ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 вересня 2010 р. Справа № 2а-14844/09/0470
Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:
головуючого судді Єфанової О. В
розглянувши в письмовом у проваджені у місті Дніпроп етровську адміністративну с праву за адміністративним по зовом Прокурора Саксаганськ ого раойну м. КривогоРогу в ін тересах держави в особі Цент ральної МДПІ у м. Кривому Розі до Приватного підприємства "Квінтатехсервіс" про стягне ння податкового боргу, -
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровськог о окружного адміністративно го суду надійшов позов Проку рора Саксаганського району м . Кривого Рогу в інтересах дер жави в особі Центральної між районної державної податков ої інспекції у м. Кривому Розі до Приватного підприємства «Квінтатехсервіс», в якому п озивач просить стягнути з ві дповідача заборгованість в с умі 5158,96 грн.
В обґрунтування заявлених вимог позивач послався на те , що податковою інспекцією зд ійснено аналіз податкового б оргу суб' єктів підприємниц ької діяльності - платників податків, в результаті якого встановлено, що за відповіда чем рахується податковий бор г в сумі 5158,96 грн. Відповідач заз начену заборгованість в добр овільному порядку не сплачує , що стало підставою для зверн ення до суду з відповідним по зовом.
Відповідач заперечень на п озовну заяву та повноважного представника у судове засід ання не направив. Про час і міс це розгляду справи відповіда ч повідомлявся належним чино м. Однак на адресу суду поверн увся конверт з потовою відмі ткою «за зазначеною адресою не проживає». Частиною 1 ст. 18 За кону України «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців » передбачено, що якщо відомо сті, які внесені до Єдиного де ржавного реєстру, були внесе ні до нього, то такі відомості вважаються достовірними і м ожуть бути використані в спо рі з третьою особою. Крім того , згідно цього ж Закону на юрид ичну та фізичну особу - підп риємця покладено обов' язок вносити зміни до Єдиного дер жавного реєстру підприємців установ та організацій Укра їни у разі зміни місця прожив ання, місцезнаходження фізич ної особи - підприємця або ю ридичної особи відповідно, т ому суд вважає, що він здійсни в всіх заходів для повідомле ння відповідача про судовий розгляд справи.
Таким чином, суд ухвалив роз глянути справу без участі ві дповідача відповідно до поло жень ст.128 КАС України в письмо вому проваджені.
Дослідивши матеріали спра ви, всебічно і повно з'ясувавш и всі фактичні обставини, на я ких ґрунтуються позовні вимо ги, об'єктивно оцінивши доказ и, які мають юридичне значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, суд приход ить до наступних висновків
Як вбачається з матеріалів справи, Приватного підприєм ства «Квінтатехсервіс» (далі -ПП «Квінтатехсервіс») зареє стровано як суб'єкт підприєм ницької діяльності розпоряд женням виконавчого комітету Криворізької міської ради Д ніпропетровської області ві д 29.01.08р., про що боржникові видан е свідоцтво про державну реє страцію. ЄДРПОУ 35601365. Відповідн о до довідки міжрайонної дер жавної податкової інспекції у м. Кривому Розі (далі - Центра льної МДПІ) ПП «Квінтатехсер віс» взято на облік платникі в податків в податковому орг ані 30.01.08 за №12082.
Центральною МДПІ було здій снено аналіз податкового бор гу суб'єктів підприємницької діяльності - платників подат ків, в результаті якого встан овлено, що у приватного підпр иємства «Квінтатехсервіс» с таном на 27.10.09р. наявний борг у с умі 5158,96 грн..
У відповідності до Законів України «Про систему оподат кування», «Про порядок погаш ення зобов'язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами » підприємство зобов'язано н адавати до органів податково ї служби документи податково ї звітності із правильно виз наченими сумами податкових з обов'язань, а також сплатити о станні.
Станом на 27.10.09р. ПП «Квінтатех сервіс» має податковий борг з податку на прибуток на зага льну суму 5158,96 грн.., який виник в наслідок несплати податкови х зобов'язань, визначених под атковими деклараціями за 2008, 200 9 роки.
Підприємством своєчасно н е сплачені податкові зобов'я зання, внаслідок чого поруше ні вимоги п. 5.3 ст. 5, ст.7,а також п. п. 19.3.3, 19.3.4 ст.19 та абз. 3 п. п.10.1.1 ст.10 Зак ону України "Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и".
На виконання ст.6 Закону Укр аїни №2181-ІІІ «Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» 21.11.08 сформовано першу подат кову вимогу №1/684 та 31.12.08 другу под аткову вимогу №2/751
Відповідно до п.4 ст.10 Закону України «Про державну податк ову службу України» «державн і податкові інспекції здійсн юють у межах своїх повноваже нь контроль за законністю ва лютних операцій, додержанням порядку проведення готівков их розрахунків за товари (пос луги) у встановленому законо м порядку».
Статтею 67 Конституції Украї ни передбачено, що кожен зобо в'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, в становлених законом.
Стаття 68 Конституції Україн и встановлює, що кожен зобов'я заний неухильно додержувати ся Конституції України, зако нів України, а їх невиконання і є порушенням державних інт ересів.
Статтею 4 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні» передбачено, що Де ржавна податкова адміністра ція України є центральним ор ганом виконавчої влади. Держ авні податкові адміністраці ї в Автономній Республіці Кр им, областях, містах Києві та С евастополі підпорядковують ся Державній податковій адмі ністрації України. Державні податкові інспекції у района х, містах (крім міст Києва та С евастополя), районах у містах , міжрайонні та об'єднані держ авні податкові інспекції під порядковуються відповідним державним податковим адміні страціям в Автономній Респуб ліці Крим, областях, містах Ки єві та Севастополі.
Відповідно до статті 2 цього закону завданням органів де ржавної податкової служби є здійснення контролю; за доде ржанням податкового законод авства, правильністю обчисле ння, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державни х цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежі в), а також неподаткових доход ів, установлених законодавст вом.
Згідно з підпунктом 2.3.1 пункт у 23 статті 2 Закону України «Пр о порядок погашення зобов'яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» органами, уп овноваженими здійснювати за ходи з погашення податкового боргу, є виключно податкові о ргани.
Підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 статт і 3 зазначеного вище закону ак тиви платника податків можут ь бути примусово стягнені в р ахунок погашення його податк ового боргу виключно за ріше нням суду.
Системний аналіз змісту за значених норм права свідчить про те, що органи Державної по даткової адміністрації Укра їни є органами виконавчої вл ади, їм надано право здійснюв ати контроль за правильністю обчислення, повнотою і своєч асністю сплати до бюджетів, д ержавних цільових фондів под атків і зборів та здійснюват и заходи погашення податково го боргу, зокрема, примусово ш ляхом звернення до суду.
Суд також доходить висновк у, що позивачем надані належн і докази, які свідчать про заб оргованість ПП «Квінтатехсе рвіс» перед бюджетом, а також здійснені всі заходи, направ лені на досудове врегулюванн я відповідного спору.
З огляду на сукупність викл адених обставин, з урахуванн ям вимог чинного законодавст ва, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог. .
Керуючись статтями 11, 70, 71, 94, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд, -
П ОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з приватного підп риємства «Квінтатехсервіс» (50069, м. Кривий Ріг, вул.Волгоград ська, буд.4, ЄДРПОУ 35601365) заборгов аність на (р/р 26008000110865 (українська гривня), р/р 26053000110865 (українська гр ивня) ВАТ «Укрексімбанк» м.Кр ивий Ріг МФО 305589) до бюджету (код платежу 3011021011, р/р31118009700024, одерж увач УДКУ у Дніпропетровські й області, код 24230992, МФО 805012) з пода ткового боргу з податку на пр ибуток у розмірі 5158, 96 грн..
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропет ровського апеляційного адмі ністративного суду шляхом по дання апеляційної скарги чер ез Дніпропетровський окружн ий адміністративний суд з од ночасним направленням копії апеляційної скарги особою, я ка її подає, до суду апеляційн ої інстанції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі складення постанови у повно му обсязі, а також прийняття п останови у письмовому провад женні апеляційна, скарга под ається протягом десяти днів з дня отримання копії постан ови.
У разі якщо справа розгляда лась судом за місцезнаходжен ням суб'єкта владних повнова жень і він не був присутній у с удовому засіданні під час пр оголошення судового рішення , але його було повідомлено пр о можливість отримання копії постанови суду безпосереднь о у суді, то десятиденний стро к на апеляційне оскарження п останови суду обчислюється з наступного дня після закінч ення п'ятиденного строку з мо менту отримання суб'єктом вл адних повноважень повідомле ння про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає за конної сили відповідно до ви мог ст. 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України.
Повний текст постанови ск ладений 27.09.10 року.
Суддя
О.В. Єфанова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2010 |
Оприлюднено | 22.06.2011 |
Номер документу | 16286420 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова Ольга Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова Ольга Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні