Постанова
від 23.05.2011 по справі 2а-2653/11/0170/6
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Ре спубліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 травня 2011 р. (10:17) Справа №2а-2653/11/0170/6

Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі головуючог о судді Латиніна Ю.А., при секр етарі судового засідання Уск овій О. І.,

за участю: представників по зивача: Антоненка В.І., Б ілоцерковського П.Г. та пре дставника відповідача: Кал інчук К.В.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Агростімул» до Дер жавної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим про в изнання протиправним та скас ування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся у суд з ад міністративним позовом до ДП І в м. Сімферополі АР Крим з ви могами про визнання протипра вними та скасування рішень: о формлене актом №296/15-2 від 60.04.10 про анулювання реєстрації платн ика ПДВ ТОВ «Агростімул» та п одаткове повідомлення-рішен ня №0000952301/0 від 18.02.11 про визначення податкового зобов' язання з ПДВ за основним платежем в су мі 9456 грн. та за штрафними санкц іями 2364 грн., що разом становить - 11820 грн.

Позов мотивовано тим, що від повідач без достатніх правов их підстав прийшов до виснов ку про відсутність позивача за юридичною адресою зазначе ною у ЄДРПОУ, що і стало підста вою прийняття рішення, яке оф ормлене вказаним актом. Пози вач просить визнати протипра вним та скасувати спірне ріш ення ДПІ.

Ухвалою суд від 23.05.11 справу ро з' єднано на: справу за позов ом Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Агростімул » до Державної податкової ін спекції в м. Сімферополі АР Кр им про визнання протиправним та скасування рішення про ан улювання реєстрації платник а податку на додану вартість , залишивши №2а-2653/11/0170 та справу з а позовом Товариства з обмеж еною відповідальністю «Агро стімул» до Державної податко вої інспекції в м. Сімферопол і АР Крим про визнання протип равним та скасування податко вого повідомлення-рішення, п ривласнивши справі №2а-5901/11/0170.

Під час розгляду справи пре дставники позивача позов під тримали, наполягали на його з адоволенні з підстав викладе них вище.

Представник відповідача п роти позову заперечував, над ав письмові заперечення, заз начивши на відсутність підст ав для його задоволення, у зв' язку з прийняттям рішення на підставі повноважень та у ме жах чинного законодавства.

Заслухавши пояснення стор ін, дослідивши подані суду пи сьмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанн ям, що ґрунтується на всебічн ому, повному і об'єктивному ро згляді у судовому процесі вс іх обставин справи в їх сукуп ності, суд приходить до насту пного висновку.

Відповідно до ч.1,2 ст.17 КАС Укр аїни юрисдикції адміністрат ивних судів поширюється на п равовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єк том владних повноважень влад них управлінських функцій, у тому числі на публічно-право ві спори фізичних чи юридичн их осіб із суб'єктом владних п овноважень щодо оскарження й ого рішень (нормативно-право вих актів чи правових актів і ндивідуальної дії), дій чи без діяльності.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КА С України дано визначення су б'єктів владних повноважень, до яких належать орган держа вної влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'є кт, який здійснює владні упра влінські функції на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень.

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті вони на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, що пере дбачені Конституцією та зако нами України, обґрунтовано, т обто з урахуванням усіх обст авин, що мають значення для пр ийняття рішення; безстороннь о (неупереджено); добросовісн о; розсудливо; з дотриманням п ринципу рівності перед закон ом, запобігаючи несправедлив ій дискримінації; пропорційн о, зокрема з дотриманням необ хідного балансу між будь-яки ми несприятливими наслідкам и для прав, свобод та інтересі в особи і цілями, на досягненн я яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права осо би на участь у процесі прийня ття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд з' ясовує, чи вико ристане повноваження, надане суб' єкту владних повноваже нь, як це визначено положення ми ч.3 ст.2 КАС України.

Так, ТОВ «Агростімул» 22.12.05 (ко д ЄДРПОУ 33979861) виконкомом Сімфе ропольської міськради зареє строване як юридична особа, п ро що свідчить Свідоцтво про державну реєстрацію юридичн ої особи серії А00 №437308.

Свідоцтвом № 00888560 серії НБ №19003 1 від 16.02.08 зареєстровано платни ком податку на додану вартіс ть ТОВ «Агростімул».

На підставі акту перевірки достовірності юридичної адр еси №892/26-34 від 15.04.10 встановлено, щ о за юридичною адресою: м. Сі мферополь, вул. Фрунзе, буд. 30 кв . 28, платник податків - ТОВ « Агростімул» відсутній, чим п орушено ст.1; ч.3, 6 ст.9, 17,19 Закону Ук раїни «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізично ї осіб-підприємців», ст.9 Закон у України «Про податок на дод ану вартість» та інше.

Рішенням ДПІ в м. Сімферопол і, оформленим актом №296/15-2 від 16.04. 10 анульовано реєстрацію ТОВ « Агростімул» як платника под атку на додану вартість, відп овідно до п.п. «ґ» п.9.8 ст.9 Закону України «Про податок на дода ну вартість» у зв' язку з не з находженням за юридичною адр есою, відсутністю основних з асобів.

Датою анулювання реєстрац ії зазначено 16.04.10.

Позивач не погодився з прий нятим рішенням ДПІ, що і стало пілставою для зверхня до суд у.

Оцінюючи правомірність ск ладання відповідачем акту №2 96/15-2 від 60.04.10, яким було прийнято р ішення про анулювання реєстр ації платника податку на дод ану вартість на підставі п.п. « ґ» п. 9.8. ст. 9 Закону України «Про податок на додану вартість» , судом встановлено наступне .

Платників податку на додан у вартість, об'єкти, базу та ст авки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільн ених від оподаткування опера цій, особливості оподаткуван ня експортних та імпортних о перацій, поняття податкової накладної, порядок обліку, зв ітування та внесення податку до бюджету визначає Закону У країни «Про податок на додан у вартість» № 168/97-ВР від 03.04.1997 р. (із змінами та доповненнями ста ном на час винесення оскаржу ваного рішення, оформленого актом) (далі Закон № 168).

Статтею 1 Закону № 168 визначе но поняття таких термінів, як :

- платник податку - особа, яка згідно з цим Законом зобов'яз ана здійснювати утримання та внесення до бюджету податку , що сплачується покупцем, або особа, яка імпортує товари на митну територію України (п.1.3. с т.1);

- звітний (податковий) періо д - період, за який платник под атку зобов'язаний проводити розрахунки податку та сплачу вати його до бюджету (п.1.5. ст.1);

- податкове зобов'язання - за гальна сума податку, одержан а (нарахована) платником пода тку в звітному (податковому) п еріоді, визначена згідно з ци м Законом (п.1.6. ст.1);

- податковий кредит - сума, на яку платник податку має прав о зменшити податкове зобов'я зання звітного періоду, визн ачена згідно з цим Законом (п.1 .7. ст.1);

- бюджетне відшкодування - с ума, що підлягає поверненню п латнику податку з бюджету у з в'язку з надмірною сплатою по датку у випадках, визначених цим Законом (п.1.8. ст.1).

Відповідно до ст.2 Закону № 168 платником податку є:

- будь-яка особа, яка:

а) здійснює або планує здійс нювати господарську діяльні сть та реєструється за своїм добровільним рішенням як пл атник цього податку;

б) підлягає обов'язковій реє страції як платник цього под атку;

в) імпортує товари (супутні послуги) в обсягах, що підляга ють оподаткуванню цим податк ом згідно з нормами цієї стат ті.

- будь-яка особа, яка за своїм добровільним рішенням зареє струвалася платником податк у.

Відповідно до п.п.2.3.1. п.2.3. ст. 2 За кону № 168 особа підлягає обов'я зковій реєстрації як платник податку у разі коли загальна сума від здійснення операці й з поставки товарів (послуг), у тому числі з використанням локальної або глобальної ко мп'ютерної мережі, що підляга ють оподаткуванню згідно з ц им Законом, нарахована (сплач ена, надана) такій особі або в рахунок зобов'язань третім о собам, протягом останніх два надцяти календарних місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без урахування податку на до дану вартість).

Порядок реєстрації платн иків податку на додану варті сть та анулювання реєстрації платників податку на додану вартість регулюється Полож енням про реєстрацію платник ів податку на додану вартіст ь, затвердженого наказом Дер жавної податкової адмініст рації України № 79 від 01.03.2000 р. (над алі за тестом - Положення).

Статтею 7 Положення встанов лено, що для реєстрації особи як платника податку на додан у вартість потрібно, щоб вона була взята на облік в органі д ержавної податкової служби з а її місцезнаходженням або м ісцем проживання відповідно до Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкови х платежів), затвердженого на казом Державної податкової а дміністрації України від 19 лю того 1998 року N 80, зареєстрованог о в Міністерстві юстиції Укр аїни 16 березня 1998 року за N 172/2612 (у р едакції наказу Державної под аткової адміністрації Украї ни від 17 листопада 1998 року N 552) , із змінами (далі - Порядок обліку ).

Відповідно до ст. 13 Положенн я реєстрація платником подат ку на додану вартість здійсн юється за заявою особи, яка ві дповідає вимогам статті 2 Зак ону № 168.

Статтею 14 Положення встанов лено, що протягом десяти кале ндарних днів від дня отриман ня заяви про реєстрацію за ві дсутності підстав, визначени х підпунктом 14.1 цього пункту, п одатковий орган зобов'язаний видати заявнику (відправити поштою з повідомленням про в ручення) Свідоцтво, бланк яко го виготовлений на спеціальн ому папері, що забезпечує зах ист від підробки.

Відповідно до ст.25 Положен ня, реєстрація діє до дати її а нулювання, яке відбувається у випадках, визначених пункт ом 9.8 статті 9 Закону №168, якщо:

а) платник податку, який до місяця, у якому подається зая ва про анулювання реєстрації , є зареєстрованим згідно з по ложеннями підпункту 2.3.1 пункт у 2.3 статті 2 Закону більше двад цяти чотирьох календарних мі сяців, уключаючи місяць реєс трації, та має за останні дван адцять поточних календарних місяців обсяги оподатковува них операцій, менші за визнач ені зазначеним підпунктом За кону;

б) ліквідаційна комісія п латника податку, оголошеного банкрутом, закінчує роботу а бо платник податку ліквідуєт ься за власним бажанням чи за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб'єк та господарювання);

в) особа, зареєстрована як платник податку, реєструєть ся як платник єдиного податк у або стає суб'єктом інших спр ощених систем оподаткування , які визначають особливий по рядок нарахування чи сплати податку на додану вартість, в ідмінний від тих, що встановл ені Законом, чи звільняють та ку особу від сплати цього под атку за рішенням суду або з бу дь-яких інших причин;

г) зареєстрована як платн ик податку особа обирає відп овідно до Закону спеціальний режим оподаткування за став ками, іншими, ніж зазначені в с татті 6 та статті 81 Закону;

ґ) особа, зареєстрована як платник податку, не надає под атковому органу декларації з цього податку протягом дван адцяти послідовних податков их місяців або подає таку дек ларацію (податковий розрахун ок), яка (який) свідчить про від сутність оподатковуваних по ставок протягом такого періо ду, а також у випадках, визначе них законодавством стосовно порядку реєстрації суб'єкті в господарювання.

Анулювання реєстрації зді йснюється шляхом анулювання Свідоцтва та виключення пла тника податку на додану варт ість з Реєстру.

Відповідно до п.п. «а» п. 2.1 ст. 2 Закону №168 платником податку є будь-яка особа, яка здійснює або планує здійснювати госп одарську діяльність та реєст рується за своїм добровільни м рішенням як платник цього п одатку.

Підпункт “ґ” п. 9.8 ст. 9 даного З акону визначає, що реєстраці я платника податку на додану вартість діє до дати її анулю вання, яка відбувається, зокр ема, у випадках, якщо особа, за реєстрована як платник подат ку, не надає податковому орга ну декларації з цього податк у протягом дванадцяти послід овних податкових місяців або подає таку декларацію (подат ковий розрахунок), яка (який) с відчить про відсутність опод атковуваних поставок протяг ом такого періоду, а також у ви падках, визначених законодав ством стосовно порядку реєст рації суб'єктів господарюван ня.

В свою чергу Законом Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців» закріплени й порядок державної реєстрац ії юридичних осіб, відповідн о до якого юридична особа пов инна повідомити про зміну її місцезнаходження.

Згідно з п. 5 ст. 17 цього Закону в Єдиному державному реєстр і містяться також відомості про відсутність юридичної ос оби за її місцезнаходженням, про відсутність підтверджен ня відомостей про юридичну о собу. Статтею 19 Закону про ре єстрацію закріплений порядо к внесення змін до відомосте й про юридичну особу, які міст яться в Єдиному державному р еєстрі.

У разі надходження державн ому реєстратору від органу д ержавної податкової служби п овідомлення встановленого з разка про відсутність юридич ної особи за її місцезнаходж енням державний реєстратор з обов'язаний надіслати рекоме ндованим листом протягом п'я ти робочих днів з дати надход ження зазначеного повідомле ння юридичній особі повідомл ення щодо необхідності подан ня державному реєстратору ре єстраційної картки. У разі не подання юридичною особою про тягом місяця з дати надходже ння їй відповідного повідомл ення реєстраційної картки пр о утвердження відомостей про юридичну особу державний ре єстратор повинен внести до Є диного державного реєстру за пис про відсутність підтверд ження зазначених відомостей (п. 12 ст. 19 Закону).

Якщо державному реєстрато ру повернуто рекомендованог о листа з відміткою відділен ня зв'язку про відсутність юр идичної особи за зазначеною адресою, державний реєстрато р повинен внести до Єдиного д ержавного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням (п. 14 с т. 19 Закону).

Отже акт відповідача №296/15-2 ві д 16.04.10 про перевірку достовірн ості юридичної адреси не є на лежним документом, який є під ставою для проведення держав ної реєстрації змін до відом остей про юридичну особу, які містяться в ЄДР, а лише може б ути приводом для направлення юридичній особі з боку держа вного реєстратора повідомле ння про необхідність подання йому реєстраційної картки.

В оскаржуваному акті відсу тні відомості про те, що на мом ент прийняття рішення про ан улювання реєстрації позивач а платником ПДВ в Єдиному дер жавному реєстрі містяться ві домості про його відсутність за місцезнаходженням або пр о відсутність підтвердження відомостей про дану юридичн у особу.

Більш того, оскаржуваний ак т №296/15-2 від 16.04.10 про анулювання ре єстрації позивача платником ПДВ був надісланий позивачу 22.04.10 листом та отриманий ним за адресою місцезнаходження: вул. Фрунзе, буд. 30 кв.28, м. Сімфер ополь, АР Крим, Україна, 95000, пр о що свідчить досліджений у с уді поштовий конверт.

Отже, висновок відповідача щодо незнаходження позивача за юридичною адресою є безпі дставним.

Також слід зазначити, що тіл ьки з набранням чинності 16.06.2010 р оку Закону України №2275-УІ від 20 .05.2010 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів У країни», в пункті 9.8. ст.9 Закону України «Про податок на дода ну вартість» з'явилася така п ідстава для анулювання свідо цтва платника ПДС, як запис в Є диному державному реєстрі пр о відсутність юридичної особ и за її місцезнаходження. Том у навіть наявність раніше в Є ДР такого запису не надавало органу ДПС права прийняти рі шення щодо анулювання реєстр ації платника ПДВ шляхом ану лювання відповідного свідоц тва та виключення юридичної особи з Реєстру платників ПД В.

Порядок проведення процед ури реєстрації та анулювання реєстрації платника податку на додану вартість визначен о Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого нака зом ДПА України від 01.03.2000р. №79, за реєстрованого в Міністерств і юстиції України 03.04.2000р. за №208/4429 (далі Положення).

Органи державної податков ої служби здійснюють постійн ий моніторинг платників пода тку на додану вартість, які вк лючені до Реєстру, та приймаю ть рішення про анулювання ре єстрації відповідних платни ків податку на додану вартіс ть у разі існування підстав, в изначених у підпунктах "б" - "ґ" п ункту 25 цього Положення. Такі рішення можуть бути прийняті за наявності відповідних пі дтвердних документів (відомо стей), перелік яких визначено в п.п. 25.2.1 Положення:

- інформації ліквідатора чи ліквідаційної комісії про з акінчення роботи ліквідацій ної комісії (ліквідатора) пла тника податку, оголошеного б анкрутом, судового рішення п ро ліквідацію юридичної особ и - банкрута або припинення пі дприємницької діяльності фі зичної особи - підприємця у зв 'язку з визнанням її банкруто м, повідомлення державного р еєстратора або відомостей з Єдиного державного реєстру п ро внесення до Єдиного держа вного реєстру запису про при пинення банкрута (підстава - п ідпункт "6м пункту 9.8 статті 9 За кону); - заяви про припинення п латника податків за формою N 8 - ОПП (додаток 8 до Порядку облі ку), будь-якого іншого повідом лення платника податку, упов новаженого ним органу чи осо би щодо прийняття рішення пр о припинення платника податк у за власним бажанням, відомо стей з Єдиного державного ре єстру про внесення запису пр о: рішення засновників (учасн иків) або уповноваженого ним и органу щодо припинення юри дичної особи, прийняття фізи чною особою рішення щодо при пинення підприємницької дія льності, перебування юридичн ої особи в процесі припиненн я чи фізичної особи - підприєм ця в процесі припинення підп риємницької діяльності (підс тава - підпункт "б" пункту 9.8 ста тті 9 Закону);

- судового рішення щодо при пинення юридичної особи чи п ідприємницької діяльності ф ізичної особи - підприємця, що не ' пов'язане з банкрутством, або повідомлення державного реєстратора чи відомостей з Єдиного державного реєстру про внесення запису щодо так ого рішення (підстава - підпун кт "6м пункту 9.8 статті 9 Закону);

- Свідоцтва або корінця Сві доцтва про право сплати єдин ого податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною о собою за ставкою єдиного под атку 10 відсотків чи документа , про застосування інших спро щених систем оподаткування, які визначають особливий пор ядок нарахування чи сплати п одатку на додану вартість, ві дмінний від тих, що встановле ні Законом (підстава - підпунк т "в" пункту 9.8 статті 9 Закону);

- судового рішення про анул ювання податкової реєстраці ї чи Свідоцтва, про звільненн я від сплати податку на додан у вартість (підстава - підпунк т "в" пункту 9.8 статті 9 Закону);

- документа, який свідчить, щ о згідно з відповідним закон одавчим актом особа, яка заре єстрована як платник податку на додану вартість, звільняє ться від сплати цього податк у, не є платником податку або н е має права на збереження ста тусу платника податку (підст ава - підпункт "в" пункту 9.8 стат ті 9 Закону);

- інформації органів реєстр ації актів цивільного стану, повідомлення державного реє стратора або відомостей з Єд иного державного реєстру щод о смерті фізичної особи - підп риємця (підстава - підпункт "в" пункту 9.8 статті 9 Закону);

- судового рішення про оголо шення фізичної особи - підпри ємця померлою, про визнання ф ізичної особи - підприємця бе звісно відсутньою, про визна ння фізичної особи - підприєм ця недієздатною або обмеженн я її цивільної дієздатності, або інформації щодо такого р ішення органів реєстрації ак тів цивільного стану, повідо млення державного реєстрато ра або відомостей з Єдиного д ержавного реєстру (підстава - підпункт "в" пункту 9.8 статті 9 З акону);

- Свідоцтва або корінця Сві доцтва, яким підтверджується закінчення терміну дії Свід оцтва (підстава - підпункт "в" п ункту 9.8 статті 9 Закону);

- документа, який підтвердж ує закінчення строку, на який було створено платника пода тку, укладено договір про спі льну діяльність, угоду про ро зподіл продукції (підстава - п ідпункт "в" пункту 9.8 статті 9 За кону);

- Свідоцтва або іншого доку мента про реєстрацію або обр ання платником податку відпо відно до Закону спеціального режиму оподаткування за ста вками, іншими, ніж зазначені в статті 6 та статті 81 Закону (під става - підпункт "г" пункту 9.8 ст атті 9 Закону);

- акта або довідки підрозді лу оподаткування юридичних а бо фізичних осіб про неподан ня платником податку податко вому органу декларації з под атку на додану вартість прот ягом дванадцяти послідовних податкових місяців (підстав а - підпункт V пункту 9.8 статті 9 З акону);

- реєстру (переліку) податко вих декларацій (податкових р озрахунків) особи за дванадц ять послідовних податкових м ісяців, які свідчать про відс утність у таких деклараціях (податкових розрахунках) опо датковуваних поставок протя гом дванадцяті послідовних п одаткових місяців (підстава - підпункт "ґ" пункту 9.8 статті 9 З акону). У реєстрі (переліку) за значаються дані про реєстрац ію особи платником податку н а додану вартість та по кожні й декларації (податковому ро зрахунку) - податковий період , надходження декларації (под аткового розрахунку) до орга ну державної податкової служ би, загальні обсяги опода тковуваних поставок звітн ого періоду, вказані у [ові яних рядках та колонках пода ткової декларації (податково го розрахунку);

- повідомлення державного реєстратора, відомостей з Єд иного державного реєстру, ві домостей з ЄДРПОУ чи інших де ржавних реєстрів, якими підт верджується припинення (лікв ідація) юридичної особи, прип инення підприємницької діял ьності і зичної особи - підпри ємця, представництва нерезид ента (підстава - підпункт "ґ" пу нкту 9.8 статті 9 Закону);

- судового рішення, повід омлення державного реєстр атора, відомостей з Єдиног о державного реєстру щодо ск асування державної реєстрац ії платника податку

і визнання недійсними змін до установчих документів (пі дстава - підпункт V пункту 9.8 ста тті 9 Закону).

З вищезазначеного перелік у вбачається, що тільки остан ні два випадки стосуються п орядку реєстрації суб'єкті в господарювання та тільк и наявність зазначених док ументів може бути підставою для прийняття рішення про ан улювання реєстрації платник а податку на додану вартість у разі порушення платником в имог законодавства про реє страції суб'єктів господар ювання.

Тобто, рішення ДПІ від 16.04.1 0 про анулювання реєстрації п озивача платником ПДВ, оформ лене актом №296/15-2 шляхом анулюв ання Свідоцтва та виключення платника ПДВ з Реєстру прийн яте відповідачем з підстав, н е передбачених п.п. «ґ» 9.8 ст. 9 За кону України «Про податок на додану вартість» та Положен ням про реєстрацію платників податку на додану вартість, з атвердженим наказом ДПА Укра їни від 01.03.2000р. №79.

У відповідності до п.п. 25.2.2 Пол оження рішення про анулюванн я реєстрації платника податк у на додану вартість за ініці ативою податкового органу оф ормляється актом про анулюва ння реєстрації платника пода тку на додану вартість за фор мою N 6-ПДВ (додаток 5). Такий акт с кладається у двох примірника х комісією, утвореною відпов ідно до розпорядження керівн ика податкового органу, та за тверджується керівником (зас тупником керівника) податков ого органу.

В акті про анулювання реєст рації платника податку на до дану вартість обов'язково вк азується підстава для такого анулювання з посиланням на в ідповідні норми Закону. Дата затвердження акта про анулю вання реєстрації платника по датку на додану вартість вва жається днем прийняття таког о рішення.

За таких обставин акт про ан улювання реєстрації позивач а платником податку на додан у вартість - є рішенням ДПІ в м . Сімферополі, прийнятим у фор мі акту та є таким, що суперечи ть чинному законодавству, а т ому підлягає скасуванню як п ротиправне.

Посилання відповідача на п равомірність анулювання під приємству свідоцтва платни ка податку на додану вартіст ь на підставі п.п. «ґ» п. 9.8 ст.9 За кону України «Про податок на додану вартість» є безпідст авним, оскільки ґрунтується на протилежному твердженні.

Частиною 2 ст. 71 КАС України п ередбачено, що в адміністрат ивних справах про протиправн ість рішень, дій чи бездіяльн ості суб'єкта владних повнов ажень обов'язок щодо доказув ання правомірності свого ріш ення, дії чи бездіяльності по кладається на відповідача, я кщо він заперечує проти адмі ністративного позову.

За таких обставин, суд прих одить до висновку, що відпові дач не довів правомірність п рийнятого рішення про анулюв ання реєстрації платника под атку на додану вартість ТОВ « Агростімул», тому позовні ви моги підлягають задоволенню .

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повнов ажень, суд присуджує всі здій сненні нею документально пі дтверджені судові витрати з Державного бюджету України ( або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самовр ядування, його посадова чи сл ужбова особа).

В судовому засіданні 23.05.11 про голошено вступну та резолюти вну частини постанови. В повн ому обсязі постанова виготов лена 27.05.11.

Керуючись ст. ст. 158-163, 167 КАС Укр аїни, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та ск асувати рішення Державної по даткової інспекції в м. Сімфе рополі АР Крим, оформлене акт ом №296/15-2 від 16.04.2010 року, про анулюв ання реєстрації платника под атку на додану вартість това риство з обмеженою відповіда льністю «Агростімул».

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Товар иство з обмеженою відповідал ьністю «Агростімул» судови й збір у розмірі 3,40 грн.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Латинін Ю.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення23.05.2011
Оприлюднено17.06.2011
Номер документу16125110
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2653/11/0170/6

Постанова від 23.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні