ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
06 грудня 2010 р. (13:12)
Справа №2а-12844/10/17/0170
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Папуші О.В., за участю секретаря судового засідання Суконнової Г.В., представників сторін:
позивача - ОСОБА_1, довіреність від 04.01.10р. № 04-5/04;
відповідача - ОСОБА_2, довіреність від 30.11.10р., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Кримське республіканське відділення Фонду соціального захисту інвалідів
до Підприємства об'єднання громадян "Лава"
про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим 05.10.10р. надійшов адміністративний позов Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Підприємства об’єднання громадян "Лава" про стягнення адміністративно-господарської санкції. Позивач, посилаючись на положення ст. ст. 10, 19 Закону України від 21.03.91р. № 875 "Про основи соціальної захищеності інвалідів України", просить стягнути з відповідача адміністративно-господарські санкції у розмірі 10600 грн. у зв’язку з незабезпеченням відповідачем у справі працевлаштування одного інваліда у 2009 році.
Ухвалою суду від 21.10.10р. відкрито провадження в адміністративній справі, після усунення позивачем недоліків позовної заяви. З’ясувавши питання про склад осіб, які братимуть участь у розгляді справи, визначивши факти, які необхідно встановити для вирішення спору, вивчивши документи, надані суду позивачем, постановлено ухвалу про закінчення підготовчого провадження та справу призначено до судового розгляду в судовому засіданні 18.11.10р.
В судовому засіданні представник позивача позов підтримав та просив його задовольнити.
Представник відповідача позов не визнав пославшись на його необґрунтованість, оскільки протягом 2009 році на підприємстві працювало 3 інваліди.
Заслухавши представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, судом з’ясовано, що позивач звернувся до окружного адміністративного суду з підстав передбачених п.5 ч. 2 ст. 17 КАС України та ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів" стосовно стягнення з суб’єкту господарювання адміністративно-господарської санкції за не працевлаштування відповідачем інвалідів відповідно до встановленого нормативу робочих місць призначених для працевлаштування інвалідів.
Позивач – суб’єкт владних повноважень здійснює свою діяльність відповідно до Положення про Фонд соціального захисту інвалідів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.02р. № 1434, є урядовим органом державного управління, який діє у складі Мінпраці та підпорядковується йому.
Відповідач – суб’єкт господарювання, ідентифікаційний код – 35109318, юридична особа, дата реєстрації 29.05.07р., здійснює свою діяльність на підставі Статуту, затвердженого засновником Білогірською районною громадською організацією "Білогірська козача община" згідно протоколу Великого кругу (загальних зборів) № 2 від 14.04.07р., зареєстрованого державним реєстратором 29.05.07р. номер запису 11241020000000366, відповідно до Ліцензії Міністерства внутрішніх справ України від 05.06.08р. № 393254 надає послуги, пов’язані з охороною державної та іншої власності, надання послуг з охорони громадян.
Свої вимоги позивач обґрунтовує висновками акту планової в’їздної перевірки виконання ст.ст. 19,20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" від 28.05.10р.
Згідно висновків перевірки підприємство зареєстровано у відділенні Фонду 28.05.10р. Звіт за формою № 10-ПІ "Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів" за 2009 рік не подавало.
Відповідно до положень ст. 19 Закону на виконання нормативу робочих місць призначених для працевлаштування інвалідів підприємство, маючи середньооблікову кількість штатних працівників облікового складу (осіб) - 15, фонд оплати праці - 159000 грн., середньорічну заробітну плату штатного працівника - 10600 грн., сума адміністративно-господарських санкцій складає 10600 грн.
Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону.
Інвалідом є особа зі стійким розладом функцій організму, зумовленим захворюванням, наслідком травм або з уродженими дефектами, що призводить до обмеження життєдіяльності, до необхідності в соціальній допомозі і захисті.
Порядок працевлаштування інвалідів передбачений Кодексом законів про працю України, Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів”, постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. № 70 “Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”.
Норматив робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, порядок його встановлення визначаються виключно Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів".
Виконанням нормативу робочих місць у кількості, згідно із ч.1 ст. 20 Закону вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських організацій інвалідів, фізичною особою, яка використовує найману працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.
Судом достовірно встановлено, що на підприємстві працювало три особи різного ступеню захворювання, що підтверджено відповідними довідками медико-соціальними (експертними) комісіями.
ОСОБА_3, ід.номер НОМЕР_1, наказом від 02.05.09р. № 15/05-09 директора підприємства прийнято на роботу з 02.05.09р. у підрозділ забезпечення безпеки та призначено на посаду заступника директора – начальника підрозділу забезпечення безпеки, який відповідно до довідки Республіканського МСЕК № 035549 серія КР-08 дата огляду 23.04.09р. є інвалідом третьої групи.
ОСОБА_4, ід. номер НОМЕР_2, наказом від 01.06.09р. № 20/06-09 прийнято з 01.06.09р. та призначено охоронцем Заготконтори, згідно довідки МСЕК сер. МСЕ № 003412, він інвалід третьої групи з дитинства, безстроково.
ОСОБА_5, ід.номер НОМЕР_3, наказом від 01.11.09р. № 39/11-09 по особовому складу прийнято з 01.11.09р. на роботу в підрозділ забезпечення безпеки та призначено на посаду заступника директора – начальника підрозділу забезпечення безпеки, інвалід другої групи згідно довідки МСЕК серія КР-1 № 025860 безстроково.
Дійсність характеру трудових правовідносин та зайнятість згаданих працівників повний робочий день або за встановленим графіком роботи підтверджено щомісячними табелями обліку робочого часу від дати їх прийняття на роботу та до кінця 2009 року, а також податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку за 2,3,4 квартал 2009 року.
Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону.
Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою статті 20 Закону, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських організацій інвалідів, фізичною особою, яка використовує найману працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.
Враховуючи спростування доводів позовної заяви доказами зібраними по справі суд приходить до висновку про забезпечення позивачем нормативу працевлаштування інвалідів, тому відсутні підстави для задоволення позову.
В судовому засіданні 06.12.10р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови, її повний текст складено 11.12.10р.
Керуючись ст.ст. 159, 160, 161, 162, 163, 186, 254 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позову відмовити в повному обсязі.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення строку, з якого суб'єкт владних повноважень може отримати копію постанови суду.
Суддя О.В. Папуша
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2010 |
Оприлюднено | 21.06.2011 |
Номер документу | 16273322 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Папуша О.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Папуша О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні