Харківський окружний адміністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
01 червня 2011 р. № 2-а- 8351/10/2070
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді - Панова М.М.,
за участю:
секретаря судового засідання - Бурхан А.С.,
представників сторін:
позивача - Караульна Ю.Л.,
відповідача - не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в Київському районі міста Харкова до Товариства з обмеженою відповідальністю "Актив-Оіл" про стягнення заборгованості,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просив суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Актив -Оіл”код 314365588 до Державного бюджету України штрафні (фінансові) санкції у розмірі 201 203,86 грн. за наступними реквізитами: р/р 31117104700004, УДК у Київському районі м.Харкова, код ЄДРПОУ 24134573, ГУДК України в Харківській області, МФО 851011.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив суд їх задовольнити.
Представник відповідача який належним чином повідомлений, відповідно в судове засідання не прибув, причину неявки суду не повідомив, заяву про розгляд справи за його відсутності не надавав.
Розглянувши відомості про належне повідомлення відповідача, про дату час та місце розгляду справи, заслухавши думку представника позивача про можливість розгляду справи за відсутності представника відповідача, суд відповідно до ст.35 КАС України вважає останнього належно повідомленим про дату, час та місце судового засідання та вважає за можливе продовжити розгляд справи за його відсутності на підставі наявних у ній доказів, відповідно до ст. 128 КАСУ.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, зібрані у справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які підлягають застосуванню до спірних правовідносин, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
ТОВ Компанія «Актив-Оіл» зареєстровано виконавчим комітетом Харківської міської ради 03.04.2001 року за № 1480120000015873. Державна реєстрація ТОВ Компанія «Актив-Оіл» проведена за адресою: 61168, м. Харків, вул. Блюхера, буд.15-Б, кв.110, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи та взятий на податковий облік до Державної податкової інспекції в Київському районі м. Харкова з 12.04.2001р. за № 228.
30 квітня 2010 року працівниками ДПА у Харківській області була проведена перевірка ТОВ "АКТИВ-Оіл" з питань дотримання вимог Законів України від 06.07.1995 року № 265/95 - ВР 'Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", від 23.03.1996 року №98/96 - ВР "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності", від 19.12.1995 року №481 "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", постанови правління НБУ від 15.12.2004 року №637 "Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні".
Перевірка проводилась на підставі направлення № 4654 від 29.04.2010 року за адресою: м. Харків, вул. Свистунова, б. 7-А - "автогаззаправка" та направлення № 4647 від 29.04.2010 року за адресою: Харківська область, смт. Нова Водолага, вул. Харківська, б. 148 - "АЗС".
За результатом перевірки господарської одиниці позивача за адресою: Харківська область, смт. Нова Водолага, вул. Харківська, б. 148 - "АЗС", було складено Акт (довідка) перевірки за дотриманням суб'єктом господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій" від 30.04.2010 року № 2286/20/31/23/31436558 від 07.05.2010 року (№ 3558/20/4023/31436558 від 05.05.2010 рок).
За результатом перевірки господарської одиниці позивача за адресою: м. Харків, вул. Свистунова, б. 7-А - "автогаззаправка", було складено Акт (довідка) перевірки за дотриманням суб'єктом господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій" від 30.04.2010 року №2283/20/31/23/31436558 від 07.05.2010 року (№ 3555/20/40/23/31436558 від 05.05.2010 року).
Згідно акту перевірки від 30.04.2010 року № 2286/20/31/23/31436558 від 07.05.2010 року (№ 3558/20/4023/31436558 від 05.05.2010 рок) ТОВ "АКТИВ-Оіл" було порушено:
- п. 6, 12, 13 ст. З Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" № 265/95-ВР від 06.07.1995 року, а саме неведення обліку товарних запасів за місцем реалізації та невідповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахункових операцій сумі зазначеній в поточному звіті РРО на суму 299,97 грн., не забезпечення зберігання книг обліку розрахункових операцій.
- абз. 4 п. 1 ст. 8 Закону України "Про патентування деякий видів підприємницької діяльності" № 98/96-ВР від 23.03.1996 року, а саме відсутній торговий патент.
Неведення обліку товарів за місцем реалізації та зберігання, а саме на момент перевірки у на АГЗС-АЗС знаходився бензин (А-76 146 л., А-92 226 л., А-95 2111 л., ДП 1032 л., ГАЗ 10109 л.), які не обліковані у встановленому законом порядку на загальну суму 82 408,27 гри. Так перевіряючим не надано-документи, що підтверджують надходження запасів (ТМЦ) за перевіряємий період (накладні, змінні звіти АЗС за формою 17-НП, журнал обліку ‘ нафтопродуктів за формою №17-НП, тощо). Дані перевірки, щодо повноти оприбуткування, реалізації та фактичних залишків запасів (товарно матеріальних цінностей) станом на 30.04.10р. містяться у Додатку З до акту перевірки, який складався у присутності оператора АГЗС ОСОБА_3 та підписаний нею без заперечень. Крім того, оператором АЗС були надані пояснення, щодо встановлених порушень в яких вона підтверджує факт відсутності будь-яких документів що підтверджували б оприбуткування товару на АЗС по невідомій їй причині.
Згідно п.12 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» №265/95- ВР від 06.07.1995р. суб»єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі,громадського харчування та послуг зобов’язані: вести у порядку, встановленому законодавством , облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів які відображені в такому обліку, за вийнятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що непередбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг).
Тобто під час перевірки у магазині були відсутні будь-які бухгалтерські документи, що підтверджують облік товарів на суму 82408,27 грн., дана інформація була відображена в акті перевірки та в додатках до акту.
Крім того, Порядком прийняття, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти та нафтопродуктів №281/171 від 20.05.08р. передбачено у п.п.10.3.1.3 що відпуск нафтопродуктів за готівку відображається у Змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Також, відповідно до ст. 16 вказаного порядку, а саме облік нафтопродуктів на АЗС матеріально відповідальні особи АЗС ведуть облік руху нафтопродуктів за марками і видами (для дизельного палива в залежності від масової частки сірки) нафтопродуктів у змінному звіті за формою N 17-НП, який складається у двох примірниках. Перший примірник разом з первинними документами здається до бухгалтерської служби, а другий - залишається у матеріально відповідальної особи. Бухгалтерські служби підприємств перевіряють та приймають змінні звіти з доданими до них первинними документами (ТТН, талони, відомості встановленої форми, супровідні відомості за інкасацією готівки та інші), перевіряють правильність перенесення показників лічильників ПРК, ОРК з попередньої зміни, звіти про обсяг реалізації і форми оплати за РРО, визначення фактичних залишків нафтопродуктів у резервуарах АЗС за результатами вимірювання, відображених у формі N 17-НП, та надходження готівки. Таким чином, у вищезазначеній статті наведено чіткий перелік первинних документів який обов'язково зберігається на діючій АЗС.
Перевіряючими під час перевірки було складено відомість про результати перевірки повноти оприбуткування, реалізації та фактичних залишків запасів (ТМЦ), додаток №3 до акту перевірки. Відповідно до данної відомості: - колонка 4-5 (залишки запасів ТМЦ за даними бухгалтерського обліку на початок звітної дати) містить запис перевіряючих про відсутність бухгалтерського обліку з цього питання, тобто документи, зокрема, накладні, змінні звіти АЗС за формою 17-НП, журнал обліку нафтопродуктів за формою №17-НП, на момент перевірки були відсутні -чим порушено п.1,3,5 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» №996 від 16.07.99р. підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи які фіксують факт здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час господарської операції, якщо це не можливо - безпосередньо після її закінчення. Отже, до документів, що є підставою для оприбуткування товару, як правило належать накладні та товарно-транспортні накладні. Такі документи є підставою для внесення записів до облікових бухгалтерських регістрів. Відсутність відповідних первинних документів, які підтверджують рух ТМЦ, є порушенням установленого порядку ведення бухгалтерського обліку.
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо оформлення матеріалів перевірок за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів та ліцензій №534 від 12.08.08р. у графах 6-7, 8-9, 10-11 зазначаються дані про надходження запасів на підставі первинних прибуткових документів, зведених відомостей про надходження від постачальника, внутрішнє переміщення тощо. Тобто керуючись даними рекомендаціями перевіряючи в ході перевірки вимагали надання лише тих документів наявність яких передбачена діючим законодавством.
За вказане порушення передбачена штрафна (фінансова ) санкція визначна у ст. 21 Закону Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" №265/95-ВР від 06.07.1995р. до суб'єктів підприємницької діяльності, що не ведуть або ведуть з порушенням встановленого порядку облік товарів за місцем реалізації та зберігання, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ( неоприбутковано ТМЦ на суму 82 408,27 грн. *2 = 164 816,54 грн.)
Невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахункових операцій сумі заначеній в поточному звіті РРО на суму 299,97 грн., а саме відповідно до 2- звіту від 30.04.10р. складає 722,03 грн., згідно опису наявних купюр та монет на місці проведення розрахунків ТОВ "Актив Оіл" АЗС складає 1022,00 грн., розбіжність складає 299,97грн. Чим порушено п.13 ст.З Суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
За вказане порушення передбачена штрафна (фінансова ) санкція визначна у ст.22 Закону України №265/95-ВР від 06.07.1995р., у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність. (розбіжність у сумі 299,97 грн. *5 = 1499,85 грн.)
Відсутність торгового патенту на АГЗС, (в наявності був торговий патент на АЗС №814719 виданий Новодоляжською МДПІ) в порушення ст. 2,3 Закону України "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності" від 23.03.96р. №98/96-ВР патентуванню підлягає торговельна діяльність, що здійснюється суб'єктами підприємницької діяльності або їх структурними (відокремленими) підрозділами у пунктах продажу товарів. Під пунктами продажу товарів у цьому Законі слід розуміти, зокрема стаціонарні, матогабаритні і пересувні автозаправні станції, заправні пункти, які здійснюють торгівлю нафтопродуктами та стиснутим газом.
За вказане порушення передбачена штрафна (фінансова ) санкція визначна у ст.8 Закону України 23.03.96р. №98/96-ВР, а саме Суб'єкти підприємницької діяльності, що здійснюють торговельну діяльність, операції з торгівлі готівковими валютними цінностями, операції з надання послуг у сфері грального бізнесу та побутових послуг, у разі порушення вимог цього Закону несуть таку відповідальність: за здійснення операцій, передбачених цим Законом, без одержання відповідних торгових патентів або з порушенням порядку використання торгового патенту, передбаченого частиною другою статті 7 цього Закону, сплачують штраф у подвійному розмірі вартості торгового патенту за повний термін діяльності суб'єктів підприємницької діяльності із зазначеним порушенням;
За результатами перевірки був складений акт: №3558/20/40/23/ від 05.05.10р. (2286/20/31/23/від 07.05.10)
На підставі даного акту перевірки та відповідно до ст..ст.21, 22 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг ” ДПІ у Київському районі м. Харкова винесені рішення від №0003802301 від 28.05.10р. про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "Актив-Оіл" фінансових санкцій у розмірі 166 316,39 грн. (164816,54 грн. +1499,85 грн.) та №0003812301 від 28.05.10р. за порушення ст. 2,3 Закону України "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності" від 23.03.96р. №98/96-ВР на підставі ст..8 Закону - у розмірі 10,66 грн. Вказані рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій вручено Директору товариства 28.05.10р.
30 квітня 2010р. фахівцями ДПА у Харківській області, на підставі направлень №4654 від 29.04.10р., було проведено перевірку АГЗС, що розташована за адресою М.Харків, вул. Свистунова 7-а та належить суб'єкту підприємницької діяльності ТОВ «Актив Оіл».
Перевіркою встановлено наступні порушення: було порушено:
- п. 6, 12, 13 ст. З Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" № 265/95-ВР від 06.07.1995 року, а саме неведення обліку товарів за місцем реалізації та зберігання, а саме на момент перевірки у на АГЗС знаходився бензин ( ГАЗ 10109 4204,5л.), які необліковані у встановленому законом порядку на загальну суму 17 238,73 грн. Так перевіряючим не надано документи, що підтверджують надходження запасів (ТМЦ) за перевіряємий період (накладні, змінні звіти АЗС за формою 17-НП, журнал обліку нафтопродуктів за формою №17-НП, тощо). Дані перевірки, щодо повноти оприбуткування, реалізації та фактичних залишків запасів (товарно матеріальних цінностей) станом на 30.04.10р. містяться у Додатку 3 до акту перевірки, який складався у присутності оператора АГЗС ОСОБА_4 Крім того, оператором АЗС були надані пояснення, щодо встановлених порушень в яких він підтверджує факт відсутності будь-яких документів що підтверджували б оприбуткування товару на АГЗС.
Тобто під час перевірки у магазині були відсутні будь-які бухгалтерські документи, що підтверджують облік товарів на суму 17238,73 грн., дана інформація була відображена в акті перевірки та в додатках до акту.
Відповідно до ст.16 Порядку прийняття, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти та нафтопродуктів №281/171 від 20.05.08р., а саме облік нафтопродуктів на АЗС матеріально відповідальні особи АЗС ведуть облік руху нафтопродуктів за марками і видами (для дизельного палива в залежності від масової частки сірки) нафтопродуктів у змінному звіті за формою N 17-НП, який складається у двох примірниках. Перший примірник разом з первинними документами здається до бухгалтерської служби, а другий - залишається у матеріально відповідальної особи. Бухгалтерські служби підприємств перевіряють та приймають змінні звіти з доданими до них первинними документами (ТТН, талони, відомості встановленої форми, супровідні відомості за інкасацією готівки та інші), перевіряють правильність перенесення показників лічильників ПРК, ОРК з попередньої зміни, звіти про обсяг реалізації і форми оплати за РРО, визначення фактичних залишків нафтопродуктів у резервуарах АЗС за результатами вимірювання, відображених у формі N 17-НП, та надходження готівки. Таким чином, у вищезазначеній статті наведено чіткий перелік первинних документів який обов'язково зберігається на діючій АЗС.
За вказане порушення передбачена штрафна (фінансова ) санкція визначна у ст. 21 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" №265/95-ВР від 06.07.1995р. до суб'єктів підприємницької діяльності, що не ведуть або ведуть з порушенням встановленого порядку облік товарів за місцем реалізації та зберігання, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ( неоприбутковано ТМЦ на суму 17238,73 грн. *2 = 34477,46 грн.);- невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахункових операцій сумі заначеній в поточному звіті РРО на суму 79,87 грн., а саме відповідно до 2- звіту від 30.04.10р. складає 1855,87 грн., згідно опису наявних купюр та монет на місці проведення розрахунків ТОВ "Актив Оіл" АГЗС складає 1776,00 грн., розбіжність складає 79,87грн. Чим порушено п.13 ст.З Суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані:забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
За вказане порушення передбачена штрафна (фінансова ) санкція визначна у ст.22 Закону України №265/95-ВР від 06.07.1995р., у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність. (розбіжність у сумі 79,87 грн. *5 = 399,35 гри.)
За результатами перевірки був складений акт: №3555/20/40/23/ від 05.05.10р. (2283/20/31/23/від 07.05.10)
На підставі даного акту перевірки та відповідно до пунктів 1, 4 ст.17 та ст. 22 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” ДПІ у Київському районі м.Харкова винесено рішення від № 0003792301 від 28.05.10 р. про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "Актив-Оіл" фінансових санкцій у розмірі 34876,81 грн.
Вказане рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій отримано Директором товариства 28.05.10р.
ТОВ "Актів -Оіл" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції Київського району м. Харкова, третя особа: Державна податкова адміністрація у Харківській області, в якому просив скасувати рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій Державної податкової інспекції у Київському району м. Харкова № 0003792301 від 28.05.2010 року - частково в сумі 34477,46 грн.та скасувати рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій Державної податкової інспекції у Київському району м. Харкова № 0003802301 від 28.05.2010 року - частково у сумі 164 816,54 грн.
21 вересня 2010 року Постановою Харківського окружного адміністративного суду позов ТОВ "Актив -Оіл" до Державної податкової інспекції Київського району м. Харкова, третя особа: Державна податкова адміністрація у Харківській області про скасування рішення -задоволено.
15 березня 2011 року Постановою Харківського апеляційного адміністративного суду - постанову Харківського окружного адміністративного суду від 21 вересня 2010 року скасовано.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст. 2 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” органи державної податкової служби уповноважені державою здійснювати контроль за дотриманням податкового законодавства, правильністю нарахування, повнотою і своєчасністю сплати у бюджет податків, зборів і інших платежів.
Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” податкові органи подають до судів позови до підприємств, організацій, установ та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом та державними цільовими фондами.
Таким чином, у Товариства з обмеженою відповідальністю "Актив-Оіл" утворилась заборгованість по сплаті штрафної (фінансової) санкції у розмірі 201203,86 грн., яка до теперішнього часу не сплачена та на думку суду підлягає стягненню, як законна та обґрунтована.
Враховуючи викладене вище, беручи до уваги той факт, що відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона належними і достатніми доказами повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, суд вбачає достатньо підстав для задоволення позову.
Відповідно до ч. 1 ст 72 КАС України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Відповідно ч.4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа судові витрати з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного,керуючись ст.ст. 9, 11, 71, 94,128,159, 160–163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, –
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції в Київському районі міста Харкова до Товариства з обмеженою відповідальністю "Актив-Оіл" про стягнення заборгованості - задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Актив-Оіл" (адреса: 61002, м. Харків, вул. Сумська,126 літ.5-а, код: 31436558) на користь держави в особі Державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова (юридична адреса: 61002, м. Харків, вул. Чернишевського,41,) заборгованість по сплаті штрафної (фінансової) санкції у розмірі 201203 (двісти одна тисяча двісти три) грн. 86 коп. та перерахувати на р/р 31117104700004 у УДК у Київському районі м.Харкова ,код ЄДРПОУ 24134573, ГУДК України в Харківській області, МФО 851011.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня його проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАСУ, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
У повному обсязі постанова виготовлена 06 червня 2011 року.
Суддя Панов М.М.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.06.2011 |
Оприлюднено | 16.06.2011 |
Номер документу | 16086877 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Панов М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні