Постанова
від 01.03.2011 по справі 2а-1467/11/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Ре спубліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

01 березня 2011 р.

(09:35) Справа №2а-1467/11/0170

Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Кузнякової С.Ю.,

при секретарі Устіновій І.В .,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Сімферопольськ ого міського центру зайнятос ті

до Товариства з обмеженою в ідповідальністю "Алмокс Ко"

про стягнення

Суть спору: позивач звернув ся до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з позовом д о Товариства з обмеженою від повідальністю "Алмокс Ко" про стягнення 17 638,47 грн. заборгован ості з страхових внесків до Ф онду загальнообов' язковог о державного соціального стр ахування України на випадок безробіття, з яких 16 457,36 грн. заб оргованість з страхових внес ків до Фонду загальнообов' я зкового державного соціальн ого страхування України на в ипадок безробіття та 1 181,11 грн. п еня за несвоєчасне сплату ст рахових внесків. Вимоги моти вовані тим, що відповідач не з дійснює своєчасне перерахув ання в порядку, встановленом у Законом України “Про загал ьнообов'язкове державне соці альне страхування на випадок безробіття” страхових внеск ів.

Представник позивача у суд ове засідання не з'явився, нап равив клопотання про розгляд справи за його відсутністю, н а позовних вимог наполягав.

Представник відповідача д о суду не з' явився, про час та місце судового засідання по відомлений належним чином, б удь-яких клопотань суду не на правив, заперечень на позов н е надав.

Суд вважає за можливе розгл янути справу у відсутність п редставника позивача відпов ідно до заявленого ним клопо тання та у відсутність предс тавника відповідача, керуючи сь ст. 128 КАС України, на підстав і наявних доказів.

Розглянув матеріали справ и, дослідив докази, надані поз ивачем, всебічно і повно з'ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адмін істративного судочинства є з ахист прав, свобод та інтерес ів фізичних осіб, прав та інте ресів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів д ержавної влади, органів місц евого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб'єктів при здійсненн і ними владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень, ш ляхом справедливого, неупере дженого та своєчасного розгл яду адміністративних справ.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС Ук раїни юрисдикція адміністра тивних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випад ках, встановлених Конституці єю та законами України;

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єкта владних повноважен ь, до яких належать орган держ авної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадо ва чи службова особа, інший су б'єкт при здійсненні ними вла дних управлінських функцій н а основі законодавства, в том у числі на виконання делегов аних повноважень;

Відповідно до статті 34 Зако ну України “Про загальнообо в'язкове державне соціальне страхування на випадок безр обіття” N 1533-III від 02.03.2000 року забез печення збору страхових внес ків, контроль правильності ї х нарахування та своєчасност і сплати віднесено до обов'яз ків Фонду загальнообов'язков е державне соціальне страху вання на випадок безробіття (далі Фонд).

Згідно з частиною другою ст атті 12 Закону України “Про за гальнообов'язкове державне с оціальне страхування на вип адок безробіття” № 1533-III від 02.03.2000 року функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду п окладаються на центр зайнято сті Автономної Республіки Кр им, обласні, Київський і Севас топольський міські, районні, міськрайонні, міські та райо нні у містах центри зайнятос ті.

Правовий статус центрів за йнятості визначений Законом України “Про зайнятість нас елення” № 803-XII від 01.03.1991 року, стат тею 18 якого встановлено, що дл я реалізації державної полі тики зайнятості населення, професійної орієнтації, п ідготовки і перепідготовк и, працевлаштування та соціа льної підтримки тимчасово не працюючих громадян у пор ядку, що визначається Кабіне том Міністрів України, створ юється державна служба за йнятості, діяльність якої здійснюється під керівництв ом Міністерства праці та с оціальної політики України, місцевих державних адміні страцій та органів місцевог о самоврядування.

Державна служба зайнятост і складається з: Державного ц ентру зайнятості Міністерст ва праці та соціальної політ ики України, центру зайнятос ті Автономної Республіки Кр им, обласних, Київського та Севастопольського міських , районних, міськрайонних, мі ських і районних у містах це нтрів зайнятості, центрів о рганізації професійного нав чання незайнятого населення і центрів професійної орієн тації населення, інспекцій п о контролю за додержанням за конодавства про зайнятість н аселення.

Отже, судом встановлено, що Сімферопольський міський це нтр зайнятості являється ус тановою Державної служби зай нятості, та підпорядковуєтьс я Міністерству праці та соці альної політики Автономної Р еспубліки Крим, яке відповід но до пункту 1 Положення про М іністерство праці та соціаль ної політики Автономної Респ убліки Крим, затвердженого Постановою Ради Міністрів Автономної Республіки Крим від 13.06.2005 року № 249 являється рес публіканським органом викон авчої влади.

Таким чином, Сімферопольсь кий міський центр зайнятост і, реалізуючи свої завдання т а функції у відносинах з фізи чними та юридичними особами являється органом виконавчо ї влади та, відповідно, суб' є ктом владних повноважень.

Судом встановлено, що центр и зайнятості населення відно сяться до робочих органів ви конавчої дирекції Фонду, у то й же час повноваження центрі в зайнятості також визначені абзацом 9 пункту 2 статті 19 За кону України “Про зайнятість населення” № 803-XII від 01.03.1991 року, в ідповідно до якого Державна служба зайнятості має право в установленому законодавс твом порядку подавати громад янам допомогу по безробіттю та матеріальну допомогу по б езробіттю, припиняти і відкл адати їх виплати.

Відповідно до п.6 Порядку ро зслідування страхових випад ків та обґрунтованості випла т матеріального забезпеченн я відповідно до закону Украї ни "Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття" зат вердженим Постановою Ка бінету Міністрів України від 20 березня 2006 року №357 якщо відом ості про доходи є недостовір ними з вини особи, центри зайн ятості припиняють відповідн і виплати, а суми здійснених з дня призначення виплат стяг уються з такої особи відпові дно до пункту 7 цього Порядку.

Відповідно до п.7 Порядку ро зслідування страхових випад ків та обґрунтованості випла т матеріального забезпеченн я відповідно до закону Украї ни "Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття" зат вердженим Постановою Ка бінету Міністрів України від 20 березня 2006 року №357 у разі відм ови особи повернути кошти аб о відмови роботодавця відшко дувати кошти, а також у разі не повернення (невідшкодування ) їх у встановлений строк стяг нення таких коштів здійснюєт ься у судовому порядку відпо відно до законодавства.

Можливість вирішення спор ів, які виникають у зв' язку з і застосуванням Закону Украї ни “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхув ання на випадок безробіття” саме у судовому порядку, визн ачена також статтею 39 зазначе ного Закону.

Товариства з обмеженою від повідальністю "Алмокс Ко" зар еєстроване як платник внескі в на загальнообов' язкове де ржавне соціальне страхуванн я на випадок безробіття у Сім феропольському міському цен трі зайнятості з 04.03.2008 року за р еєстраційним номером 150100149.

У відповідності до п. 2.2 п. 2 ст. 35 Закону України “Про загальн ообов'язкове державне соціал ьне страхування” роботодав ці зобов' язані своєчасно сп лачувати страхові внески у р озмірах, встановлених Закон ом України “Про розмір внес ків на деякі види загальнооб ов' язкового державного соц іального страхування”.

Порядок нарахування і спла та внесків на загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування України на випадок безробіття визначені Інстру кцією про порядок нарахуван ня та сплати внесків на загал ьнообов' язкове державне с оціальне страхування Україн и на випадок безробіття і обл іку їх надходження у Фонд заг альнообов' язкового держав ного соціального страхуванн я на випадок безробіття, затв ердженою Наказом Міністерст ва праці та соціальної політ ики України № 339 від 18.12.2000р., зареє строваним у Міністерстві юст иції України 16.01.2001 р. № 30/5221.

Згідно з розрахунковою від омістю про нарахування стра хових внесків до Фонду загал ьнообов'язкове державного со ціального страхування Украї ни на випадок безробіття за 2010 року відповідач самостійн о задекларував заборгованіс ть у розмірі 25 540,80 грн. та пеню за несвоєчасну сплату страхови х внесків у розмірі 1 243,82 грн.

Однак зважаючи на те, що на п ідставі постанов окружного а дміністративного суду АР Кри м від 16.11.2009 року по справі № 2а-11090/09/ 1/0170, від 15.02.2010 року по справі № 2а-325/10 /4/0170, від 06.04.2010 року по справі № 2а-2806/ 10/2/0170, від 06.07.2010 року по справі № 2а-628 9/10/12/0170 від 30.09.2010 року по справі 2а-10863/ 10/4/0170 була стягнена сума недоїм ки у розмірі 9 083,44 грн., сума забо ргованості станом на 24.01.2011 року складає 17 638,47 грн.( 16 457,36 грн. забор гованість з страхових внескі в до Фонду загальнообов' язк ового державного соціальног о страхування України на вип адок безробіття та 1 181,11 грн. пен я за несвоєчасне сплату стра хових внесків).

Добровільно заборгованіст ь відповідачем не сплачуєтьс я.

У порядку, передбаченому с т. 71 КАС України, відповідачем не надані докази сплати забо ргованості зі сплати страхов их внесків на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування на випадок безробі ття, у зв' язку з чим суд вважа є, що позовні вимоги підлягаю ть задоволенню.

Таким чином, суд вважає, що в имоги позивача доведені мат еріалами справи та підлягают ь задоволенню у повному обся зі.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові вит рати, здійснені позивачем, з в ідповідача не стягуються. Вр аховуючи, що прокурор не здій снював судових витрат по спр аві, судові витрати стягненн ю з відповідача не підлягают ь.

Під час судового засідання , яке відбулось 01.03.2011 р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповід но до ст. 163 КАС України постан ову складено 02.03.2011 року.

Керуючись ст. ст. 94, 160-163, ст. 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити у повн ому обсязі.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю "Алм окс Ко"(95024, АР Крим, м. Сімферопол ь, вул. Севастопольська, 243, п/р 260 02054908394 в КРУ КБ «Приватбанк», МФО 384436, ЗКПО 35737304) до Фонду загальноо бов'язкового державного соці ального страхування України на випадок безробіття ( п/р 37175301 900002, в ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімферо поль, МФО 824026, ЗКПО 20708706, код платеж у 50040100) 17 638,47 грн. заборгованості, с таном на 24.01.2011 року.

Постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її пр оголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну част ину постанови або справу роз глянуто у порядку письмового провадження, постанова наби рає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Ку знякова С.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення01.03.2011
Оприлюднено22.06.2011
Номер документу16286003
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1467/11/0170

Постанова від 01.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні