Постанова
від 10.03.2011 по справі 2а-16723/10/5/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Ре спубліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

10 березня 2011 р. (14:55) Справа №2а-16723/10/5/0170

Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі головуючог о судді Сидоренка Д.В., при сек ретарі Мородецькій Ю.В.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Державної подат кової інспекції в м. Сімфероп олі АР Крим

до Товариства з Обмеженою в ідповідальністю «КРК КОМ»

про стягнення 500,00 грн. заборг ованості,

Обставини справи: Державна податкова інспекція в м. Сімф ерополі АР Крим звернулась д о Окружного адміністративно го суду АР Крим з адміністрат ивним позовом про стягнення з Товариства з Обмеженою від повідальністю «КРК КОМ» 500,00 гр н. заборгованості з фінансов их санкцій, нарахованих за по рушення законодавства в сфер і застосування реєстраторів розрахункових операцій у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 20.12.2010 року відкрито провадженн я в адміністративній справі, закінчено підготовче провад ження по справі та справу при значено до судового розгляду .

Позивач явку свого пр едставника в судове засіданн я не забезпечив, надав суду кл опотання про розгляд справи за його відсутності та підтр имання позовних вимог у повн ому обсязі.

Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повід омлений належним чином - шл яхом направлення на його адр есу судової повістки. Однак, д окументи повернулись до суду з відміткою УДППЗ «Укрпошта »: «за зазначеною адресою не з находиться».

Згідно з ч. 11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, я ка не вручена адресату з неза лежних від суду причин, вважа ється, що така повістка вруче на належним чином.

Враховуючи зазначене вище , суд вважає, що відповідача на лежним чином повідомлено про дату, час та місце судового ро згляду.

Розглянувши матеріали спр ави, всебічно і повно з'ясував ши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні ви моги, об'єктивно оцінивши док ази, які мають юридичне значе ння для розгляду справи і вир ішення спору, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС Укр аїни завданням адміністрати вного судочинства є захист п рав, свобод та інтересів фізи чних осіб, прав та інтересів ю ридичних осіб у сфері публіч но-правових відносин від пор ушень з боку органів державн ої влади, органів місцевого с амоврядування, їхніх посадов их і службових осіб, інших суб ' єктів при здійсненні ними владних управлінських функц ій на основі законодавства, в тому числі на виконання деле гованих повноважень.

Відповідно до п.5 ч.2 ст.17 КАС Ук раїни юрисдикція адміністра тивних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випад ках, встановлених Конституці єю та законами України.

Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України дано визначення суб' єктів в ладних повноважень, яких нал ежать орган державної влади, орган місцевого самоврядува ння, їхня посадова чи службов а особа, інший суб' єкт, який з дійснює владні управлінськ і функції на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.

Статус державної под аткової служби в Україні, її ф ункції та правові основи дія льності на час виникнення сп ірних правовідносин було виз начено Законом України «Про державну податкову службу в України», відповідно до ст.4 як ого Державна податкова адмін істрація України є центральн им органом виконавчої влади, якому підпорядковуються зо крема Державна податкова інс пекція в АРК.

Відповідно до ст.15 Закону Ук раїни «Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг» контроль за додержанням суб 'єктами підприємницької діял ьності порядку проведення ро зрахунків за товари (послуги ), інших вимог цього Закону зді йснюють органи державної под аткової служби України шляхо м проведення планових або по запланових перевірок згідно із законодавством України.

Враховуючи обсяг пов новажень, наданих державній податковій службі законодав ством, суд дійшов висновку, що Державна податкова інспекці я в м. Сімферополі АР Крим у ві дносинах з фізичними та юрид ичними особами є суб' єктом владних повноважень та даний спір належить до розгляду у п орядку, передбаченому Кодекс ом адміністративного судочи нства України.

Згідно з довідкою № 718/29 -0 від 05.02.2010 року відповідач з 11.12.2009 року перебуває на податково му обліку за № 65855.

Посадовими особами ДПІ в м. Сімферополі АР Крим на підст аві направлення від 16.04.2010 року № 919/23-3 проведено перевірку госп одарської одиниці - бару «М улен-Руж» (м. Сімферополь, вул. М. Жукова,22), що належить відпов ідачу, щодо дотримання поряд ку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регу лювання обігу готівки, наявн ості торгових патентів та лі цензій.

За результатами перевірки складено акт № 003691/0787/01/01/23/36869145 від 26.04 .2010 року, в якому зафіксовано по рушення відповідачем п.1, п. 2, п. 13 ст. 3 Закону України «Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг», а саме:

- проведення розрахункової операції без застосування р еєстратора розрахункових оп ерацій та без роздрукування відповідного розрахунковог о документу, що підтверджує в иконання розрахункової опер ації (п. 1 ст. 3);

- не видання особі, яка отрим ує або повертає товар, отриму є послугу або відмовляється від неї, розрахункового доку менту встановленої форми на повну суму проведеної операц ії (п.2 ст. 3);

- не забезпечення суми грошо вих коштів на місці проведен ня розрахунків сумі коштів, з азначеній у денному звіті ре єстратора розрахункових опе рацій (п. 13 ст. 3).

Представник відповідача - бармен ОСОБА_1, присутній при проведенні перевірки, з а ктом перевірки ознайомлений , акт перевірки ним підписани й, один примірник акту отрима ний.

Правові засади засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг визначені Закон ом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг».

Відповідно до ст. 3 вказаног о Закону суб'єкти підприємни цької діяльності, які здійсн юють розрахункові операції в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) при прод ажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг зобов 'язані проводити розрахунко ві операції на повну суму пок упки (надання послуги) через з ареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та пер еведені у фіскальний режим р оботи реєстратори розрахунк ових операцій з роздрукуванн ям відповідних розрахункови х документів, що підтверджую ть виконання розрахункових о перацій, або у випадках, перед бачених цим Законом, із засто суванням зареєстрованих у вс тановленому порядку розраху нкових книжок; щоденно друку вати на реєстраторах розраху нкових операцій (за виключен ням автоматів з продажу това рів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх збер ігання в книгах обліку розра хункових операцій; забезпечу вати відповідність сум готів кових коштів на місці провед ення розрахунків сумі коштів , яка зазначена в денному звіт і реєстратора розрахункових операцій, а у випадку викорис тання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за ро зрахунковими квитанціями, ви даними з початку робочого дн я.

Відповідно до ст. 17 Закону У країни «Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг » за порушення вимог цього За кону до суб'єктів підприємни цької діяльності, які здійсн юють розрахункові операції з а товари (послуги), за рішенням відповідних органів державн ої податкової служби України застосовуються фінансові са нкції у розмірі п'яти неопода тковуваних мінімумів доході в громадян у разі нероздруку вання відповідного розрахун кового документа, що підтвер джує виконання розрахунково ї операції.

Згідно зі ст. 22 цього Закону у разі невідповідності суми г отівкових коштів на місці пр оведення розрахунків сумі ко штів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використан ня розрахункової книжки - заг альній сумі продажу за розра хунковими квитанціями, видан ими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької д іяльності застосовується фі нансова санкція у п'ятикратн ому розмірі суми, на яку виявл ено невідповідність.

На підставі даних акту пере вірки акту № 003691/0787/01/01/23/36869145 від 26.04.2010 р оку позивачем було прийнято рішення про застосування штр афних (фінансових) санкцій ві д 11.05.2010 року № 0008002303 у розмірі 500 ,00 грн. за порушення вимог Зако ну України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг».

У встановленому законом по рядку, відповідачем рішення про застосування штрафних (ф інансових) санкцій оскаржено не було.

Як вбачається з матеріалів справи, штрафні санкції, нара ховані на підставі рішення в ід 11.05.2010 року № 0008002303, відповід ачем не сплачені.

В порядку, передбаченому ст . 71 КАС України, відповідачем н е було надано доказів сплати заборгованості у повному ро змірі. У зв' язку з цим станом на день розгляду справи забо ргованість відповідача стан овить 500,00 грн.

Права органів державної по даткової служби на час розгл яду справи передбачені ст. 20 П одаткового кодексу України.

Згідно з п.п. 20.1.29 п. 20.1 ст. 20 Податк ового кодексу України органи державної податкової служби мають право здійснювати кон троль за додержанням порядку проведення готівкових розра хунків за товари (послуги), за наявності свідоцтв про держа вну реєстрацію суб'єктів під приємницької діяльності, ліц ензій на провадження видів г осподарської діяльності, що підлягають ліцензуванню від повідно до законів, з наступн ою передачею матеріалів про виявлені порушення органам, які видали ці документи, торг ових патентів.

Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 П одаткового кодексу України о ргани державної податкової с лужби мають право застосовув ати до платників податків фі нансові (штрафні) санкції, стя гувати до бюджетів та держав них цільових фондів суми гро шових зобов'язань та/або пода ткового боргу у випадках, пор ядку та розмірі, встановлени х цим Кодексом, стягувати сум и простроченої заборгованос ті суб'єкта господарювання п еред державою (Автономною Ре спублікою Крим чи територіал ьною громадою міста) за креди том (позикою), залученим держа вою (Автономною Республікою Крим чи територіальною грома дою міста) або під державну (мі сцеву) гарантію, а також за кре дитом з бюджету в порядку, виз наченому цим Кодексом.

За таких умов, суд вважає пр авомірними вимоги позивача п ро стягнення з відповідача 500, 00 грн. заборгованості.

У судовому засіданні, яке ві дбулось 10.03.2011 року оголошено вс тупну та резолютивну частини постанови.

Відповідно до вимог ст. 163 КАС України постанова оформлена та підписана 15.03.2011 року.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задов ольнити.

2. Стягнути з Товариства з Об меженою відповідальністю «К РК КОМ» (95026, АР Крим, м. Сімферопо ль, вул. Самокіша,30; ЄДРПОУ 36869145; р /р № 260556325 в філії ПАТ «Кредитпро мбанк», МФО 300862, р/р № 26005369800145 в ПАТ «К редитпромбанк», м. Херсон, МФО 352651) 500,00 грн. штрафних санкцій за порушення Закону України «П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг» з раху нків у банках, обслуговуючих Товариство з Обмеженою відп овідальністю «КРК КОМ» (код п латежу 30 21080908, до державного бюд жету м. Сімферополя на р/р №311141047 00002 в ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімфероп оль, МФО 824026, ЄДРПОУ 34740405).

Постанова набирає за конної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо прогол ошено вступну та резолютивну частину постанови або справ у розглянуто у порядку письм ового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у раз і неподання апеляційної скар ги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Сидоренко Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення10.03.2011
Оприлюднено21.06.2011
Номер документу16273665
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16723/10/5/0170

Постанова від 10.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні