 04.03.2011р. закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду в засіданні суду на 29.03.2011р.

Відповідач у судові засідання 29.03.2011р. та 21.04.2011р. не з'явився, заперечення на позовні вимоги не надав, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином та своєчасно, у зв'язку з чим справу розглянуто на підставі наявних у ній доказів відповідно до ч.4 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України.

         Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні у матеріалах справи докази в їх сукупності та проаналізувавши вимоги чинного законодавства, суд встановив наступне.

Як встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, Постановою Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про правопорушення на ринку цінних паперів №469-ОД від 26.08.2010р. встановлено, що Відкрите акціонерне товариство «Пересувна механізована колона №16»не надало до Одеського територіального управління ДКЦПФР річну інформацію емітента цінних паперів, а саме річний звіт за 2009р., що є порушенням пункту 1 Розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006року (зі змінами та доповненнями), у зв’язку з чим було порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів у ВАТ «Пересувна механізована колона №16». Зазначену Постанову було надіслано на адресу відповідача та отримано представником ВАТ «Пересувна механізована колона №16»3.10.2010р., про що свідчить наявна у справі копія повідомлення про вручення поштового відправлення №04564436.

До того ж, Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку 08.09.2010р. був складений акт про правопорушення на ринку цінних паперів №472-ОД, яким встановлено факт ненадання ВАТ «Пересувна механізована колона №16»до Одеського територіального управління ДКЦПФР регулярної інформації емітента цінних паперів, а саме річного звіту за 2009р., що є порушенням пункту 1 Розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006року (зі змінами та доповненнями).

На підставі  вказаного акта  №472-ОД від 08.09.2010р. Одеським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято Постанову №480-ОД від 09.09.2010р. про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою призначено розгляд зазначеної справи на 20.09.2010р. Вказана Постанова була надіслана на адресу відповідача та отримано представником ВАТ «Пересувна механізована колона №16»13.09.2010р., про що свідчить наявна у справі копія повідомлення про вручення поштового відправлення №04639533.

Судом також встановлено, що 20.09.2010р. Постановою Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про правопорушення на ринку цінних паперів №457-ОД про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів до ВАТ «Пересувна механізована колона №16»застосовано фінансову санкцію у вигляді штрафу у розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 8500грн. за несвоєчасне надання річної інформації емітента цінних паперів, а саме річного звіту за 2009р.

Зазначену постанову №457-ОД від 20.09.2010р. було надіслано Одеським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку на адресу ВАТ «Пересувна механізована колона №16»та отримано відповідачем 28.09.2010р., про що свідчить наявна у матеріалах справи належним чином засвідчена копія повідомлення про вручення поштового відправлення №04604888.

Разом з тим, відповідних належних доказів в підтвердження сплати  ВАТ «Пересувна механізована колона №16» суми штрафних санкцій у розмірі 8500грн. чи оскарження  постанови Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №457-ОД від 20.09.2010р. про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів  суду не надано.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30 жовтня 1996р. №448/96-ВР (зі змінами та доповненнями)   державне регулювання ринку цінних паперів –здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за  ринком  цінних  паперів  та   їх   похідних   та   запобігання  зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно з п.15 ст.7 вказаного Закону основними завданнями Державної комісії з  цінних  паперів  та фондового ринку є, зокрема, встановлення  вимог  та стандартів щодо   обов'язкового розкриття інформації емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, забезпечує створення інформаційної бази  даних  про  ринок цінних паперів відповідно до чинного законодавства.

Пунктом 8 статті 13  Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" встановлено, що Державна комісія  з  цінних  паперів  та  фондового ринку, зокрема, має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що  надається емітентами  та особами, які здійснюють професійну  діяльність  на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам.

Розділом IV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій", затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007р. №2272 передбачено, що уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

Відповідно до приписів ч.2 ст.12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" про вчинення правопорушення, зазначеного у статті 11 Закону, уповноваженою   особою  Державної  комісії  з  цінних  паперів  та  фондового  ринку,  яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями керівника, іншої відповідальної  посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох робочих днів  направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф.

Згідно розділу ХVII зазначених Правил уповноважена особа приймає рішення про накладення штрафу протягом 10 робочих днів після отримання акта про правопорушення на ринку цінних паперів та документів, що стосуються справи. Уповноважена особа приймає рішення про накладення інших санкцій протягом 15 робочих днів після отримання акта про правопорушення на ринку цінних паперів та документів, що стосуються справи.

Пунктом 6 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" встановлено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Крім того, згідно з п.1.6 розділу ХVII "Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій", затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007р. №2272 за правопорушення на ринку цінних паперів до юридичних осіб застосовуються такі фінансові та інші санкції нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

Відповідно до п.2 Розділу ХVІІІ вказаних Правил штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з дня отримання ним постанови.

Таким чином, приймаючи до уваги вищевикладене, а також те, що ВАТ «Пересувна механізована колона №16»визначену Постановою Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №457-ОД від 20.09.2010р. про правопорушення на ринку цінних паперів суму штрафних санкцій за несвоєчасне надання річної інформації емітента цінних паперів, а саме річного звіту за 2009р. не сплачено, за відповідачем рахується заборгованість по сплаті штрафу у загальній сумі  8500грн.

Відтак беручи до уваги наведене та оцінюючи наявні у матеріалах справи  письмові   докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку цілком обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню повністю зі стягненням з Відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона №16»суми штрафних санкцій у розмірі 8500грн.

Керуючись ч.4 ст.128, ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона №16»про стягнення суми штрафних санкцій у розмірі 8500грн., задовольнити.

2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона №16» (68300, Одеська обл., м.Кілія, вул.8 Березня,146, код ЄДРПОУ 01035851) на користь Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (65045, м.Одеса, вул.Жуковського,33, р/р 31112106700234, МФО 828011, код ЄДРПОУ 23214689 УДКУ у Кілійському районі ГУДКУ в Одеській області) суму штрафних санкцій у розмірі 8500(Вісім тисяч п’ятсот) грн.

Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили у разі надходження заяви особи, на користь якої ухвалено судове рішення.

Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови складено та підписано 26 квітня 2011 року

        

            Суддя                                                                           Харченко Ю.В.

 

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2011
Оприлюднено16.06.2011
Номер документу16080558
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1570/1646/2011

Ухвала від 18.02.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Постанова від 26.04.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні