Ухвала
від 27.04.2011 по справі 2-а-10358/10/1570
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 квітня 2011 р. Справа № 2-а-10358/10/1570

Категорія:8.2.8 Головуючий в 1 інстанції: Цх овребова М.Г.

Судова колегія Одесько го апеляційного адміністрат ивного суду у складі:

головуючого - Джа бурія О.В.

суддів - Крус яна А.В.

- Шл яхтицького О.І.

при секретарі - Філ імович І.М.

розглянувши у відкритом у судовому засіданні в місті Одесі адміністративну с праву за апеляційною скаргою Державної податкової інспек ції у Приморському районі м. О деси на постанову Одеського окружного адміністративног о суду від 20 грудня 2010 року у спр аві за позовом Компанії «ІСІ -Інтернешнл Шіппінг енд інве стментс (Менеджмент) Інк.»в ос обі Представництва «ІСІ-Інте рнешнл Шіппінг енд інвестмен тс (Менеджмент) Інк.»до Держав ної податкової інспекції у П риморському районі м. Одеси п ро скасування податкового по відомлення-рішення,

В С Т А Н О В И Л А :

Позивач в особі Предс тавництва «ІСІ-Інтернешнл Ші ппінг енд інвестментс (Менед жмент) Інк.»звернувся до суду з позовом до Державної подат кової інспекції у Приморсько му районі м. Одеси про скасува ння податкового повідомленн я-рішення відповідача №0010171701/0 в ід 23 вересня 2010 року на загальн у суму 618 811,77 грн., що складається з 206270,59 грн. основної суми та 412 541,18 грн. штрафних санкцій.

Позивач вважає вказане под аткове повідомлення-рішення безпідставним, прийнятим з п орушенням норм діючого закон одавства та таким, що підляга є скасуванню. За результатам и проведеної документальної перевірки був складений від повідний акт, в якому викладе ний перелік юридичних і фізи чних осіб-підприємців, яким П редставництво сплачувало ви конані роботи і надані послу ги щодо підготовки фахівців на курсах для отримання серт ифікації, проживання та харч ування в готелях осіб, які не є працівниками Представництв а. Позивач вказує на те, що Пре дставництво не є працедавцем вказаних осіб, не є їх податко вим агентом, не має зобов' яз ань щодо нараховування, утри мування та сплати податку до бюджету від імені та за рахун ок цих осіб, не зобов' язано в ести податковий облік та под авати податкову звітність по датковим органам відповідно до закону відносно них.

Представник відповідача п роти позову заперечував, про сив відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обс язі з тих підстав, що оскаржув ане податкове повідомлення р ішення є законним та обґрунт ованим.

Постановою Одеського окру жного адміністративного суд у від 20 грудня 2010 року позов зад оволено, скасоване податкове повідомлення-рішення ДПІ у П риморському районі м. Одеси № 0010171701/0 від 23 вересня 2010 року. Відпо відачем на вказану постанову була подана апеляційна скар га. Апелянт просить оскаржув ану постанову скасувати та у хвалити нове рішення, яким в з адоволенні вимог позивача ві дмовити в повному обсязі.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши доповідача, д оводи апеляційної скарги, пе ревіривши законність і обґру нтованість судового рішення , судова колегія вважає, що апе ляційна скарга не підлягає з адоволенню з таких підстав.

Колегією суддів встановле но, що Представництво «ІСІ-Ін тернешнл Шіппінг енд інвестм ентс (Менеджмент) Інк.» (скороч ена назва: Представництво »(д алі -Представництво «ICI»)) 27.05.2004 р оку зареєстроване Міністерс твом економіки та з питань Єв ропейської інтеграції Украї ни, як представництво фірми « ІСІ-Інтернешнл Шіппінг енд і нвестментс (Менеджмент) Інк.» , Республіка Ліберія, реєстра ційний № ПІ-3291, без права юридич ної особи, ідентифікаційний код 26581307, місцезнаходження: 65014, м . Одеса, бульвар Лідерсовськи й, 5, офіс № 4. Представництво є с труктурним підрозділом засн овника і створене з метою вив чення потенційних можливост ей ринку України, зокрема у м. Одесі та області, з питань поп иту на послуги по працевлашт уванню моряків на іноземні с удна. Представництво здійсню є види діяльності в такому об сязі: дослідження кон'юнктур и ринку та виявлення суспіль ної думки; консультування з п итань комерційної діяльност і та управління. 29.07.2004 року пози вач узятий на облік в органах державної податкової служби за № 13168 та станом на момент роз гляду та вирішення справи пе ребуває на обліку у ДПІ у Прим орському районі м. Одесі. З 30 ли пня 2010 року по 10 вересня 2010 року (т ермін проведення перевірки б ув продовжений на підставі н аказу ДПІ у Приморському рай оні м. Одеси від 21.08.2010 року № 1220 на підставі - направлення від 29.07.2 010 року № 001215/1099 та направлення ві д 21.08.2010 року № 001221/1236, виданих ДПІ у П риморському районі м. Одеси п роведена планова виїзна доку ментальна перевірка фінансо во-господарської діяльності з питань дотримання Предста вництвом »вимог податкового , валютного та іншого законод авства за період з 01.04.2008 року по 31.03.2010 року. Відповідно до висно вків зазначеного акта переві рки, встановлені наступні по рушення, зокрема, п. 1.1, п. 1.3 ст. 1, п. 2.1 ст. 2, п.п. 4.2.9 п. 4.2 ст. 4, п. 7.1, п. 7.3 ст. 7, п.п . 8.1.1, п.п. 8.1.4 п. 8.1 ст. 8, п. 16.1 ст. 16 Закону У країни «Про податок з доході в фізичних осіб»від 22.05.2003 p. № 889-IV і з змінами і доповненнями, в ре зультаті чого встановлено по рушення вимог податкового за конодавства під час перевірк и питань щодо правильності у тримання та своєчасності пер ерахування до бюджету податк у з доходів фізичних осіб за п еріод з 01.04.2005 р. по 31.03.2008 р. на суму 20627 0,59 грн.

З'ясувавши обставини справ и, дослідивши докази на їх під твердження, суд першої інста нції дійшов до висновку про н еобхідність задоволення поз ову.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 2 К АС України у справах щодо оск арження рішень, дій, чи бездія льності суб' єктів владних п овноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийнят і (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та законами України; з вико ристанням повноваження з мет ою, з якою це повноваження над ано; обґрунтовано, тобто з ура хуванням усіх обставин, що ма ють значення для прийняття р ішення (вчинення дії); безстор онньо (неупереджено); добросо вісно; розсудливо; з дотриман ням принципу рівності перед Законом, запобігаючи несправ едливій дискримінації; пропо рційно, зокрема з дотримання м необхідного балансу між бу дь-якими несприятливими насл ідками для прав, свобод та інт ересів особи і цілями, на дося гнення яких спрямоване це рі шення (дія); з урахуванням прав а особи на участь у процесі пр ийняття рішення; своєчасно, т обто протягом розумного стро ку.

Вимогами ч. 1 ст. 2 КАС України передбачено, що завданням ад міністративного судочинств а є захист прав, свобод та інте ресів фізичних осіб, прав та і нтересів юридичних осіб у сф ері публічно-правових віднос ин від порушень з боку органі в державної влади, органів мі сцевого самоврядування, їхні х посадових і службових осіб , інших суб' єктів при здійсн енні ними владних управлінсь ких функцій на основі законо давства, в тому числі на викон ання делегованих повноважен ь.

Згідно з вимогами ч. 2 ст. 2 КАС України, до адміністративни х судів можуть бути оскаржен і будь-які рішення, дії чи безд іяльність суб' єктів владни х повноважень, крім випадків , коли щодо таких рішень, дій ч и бездіяльності Конституціє ю чи законами України встано влено інший порядок судового провадження.

Виходячи з положень зазнач ених вище законів, Кодексу та з контексту Конституції Укр аїни можна зробити висновок, що однією з найважливіших те нденцій розвитку сучасного з аконодавства України є розши рення сфери судового захисту , у тому числі судового контро лю за правомірністю і обґрун тованістю рішень, дій чи безд іяльності суб' єктів владни х повноважень.

За період, що перевірявся, у Представництві »працювали: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА _4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОС ОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11.

Відповідно до акту «Про рез ультати планової виїзної пер евірки Представництва », код ЄДРПОУ 26581307, з питань дотриманн я вимог податкового, валютно го та іншого законодавства з а період з 01.04.2008 р. по 31.03.2010 р.»№ 10953/22-2/265 81307 від 17.09.2010 року, зокрема п.п. 3.5.1.6 п . 3.5.1 «Правильність утримання т а своєчасність сплати прибут кового податку з громадян (по датку з доходів фізичних осі б). Наявність заборгованості по заробітній платі»акта пе ревіркою первинних документ ів по рахунку № 31 «Рахунки у ба нках», № 631 «Розрахунки з вітчи зняними постачальниками». № 37 «Розрахунки з різними дебіт орами»та первинних документ ів аналітичного обліку з мет ою виявлення різних схем ухи лення від оподаткування пода тком з доходів фізичних осіб , надання працівникам та стор оннім громадянам матеріальн их та соціальних благ за раху нок коштів Представництва »в становлено виплату грошових коштів без утримання податк у з доходів фізичних осіб за н адані послуги.

Перевіркою договорів, акті в виконаних робіт і наданих п ослуг, рахунків та первинних банківських документів вста новлено отримання не працівн иками підприємства доходу в не грошовій формі, а саме у виг ляді:

1) послуг по підготовці фахі вців на курсах для отримання сертифікації певної спеціал ізації для працевлаштування за кордоном для обслуговува ння морських суден сплачено ТОВ «Морський навчально-трен увальний центр «Епсілон», ко д ЄДРПОУ 33137474, відповідно до акт ів виконаних робіт, всього сп лачено за перевіряємий періо д 589113 гривень. Дати платіжних д оручень та персоніфікація фі зичних осіб наведені у додат ку № 3; 2) проживання та харчуван ня у готелях: ТОВ «Моцарт-Отел ь»згідно рахунків та актів в иконаних робіт всього сплаче но за перевіряємий період 8299,5 г ривень. Дати платіжних доруч ень та персоніфікація фізичн их осіб наведені у додатку № 4; ТОВ «Цезарь»Готель-Одеса»за проживання, харчування та об слуговування 70 фізичних осіб за період з 29.03.2009 року по 01.04.2009 рок у згідно рахунків та актів пр ийому-передачі наданих послу г всього сплачено за перевір яємий період 214798 гривень. Для в иявлення персоніфікації фіз ичних осіб надано запит № 70962/17-1 від 16.09.2010 року до СДПІ по роботі з ВПП у м. Одеси. В акті також за значено, що при отриманні від повіді буде проведена персон іфікація фізичних осіб TOB «Гро нте»згідно рахунків та актів прийому-передачі наданих по слуг всього сплачено за пер евіряємий період 19522,67 гриве нь. Дати платіжних доручен ь та персоніфікація фізични х осіб наведені у додатку № 5; З АТ «Готель «Юність»згідно ак тів прийому-передачі наданих послуг всього сплачено за пе ревіряємий період 176432,8 гривень . Дати платіжних доручень та п ерсоніфікація фізичних осіб наведені у додатку № 6; ОФ TOB «Жа смін тур»згідно рахунків та актів прийому-передачі надан их послуг всього сплачено за перевіряємий період 68077,0 гриве нь. Дати платіжних доручень т а персоніфікація фізичних ос іб наведена у додатку № 7; 3) TOB «Ро сійський чай»згідно рахункі в та актів прийому-передачі н аданих послуг всього сплачен о за перевіряємий період 35039,6 г ривень. Дати платіжних доруч ень та персоніфікація фізичн их осіб наведені у додатку № 8; 4) «Ялта-Інтурист»згідно раху нку та акту прийому-передачі наданих послуг сплачено сум у 186248,0 гривень; 5) СПД - фізичною ос обою ОСОБА_12 (інд.код НОМ ЕР_1) за автопослуги по поїзд ці до м. Ялти з 05.05.2008 року по 08.05.2008 ро ку згідно рахунку та акту при йому-передачі наданих послуг всього сплачено за перевіря ємий період 203948,0 гривень. Дати п латіжних доручень та персоні фікація фізичних осіб наведе ні у додатку № 9; 6) «Домінанта»з гідно рахунку та акту прийом у-передачі наданих послуг сп лачено суму 5877,45 гривень. Дати п латіжних доручень наведені у додатку № 10; 7) СПД - фізичною осо бою ОСОБА_13 за харчування згідно рахунків та актів при йому передачі наданих послуг всього сплачено за перевіря ємий період 4600,0 гривень. Дати п латіжних доручень та персоні фікація фізичних осіб наведе ні у додатку № 12;

Перевіркою договорів, акті в виконаних робіт і наданих п ослуг та первинних банківськ их документів встановлено от римання працівниками доходу в не грошовій формі, як додатк ове благо, у вигляді фуршетно го обслуговування та організ ації заходів, а саме: 1) ПП «Ре нт Едвантидж Кампани»згід но рахунку № 0003664 від 03.06.2008 року вс ього сплачено за перевіряєми й період 15780,0 гривень. Дати плат іжних доручень та персоніфік ація фізичних осіб наведені у додатку № 13 (а.с.89 - при цьому су д першої інстанції вірно не в зяв до уваги посилання предс тавника відповідача на зазна чений додаток як на додаток п ід № 12, так як, по-перше, на самом у додатку має місце виправле ння у номері цього додатку, по -друге, відповідно до даного д одатку сума отриманого доход у - 15780 грн. відповідає вищезазн аченій в акті сумі, яку сплаче но ПП «Рент Едвантидж Кам пани»).

Один примірник даного акта 17.09.2010 року отримав голова Предс тавництва »з зазначенням: «н е згоден».

Податковим повідомленням- рішенням відповідача № 001017170Щ в ід 23 вересня 2010 року повідомлен о Представництво », що на підс таві акта № 10953/17-1/26581307 від 17.09.2010 року відповідно до пп. 1.1, 1.3 ст. 1, п. 2.1 ст . 2, ст. З, пп. 4.2.9 п. 4.2 ст. 4, п. 7.1 ст. 7, пп. 8.1.1, 8.1.4 п. 8.1 ст. 8, п. 16.1 ст. 16 Закону Україн и «Про податок з доходів фізи чних осіб»від 22.05.03 p. № 889-IV із зміна ми і доповненнями та п.п. 17.1.9 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про поря док погашення зобов'язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами»від 20.12.00 р. № 2181-III із змін ами і доповненнями Представн ицтву »визначено суму податк ового зобов'язання з урахува нням штрафних (фінансових) са нкцій усього на суму 618811,77 грн., у тому числі за основним плате жем -206270,59 грн., за штрафними (фіна нсовими) санкціями - 412541,18 грн.

Не погоджуючись із вище зазначеним податковим пов ідомленням-рішенням відпові дача, позивач - Компанія «ІСІ-І нтернешнл Шіппінг енд інвест ментс (Менеджмент) Інк.» в особ і Представництва »оскаржив й ого в судовому порядку.

Спірні правовідносини вре гульовано Законами України « Про державну податкову служб у в Україні»від 4 грудня 1990 року № 509-ХІІ, «Про податок з доходів фізичних осіб»від 22 травня 2003 року № 889-IV, «Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року № 2181-III.

Пунктом 1 частини 1 статті 11-1 З акону України № 509-ХІІ передба чено, що плановою виїзною пер евіркою вважається перевірк а платника податків щодо сво єчасності, достовірності, по вноти нарахування та сплати ним податків та зборів (обов'я зкових платежів), яка передба чена у плані роботи органу де ржавної податкової служби і проводиться за місцезнаходж енням такого платника податк ів чи за місцем розташування об'єкта права власності, стос овно якого проводиться така планова виїзна перевірка.

Відповідно до вимог п. 1.1 ст. 1 З акону України № 889-IV додаткові б лага - кошти, матеріальні чи не матеріальні цінності, послуг и, інші види доходу, що виплачу ються (надаються) платнику по датку його працедавцем (само зайнятою особою), якщо такий д охід не є заробітною платою ч и виплатою, відшкодуванням ч и компенсацією за цивільно-п равовими угодами, укладеними з таким платником податку (да лі - інші виплати і винагороди ). Згідно із п. 1.2 ст. 1 Закону Укра їни № 889-IV дохід - сума будь-яких к оштів, вартість матеріальног о і нематеріального майна, ін ших активів, що мають вартіст ь, у тому числі цінних паперів або деривативів, одержаних п латником податку у власність або нарахованих на його кори сть, чи набутих незаконним шл яхом у випадках, визначених п ідпунктом 4.2.16 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, протягом відпо відного звітного податковог о періоду з різних джерел як н а території України, так і за ї ї межами.

Пунктом 1.15 ст. 1 Закону Україн и № 889-IV визначено, що податкови й агент - юридична особа (її фі лія, відділення, інший відокр емлений підрозділ) або фізич на особа чи представництво н ерезидента - юридичної особи , які незалежно від їх організ аційно-правового статусу та способу оподаткування іншим и податками зобов'язані нара ховувати, утримувати та спла чувати цей податок до бюджет у від імені та за рахунок плат ника податку, вести податков ий облік та подавати податко ву звітність податковим орга нам відповідно до закону, а та кож нести відповідальність з а порушення норм цього Закон у.

Працедавець, відповідно до пп. 1.17 ст. 1 Закону України № 889-ІV - ю ридична особа (її філія, відді лення, інший відокремлений п ідрозділ чи її представництв о) або фізична особа - суб'єкт п ідприємницької діяльності (в ключаючи самозайнятих осіб), яка укладає трудові договор и (контракти) з найманими особ ами та несе обов'язки із сплат и їм заробітної плати, а також нарахування, утримання та сп лати цього податку до бюджет у, нарахувань на фонд оплати п раці, інші обов'язки, передбач ені законами.

Пунктом 2.1 статті 2 Закону Укр аїни № 889-ІV передбачено, що плат никами податку є: - резидент, я кий отримує як доходи з джере лом їх походження з територі ї України, так і іноземні дохо ди; - нерезидент, який отримує доходи з джерелом їх походже ння з території України. До ск ладу загального місячного оп одатковуваного доходу відпо відно до пп. 4.2.9 п. 4.2 ст. 4 ЗУ № 889-ІV, вк лючаються дохід, отриманий п латником податку від його пр ацедавця як додаткове благо (за винятками, передбаченими пунктом 4.3 цієї статті), а саме у вигляді: а) вартості викорис тання житла, інших об'єктів ма теріального або нематеріаль ного майна, наданих платнику податку у безоплатне корист ування, за винятком, коли таке надання зумовлене виконання м платником податку трудової функції чи передбачене норм ами трудового договору (конт ракту) або відповідно до зако ну, у встановлених ними межах , а також за винятком користув ання автомобільним транспор том, наданих платнику податк у його працедавцем-резиденто м, який є платником податку на прибуток підприємств; б) варт ості майна та харчування, без оплатно отриманого платнико м податку, крім випадків, визн ачених у підпункті 5.4.1 пункту 5. 4 статті 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підп риємств»(а саме, витрати плат ника податку на забезпечення найманих працівників спеціа льним одягом, взуттям, обмунд ируванням, що необхідні для в иконання професійних обов'яз ків, а також продуктами спеці ального харчування за перелі ком, що встановлюється Кабін етом Міністрів України, який для банківських установ доп овнюється переліком, затверд женим Національним банком Ук раїни, включаються до валови х витрат); в) вартості послуг д омашнього обслуговуючого пе рсоналу, безоплатно отримани х платником податку, включаю чи працю підпорядкованих осі б, а також осіб, що перебувають на військовій службі чи є заа рештованими або ув'язненими.

Під терміном «послуги дома шнього обслуговуючого персо налу»розуміються послуги з п обутового обслуговування фі зичної особи, членів її сім'ї а бо від імені чи за їх дорученн ям - будь-якої третьої особи, в ключаючи ремонт або спорудже ння об'єктів рухомого чи неру хомого майна, що належать так им особам або використовують ся ними; г) суми грошового або майнового відшкодування буд ь-яких витрат або втрат платн ика податку, крім тих, що підля гають обов'язковому відшкоду ванню згідно із законом за ра хунок бюджету або звільняють ся від оподаткування згідно з цим Законом; д) суми фінансов ої допомоги, включаючи суми б оргу платника податку, ануль ованого кредитором за його с амостійним рішенням, не пов'я заним з процедурою банкрутст ва; е) вартості безоплатно отр иманих товарів (робіт, послуг ), а також суми знижки з ціни (ва ртості) товарів (послуг), що пе ревищує звичайну, розрахован у за правилами визначення зв ичайних цін (у розмірі такої з нижки), крім випадків, передба чених пунктом 4.3 цієї статті.

Якщо додаткові блага надаю ться особою, що не є працедавц ем платника податку, чи особо ю, яка діє від імені або за дор ученням такого працедавця, т о такі доходи прирівнюються з метою оподаткування до под арунків з їх відповідним опо даткуванням.

Відповідно до вимог п.п. 4.3.10 п. 4.3 ст. 4 Закону України № 889-ІУ до с кладу загального місячного а бо річного оподатковуваного доходу платника податку не в ключаються такі доходи (що не підлягають відображенню в й ого річній податковій деклар ації) кошти або майно (майнові чи . немайнові права, вартість робіт, послуг), які отримують платники податку як подаруно к, з урахуванням положень пун кту 14.2 статті 14 цього Закону.

Також, відповідно до вимог п .п. 4.3.14 п. 4.3 ст. 4 Закону України № 889-I V до складу загального місячн ого або річного оподатковува ного доходу платника податку не включаються вартість без оплатного харчування, миючих та знешкоджуючих засобів, а т акож робочого одягу, взуття, з асобів індивідуального захи сту, які надаються працедавц ем платнику податку відповід но до Закону України «Про охо рону праці».

Відповідно до вимог п. 14.1 ст. 14 Закону України № 889-IV кошти, май но, майнові чи немайнові прав а, вартість робіт, послуг, пода ровані платнику податку, опо датковуються за правилами, в становленими цим Законом для оподаткування спадщини.

Відповідно до вимог п. 13.4 ст. 13 Закону України № 889-IV особами, в ідповідальними за сплату (пе рерахування) податку до бюдж ету, є спадкоємці, які отримал и спадщину. Дохід у вигляді ва ртості успадкованого майна у межах, що підлягає оподаткув анню, включається до складу з агального річного доходу пла тника податку і відображаєть ся ним у річній податковій де кларації про майновий стан і доходи.

Судова колегія вважає, що су д першої інстанції дійшов ві рного висновку про те, що одні єю з обов'язкових умов для виз начення додаткових благ в ро зумінні ЗУ № 889-IV законодавець п ередбачає наявність трудови х правовідносин між працедав цем і платником податку - фізи чною особою, встановлене від повідачем отримання не праці вниками підприємства доходу в не грошовій формі не містит ь зазначеної обов'язкової ум ови, тому - не є порушенням від повідного законодавства з бо ку Представництва CI». Під дохо дом розуміється сума будь-як их коштів, вартість матеріал ьного і нематеріального майн а, інших активів, одержаних пл атником податку саме у власн ість або нарахованих на його користь, тому, беручи до уваги те, що грошові кошти позиваче м на користь фізичних осіб не нараховувались, у власність будь-яких фізичних осіб не пе редавались, встановлене відп овідачем отримання працівни ками доходу в не грошовій фор мі, як додаткове благо, у вигля ді фуршетного обслуговуванн я та організації заходів (а са ме ПП «Рент Едвантидж Кам пани»згідно рахунку № 0003664 від 03.06.2008 року у сумі 15780,0 гривень), - спл ачені Представництвом компа нії »контрагенту - юридичній особі грошові кошти не підпа дають під визначення об'єкту оподаткування податком з до ходів фізичних осіб та не мож уть вважатися додатковим бла гом. Крім того, відповідно до б анківської виписки від 06.06.2008 ро ку грошові кошти в сумі 15780 грн. сплачені ПП «Рент Едвантид ж Кампани»за суборенду пло щі згідно рахунку 0306001 від 03.06.2008 р. в т.ч. ПДВ 2630 грн. В судовому засі данні представник позивача з азначив, що саме зазначена ба нківська виписка була надана Представництвом »при провед енні перевірки на підтвердже ння сплати ПП «Рент Едванти дж Кампани»грошових кошті в в сумі 15780 грн. Представником відповідача в судовому засід анні не спростована наведена обставина та не надано доказ ів на підтвердження отриманн я працівниками Представницт ва »доходу в не грошовій форм і, у вигляді фуршетного обслу говування та організації зах одів шляхом сплати ПП «Рент Едвантидж Кампани»грошов их коштів в сумі 15780 грн.

Відповідачем інших доказі в щодо обґрунтування правомі рності свого рішення суду не надано, а тому судова колегія погоджується з висновком су ду першої інстанції про те, що позов підлягає задоволенню.

Судова колегія вважає наве дені висновки суду першої ін станції правильними і такими , що відповідають вимогам ст.с т. 2, 7, 10, 11, 70, 71 КАС України та не прий має доводи, наведені в апеляц ійній скарзі про те, що постан ова підлягає скасуванню.

Відповідно до вимог ст. 71 КАС України кожна сторона повин на довести ті обставини, на як их ґрунтуються її вимоги та з аперечення, а в адміністрати вних справах про протиправні сть рішень обов'язок щодо док азування правомірності свог о рішення та надання відпові дних доказів покладається на відповідача, якщо він запере чує проти адміністративного позову. Відповідач, який є суб ' єктом владних повноважень , свою позицію суду не доказав та не обґрунтував її.

Враховуючи вищевикладене, судова колегія вважає, що суд першої інстанції порушень н орм матеріального і процесуа льного права при вирішенні с прави не допустив, а наведені в апеляційній скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обс тавин, апеляційна скарга зад оволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 195; 196; 198; 200; 205; 206; 254 К АС України, судова колегія, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Дер жавної податкової інспекції у Приморському районі м. Одес и залишити без задоволення, а постанову Одеського окружно го адміністративного суду ві д 20 грудня 2010 року без змін.

Ухвала апеляційного суду н абирає чинності негайно післ я її проголошення, але може бу ти оскаржена в касаційному п орядку до Вищого Адміністрат ивного Суду України протягом 20 днів.

Повний текст судового рі шення виготовлений 04.05.2011 року.

Головуючий: О .В.Джабурія

Суддя: А.В.Крусян

Суддя: О.І.Шляхти цький

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.04.2011
Оприлюднено17.06.2011
Номер документу16136566
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-10358/10/1570

Ухвала від 27.04.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні