12/316-06-7163
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"18" вересня 2006 р.Справа № 12/316-06-7163
За позовом Закрите акціонерне товариство "Херсонське обласне паливопостачальне підприємство "Херсоноблпаливо";
до відповідача Державне підприємство "Одеська залізниця" Товариство з обмеженою відповідальністю "Барс Інвест"
про стягнення вартості недопоставленної продукції 873,6грн.
Суддя Юдова В.З.
Секретар судового засідання: Скуділо О.В.
Представники:
Від позивача: не з'явився;
Від відповідача: юр-т Тіхонова Г.І., довіреність № 466 від 16.11.2005р.;
Від відповідача: не з'явився;
Суть спора: Про стягнення 873грн60коп., вартості вугілля внаслідок недостачі, одержаного позивачем по залізничній накладній 51175743.
ДП Одеська залізниця позовні вимоги не визнала.
ТОВ «Барс Інвест» у відзиві на позов вих.. № 47 від 09.08.2006р позовні вимоги не визнало, вважає, що відповідальність за недостачу повинна нести залізниця.
Із матеріалів справи встановлено:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Барс Інвест» відвантажило 70,0 тн. вугілля Каховському паливному складу позивача .
Відповідно залізничної накладної вугілля у вагон завантажено по обміру-12,750 х 2,911 х 1,0 х 1,886.
Вантаж на вагонних вагах не переважувався.
Вугілля завантажено механізмами відправника, без ущільнення катком та без застосування захисної плівки. Залізнична накладна підписана відправником.
На станцію призначення Каховка вантаж поступив у технічно справному вагоні, завантаження вугілля рівномірне, сліди втрати та розкрадання відсутні. При переважуванні вантажу за вимогою вантажоодержувача на 150тн. вагонних вагах встановлена недостача вугілля 3500 кг., яка зафіксована у комерційному акті БК №015588/11 від 24.02.2006.
Відповідно Правил перевезення вантажів у вагонах відкритого типу відправник зобов'язаний підготувати вантаж з урахуванням його схоронності під час транспортування і здійснювати навантаження з виконанням технічних умов.
Для забезпечення схоронності вантажу на його поверхню може наноситись захисне маркування або застосовувати покриття плівкою (емульсією), що не було виконано відправником.
Відправник відповідає за недостачу, якщо навантажує вагон своїми механізмами і відсутні ознаки втрати вантажу при транспортуванні.
Збитки від недостачі вугілля підлягають стягненню із рахунку відправника п. а ст.111 Статуту залізниць України.
Судові витрати покладаються на відправника /ст. ст. 44, 49 ГПК України/
Одеську залізницю звільнити від відповідальності.
Керуючись ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1.Позов задовольнити.
Суддя Юдова В.З.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 161728 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Юдова В.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні