12/367-06-8192
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"22" вересня 2006 р.Справа № 12/367-06-8192
За позовом Відкрите акціонерне товариство "Вінницяоблпаливо";
до відповідача Державне підприємство "Одеська залізниця" Державне підприємство "Свердловантрацит"
про стягнення заборгованості по недостачі вугілля 1604,81грн.
Суддя Юдова В.З.
Секретар судового засідання: Скуділо О.В.
Представники:
Від позивача: не з'явився;
Від відповідача: провідний ю/к Слюсар М.М., довіреність № 407 від 15.09.2005р.;
Від відповідача: не з'явився;
Суть спора: Про стягнення 1604 грн. 81 коп., вартості вугілля внаслідок недостачі, одержаного позивачем по залізничній накладній 52230311 та вартості залізничного тарифу.
Позивач відсутній, ухвалу суду отримав.
ДП Одеська залізниця позовні вимоги не визнала.
ДП „Свердловантрацит” ухвалу суду отримав, відзив на позов не отримав.
Справа розглядається в порядку ст. 75 ГПК України за наявними матеріалами.
Із матеріалів справи встановлено:
ДП „Свердловантрацит” відвантажило 07.12.2005р. 70,0 тн. вугілля Тростянецькому паливному складу позивача.
Вугілля завантажено механізмами відправника, без ущільнення катком та без застосування захисної плівки. Залізнична накладна підписана відправником.
На станцію призначення Тростянець-Подільськ Одеської залізниці вантаж поступив у технічно справному вагоні, завантаження вугілля рівномірне, сліди втрати та розкрадання відсутні. При переважуванні вантажу за вимогою вантажоодержувача на 150тн. вагонних вагах встановлена недостача вугілля 4600 кг., яка зафіксована у комерційному акті БО № 701143/15 від 12.12.2005р.
Відповідно Правил перевезення вантажів у вагонах відкритого типу відправник зобов'язаний підготувати вантаж з урахуванням його схоронності під час транспортування і здійснювати навантаження з виконанням технічних умов.
Для забезпечення схоронності вантажу на його поверхню може наноситись захисне маркування або застосовувати покриття плівкою (емульсією), що не було виконано відправником.
Відправник відповідає за недостачу, якщо навантажує вагон своїми механізмами і відсутні ознаки втрати вантажу при транспортуванні.
Збитки від недостачі вугілля підлягають стягненню із рахунку відправника п. а ст.111 Статуту залізниць України.
Провізна плата від недостачі вугілля підлягає стягненню з відправника.
Відправник завантажив вугілля у вологому стані. Відповідно «Правил перевезення вантажів залізничним транспортом України»частина 1, підлягає врахуванню 2% норми природної втрати і граничного розходження визначення маси нетто.
При врахуванні 2% сума позову зменшиться і складає 1152 грн., що підлягає стягненню з рахунку відправника.
По стягненню іншої частини суми позову відмовити.
Судові витрати покладаються на відправника /ст. ст. 44, 49 ГПК України/.
Одеську залізницю звільнити від відповідальності.
Керуючись ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1.Позов задовольнити.
Суддя Юдова В.З.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 161812 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Юдова В.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні