Ухвала
від 18.04.2011 по справі 2а-6069/10/8/0170
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-6069/10/8/0170

18.04.11 м. Севастополь

Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:

головуючого судді Єла нської О.Е.,

суддів Горошко Н.П . ,

Санакоєвої М.А.

секретар судового засід ання Плисенко Ф.Ю.

за участю сторін:

представник позивача - Т овариства з обмеженою відпов ідальністю "Токмак-Хліб" у суд ове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причини нея вки суд не повідомив;

представник відповідача - Державної податкової інс пекції в м. Сімферополі АР Кри м - ОСОБА_2, довіреність № 94/10 від 16.04.10 року;

розглянувши апеляційну ск аргу Державної податково ї інспекції в м. Сімферополі А Р Крим на постанову Окружног о адміністративного суду Авт ономної Республіки Крим (суд дя Кушнова А.О.) від 28.07.10 року у сп раві № 2а-6069/10/8/0170

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Токмак-Хліб" (вул. Научна, 5, к в.23, м. Сімферополь, Автономна Р еспубліка Крим, 95000)

до Державної податково ї інспекції в м. Сімферополі А Р Крим (вул. Мате Залки 1/9, м.Сімф ерополь, Автономна Республік а Крим, 95053)

про скасування акту.

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Авто номної Республіки Крим (судд я Кушнова А.О.) від 28.07.2010 року у сп раві № 2а-6069/10/8/0170 адміністративни й позов Товариства з обмежен ою відповідальністю "Токмак- Хліб" до Державної податково ї інспекції в м. Сімферополі А Р Крим про скасування акту, бу ло задоволено у повному обся зі. Визнано протиправним та с касовано рішення Державної п одаткової інспекції в м. Сімф ерополі АР Крим від 16.04.2010 року п ро анулювання реєстрації Тов ариства з обмеженою відповід альністю "Токмак-Хліб" платни ком податку на додану вартіс ть, яке оформлено актом № 312/15-2 ві д 16.04.2010 року. Стягнено з Державн ого бюджету України на корис ть Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Токмак-Хліб" судовий збір в розмірі 3,40 грн.

Не погодившись з зазначено ю постановою суду, представн ик відповідача подав на адре су суду апеляційну скаргу, в я кій просить скасувати постан ову Окружного адміністратив ного суду Автономної Республ іки Крим від 28.07.2010 року та прийн яти нову постанову, якою в зад оволенні позовних вимог пози вачу відмовити.

У судове засідання 18.04.2011 року представник позивача не з'яв ився, про час та місце розгляд у справи повідомлений належн им чином та своєчасно, про при чини неявки суд не повідомив .

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 196 К АС України, неприбуття у судо ве засідання сторін або інши х осіб, які беруть участь у спр аві, належним чином повідомл ених про дату, час і місце апел яційного розгляду, не перешк оджає судовому розгляду спра ви.

Розглянувши справу в поряд ку статей 195, 196 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, заслухавши пояснення пр едставника відповідача, пере віривши правильність застос ування судом першої інстанці ї норм матеріального та проц есуального права та відповід ність висновків суду обстави нам справи, судова колегія вс тановила наступне.

Відповідно до ст. 159 КАС Украї ни, судове рішення повинно бу ти законним і обґрунтованим. Обґрунтованим є рішення, ухв алене судом на підставі повн о і всебічно з'ясованих обс тавин в адміністративній спр аві, підтверджених такими до казами, які були досліджені в судовому засіданні.

З матеріалів справи вбачає ться, що Товариство з обмежен ою відповідальністю "Токмак- Хліб" зареєстровано у якості юридичної особи 28.07.05 року вико навчим комітетом Сімферопол ьської міської ради, що підтв ерджується свідоцтвом про де ржавну реєстрацію юридичної особи серії А00 №435257, код ЄДРПОУ 33656522 (а.с.25) та довідкою з Єдиного державного реєстру юридични х осіб та фізичних осі-підпри ємців серії АА № 011827 від 11.08.09 р. (а.с .27) за адресою: м. Сімферополь , с. Аграрне, вул. Научна, 5, кв.23.

Під час судового розгляду с прави у суді першої інстанці ї 23.06.10 року до Єдиного державно го реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців б уло внесено запис про заміну свідоцтва про державну реєс трацію у зв'язку зі зміною міс цезнаходження юридичної осо би та видане нове свідоцтво п ро державну реєстрацію юриди чної особи серії А01 №632120 із зазн аченням місцезнаходження То вариства з обмеженою відпові дальністю "Токмак-Хліб" за адр есою: Красногвардійській рай он, смт. Красногвардійське, ву л.Елеваторна, 15А, що підтвердж ується копією цього свідоцтв а та копією довідки з Єдиного державного реєстру юридични х осіб та фізичних осі-підпри ємців серії АА №234305 від 29.06.10 року (а.с.26, 28).

Зміна місцезнаходження по зивача також підтверджуєтьс я відомостями із ЄДР щодо юри дичної особи ТОВ «Токмак-Хлі б»(а.с.51).

ТОВ «Токмак-Хліб»було взят о на облік платника податків у ДПІ в м. Сімферополі 01.08.05 року за № 1584, що підтверджується від повідною довідкою № 06.12.06 року № 4714/29-0, де зазначено місцезнаход ження юридичної особи: м. Сі мферополь, с. Аграрне, вул. Нау чна, 5, кв.23 (а.с.46).

05.07.10 року ТОВ «Токмак-Хліб»от римало нову довідку про взят тя на облік платника податкі в № 2017/29-0, у якій у графі «місцезн аходження»було зазначено: Кр асногвардійській район, смт. Красногвардійське, вул. Елев аторна, 15А (а.с.47).

Товариство з обмеженою від повідальністю "Токмак-Хліб" з 16.08.05 року є платником податку н а додану вартість, що підтвер джується Свідоцтвом про реєс трацію платника податку на д одану вартість №00886454 від 16.08.05 рок у виданим ДПІ в м.Сімферополі (а.с.48), де у графі «адреса платн ика»зазначено: м. Сімферопо ль, с. Аграрне, вул. Научна, 5, кв.23 (а.с.48).

16.04.10 року Державною податков ою інспекцією в м. Сімферопо лі було прийнято рішення про анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть, яке оформлено актом 312/15-2 (а.с .52-53), відповідно до якого анулю вала реєстрацію платника под атку на додану вартість ТОВ « Токмак-Хліб» відповідно до п п. " ґ " п. 9.8 ст. 9 Закону України "Пр о податок на додану вартість ", за порушення Закону Україн и від 15.05.03. №755 - ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців »(із змінами та доповненнями ), п. 5,14,16 Положення про Реєстр пл атників податку на додану ва ртість (із змінами та доповне ннями), затвердженого наказо м ДПА України №79 від 01.03.00 року, По рядку обліку платників подат ків і зборів, затвердженого н аказом ДПА України №80 від 19.02.1998 р оку, а саме порушення позивач ем вимог стосовно порядку ре єстрації суб'єктів господарю вання, яке полягає у відсутно сті позивача за юридичною ад ресою (м.Сімферополь, с. Агра рне, вул. Научна, 5, кв.23) та внес енням запису до ЄДР (а.с.52-53).

З матеріалів справи вбачає ться, що відповідно до акту пр о анулювання реєстрації плат ника податку на додану варті сть від 16.04.2010 року що ТОВ «Токма к-Хліб»подає податкові декла рації з податку на додану вар тість протягом періоду з сер пня 2005 року до березня 2010 року з показниками, які свідчать пр о наявність оподатковуваних поставок; має за останні дван адцять календарних місяців о бсяги оподатковуваних опера цій у сумі 4911788 грн.; на момент ск ладання акту товариство не м ає податкової заборгованост і з ПДВ; факт відсутності чи не можливості установити місце знаходження підтверджено за даними податкової міліції п овідомленням № 169/29-0 від 16.04.10 року . Документами, які підтверджу ють наявність підстав для ан улювання реєстрації платник а податку на додану вартість , відповідач зазначив акт пер евірки достовірності юридич ної адреси № 887/26-34 від 15.04.10 року та доповідну записку (без зазна чення даних про її складання ) (а.с.52-53).

Закон України “Про податок на додану вартість” № 168/97-ВР ві д 03.04.1997 року (далі Закон № 168) визна чає платників податку на до дану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування, перел ік оподатковуваних та звільн ених від оподаткування опера цій, особливості оподаткуван ня експортних та імпортних о перацій, поняття податкової накладної, порядок обліку, з вітування та внесення пода тку до бюджету.

Відповідно до п.п. “а” п. 2.1. ст. 2 Закону № 168 платником податку є будь-яка особа, яка здійснює або планує здійснювати госп одарську діяльність та реєст рується за своїм добровільни м рішенням як платник цього п одатку.

Статтею 9 Закону № 168 закріпле ний порядок реєстрації осіб як платників податку на дода ну вартість, де у п. 9.8 Закону ви значені випадки анулювання р еєстрації.

Відповідно до пп. "г" п. 9.8 ст. 9 За кону України "Про податок на д одану вартість" встановлено, що реєстрація особи як платн ика податку на додану вартіс ть діє до дати її анулювання, я ка відбувається у випадку, як що особа, зареєстрована як пл атник податку, не надає подат ковому органу декларації з ц ього податку протягом дванад цяти послідовних податкових місяців або подає таку декла рацію (податковий розрахунок ), яка (який) свідчить про відсу тність оподатковуваних пост авок протягом такого періоду , а також у випадках, визначени х законодавством стосовно по рядку реєстрації суб'єктів г осподарювання.

Статтею 93 Цивільного кодекс у України визначене, що місце знаходженням юридичної особ и є адреса її органу або особи , які відповідно до установчи х документів юридичної особи або закону виступають від її імені.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни "Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців" N 755-IV від 15.05.20 03 року із змінами та доповненн ями, місцезнаходження юридич ної особи - адреса органу або о соби, які відповідно до устан овчих документів юридичної о соби чи закону виступають ві д її імені (далі - виконавчий о рган).

Вищевказаним Законом Укра їни закріплений порядок держ авної реєстрації юридичних о сіб, відповідно до якого юрид ична особа повинна повідомит и про зміну її місцезнаходже ння.

Згідно з п. 5 ст. 17 Закону “Про д ержавну реєстрацію юридични х осіб та фізичних осіб - підпр иємців” в Єдиному державному реєстрі містяться також від омості про відсутність юриди чної особи за її місцезнаход женням, про відсутність підт вердження відомостей про юри дичну особу, а також відомост і про зарезервовані найменув ання юридичних осіб.

Пунктом 12 статті 19 вказаного Закону закріплений порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містя ться в Єдиному державному ре єстрі, відповідно до якого, у разі надходження державному реєстратору від органу держ авної податкової служби пові домлення встановленого зраз ка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженн ям державний реєстратор зобо в'язаний надіслати рекомендо ваним листом протягом п'яти р обочих днів з дати надходжен ня зазначеного повідомлення юридичній особі повідомленн я щодо необхідності подання державному реєстратору реєс траційної картки. У разі непо дання юридичною особою протя гом місяця з дати надходженн я їй відповідного повідомлен ня реєстраційної картки про підтвердження відомостей пр о юридичну особу державний р еєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру з апис про відсутність підтвер дження зазначених відомосте й.

У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дат и надходження їй відповідног о повідомлення реєстраційно ї картки про підтвердження в ідомостей про юридичну особу державний реєстратор повине н внести до Єдиного державно го реєстру запис про відсутн ість підтвердження зазначен их відомостей. Якщо державно му реєстратору повернуто рек омендованого листа з відмітк ою відділення зв'язку про від сутність юридичної особи за зазначеною адресою, державни й реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстр у запис про відсутність юрид ичної особи за її місцезнахо дженням (п. 14 ст. 19 Закону “Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців”).

Відповідно до п. 11.2. Порядку о бліку платників податків, зб орів (обов'язкових платежів), з атвердженого наказом Держав ної податкової адміністраці ї України від 19 лютого 1998 року № 80, зареєстрованим в Міністерс тві юстиції України 16 березня 1998 року за №172/2612 (далі - Порядок № 80), підрозділи органу держав ної податкової служби: стосо вно платників податків, яким и не подано в зазначені термі ни звіти, декларації, у порядк у, передбаченому законодавст вом, самостійно визначають с уму податкового зобов'язання , проводять роботу з узгоджен ня податкового зобов'язання та інші заходи; стосовно плат ників податків, які мають под атковий борг, у порядку, перед баченому законодавством, зді йснюють заходи із скорочення податкового боргу з викорис танням права податкової заст ави, адміністративного арешт у активів, стягнення та інші з аходи.

У рамках проведення цих зах одів, а також при призначенні чи проведенні документально ї перевірки платника податкі в чи при виконанні інших служ бових обов'язків працівникам и органів державної податков ої служби здійснюється або м оже здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця про живання) платника податків. З а наслідками перевірки склад ається акт перевірки місцезн аходження платника податків . Якщо встановлено відсутніс ть платника податків за його місцезнаходженням (місцем п роживання), то проводиться ро бота із з'ясування фактичног о місця розташування (місцез находження) платника податкі в, відповідальних та афілійо ваних осіб. Якщо підрозділам и податкової міліції підтвер джено відсутність за місцезн аходженням юридичної особи, яка включена до Єдиного держ авного реєстру, то підрозділ и з обліку платників податкі в до відповідного державного реєстратора (органу державн ої реєстрації) надсилають по відомлення про відсутність ю ридичної особи за місцезнахо дженням за формою № 18-ОПП (дода ток 17), як це передбачено п. 11.5 По рядку обліку.

Відповідачем в обґрунтува ння заперечень проти позову надані такі документи, які за на їх думку свідчать про відс утність Товариства з обмежен ою відповідальністю "Токмак- Хліб" за адресою місцезнаход ження юридичної адреси: пові домлення ДПІ в м. Сімферополь про відсутність юридичної о соби за місцезнаходженням № 169/29-0 від 16.04.10 року за формою № 18-ОПП , лист погодження про направл ення повідомлення державном у реєстратору № 179 від 16.04.10 року, с кладений та підписаний посад овими особами ДПІ в м.Сімферо полі та висновок ДПІ в м. Сімфе рополі № 179 від 16.04.10 року, про доці льність направлення державн ому реєстратору повідомленн я за формою 18-ОПП (а.с.55-57); довідк а відділу податкової міліції ДПІ в м. Сімферополі про встан овлення фактичного місцезна ходження платника податків № 887/26-34 від 15.04.10 року (а.с.58).

В матеріалах наявні відомо сті із Єдиного державного ре єстру щодо юридичної особи Т ОВ «Токмак-Хліб»від 23.06.10 року, з і змісту яких вбачається, що в ЄДР було внесено зміни до від омостей про юридичну особу, щ о не пов'язані зі змінами в у становчих документах, а пов' язані зі зміною місцезнаходж ення юридичної особи та у гра фі «місцезнаходження»зазна чено: АР Крим, Красногвардійс ький район, вул. Елеваторна, 15А (а.с.51) та у наданих відомостях не зазначено про відсутність юридичної особи за її місцез находженням.

З матеріалів справи вбачає ться, що місце знаходження по зивача як юридичної особи зм інено вже в процесі судового розгляду справи у суді першо ї інстанції, доказів щодо змі ни місцезнаходження станом н а дату складання акту 16.04.10 року в ЄДР відповідачем не надано .

Відповідно до підпункту п. 5 Положення про реєстрацію пл атників податку на додану ва ртість, яке затверджене нака зом Державної податкової адм іністрації України від 01.03.2000 №79 , зареєстрованим в Міністерс тві юстиції України 3 квітня 20 00 року за №208/4429, (далі - Положенн я № 79 ), встановлено, що реєстр п латників податку на додану в артість - це автоматизований банк даних, створений відпов ідно до статті 9 Закону для заб езпечення: реєстрації та єди ного обліку платників податк у на додану вартість; єдиних п ринципів ідентифікації плат ників податку на додану варт ість; контролю за справляння м податку на додану вартість ; організації суцільного й ви біркового аналізу.

Підпунктом п. 16 Положення № 79 встановлено, що у Реєстр вклю чаються такі види даних: іден тифікаційні - індивідуальний податковий номер платника п одатку на додану вартість, ід ентифікаційний код за ЄДРПОУ , а також назва - для юридичної особи; ідентифікаційний ном ер з Державного реєстру фізи чних осіб та прізвище, ім'я, по батькові - для фізичних осіб; довідкові - дані про місцезна ходження (місце проживання), т елефон юридичної особи - плат ника податку на додану варті сть, прізвища та ідентифікац ійні номери (з Державного реє стру фізичних осіб - платникі в податку) керівника, головно го бухгалтера; реєстраційні - дані про реєстрацію та знятт я з реєстрації як платників п одатку на додану вартість в о рганах державної податкової служби; класифікаційні - дані про види його діяльності; дат а закінчення дії договору пр о спільну діяльність; дата за кінчення угоди про розподіл продукції.

Підпунктом “ґ” пункту 25 Пол оження № 79, який по змісту є іде нтичним пп. "г" п. 9.8 ст. 9 Закону Ук раїни “Про податок на додану вартість” встановлено, що ре єстрація діє до дати її анулю вання, яке відбувається у вип адках, визначених пунктом 9.8 с татті 9 Закону, у тому числі як що особа, зареєстрована як пл атник податку, не надає подат ковому органу декларації з ц ього податку протягом дванад цяти послідовних податкових місяців або подає таку декла рацію (податковий розрахунок ), яка (який) свідчить про відсу тність оподатковуваних пост авок протягом такого періоду , а також у випадках, визначени х законодавством стосовно по рядку реєстрації суб'єктів г осподарювання.

У відповідності до п.п. 25.2.2 Пол оження № 79, рішення про анулюв ання реєстрації платника под атку на додану вартість за ін іціативою податкового орган у оформляється актом про ану лювання реєстрації платника податку на додану вартість з а формою № 6-ПДВ (додаток 5). Таки й акт складається у двох прим ірниках комісією, утвореною відповідно до розпорядження керівника податкового орган у, та затверджується керівни ком (заступником керівника) п одаткового органу. В акті про анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть обов'язково вказується пі дстава для такого анулювання з посиланням на відповідні н орми Закону. Дата затверджен ня акта про анулювання реєст рації платника податку на до дану вартість уважається дне м прийняття такого рішення.

Пункт 25.2.1 Положення № 79 про ре єстрацію платників податку н а додану вартість встановлює , що органи державної податко вої служби здійснюють постій ний моніторинг платників под атку на додану вартість, які в ключені до Реєстру, та прийма ють рішення про анулювання р еєстрації відповідних платн иків податку на додану варті сть у разі існування підстав , визначених у підпунктах "б" - "ґ " пункту 25 цього Положення. Так і рішення можуть бути прийня ті за наявності відповідних підтвердних документів (відо мостей), у тому числі: повідом лення державного реєстратор а, відомостей з Єдиного держа вного реєстру, відомостей з Є ДРПОУ чи інших державних реє стрів, якими підтверджується припинення (ліквідація) юрид ичної особи, припинення підп риємницької діяльності фізи чної особи - підприємця, предс тавництва нерезидента (підст ава - підпункт "ґ" пункту 9.8 стат ті 9 Закону); судового рішення , повідомлення державного ре єстратора, відомостей з Єдин ого державного реєстру щодо скасування державної реєстр ації платника податку або ви знання недійсними змін до ус тановчих документів (підстав а - підпункт "ґ" пункту 9.8 статті 9 Закону).

Таким чином, тільки наявніс ть зазначених документів мож е бути підставою для прийнят тя рішення для анулювання ре єстрації платника податку на додану вартість у разі поруш ення платником ПДВ вимог зак онодавства про реєстрацію су б'єктів господарювання.

З матеріалів справи вбачає ться, що в переліку підтвердж уючих документів (відомостей ), наданих відповідачем, відсу тній Акт перевірки достовірн ості юридичної адреси фактич ному місцезнаходженню суб'єк та підприємницької діяльнос ті, як підтверджуючого докум енту, на підставі якого можли во зробити висновок про відс утність особи за адресою.

Більш того, матеріали справ и свідчать про відсутність с кладеного відповідно до вимо г п. 11.2. Порядок обліку платникі в податків, зборів (обов'язков их платежів), акту перевірки д остовірності юридичної адре си від 15.04.10 року за № 887/26-34, на який відповідач посилається в акт і №312/15-2.

З положень вказаних вище но рм вбачається, що податковий орган має право анулювати ре єстрацію платника податку на додану вартість юридичної о соби тільки у випадках, визна чених в законодавстві, тоді я к в законодавчих актах відсу тня норма, що дозволяє органа м ДПС здійснювати анулювання платника ПДВ у зв'язку з не знаходженням юридичної осо би за місцем реєстрації або у зв'язку з внесенням до ЄДР в ідомостей про зміну місцезна ходження платника ПДВ.

Акт ДПІ в м. Сімферополі № 312/15- 2, затверджений 16.04.2010 року не міс тить посилань на наявність з апису про державну реєстраці ю припинення юридичної особи ТОВ “Токмак-хліб”.

Крім того, в матеріалах спра ви відсутні докази того, що на момент прийняття відповідач ем рішення про анулювання ре єстрації Товариства з обмеже ною відповідальністю "Токмак -Хліб" було платником ПДВ, в Єд иному державному реєстрі міс тяться відомості про відсутн ість юридичної особи ТОВ “То кмак-хліб” за її місцезнаход женням або про відсутність п ідтвердження відомостей про дану юридичну особу.

З урахуванням викладеного , суд першої інстанції правил ьно дійшов до висновку, що вка зуючи п.п. “ґ ” п. 9.8 ст. 9 Закону У країни “Про податок на додан у вартість”, як підставу для а нулювання реєстрації Товари ства з обмеженою відповідаль ністю "Токмак-Хліб" платнико м податку на додану вартість , відповідач діяв необґрунто вано, без урахування фактичн их обставин, що мають значенн я для прийняття рішення. ДПІ в м. Сімферополі прийняла ріше ння, що оформлене актом №312/15-2 ві д 16.04.10 року, про анулювання реєс трації позивача платником п одатку на додану вартість з п ідстав, які не встановлені п.п . "ґ" п. 9.8 ст. 9 Закону України “Про податок на додану вартість” необґрунтовано з порушенням підстав встановлених діючим законодавством.

При судовому розгляді пре дметом доказування є факти, я кі становлять основу заявлен их вимог і заперечень проти н их або мають інше значення дл я правильного розгляду справ и і підлягають встановленню для прийняття судового ріше ння.

У порушенні вимог частини п ершої статті 71 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, відповідачем не доведе ні обставини, на яких ґрунтую ться його заперечення, а нада ні позивачем письмові поясне ння є належними та допустими ми доказами в розумінні част ин першої, четвертої статті 70 Кодексу адміністративного с удочинства України.

Відповідно до частини 1 ст атті 200 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д апеляційної інстанції зали шає апеляційну скаргу без за доволення, а постанову або ух валу суду - без змін, якщо визн ає, що суд першої інстанції пр авильно встановив обставини справи та ухвалив судове ріш ення з додержанням норм мате ріального і процесуального п рава.

Судова колегія дійшла до в исновку, що судом першої інст анції правильно встановлені обставини справи, рішення су ду ухвалене з додержанням но рм матеріального та процесуа льного права, тому підстав дл я задоволення апеляційної ск арги та скасування судового рішення не вбачається.

Керуючись статтями 195, 196, ч. 1 п. 1 ст. 198, 200, 205, 206, 254 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Дер жавної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим на по станову Окружного адміністр ативного суду Автономної Рес публіки Крим (суддя Кушнова А .О.) від 28.07.10 року у справі № 2а-6069/10/8/01 70, залишити без задоволення.

Постанову Окружного адмін істративного суду Автономно ї Республіки Крим (суддя Кушн ова А.О.) від 28.07.10 року у справі № 2 а-6069/10/8/0170, залишити без змін.

Ухвала набирає законної с или з моменту проголошення з гідно з частиною п'ятою ста тті 254 Кодексу адміністративн ого судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається протягом двадцят и днів після набрання законн ої сили судовим рішенням суд у апеляційної інстанції, крі м випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення у хвали в повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення ухвали в п овному обсязі.

Повний текст судовог о рішення виготовлений 26 кві тня 2011 р.

Головуючий суддя підпис О.Е.Єланська

Судді підпис Н.П.Горошко

підпис М.А .Санакоєва

З оригіналом згідно

Суддя О.Е.Єланська

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.04.2011
Оприлюднено17.06.2011
Номер документу16162282
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6069/10/8/0170

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 27.02.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 26.01.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 18.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 22.03.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Ухвала від 18.04.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Єланська Олена Едуардівна

Постанова від 28.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні