ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 червня 2011 р. Справа № 2а/0270/1928/11
м. Вінниця
Вінницький окружний адміністративний суд в складі
Головуючого судді Загороднюка Андрія Григоровича,
при секретарі судового засідання: Задерей Ірині Василівні,
за участю представників сторін:
позивача: ОСОБА_1,
відповідача: не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за позовом: державної податкової інспекції у м. Вінниці
до: товариства з обмеженою відповідальністю "Южбугсервіс"
про: припинення (скасування) юридичної особи, -
ВСТАНОВИВ :
до Вінницького окружного адміністративного суду надійшов позов державної податкової інспекції у м. Вінниці (далі - ДПІ у м. Вінниці) до товариства з обмеженою відповідальністю "Южбугсервіс" (далі - ТОВ "Южбугсервіс") про припинення (скасування) юридичної особи.
Позов мотивовано тим, що згідно довідки державного реєстратора станом на 25.03.2011 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено інформацію щодо відсутності ТОВ "Южбугсервіс" за вказаною адресою. Зазначене, на думку позивача, є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи.
У судовому засіданні представник позивача зазначила, що позов підтримує в повному обсязі та просила позовні вимоги задовольнити повністю, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві.
Відповідач в судове засідання не з’явився без поважних причин та без повідомлення про причини неприбуття, хоча належним чином неодноразово повідомлений про місце та час розгляду справи. Відповідно до вимог статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) - адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше місяця з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом. Судом прийнято всі міри для належного повідомлення відповідача про час, день і місце розгляду справи. Таким чином, враховуючи дані обставини, судом прийнято рішення продовжити розгляд справи у відсутність відповідача, і вирішити справу на підставі наявних доказів.
Дослідивши матеріали справи та розглянувши докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі, виходячи з наступного.
Відповідно до наданих доказів судом встановлено, що ТОВ "Южбугсервіс" зареєстровано реєстраційною палатою Вінницької міської ради 09.09.2003 року (а.с. 5) та 18.09.2003 року взяте на облік як платник податків ДПІ у м. Вінниці (а.с. 13).
Згідно довідки Головного управління статистики у Вінницькій області №13/4/515 від 25.03.2010 року (а.с. 11), відповідач включений до ЄДРПОУ, ідентифікаційний код - 32647799, місцезнаходження: 21021, м. Вінниця, Ленінський район, вул. Космонавтів, 39.
Позивачем надано до суду довідку державного реєстратора, згідно якої станом на 25.03.2011 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено інформацію щодо відсутності ТОВ "Южбугсервіс" за вказаною адресою (а.с. 9-10).
Частиною 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" передбачено, що підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Отже, враховуючи те, що в Єдиному державному реєстрі внесено запис про відсутність відповідача за юридичною адресою, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, у зв’язку з чим є всі підстави для скасування (припинення) державної реєстрації юридичної особи –ТОВ "Южбугсервіс".
Відповідно до ч. 1 ст. 105 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані негайно письмово повідомити про це орган, що здійснює державну реєстрацію, який вносить до Єдиного державного реєстру відомості про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення.
Частиною 2 ст. 105 ЦК України визначено, що учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, призначають комісію з припинення юридичної особи (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення юридичної особи відповідно до цього Кодексу.
Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи може бути покладено на орган управління юридичної особи.
Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення.
Частиною 7 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" передбачено, що державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису, в якому керівник органу управління або засновник (учасник) юридичної особи вказаний як голова комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи зобов'язаний надіслати такому керівнику органу управління або засновнику (учаснику) юридичної особи, а також суду, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією, відповідне повідомлення.
Відповідно до ч. 4 ст. 105 ЦК України комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи.
Згідно ч. 1 ст. 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії або уповноважена ним особа після закінчення процедури ліквідації, яка передбачена законом, але не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації, повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстратору документи, передбачені цією частиною та частиною другою цієї статті.
Відповідно до ч. 9 ст. 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, без розгляду державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про
проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Частиною 10 ст. 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" визначено, що строк державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації не повинен перевищувати три робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Проаналізувавши чинне законодавство пов'язане з припиненням підприємницької діяльності юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за рішенням суду, що не пов'язане з банкрутством, суд дійшов висновку, що склад комісії з припинення та порядок її роботи в даній категорії справ законодавством прямо не передбачені.
У зв'язку з наведеним вище суд вважає за необхідне створити ліквідаційну комісію яка б займалась процедурою ліквідації ТОВ "Южбугсервіс" та її головою призначити керівника ТОВ "Южбугсервіс" - Шовкалюка Андрія Олександровича, а членом комісії ДПІ у м. Вінниці, з ініціативи якої відбувається припинення.
Згідно з частиною сьомою ст. 59 Господарського кодексу України скасування державної реєстрації позбавляє суб'єкта господарювання статусу юридичної особи і є підставою для вилучення його з державного реєстру. Суб'єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності.
Відповідно до ст. ст. 11, 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, то згідно з ч. 2 ст. 94 КАС України судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ :
адміністративний позов задовольнити повністю.
Припинити (скасувати) юридичну особу - товариство з обмеженою відповідальністю "Южбугсервіс" (вул. Космонавтів, 39, м. Вінниця, Вінницька область, 21000, код ЄДРПОУ 32647799).
Створити ліквідаційну комісію в складі: голова комісії - Шовкалюк Андрій Олександрович - керівник товариства з обмеженою відповідальністю "Южбугсервіс" (адреса: с. Кацмазів, Жмеринський район, Вінницька область), член комісії - державна податкова інспекція у м. Вінниці.
Зобов'язати ліквідаційну комісію після набрання даною постановою законної сили повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію, про те, що товариство з обмеженою відповідальністю "Южбугсервіс" перебуває у процесі припинення.
Встановити строк роботи ліквідаційної комісії 70 днів з дня набрання даною постановою законної сили.
Копію постанови направити державному реєстратору Вінницької міської ради для виконання вимог статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Загороднюк Андрій Григорович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2011 |
Оприлюднено | 17.06.2011 |
Номер документу | 16178463 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Загороднюк Андрій Григорович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Загороднюк Андрій Григорович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Загороднюк Андрій Григорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні