30/91А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17.04.08 Справа№ 30/91А
Господарський суд Львівської області у складі:
судді Н.Мороз
при секретарі Н.Ходачкевич
За позовом: Управління ПФУ в Галицькому районі м. Львова, м.Львів
до відповідача: Обчислювальний центр інституту регіональних досліджень НАНУ, м.Львів
про стягнення 9948,23 грн.
Представники:
від позивача: Василів О.А.- нач. юр.від.
від відповідача: н/з
Суть спору:
У відповідності до ч.1 п.7 Прикінцевих та перехідних положень КАС України після набрання чинності цим Кодексом заяви і скарги у справах, що виникають з адміністративно-правових відносин, заяви у справах щодо відмови органу державної реєстрації актів цивільного стану внести виправлення в актовий запис цивільного стану (глави 29-32 і 36 Цивільного процесуального кодексу України 1963р.), позовні заяви у господарських справах, що віднесені цим Кодексом до адміністративної юрисдикції, а також апеляційні, касаційні скарги (подання), заяви (подання) про перегляд судових рішень у зв”язку з нововиявленими та винятковими обставинами у таких справах, подані і не розглянуті до набрання чинності Кодексом адміністративного судочинства України, розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом.
Управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова звернулось із позовною заявою до Обчислювального центру інституту регіональних досліджень НАНУ, м.Львів про стягнення 9948,23 грн.
20.03.2008 р. господарським судом Львівської області відкрито провадження у справі та призначено до розгляду на 17.04.2008р.
Представник позивача в судове засідання з”явився, позовні вимоги підтримав. Позов просить задоволити.
Відповідач в судове засідання не з”явився, хоча був повідомлений про час та місце судового засідання, вимог ухвали суду не виконав.
Згідно витягу з ЄДРОПУ № 20-09/830 від 02.04.2008р., Обчислювальний центр інституту регіональних досліджень Національної академії наук України, значиться ЄДРПОУ за вказаною у позовній заяві адресою.
Суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, встановив наступне:
Частиною 1 статті 24 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" встановлено, що держава встановлює для наукових (науково-педагогічних) працівників, які мають необхідний стаж наукової, науково-технічної, науково-педагогічної, науково-організаційної роботи на державних підприємствах, в установах, організаціях пенсії на рівні, який забезпечує престижність наукової праці та стимулює систематичне оновлення наукових кадрів.
Згідно Закону України „Про наукову і науково-технічну діяльність”, право на призначення пенсії у наукових (науково-педагогічних) працівників виникає у випадку наявності у них необхідного стажу роботи на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.
За період роботи у Обчислювальному центрі інституту регіональних досліджень НАНУ, м.Львів, право на призначення пенсії отримали наукові працівники: Гладун Р.Т., Вінчерський М.П., Ковиліна З.І., Камша В.П., Кухар Р.Б. Пенсія вищевказаним пенсіонерам призначена на підставі довідок про підтвердження наукового стажу, виданою відповідачем (в матеріалах справи).
Відповідно до ст. 24 вищезазначеного Закону, різниця між сумою призначеної пенсії за цим законом та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право дана особа, фінансується для наукових (науково-педагогічних) працівників інших державних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів, а також коштів державного бюджету в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Такий Порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 року N 372, який визначає механізм фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації згідно із Законом України "Про наукову і науково-технічну діяльність", та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи (далі - різниця у розмірі пенсії).
Пунктом 2 Порядку визначено, що за рахунок коштів державного бюджету фінансується 50 відсотків різниці у розмірі пенсії наукових (науково-педагогічних) працівників державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації у розрахунку на одну особу. Інша частина фінансується за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів. Згідно п.3 Порядку, фінансування різниці у розмірі пенсії осіб, які мають науковий стаж роботи на кількох підприємствах, в установах, організаціях та вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації незалежно від форми власності та фінансування, здійснюється пропорційно зарахованому для призначення пенсії науковому стажу роботи за рахунок джерел фінансування, визначених законодавством для відповідних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації.
При цьому, пунктом 5 цього ж Порядку встановлено, що розмір витрат на фінансування різниці у розмірі пенсії за рахунок коштів державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації визначається у розрахунку на рік органами Пенсійного фонду до 20 січня поточного року та протягом 10 днів з дня призначення пенсії відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", про що відповідному підприємству, установі, організації або закладу відразу надсилається повідомлення, які щомісяця до 25 числа перераховують органу Пенсійного фонду кошти для фінансування різниці у розмірі пенсії, призначеної у минулих та поточному роках.
На виконання ст.24 Закону України та зазначеного вище Порядку, відповідачу були направлені наступні повідомлення № 5702/04-53 від 14.09.2007р, №495-8/06-31 від 16.01.2008р. про суму витрат на виплату пенсій, проте, відповідач не відшкодував витрат Пенсійного фонду, заборгованість становить 9 948,23 грн. і підлягає стягненню.
Згідно ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги та заперечення.
Отже, позовні вимоги позовні вимоги обґрунтовані матеріалами справи, не спростовані відповідачем належними та допустимими доказами та підлягають до задоволення.
Судові витрати покладаються на відповідача.
Керуючись ст.ст.17,94,158-163 КАС України, господарський суд-
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задоволити повністю.
2. Стягнути з Обчислювального центру інституту регіональних досліджень Національної академії наук України, м. Львів, вул. Дудаєва,16 (р/р 26004301365621 Залізничне відділення ПІБ, МФО 325105, код ЄДРПОУ 03534417):
- на користь Управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова, м. Львів, пр. Червоної Калини,35 ( р/р 256083010816 в ОПЕР Львівського Облуправління ВАТ „Державний Ощадний банк України”, МФО 325796, код ЄДРПОУ 20847365) –9948,23 грн. заборгованості.;
- в доход державного бюджету- 99,48 грн. судового збору.
3. Виконавчі листи видати.
Постанова набирає законної сили у відповідності із ст. 254 КАС України і може бути оскаржена у порядку та строки, передбачені ст. 186 КАС України.
Суддя
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2008 |
Оприлюднено | 27.05.2008 |
Номер документу | 1635232 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Мороз Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні