Постанова
від 21.03.2011 по справі 2а-2244/11/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Рес публіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

21 березня 2011 р. Справа №2а-2244/11/0170

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо ї судді Трещової О.Р., при секр етарі Суслової Є.О., розглянув ши у відкритому судовому зас іданні адміністративну спра ву за позовом Державної пода ткової інспекції в м. Євпатор ії АР Крим до товариства з об меженою відповідальністю "Ч ерномор-2000" про стягнення 166,36 гр н,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністрати вного суду Автономної Респу бліки Крим звернулась з п озовом Державна податкова ін спекція в м. Євпаторії АР Крим до товариства з обмеженою ві дповідальністю "Черномор-2000" про стягнення податкового б оргу зі збору на розвиток вин оградарства, садівництва та хмелярства у сумі 166,36 грн. на р/р 31210233700015, отримувач - Державний бюджет м. Євпаторії (код 34740798), ба нк отримувача - ГУ ДКУ в АР Кр им, м. Сімферополь, МФО 824026, за ко дом платежу - 30-19060100.

В позовній заяві позивач вк азує, що відповідачем було по дано несвоєчасно декларацію зі збору на розвиток виногра дарства, садівництва і хмеля рства за вересень 2010 року, у зв' язку з чим до відповідача бул и застосовані штрафні санкці ї у розмірі 170,00 гривень, відпов ідно до пп. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону Ук раїни “Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами”. За значений штраф позивачем спл ачено лише частково, тому стя гненню підлягає сума в розмі рі 166,36 гривень. Позивач просить суд стягнути податкову забо ргованість у розмірі 166,36 гриве нь з відповідача.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 25. 02.2011 було відкрите провадження в адміністративній справі № 2а-2244/11/0170.

У судове засідання предста вник позивача не з' явився, н адіслав клопотання про розгл яд справи за його відсутност і, просив позов задовольнити . Відповідно до довідки, надан ої позивачем, станом на 18.03.2011 ро ку сума стягнення за позовом не змінилась.

У судове засідання відпові дач не з' явився, повідомлен ий належним чином про час, міс це та дату розгляду справи ві дповідно до реєстру згрупова них поштових відправлень, кл опотання про розгляд справи у його відсутності до суду не надав.

Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им на підставі статті 128 КАС Ук раїни розглядати справу у ві дсутності представників поз ивача та відповідача.

Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази по спра ві в їх сукупності, суд вважає , що позовні вимоги підлягают ь задоволенню у повному обся зі з наступних підстав.

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до п. 5 частини 2 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори за звернен ням суб' єкта владних повнов ажень у випадках, встановлен их законом.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п.п.41.1.1 п .41.1 ст.41 П одаткового кодексу України к онтролюючими органами є орга ни державної податкової служ би - щодо податків, які справля ються до бюджетів та державн их цільових фондів, крім зазн ачених у підпункті 41.1.2 цього пу нкту, а також стосовно законо давства, контроль за дотрима нням якого покладається на о ргани державної податкової с лужби.

Отже, враховуючи вище зазначене, Державна податко ва інспекція м. Євпаторії АР Крим у відносинах з Товарист вом з обмеженою відповідальн істю “Чорномор-2000”, під час реа лізації своїх завдань та фун кцій, встановлених законодав ством України, являється суб ' єктом владних повноважень .

Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з ч. 1 ст. 128 Господарськог о кодексу України громадянин визнається суб`єктом господ арювання при здійсненні ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрац ії його у якості підприємця б ез статусу юридичної особи.

Судом встановлено, що товар иство з обмеженою відповідал ьністю «Черномор 2000» є юридич ною особою, зареєстроване ви конавчим комітетом Євпаторі йської міської ради 26.06.2000 року, про що свідчить витяг з Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців від 27.01.2011 року за № 8461902.

Судом встановлено, що ТОВ «Черномор 2000» з 05.07.2000 року пе ребуває на обліку в органах д ержавної податкової служби з а № 166/29-0, що підтверджується дов ідкою про взяття на облік пла тника податків від 06.03.2006 року.

Таким чином, судом встановл ено, що ТОВ «Черномор 2000» являє ться суб' єктом господарюва ння, платником податків зобо в' язаний виконувати обов' язки, покладені на нього зако нами у зв' язку зі здійсненн ям господарської діяльності , у тому числі стосовно належн ого нарахування та сплати по датків.

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Відповідно до п.2,3 ч.1 ст .9 Закону України “Про систему оподаткування” від 25 червня 1991 року N 1251-XII платники податків і зборів (обов'язкових платеж ів) зобов' язані подавати до державних податкових органі в та інших державних органів відповідно до законів декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (об ов'язкових платежів); сплачув ати належні суми податків і з борів (обов'язкових платежів ) у встановлені законами терм іни.

Відповідно до п. 4.1.1. статті 4 З акону України “Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами” (який діяв на момент вини кнення спірних правовідноси н) платник податків самостій но обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у п одатковій декларації.

Підпунктом 4.1.4. статті 4 Закон у України “Про порядок погаш ення зобов'язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами ” (який діяв на момент виникне ння спірних правовідносин) в становлено, що податкові дек ларації подаються за базовий податковий (звітний) період, щ о дорівнює: а) календарному мі сяцю (у тому числі при сплаті м ісячних авансових внесків), - п ротягом 20 календарних днів, на ступних за останнім календар ним днем звітного (податково го) місяця.

Судом встановлено, що посад овими особами податкових орг анів було складено акт про ре зультати проведення невиїзн ої документальної перевірки своєчасності подання податк ової звітності від 27.10.2010 року № 1867/15-2, в якому вказано, що в резул ьтаті перевірки встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону Украї ни “Про збір на розвиток вино градарства, садівництва і хм елярства” від 09.04.1990 року, п. 5 Поря дку заповнення звіту та про с уми нарахованого збору на ро звиток виноградарства, садів ництва і хмелярства, а також п орушення пп. 4.1.4 п. 4.1. ст. 4 Закону У країни “Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами” ві д 21 грудня 2000 року N 2181-IIІ (який діяв на момент виникнення спірни х правовідносин) та ч. 6 ст. 7 Зак ону України «Про акцизний зб ір на алкогольні напої та тют юнові вироби» від 19.09.1995 р. № 329/96-ВР .

Відповідно до акту перевір ки було встановлено, що ТОВ «Ч ерномор-2000» на надав до ДПІ у м . Євпаторії своєчасно податк ову звітність за вересень 2010 р оку, граничний строк подачі з вітності був 20.10.2010 року, дата фа ктичної подачі звітності ТОВ «Чорномор-2000» - 25.10.2010 року. Тобто т ермін затримки з подачі звіт ності складає 5 днів.

Відповідно до пункту 11 част ини 1 статті 11 Закону України "П ро державну податкову службу в Україні" (в редакції, що діял а на момент виникнення спірн их правовідносин) органи дер жавної податкової служби у в ипадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених за конами України, мають право, з окрема, застосовувати до пла тників податків фінансові (ш трафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільо вих фондів суми недоїмки, пен і у випадках, порядку та розмі рах, встановлених законами У країни.

Відповідно до п. 17.1.1. ст. 17 Закон у України № 2181 (в редакції, що ді яла на момент виникнення спі рних правовідносин) платник податків, що не подає податко ву декларацію у строки, визна чені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян за кожне таке не подання або її затримку.

За результатами акту про ре зультати невиїзної документ альної перевірки своєчаснос ті подання податкової звітно сті було складено та надісла но податкове повідомлення-рі шення від 27.10.2010 року № 0000332100/0, в яком у вказано, що на підставі акту перевірки від 27.10.2010 року № 1867/15-2 на ТОВ «Чорномор-2000» накладено ш траф в розмірі 170,00 гривень за с воєчасне надання звітності п о сплаті збору на розвиток ви ноградарства, садівництва і хмелярства, який підлягає сп латі у десятиденний термін з дня отримання цього податко вого повідомлення-рішення.

Це податкове повідомлення -рішення було вручено відпов ідачу 01.11.2010 року під розпис дире ктора Голубєвої Т.Ю., що пі дтверджується корінцем зазн аченого податкового повідом лення-рішення.

Частково заборгованість з і слати штрафних санкцій від повідачем була погашена 11 лис топада 2010 року, що підтверджує ться обліковою карткою та ро зрахунком суми заборгованос ті ТОВ «Чорномор-2000», тому до ст ягнення підлягає сума в розм ірі 166,36 гривень.

Судом встановлено, що 18.11.2010 ро ку ДПІ м. Євпаторії була склад ена перша податкова вимога № 1/272, в якій було вказано, що зага льна сума податкового боргу платника податків ТОВ «Чорн омор-2000» за узгодженими подат ковими зобов' язаннями стан ом на 18 листопада 2010 року склад ає 166, 36 гривень, з них штрафні са нкції - 166,36 гривень.

Перша податкова вимога бул а вручена відповідачу 20.11.2010 рок у, про що свідчить напис на пош товому повідомленні.

Судом встановлено, що 30.12.2010 ро ку ДПІ м. Євпаторії була склад ена друга податкова вимога № 2/311, в якій було вказано, що зага льна сума податкового боргу платника податків ТОВ «Чорн омор-2000» за узгодженими подат ковими зобов' язаннями стан ом на 30 грудня 2010 року складає 166 , 36 гривень, з них штрафні санкц ії - 166,36 гривень.

Друга податкова вимога не б ула вручена відповідачу у зв ' язку із закінченням термін у зберігання у відділенні «У крпошти».

Відповідно до розрахунку с уми податкового боргу ТОВ «Ч орномор- 2000» на час подання поз ову до суду та облікової карт ки відповідача як платника п одатків станом на 31.12.2010 року, на даних ДПІ у м. Євпаторія АР Кри м сума боргу в розмірі 166,36 грив ень відповідачем не погашена у повному обсязі.

На підставі викладеного, су д вважає, що факт несплати ТОВ «Чорномор-2000» застосованих ф інансових санкцій за несвоєч асне подачі до податкового о ргану декларації зі сплати з бору на розвиток виноградарс тва, садівництва і хмелярств а є повністю доведеними пози вачем та підтверджується док азами, дослідженими у судово му засіданні, тому позовні ви моги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частин и 4 статті 94 КАС України, у справ ах, в яких позивачем є суб' єк т владних повноважень, і відп овідачем - фізична чи юридич на особа, судові витрати, здій снені позивачем, з відповіда ча не стягуються.

У зв' язку зі складністю сп рави судом 21 березня 2011 року ог олошена вступна та резолютив на частина постанови, а 25 бере зня 2011 року постанова складен а у повному обсязі.

На підставі викладен ого, керуючись статтями 158, 159, 160, 1 63 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задов ольнити у повному обсязі.

2. Стягнути з товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Черномор-2000" (ідентифікац ійний код 31010511) податкову забор гованість у розмірі 166,36 гривен ь на р/р 31210233700015, отримувач - Держ авний бюджет м. Євпаторії (код 34740798), банк отримувача - ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімферополь, МФО 82 4026, за кодом платежу - 30-19060100.

3. Копію постанови наді слати сторонам.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеляц ійна скарга подається протяг ом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Трещова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення21.03.2011
Оприлюднено22.06.2011
Номер документу16273464
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2244/11/0170

Постанова від 21.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні