Постанова
від 14.06.2011 по справі 2а-1670/4116/11
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 червня 2011 року м. Полтава Справа № 2а-1670/4116/11

Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого судді - Серг и С.М.,

при секретарі - Лайко О.В.,

за участю:

представника позивача - Л япоти І.М.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом По лтавського обласного відділ ення Фонду соціального захис ту інвалідів до Сільськогос подарського товариства з обм еженою відповідальністю "Сав инці" про стягнення адмініст ративно-господарських санкц ій, -

В С Т А Н О В И В:

17 травня 2011 року Полтав ське обласне відділення Фонд у соціального захисту інвалі дів звернулось до Полтавськ ого окружного адміністратив ного суду з адміністративним позовом до Сільськогосподар ського товариства з обмежено ю відповідальністю "Савинці" про стягнення адміністрати вно-господарських санкцій та пені у розмірі 41971,98 грн.

В обґрунтування позовни х вимог представник Полтавсь кого обласного відділення Фо нду соціального захисту інва лідів зазначив, що відповіда ч порушив вимоги Закону Укра їни “Про основи соціальної з ахищеності інвалідів в Украї ні” щодо виконання нормативу робочих місць, призначених д ля працевлаштування інвалід ів, в результаті чого утворил ась заборгованість по неспла ті адміністративно-господар ських санкцій та пені до Фонд у соціального захисту інвалі дів.

Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги та просив їх зад овольнити, посилаючись на об ставини, викладені в позовні й заяві.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився , проте про дату, час та місце с удового розгляду даної справ и повідомлявся належним чино м.

Розглянувши подані сторон ами документи, заслухавши по яснення представника позив ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що поз ов підлягає задоволенню з на ступних підстав.

Відповідно до частини 1 ста тті 19 Закону України “Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні” від 21.03.1991 № 87 5 (далі - Закон № 875) в редакції, щ о діяла на час виникнення пра вовідносин, для підприємств, установ, організацій, в тому ч ислі підприємств, організаці й громадських організацій ін валідів, фізичних осіб, які ви користовують найману працю, установлюється норматив роб очих місць для працевлаштува ння інвалідів у розмірі 4 % сер едньооблікової чисельності штатних працівників обліков ого складу за рік, а якщо працю є від 8 до 25 осіб - у кількості одного робочого місця.

Частиною 2 статті 19 вищезазн аченого Закону регламентова но, що підприємства, установи , організації, у тому числі під приємства, установи, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичні особи, як і використовують найману пра цю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, вст ановленого частиною першою ц ієї ж статті, і забезпечують п рацевлаштування інвалідів.

Судом встановлено, що 28.02.2011 ві дповідачем подано до Полтавс ького обласного відділення ф онду соціального захисту інв алідів звіт про зайнятість т а працевлаштування інваліді в за 2010 рік, відповідно до якого середньооблікова кількість штатних працівників обліков ого складу на підприємстві в цей період становила 133 осіб.

На виконання приписів стат ті 19 Закону № 875 відповідачем са мостійно обраховано нормати в робочих місць для працевла штування інвалідів в кількос ті 5 робочих місць.

Разом з тим, протягом 2010 року на підприємстві працювало 5 о сіб, яким встановлена інвалі дність, три з яких проробили 12 місяців, одна - 2 місяця, одна - 1 місяць. Середньооблікова к ількість інвалідів, які прац ювали на підприємстві, дорів нює 3 (12 +12+12+2+1 =39 / 12 (кількість місяці в у році), проте відповідачем п омилково визначено середньо облікову кількість інваліді в, які працювали на підприємс тві, у кількості 5 осіб.

Частиною 3 статті 18 Закону № 8 75 передбачено, що підприємств а, установи, організації, фізи чні особи, які використовуют ь найману працю, зобов'язані в иділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеці альні робочі місця, створюва ти для них умови праці з ураху ванням індивідуальних прогр ам реабілітації і забезпечув ати інші соціально-економічн і гарантії, передбачені чинн им законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для ор ганізації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалід ів про зайнятість та працевл аштування інвалідів у порядк у, встановленому Кабінетом М іністрів України.

Відповідач до Полтавськог о обласного центру зайнятост і звітів про наявність вільн их робочих місць, призначени х для працевлаштування інвал ідів, за формою №3-ПН із заповн енням графи 15 у 2010 році не подав ав, що підтверджується листо м Полтавського обласного цен тру зайнятості № 043-02-2090/0-11 від 07.06.2011.

Доказів самостійного пошу ку інвалідів для працевлашту вання на виконання нормативу , встановленого Законом, відп овідачем не надано.

Відповідно до частини 1 стат ті 20 Закону України № 875 підприє мства, установи, організації , які використовують найману працю, де середньооблікова ч исельність працюючих інвалі дів менша, ніж встановлено но рмативом, передбаченим статт ею 19 цього закону, щороку спла чують відповідним відділенн ям Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно - господарські санкції, сума я ких визначається в розмірі с ередньої річної заробітної п лати на відповідному підприє мстві, установі, організації за кожне робоче місце, призна чене для працевлаштування ін валіда і не зайняте інвалідо м.

Таким чином, за 2 робочих міс ця, призначених для працевла штування інвалідів і не зайн яте ними, відповідач до 15.04.2011 (те рмін сплати встановлено част иною 4 статті 20 вищевказаного Закону - до 15 квітня року, нас тупним за роком, у якому відбу лося порушення нормативу) по винен був самостійно сплатит и адміністративно-господарс ькі санкції у розмірі 41572, 94 грн.

В добровільному порядку ад міністративно-господарські санкції відповідачем не спл ачені.

Згідно з частиною 2 статті 20 З акону України № 875 порушення т ермінів сплати адміністрати вно-господарських санкцій тя гне за собою нарахування пен і. Пеня обчислюється, виходяч и із 120 відсотків річних облік ової ставки Національного ба нку України, що діяла на момен т сплати, нарахованої за повн у суму недоїмки за весь її стр ок.

У зв'язку з несплатою відпов ідачем адміністративно-госп одарських санкцій до встанов леної законом дати, позиваче м правомірно нараховано пеню у розмірі 399,04 грн.

Відповідно до частини 5 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” суми адмін істративно-господарських са нкцій можуть бути стягнуті в примусовому порядку за ріше нням суду.

Таким чином, позовні вимог и про стягнення адміністрати вно-господарських санкцій у розмірі 41572, 94 грн та пені за пору шення термінів сплати адміні стративно-господарських сан кцій у розмірі 399,04 грн суд вваж ає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, к еруючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного с удочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов Полтавського обласного ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів до Сільсько господарського товариства з обмеженою відповідальністю "Савинці" про стягнення адмін істративно-господарських са нкцій задовольнити.

Стягнути з Сільськогоспод арського товариства з обмеже ною відповідальністю "Савинц і" (код ЄДРПОУ 05288796) на користь По лтавського обласного відділ ення Фонду соціального захис ту інвалідів адміністратив но-господарські санкції у ро змірі 41572 (сорок одна тисяча п'я тсот сімдесят дві) гривні 94 (де в'яносто чотири) копійки та пе ню у розмірі 399 (триста дев'янос то дев'ять) гривень 4 (чотири) ко пійки на р/р 31219230700357 в ГУДК у Пол тавській області, МФО 831019, одер жувач:УДК в Оржицькому район і.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляц ійної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набир ає законної сили після повер нення апеляційної скарги, ві дмови у відкритті апеляційно го провадження або набрання законної сили рішенням за на слідками апеляційного прова дження.

Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня от римання копії постанови з од ночасним направленням копії скарги до суду апеляційної і нстанції.

Повний текст постан ови виготовлено 16 червня 2011 ро ку.

Суддя С.М. Серг а

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.06.2011
Оприлюднено20.06.2011
Номер документу16198320
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/4116/11

Ухвала від 18.07.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.М. Серга

Ухвала від 21.07.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.М. Серга

Постанова від 14.06.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.М. Серга

Ухвала від 18.05.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.М. Серга

Ухвала від 18.05.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.М. Серга

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні