ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
01 червня 2011 р.
(14:21) Справа №2а-4835/11/0170/19
Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі
головуючого судді Кузняко вої С.Ю.,
при секретарі Устіновій І.В .,
за участю представника поз ивача Рязанова Д.В.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
,
за позовом Красноперекоп ського міськрайонного центр у зайнятості
до Приватного підприємст ва "Красноперекопський муніц ипальний комбінат харчуванн я"
про стягнення заборговано сті,
Суть спору: позивач звернув ся до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з позовом д о Приватного підприємства "К расноперекопський муніципа льний комбінат харчування" п ро стягнення 537, 10 грн. заборгов аності з страхових внесків д о Фонду загальнообов' язков ого державного соціального с трахування України на випадо к безробіття.
Вимоги мотивовані тим, що ві дповідач не здійснює своєчас не перерахування в порядку, в становленому Законом Україн и “Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття” ст рахових внесків.
Представник позивача у суд овому засіданні на позовних вимог наполягав з підстав ви кладених у позовній заяві
Представник відповідача д о суду не з' явився, про час та місце судового засідання по відомлений належним чином, б удь-яких клопотань суду не на правив, заперечень на позов н е надав.
Суд вважає за можливе розгл янути справу у відсутність п редставника відповідача, кер уючись ст. 128 КАС України, на під ставі наявних доказів.
Розглянув матеріали справ и, дослідив докази, надані поз ивачем, всебічно і повно з'ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд -
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 стат ті 2 КАС України завданням адм іністративного судочинства є захист прав, свобод та інтер есів фізичних осіб, прав та ін тересів юридичних осіб у сфе рі публічно-правових відноси н від порушень з боку органів державної влади, органів міс цевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб'єктів при здійсненн і ними владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень, ш ляхом справедливого, неупере дженого та своєчасного розгл яду адміністративних справ.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС Ук раїни юрисдикція адміністра тивних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випад ках, встановлених Конституці єю та законами України;
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єкта владних повноважен ь, до яких належать орган держ авної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа, інший су б'єкт при здійсненні ними вла дних управлінських функцій н а основі законодавства, в том у числі на виконання делегов аних повноважень;
Відповідно до статті 34 Зако ну України “Про загальнообо в'язкове державне соціальне страхування на випадок безр обіття” N 1533-III від 02.03.2000 року забез печення збору страхових внес ків, контроль правильності ї х нарахування та своєчасност і сплати віднесено до обов'яз ків Фонду загальнообов'язков е державне соціальне страху вання на випадок безробіття (далі Фонд).
Згідно з частиною другою ст атті 12 Закону України “Про за гальнообов'язкове державне с оціальне страхування на вип адок безробіття” № 1533-III від 02.03.2000 року функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду п окладаються на центр зайнято сті Автономної Республіки Кр им, обласні, Київський і Севас топольський міські, районні, міськрайонні, міські та райо нні у містах центри зайнятос ті.
Правовий статус центрів за йнятості визначений Законом України “Про зайнятість нас елення” № 803-XII від 01.03.1991 року, стат тею 18 якого встановлено, що дл я реалізації державної полі тики зайнятості населення, професійної орієнтації, п ідготовки і перепідготовк и, працевлаштування та соціа льної підтримки тимчасово не працюючих громадян у пор ядку, що визначається Кабіне том Міністрів України, створ юється державна служба за йнятості, діяльність якої здійснюється під керівництв ом Міністерства праці та с оціальної політики України, місцевих державних адміні страцій та органів місцевог о самоврядування.
Державна служба зайнятост і складається з: Державного ц ентру зайнятості Міністерст ва праці та соціальної політ ики України, центру зайнятос ті Автономної Республіки Кр им, обласних, Київського та Севастопольського міських , районних, міськрайонних, мі ських і районних у містах це нтрів зайнятості, центрів о рганізації професійного нав чання незайнятого населення і центрів професійної орієн тації населення, інспекцій п о контролю за додержанням за конодавства про зайнятість н аселення.
Отже, судом встановлено, що Красноперекопський міськра йонний центр зайнятості явля ється установою Державної сл ужби зайнятості, та підпоряд ковується Міністерству прац і та соціальної політики Авт ономної Республіки Крим, яке відповідно до пункту 1 Полож ення про Міністерство праці та соціальної політики Автон омної Республіки Крим, затве рдженого Постановою Ради Міністрів Автономної Респу бліки Крим від 13.06.2005 року № 249 яв ляється республіканським ор ганом виконавчої влади.
Таким чином, Красноперекоп ський міськрайонний центр за йнятості, реалізуючи свої за вдання та функції у відносин ах з фізичними та юридичними особами являється органом в иконавчої влади та, відповід но, суб' єктом владних повно важень.
Судом встановлено, що центр и зайнятості населення відно сяться до робочих органів ви конавчої дирекції Фонду, у то й же час повноваження центрі в зайнятості також визначені абзацом 9 пункту 2 статті 19 За кону України “Про зайнятість населення” № 803-XII від 01.03.1991 року, в ідповідно до якого Державна служба зайнятості має право в установленому законодавс твом порядку подавати громад янам допомогу по безробіттю та матеріальну допомогу по б езробіттю, припиняти і відкл адати їх виплати.
Відповідно до п.6 Порядку ро зслідування страхових випад ків та обґрунтованості випла т матеріального забезпеченн я відповідно до закону Украї ни "Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття" зат вердженим Постановою Ка бінету Міністрів України від 20 березня 2006 року №357 якщо відом ості про доходи є недостовір ними з вини особи, центри зайн ятості припиняють відповідн і виплати, а суми здійснених з дня призначення виплат стяг уються з такої особи відпові дно до пункту 7 цього Порядку.
Відповідно до п.7 Порядку ро зслідування страхових випад ків та обґрунтованості випла т матеріального забезпеченн я відповідно до закону Украї ни "Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття" зат вердженим Постановою Ка бінету Міністрів України від 20 березня 2006 року №357 у разі відм ови особи повернути кошти аб о відмови роботодавця відшко дувати кошти, а також у разі не повернення (невідшкодування ) їх у встановлений строк стяг нення таких коштів здійснюєт ься у судовому порядку відпо відно до законодавства.
Можливість вирішення спор ів, які виникають у зв' язку з і застосуванням Закону Украї ни “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхув ання на випадок безробіття” саме у судовому порядку, визн ачена також статтею 39 зазначе ного Закону.
Приватне підприємство "Кра сноперекопський муніципаль ний комбінат харчування" зар еєстроване як платник внескі в на загальнообов' язкове де ржавне соціальне страхуванн я на випадок безробіття у Кра сноперекопському міськрайо нному центрі зайнятості з 21.12. 2007 року за реєстраційним номе ром 10974217.
У відповідності до п. 2.2 п. 2 ст. 35 Закону України “Про загальн ообов'язкове державне соціал ьне страхування” роботодав ці зобов' язані своєчасно сп лачувати страхові внески у р озмірах, встановлених Закон ом України “Про розмір внес ків на деякі види загальнооб ов' язкового державного соц іального страхування”.
Порядок нарахування і спла та внесків на загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування України на випадок безробіття визначені Інстру кцією про порядок нарахуван ня та сплати внесків на загал ьнообов' язкове державне с оціальне страхування Україн и на випадок безробіття і обл іку їх надходження у Фонд заг альнообов' язкового держав ного соціального страхуванн я на випадок безробіття, затв ердженою Наказом Міністерст ва праці та соціальної політ ики України № 339 від 18.12.2000р., зареє строваним у Міністерстві юст иції України 16.01.2001 р. № 30/5221.
Згідно з розрахунковою від омістю про нарахування страх ових внесків до Фонду загаль нообов'язкове державного соц іального страхування Україн и на випадок безробіття за 2 010 року відповідач самостійно задекларував заборгованіст ь у розмірі 537,10 грн.
Сума заборгованості стано м на 08.02.2011 року складає 537,10 грн., до бровільно заборгованість ві дповідачем не сплачується.
У порядку, передбаченому с т. 71 КАС України, відповідачем не надані докази сплати забо ргованості зі сплати страхов их внесків на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування на випадок безробі ття, у зв' язку з чим суд вважа є, що позовні вимоги підлягаю ть задоволенню.
Таким чином, суд вважає, що в имоги позивача доведені мат еріалами справи та підлягают ь задоволенню у повному обся зі.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові вит рати, здійснені позивачем, з в ідповідача не стягуються. Вр аховуючи, що прокурор не здій снював судових витрат по спр аві, судові витрати стягненн ю з відповідача не підлягают ь.
Під час судового засідання , яке відбулось01.06.2011 р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповід но до ст. 163 КАС України постан ову складено 06.06.2011 року.
Керуючись ст. ст. 94, 160-163, ст. 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити у повн ому обсязі.
Стягнути з Приватного підп риємства "Красноперекопськи й муніципальний комбінат хар чування" (96000, АР Крим, м. Краснопе рекопськ, мкр-н 1, буд. 30, п/р 2600614844001, К О СФ АБ "Київська Русь", ЄДРПОУ 34810262) на користь Красноперекоп ського міськрайонного центр у зайнятості ( 96000, АР Крим, м. Кра сноперекопськ, вул. Чапаєва, 2, п/р 37178001000265 в УКГ в АР Крим, м. Сімфе рополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 20708600) 537,10 грн . заборгованості, станом на 08.02. 2011 року.
Постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її пр оголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну част ину постанови або справу роз глянуто у порядку письмового провадження, постанова наби рає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Ку знякова С.Ю.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 01.06.2011 |
Оприлюднено | 21.06.2011 |
Номер документу | 16273587 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кузнякова С.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні