33/50пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
07.05.08 р. Справа № 33/50пн
Суддя господарського суду Донецької області Новікова Р.Г., при секретарі судового засідання Ващенко О.С., розглянув у відкритому судовому засіданні справу:
за позовом Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ
до Першого воєнізованого гірничорятувального загону м. Горлівка
за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору Відкритого акціонерного товариства „Страхова компанія „Нова” м. Київ
про відміну торгів на закупівлю послуг зі страхування від нещасних випадків (послуг обов'язкового страхування рятувальників 1 ВГРЗ), замовником яких є Перший воєнізований гірничорятувальний загін
за участю представників:
від позивача: Маркова Т.Ю. за дов. від 21.03.2008р.
від відповідача: Курта В.О. за дов. від 31.03.2008р.
від третьої особи: не з'явився
СУТЬ СПОРУ: Акціонерне страхове товариство закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ звернулось до Першого воєнізованого гірничорятувального загону м. Горлівка з позовом про відміну торгів на закупівлю послуг зі страхування від нещасних випадків (послуг обов'язкового страхування рятувальників 1 ВГРЗ), замовником яких є Перший воєнізований гірничорятувальний загін.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на порушення відповідачем умов Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” №1490-III від 22.02.2000р. шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції.
Як зазначає позивач, Акціонерне страхове товариство закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ платіжним дорученням №3697 від 30.01.2008р. оплатило вартість тендерної документації.
27.02.2008р. о 8год.55хв. на адресу замовника надано тендерну пропозицію. Розкриття тендерних пропозицій замовником відбулось 27.02.2008р. о 10год.00хв. За твердженням позивача, відповідач відмовився відкривати тендерну пропозицію Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ та повернув її через відсутність тендерного забезпечення, яке мало бути подане замовнику окремо від тендерної пропозиції за актом прийому-передачі тендерного забезпечення.
В подальшому, представника Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ було виведено з приміщення тендерного комітету, де проводилось розкриття тендерних пропозицій.
Згідно підпункту 1.3 пункту 1 Інструкції учасникам торгів тендерної документації кожен учасник подає свої пропозиції в належним чином оформленому вигляді згідно з вимогами тендерної документації.
Підпунктом 6.1 пункту 6 Інструкції учасникам торгів тендерної документації визначений зміст тендерної документації. Так, комерційна частина повинна включати – цінову інформацію; перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника; основні умови договору; тендерне забезпечення.
За приписами підпункту 13.1 пункту 13 Інструкції учасникам торгів тендерної документації пропозиція подається у двох опечатаних конвертах, в одному з яких знаходиться технічна частина пропозиція, а в другому – комерційна. Обидва конверти опечатуються в одному великому конверті.
На думку позивача, тендерне забезпечення мало бути знаходитись в комерційній частині, яка в свою чергу повинна була зброшурована і опечатана в окремому конверті та разом з конвертом, який містить технічну частину, запечатана в одному конверті.
Позивач наполягає на тому, що ним були виконанні всі вимоги тендерної документації в повному обсязі, а замовник дійшов хибного висновку про необхідність подання тендерного забезпечення окремо від тендерної пропозиції.
З точки зору позивача, дії відповідача щодо відхилення тендерної пропозиції Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ є неправомірними та призвели до необґрунтованого відхилення тендерної документації.
Ухвалою від 19.03.2008р. господарський суд Донецької області залучив до участі в справі в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору Відкрите акціонерне товариство „Страхова компанія „Нова” м. Київ.
У відзиві №10/833 від 25.03.2008р. відповідач не погодився із заявленими вимогами та наполягав на дотриманні ним вимог Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” №1490-III від 22.02.2000р.
Відповідач зазначає про те, що умови проведення закупівлі послуг зі страхування від нещасних випадків (послуг обов'язкового страхування рятувальників 1 ВГРЗ) були встановлені тендерною документацією.
Відповідно до вимог пункту 12 тендерної документації в порядку, передбаченому статтею 23 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” №1490-III від 22.02.2000р., учасники повинні були надати тендерне забезпечення своєї тендерної пропозиції в розмірі, зазначеному в тендерній документації.
Згідно зі статтею 27 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” №1490-III від 22.02.2000р. та підпунктом 12.3 пункту 12 тендерної документації, пропозиції, що не супроводжуються тендерним забезпеченням, відхиляються замовником.
Перед розкриттям тендерних пропозицій тендерним комітетом перевірялись документи щодо повноважень осіб, які прибули на засідання тендерного комітету для розкриття тендерних пропозицій.
Як зазначає відповідач, під час перевірки тендерним комітетом було встановлено, що представник позивача для участі у торгах надав тендерному комітету копію довіреності на представництво інтересів Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ під час розкриття тендерних пропозицій, але не надав копію документа, що засвідчує повноваження керівника, що підписує довіреність.
Таким чином, як зазначає відповідач, тендерний комітет мав законні підстави не допустити представника позивача до розкриття тендерних пропозицій та вжиття заходів щодо його усунення з приміщення тендерного комітету.
Ухвалою господарського суду Донецької області від 19.03.2008р. до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача було залучено Відкрите акціонерне товариство “Страхова компанія “НОВА” м. Київ.
У поясненнях Відкритого акціонерного товариства “Страхова компанія “НОВА” від 31.03.2008р. вказано про невизнання позовних вимог та відсутність підстав для їх задоволення, тому що - позивачем порушено вимоги статті 27 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” та пункт 12.3 тендерної документації; відсутні підстави для відміни торгів, у тому числі, які передбачені Законом України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”; торги на закупівлю послуг із страхування від нещасних випадків (послуг з обов'язкового страхування рятувальників 1 ВГРЗ) проведено у відповідності з вимогами вищезазначеного закону та тендерної документації.
В судове засідання від 22.04.2008р. представник позивача надав заяву від 21.04.2008р., де викладені заперечення відносно позиції відповідача та зазначено про уточнення позовних вимог.
Відповідно до умов пункту 18.2. Розділу 18 Тендерної документації, затвердженої 11.01.2008р. до участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій замовником допускаються представники учасника торгів: у разі, якщо учасника (юридичну особу) представляє не керівник, а інша особа, необхідно надати довіреність і копію документа, який підтверджує повноваження керівника, що підписує довіреність. Копії документів, які засвідчують особу представника учасника повинні бути надані у складі тендерної пропозиції.
На виконання вищезазначених умов тендерної документації, Акціонерне страхове товариство закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ у складі своєї тендерної пропозиції (комерційна частина) надав відповідачу копії документів, що підтверджують повноваження керівника, який підписав довіреність: копію статуту - сторінка 5-15 комерційної частини тендерної пропозиції, копію наказу №124-1 (про призначення директора) - сторінка 124 комерційної частини тендерної пропозиції, витяг з Протоколу загальних зборів акціонерів АСТЗТ "Дніпроінмед" №59 - сторінка 135 комерційної частини тендерної пропозиції, що підтверджується складом (змістом) комерційної частини тендерної пропозиції Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ, яка наявна в матеріалах справи.
Таким чином, Акціонерне страхове товариство закритого типу "Дніпроінмед" виконало вимоги тендерної документації щодо надання копій документів, які підтверджують повноваження керівника, що підписав довіреність, тому тендерний комітет відповідача не мав законних підстав не допустити представника позивача до розкриття тендерних пропозицій.
Позивач стверджує, що дії відповідача були неправомірними, незаконними, не відповідали умовам тендерної документації, порушили вимоги ч. 2 статті 26 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", законні права та інтереси представника позивача на участь у процедурі розкриття тендерних пропозицій.
Між відповідачем та третьою особою був укладений договір про закупівлю Відповідно до умов ч. 3 ст. 34 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" укладений договір про закупівлю вважається недійсним, якщо його було укладено за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням ст. 26 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Оскільки відповідачем при проведенні процедури закупівлі було порушено ч. 2 ст. 26 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", на думку позивача наявні правої підстави для визнання недійсним договору про закупівлю, укладеного 07 березня 2008 року між відповідачем та третьою особою.
З урахуванням цього позивач наполягає на:
- визнати дії відповідача щодо відхилення тендерної пропозиції позивача незаконними, необґрунтованими та такими, що не відповідають умовам Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації;
- визнати договір про закупівлю, укладений 07.03.2008р. між відповідачем та третьою особою, недійсним;
- визнати результати торгів недійсними.
В судовому засіданні від 07.05.2008р. представник позивача надав заяву про зміну позовних вимог, згідно якої наполягав на
- визнанні дій відповідача щодо відхилення тендерної пропозиції позивача незаконними, необґрунтованими та такими, що не відповідають умовам Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації;
- визнанні дій відповідача щодо недопущення представника позивача до участі в процедурі розкриття тендерних пропозицій такими, що не відповідають умовам тендерної документації і порушенням частини 2 статі 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації, а процедуру закупівлі такою, що проведена з порушенням частини 2 статті 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”;
- визнати результати торгів недійсними.
Відповідач заперечував проти заявлених позовних вимог наполягаючи на правомірності дій та проведеної процедури закупівлі послуг за державні кошти.
Третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача явку представника у судове засідання 07.05.2008р. не забезпечила.
На адресу господарського суду Донецької області надійшло клопотання Відкритого акціонерного товариства “Страхова компанія “НОВА” №2548 від 05.05.2008р., у якому останнє у зв'язку з неможливістю забезпечити явку уповноваженого представника у судове засідання 07.05.2008р. просило суд справу розглядати без присутності його представника та вирішити питання по справі на свій розсуд.
Заслухавши доводи сторін, дослідивши наявні докази у справі, ознайомившись з правовою позицією сторін та третьої особи, що викладена письмово, наявна у матеріалах справи, господарський суд встановив.
В Інформаційному бюлетені Тендерної палати України №4(128) від 28.01.2008р. було опубліковане оголошення №04015908 про заплановані відкриті торги із зменшенням ціни щодо закупівлі послуг зі страхування від нещасних випадків (послуги з обов'язкового страхування рятувальників).
В оголошенні також було визначено, що розкриття тендерних пропозицій відбудеться 27.02.2008р. о 10год.00хв.
Сплативши платіжним дорученням №3697 від 30.01.2008р. вартість тендерної документації та отримавши тендерну документацію, позивач підготував тендерну пропозицію та надав її до замовника (Першого воєнізованого гірничорятувального загону м. Горлівка)
Правовідносини в Україні у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти регулюються Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р. зі змінами та доповненнями, чинними на момент проведення тендерних торгів.
Державні закупівлі здійснюються на основі принципів максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях державних закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій тощо.
Стадіями державних закупівель, зокрема, є обрання і проведення процедури закупівель на підставі затвердженого кошторису та річного плану державних закупівель, визначення переможця закупівлі, укладання договорів про закупівлю. Оголошення про заплановану закупівлю підлягають публікації у спеціалізованому друкованому виданні.
Згідно статті 1 Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р. тендерна пропозиція - це пропозиція щодо певного предмета закупівлі, яка готується та подається учасником замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна документація, яка надсилається учаснику торгів, повинна відповідати вимогам статті 21 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р., тобто, містити інструкцію щодо підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв, які висуваються тендерним комітетом з метою відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам, інформацію щодо необхідності документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам, інформацію про характер та необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі тощо.
Згідно зі статтею 26 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р. зі змінами та доповненнями, чинними на момент проведення тендерних торгів, розкриття тендерних пропозицій відбувається у день закінчення строку їх подання у час та у місці, зазначених у тендерній документації.
До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій замовником повинні бути допущені всі учасники, що подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники, а також представники державних органів державної влади (у тому числі депутати всіх рівнів).
Під час розкриття тендерних пропозицій перевіряється наявність всіх необхідних документів, передбачених тендерною або кваліфікаційною документацією, та мають бути оголошені замовником присутнім представникам учасника найменування та адреса кожного учасника, ціна кожної тендерної пропозиції.
Правильність оформлення тендерних (цінових, кваліфікаційних) пропозицій учасників, ступінь відповідності кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної (кваліфікаційної) документації або вимогам замовника, зазначеним у запиті (оголошенні) щодо цінових пропозицій (котирувань), зазначаються у протоколі відхилення тендерних (цінових, кваліфікаційних) пропозицій, який є додатком до протоколу оцінки пропозицій учасників.
До оцінки замовник допускає тендерні пропозиції, які не були відхилені згідно з цим законом та визначає переможця торгів із числа учасників, тендерні пропозиції яких не було відхилено, на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених у тендерній документації.
Відповідно до протоколу про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти №2 від 27.02.2008р. тендерна пропозиція Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ була відхилена через подання без супроводу тендерного забезпечення. А представник Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ був недопущений у зв'язку з неподанням копії документа, який підтверджує повноваження особи, що підписала довіреність.
Згідно з протоколом №3 про результати проведення торгів від 28.02.2008р. переможцем було обрано Відкрите акціонерне товариство „Страхова компанія „Нова” м. Київ.
Позивач, посилаючись на зміст тендерної документації, наполягає на тому, що наявні порушення відповідачем положень Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” №1490-ІІІ від 22.02.2000р.
Згідно із положенням статті 43 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.
Відповідно до статті 33 та 34 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Підстави відхилення тендерних пропозицій передбачено статтею 27 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р.
Так, вказаною статтею визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не надав тендерного забезпечення у випадках, передбачених цим Законом.
Відповідно до статті 24 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р. зі змінами та доповненнями, чинними на момент проведення тендерних торгів, тендерна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника у запечатаному конверті або в іншій формі, зазначеній у тендерних документах.
Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником тендерного забезпечення. Така саме вимога міститься і в пункті 12.1 Інструкції учасникам торгів тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 11.01.2008р.
Слід зазначити, що за приписами статті 22 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р. зі змінами та доповненнями, чинними на момент проведення тендерних торгів, учасник має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Замовник протягом трьох робочих днів повинен дати відповідь на запит учасника.
Таким чином, якщо ті чи інші положення тендерної документації викликали певні питання (зокрема, порядок подання тендерного забезпечення) позивач не був позбавлений права та можливості з'ясувати це питання у замовника.
Разом з тим, докази звернення з будь-якими запитами до відповідача щодо роз'яснень положень тендерної документації в матеріалах справи відсутні.
Позивач також наполягає на визнанні дій відповідача щодо відхилення тендерної пропозиції позивача незаконними, необґрунтованими та такими, що не відповідають умовам Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації; визнанні дій відповідача щодо недопущення представника позивача до участі в процедурі розкриття тендерних пропозицій такими, що не відповідають умовам тендерної документації і порушенням частини 2 статі 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації, а процедуру закупівлі такою, що проведена з порушенням частини 2 статті 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.
Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р. передбачено право учасника процедури закупівлі або іншої особи оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника замовнику, Комісії, або до суду згідно з цим Законом.
Відповідно до статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р., скарга направляється або замовнику, або Комісії, а також Тендерній палаті України. Надходження скарги зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не перевищує 20 робочих днів. За наслідками розгляду скарги замовник приймає рішення, яке направляється скаржнику протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
У разі оскарження процедур закупівель, рішень, дій або бездіяльності замовника в судовому порядку, позов подається з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до пункту 18.2 Інструкції учасникам торгів тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 11.01.2008р. до участі в процедурі розкриття тендерних пропозицій замовником допускаються представники учасника торгів.
Якщо учасником торгів виступає юридична особа, яку представляє не керівник, а інша особа, остання має надати довіреність на представництво інтересів учасника, підпис документів та на повноваження приймати рішення щодо зменшення ціни тендерної пропозиції, оформлену згідно з вимогами чинного законодавства, копію документа, який підтверджує повноваження керівника, що підписує довіреність ва також мати при собі оригінал документа, який засвідчує його особу.
Як вбачається зі змісту протоколу про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти №2 від 27.02.2008р. представник Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ був недопущений саме у зв'язку з неподанням копії документа, який підтверджує повноваження особи, що підписала довіреність. Позивач не довів того, що представник Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ мав при собі та надав необхідний документ.
Слід також зазначити, що положення Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" №1490-ІІІ від 22.02.2000р. зі змінами та доповненнями, чинними на момент проведення тендерних торгів, передбачили в якості підстави відхилення тендерної документації відсутність документу, що підтверджує надання учасником тендерного забезпечення.
Позивач не довів обставин, на які посилався в якості обґрунтування позовних вимог.
Враховуючи викладене, суд відмовляє у задоволенні позовних вимог Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ до Першого воєнізованого гірничорятувального загону м. Горлівка за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору Відкритого акціонерного товариства „Страхова компанія „Нова” м. Київ про визнанні дій відповідача щодо відхилення тендерної пропозиції позивача незаконними, необґрунтованими та такими, що не відповідають умовам Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації; визнанні дій відповідача щодо недопущення представника позивача до участі в процедурі розкриття тендерних пропозицій такими, що не відповідають умовам тендерної документації і порушенням частини 2 статі 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації, а процедуру закупівлі такою, що проведена з порушенням частини 2 статті 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”; визнати результати торгів недійсними
Судові витрати підлягають розподілу з урахуванням норм статті 49 Господарського процесуального кодексу України.
Керуючись нормами Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” №1490-ІІІ від 22.02.2000р., ст.ст. 1, 2, 4, 4№, 4І, 4і, 44, 45, 46, 21, 22, 33, 34, 36, 49, 82, 83, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд –
ВИРIШИВ:
Відмовити у задоволенні позовних вимог Акціонерного страхового товариства закритого типу „Дніпроінмед” м. Дніпропетровськ до Першого воєнізованого гірничорятувального загону м. Горлівка за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору Відкритого акціонерного товариства „Страхова компанія „Нова” м. Київ про визнанні дій відповідача щодо відхилення тендерної пропозиції позивача незаконними, необґрунтованими та такими, що не відповідають умовам Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації; визнанні дій відповідача щодо недопущення представника позивача до участі в процедурі розкриття тендерних пропозицій такими, що не відповідають умовам тендерної документації і порушенням частини 2 статі 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” і тендерної документації, а процедуру закупівлі такою, що проведена з порушенням частини 2 статті 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”; визнати результати торгів недійсними
В судовому засіданні від 07.05.2008р. за згодою представників сторін проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання рішення. Рішення може бути оскаржено протягом десяти днів з дня його підписання до Донецького апеляційного господарського суду.
Дата підписання повного тексту рішення 12.05.2008р.
Суддя
Надруковано 4 примірника: 1 – позивачу; 1 – відповідачу; 1 – третій особі; 1 – до справи
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2008 |
Оприлюднено | 27.05.2008 |
Номер документу | 1634843 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Новікова Р.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні