ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
07.06.11 Справа №2а-1669/11/2770
,
Суддя Окружного адміністр ативного суду міста Севастоп оля Лотова Ю.В., розлянувши в п орядку письмового проваджен ня адміністративну справу
за позовом Державної подат кової інспекції у Ленінськом у районі м. Севастополя (ву л. Кулакова, 37, м. Севастополь, 9901 1);
до приватного підприємств а «Деймос-Триумф» (вул. М. Муз ики, буд. 42, кв. 14, м. Севастополь , 99007);
про стягнення заборговано сті
Обставини справи:
23.05.2011 року Державна податков а інспекція у Ленінському ра йоні м. Севаст ополя звернулась до Окружног о адміністративного суду міс та Севастополя з адміністрат ивним позовом до приватного підприємства «Деймос-Триумф » про стягнення з відповідач а на користь позивача у дохід Державного бюджету Ленінськ ого району м. Севасто поля заборгованість перед бю джетом по штрафних (фінансов их) санкціях з єдиного податк у у розмірі 340,00 грн.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Севаст ополя від 25.05.2011 року відкрито пр овадження в адміністративні й справі № 2а-1669/11/2770.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Севаст ополя від 25.05.2011 року по справі № 2а-1669/11/2770 закінчено підготовче п ровадження, справу призначен о до судового розгляду.
Представник позивача нада ла клопотання про розгляд ад міністративної справи у відс утності позивача, адміністра тивний позов підтримала у по вному обсязі. Позовні вимоги обґрунтовані Законом Україн и «Про Державну податкову сл ужбу в Україні», Законом Укра їни «Про порядок погашення з обов' язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами» № 2181 -III від 21.12.2000 року, що діяв на момен т виникнення правовідносин ( далі Закон України № 2181) та Указ ом Президента України «Про с прощену систему оподаткуван ня, обліку і звітності суб' є ктів малого підприємництва» від 03.07.1998 року № 727/98, із змінами і д оповненнями, внесеними Указо м Президента України від 28.06.1999 р оку № 746/99 (далі Указ № 727) .
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, ухвали Окружного адмініс тративного суду міста Севаст ополя від 25.05.2011 року не виконав, письмового відзиву на позов ну заяву з документальним та правовим обґрунтуванням сво їх заперечень суду не надав, х оча про час та місце розгляду справи був повідомлений нал ежним чином, про причину неяв ки суду не повідомив.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодекс у адміністративного судочин ства України, якщо немає пере шкод для розгляду справи у су довому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не в сі особи, які беруть участь у с праві, хоча і були належним чи ном повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, су д має право розглянути справ у у письмовому провадженні у разі відсутності потреби за слухати свідка чи експерта.
Розглянувши документи і ма теріали, всебічно і повно з'яс увавши всі обставини у справ і, об'єктивно оцінивши докази , досліджені в судовому засід анні, суд,
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до ч. 2 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» завда нням органів державної подат кової служби є здійснення ко нтролю за додержанням податк ового законодавства, правиль ністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюдж етів, державних цільових фон дів податків і зборів (обов'яз кових платежів), а також непод аткових доходів, встановлени х законодавством.
Згідно зі ст. 4 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні» податкова ад міністрація є центральним ор ганом виконавчої влади. Держ авні податкові інспекції у р айонах у містах підпорядкову ються відповідним державним податковим адміністраціям.
Відповідно до п.п. 1, 2 ст. 10 цьог о Закону одними із завдань по даткової адміністрації є кон троль за своєчасністю, досто вірністю та повнотою обчисле ння і сплати податків та збор ів; забезпечення обліку плат ників податків, правильність обчислення та своєчасність надходження податків.
Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну подат кову службу» органи державно ї податкової служби подають до судів позови до підприємс тв, установ, організацій та гр омадян про визнання угод нед ійсними і стягнення в доход д ержави коштів, одержаних ним и за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних б ез встановлених законом підс тав, а також про стягнення заб оргованості перед бюджетом і державними цільовими фондам и за рахунок їх майна.
Суб'єкт владних повноважен ь - орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінсь ких функцій на основі законо давства, в тому числі на викон ання делегованих повноваже нь (п. 7 ст. 3 Кодексу адміністрат ивного судочинства України).
Правосуддя в адміністрати вних справах здійснюється ад міністративними судами. Юрис дикція адміністративних суд ів поширюється на всі публіч но-правові спори, крім спорів , для яких законом встановлен ий інший порядок судового ви рішення (ст. 4 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни).
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 17 Кодексу ад міністративного судочинств а України юрисдикція адмініс тративних судів поширюється на публічно-правові спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, вста новлених Конституцією та зак онами України.
Таким чином, позивач є суб' єктом владних повноважень, щ о має право звернутись до Окр ужного адміністративного су ду міста Севастополя з позов ом про стягнення заборговано сті перед бюджетом зі штрафн их санкцій з єдиного податку .
Приватне підприємств о «Деймос-Триумф» зареєстров ано як юридична особа Ленінс ькою районною державною адмі ністрацією міста Севастопол я, узяте на облік до органів де ржавної податкової служби та є платником податків, зборів (обов' язкових платежів), про що надані відповідні свідоц тва.
Згідно зі ст. 4 Закону Україн и «Про систему оподаткування », що діяв на момент виникненн я правовідносин платниками п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) є юридичні і фізич ні особи, на яких згідно із Зак оном України покладений обов 'язок сплачувати податки та з бори (обов'язкові платежі).
Згідно з п. 3 ст. 9 цього Закону платники податків і зборів (о бов'язкових платежів) зобов'я зані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язков их платежів) у встановлені за коном терміни.
03.09.2010 працівниками позивача було проведено невиїзну доку ментальну перевірку відпові дача з питання своєчасності подання розрахунку сплати єд иного податку юридичною особ ою, який сплачує податок за ст авкою 10%. В ході перевірки були встановлені та зафіксовані у акті перевірки від 03.09.2010 року № 6276/10 /15-1/35128278 порушення вимог п. 4 Указ № 727, а саме розрахунки сплати єд иного податку за 2 квартал 2008 ро ку, 4 квартал 2008 року по терміну надання 19.07.2008 року та 19.01.2009 року фа ктично надані підприємством із затримкою: 24.07.2008 року та 21.01.2009 р оку.
За результатами перевірки було прийняте податкове пов ідомлення-рішення від 07.10.2010 рок у № 0005790151/0 про нарахування відпо відачу податкового зобов' я зання з єдиного податку у роз мірі 340,00 грн., яке було направле не на адресу платника поштою з повідомленням про врученн я та повернуто до позивача з в ідміткою поштового відділен ня про закінчення терміну зб ерігання (арк.с.13). Вказане пода ткове повідомлення - рішенн я розташоване на дошці подат кових повідомлень та податко вих вимог 10.11.2011 року, де знаходи лось протягом місяця.
Відповідно до п. 4 Указу № 727 за результатами господарської діяльності за звітний (подат ковий) період (квартал) суб'єкт и малого підприємництва - юри дичні особи подають до орган у державної податкової служб и до 20 числа місяця, що наступа є за звітним (податковим) пері одом, розрахунки про сплату є диного податку, акцизного зб ору і, в разі обрання ними єдин ого податку за ставкою 6 відс отків, розрахунок про сплату податку на додану вартість, а також платіжні доручення на сплату єдиного податку за зв ітний період з позначкою бан ку про зарахування коштів. .
Відповідно до п.п. 17.1.1. п. 17.1. ст. 17 Закону № 2181 платник пода тків, що не подає податкову де кларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штр аф у розмірі десяти неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке непод ання або її затримку.
Таким чином, податков е повідомлення-рішення № 0005790151/0 від 07.10.2010 року, прийняте позива чем на підставі перевірки є о бґрунтованим та такими, що пр ийняте відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до п.п. 6.2.3. п. 6.2. ст. 6 З акону України № 2181 податкові в имоги надсилаються:
- перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої су ми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога міст ить повідомлення про факт уз годження податкового зобов'я зання та виникнення права по даткової застави на активи п латника податків. обов'язок п огасити суму податкового бор гу та можливі наслідки непог ашення його у строк;
- друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарн ого дня від дня направлення (в ручення) першої податкової в имоги, у разі непогашення пла тником податків суми податко вого боргу у встановлені стр оки. Друга податкова вимога д одатково до відомостей, викл адених у першій податковій в имозі, може містити повідомл ення про дату та час проведен ня опису активів платника по датків, що перебувають у пода тковій заставі, а також про да ту та час проведення публічн их торгів з їх продажу.
Так, на адресу відповідача п оштою було направлено першу податкову вимогу № 1/6 59 від 24.11.2010 року, яку було отриман о директором підприємства 24.11 .2010 року.
На момент розгляду справи с ума заборгованості перед бюд жетом по штрафних (фінансови х) санкціях з єдиного податку у розмірі 340,00 грн. у добровільн ому порядку відповідачем не сплачена і заходів щодо пога шення заборгованості відпов ідач не робить.
Згідно з випискою про вне сення запису в Державний реє стр заставного рухомого майн а № 29726224 від 20.12.2010 року в податкові й заставі знаходяться всі ак тиви платника податків.
Відповідно до п. 87.2 ст. 87 Подат кового кодексу України джере лами погашення податкового б оргу платника податків є буд ь-яке майно такого платника п одатків з урахуванням обмеже нь, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Згідно з п. 95.1 ст. 95 Податковог о кодексу України орган держ авної податкової служби здій снює за платника податків і н а користь держави заходи щод о погашення податкового борг у такого платника податків ш ляхом стягнення коштів, які п еребувають у його власності, а в разі їх недостатності - шл яхом продажу майна такого пл атника податків, яке перебув ає у податковій заставі.
Пунктом 95.3 ст. 95 цього Кодексу встановлено, що стягнення ко штів з рахунків платника под атків у банках, обслуговуючи х такого платника податків, з дійснюється за рішенням суду , яке направляється до викона ння органам державної податк ової служби, у розмірі суми по даткового боргу або його час тини.
За таких обставин позов під лягає задоволенню у повному обсязі.
На підставі ч. 4 ст. 94 Кодексу а дміністративного судочинст ва України судові витрати з п озивача не стягуються.
Керуючись ст. 6, 17, 69 - 71, 94, 98, 158-163, 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративни й позов задовольнити повніст ю.
2. Стягнути з приватног о підприємства «Деймос-Триум ф» (вул. М. Музики, буд. 42, кв. 14, м. Севастополь, 99007, ЗКПО 35128278) на к ористь Державної податкової інспекції у Ленінському рай оні м. Севастополя (вул. Кулако ва, 37, м. Севастополь, 9901 1, ідентифікаційний код - 23193148) заборгованість перед бюджет ом зі штрафних санкцій з єдин ого податку у розмірі 340,00 грн. (т риста сорок грн.) на р/р 34213378700007, ба нк отримувача - Головне упр авління Державного казначей ства України у м. Севастополі , код платежу 16050100, ЄДРПОУ 240355298, МФО 824509, шляхом: стягнення коштів, я кі перебувають у власності п риватного підприємства «Дей мос-Триумф», у тому числі за ра хунок готівки, що належить пл атнику податків, продажу май на платника податків, яке пер ебуває у податковій заставі.
Постанова набирає законно ї сили у порядку та строки від повідно до статті 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня отримання копії постано ви за правилами, встановлени ми статтями 185 - 187 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни. Якщо суб'єкта владних п овноважень було повідомлено про можливість отримання ко пії постанови суду безпосере дньо в суді, то десятиденний с трок на апеляційне оскарженн я постанови суду обчислюєтьс я з наступного дня після закі нчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідом лення про можливість отриман ня копії постанови суду.
Суддя Ю.В . Лотова
Суддя Ю .В. Лотова
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2011 |
Оприлюднено | 17.06.2011 |
Номер документу | 16181912 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Лотова Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні