Постанова
від 20.06.2011 по справі 2а/0470/1438/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 червня 2011 р. Справа № 2а/0470/1438/11

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:

головуючого судді Барановського Р. А.

розглянувши у письмовом у провадженні у місті Дніпро петровську адміністративну справу за адміністративним позовом Царичанського район ного центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення кошті в (вх.№3933 від 24.01.11), -

ВСТАНОВИВ:

Царичанський районни й центр зайнятості звернувс я до суду з адміністративним позовом до ОСОБА_2 про стя гнення коштів.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем було п орушено вимоги Закону Україн и "Про загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхуванн я на випадок безробіття" від 02 березня 2000 року № 1533 на підставі якого, їй були видані кошти в розмірі 2578,07 грн., як допомога по безробіттю.

Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши їх за своїм внутр ішнім переконанням, що ґрунт ується на всебічному, повном у та об' єктивному розгляді у судовому процесі всіх обст авин справи, суд вважає, що по зов підлягає задоволенню з о гляду на наступне.

Відповідно до статті 2 Кодек су адміністративного судочи нства України завданням адмі ністративного судочинства є захист прав, свобод та інтере сів фізичних осіб, прав та інт ересів юридичних осіб у сфер і публічно-правових відносин від порушень з боку органів д ержавної влади, органів місц евого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб'єктів при здійсненн і ними владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень.

Отже, в судовому засіданні в становлено та матеріалами сп рави підтверджено, що у Царич анському районному центрі за йнятості містяться матеріа ли, за результатами розгляду яких встановлено, що у Царича нському районному центрі зай нятості зареєстровано гр. ОСОБА_2 , яка звернулася з ме тою пошуку роботи.

13.10.2008 року ОСОБА_2 було над ано статус безробітної та пр изначена допомога по безробі ттю.

Відповідно до Закону Украї ни "Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття", Пор ядку розслідування страхови х випадків та обґрунтованост і виплат матеріального забез печення безробітним затверд женим наказом Міністерства п раці та соціальної політики України та Державною податко вою адміністрацією України № 60\62 від 13.02.2009 року передбачено пр оведення органами служби зай нятості перевірок достовірн ості даних, які зазначаються у документах, поданих особою до державної служби зайнято сті під час її реєстрації та п ротягом періоду перебування на обліку як безробітний, та я кі, в свою чергу, є підставою д ля надання особі статусу без робітного та виплати йому ма теріального забезпечення.

Слід зазначити, що в результ аті обміну інформацією між п озивачем та Державною податк овою адміністрацією, до цент ру зайнятості надійшли відом ості про отримання доходу бе зробітною ОСОБА_2 , яка в пе ріод перебування на обліку в центрі зайнятості як безроб ітна з 14.12.2006 року була зареєстро вана як приватний підприємец ь .

Згідно із нормами статті 31 З акону України "Про загальноо бов'язкове державне соціальн е страхування на випадок без робіття" виплата допомоги по безробіттю припиняється у р азі працевлаштування безроб ітного.

В судовому засіданні встан овлено, що 18.08.2010 року Царичанськ им районним центром зайнятос ті направлено запит до Єдино го Державного реєстру юридич них та фізичних осіб підприє мців. Згідно довідки з Єдиног о державного реєстру юридичн их осіб та фізичних осіб - підп риємців виданої державним ре єстратором Царичанської рай держадміністрації 18.08.2010 року № 6732370 громадянка ОСОБА_2 як п риватний підприємець була за реєстрована 14.12.2006 року.

Таким чином, зареєструвавш ись 14.12.2006 року в порядку установ леному чинним законодавство м як приватний підприємець, г р. ОСОБА_2 здійснила своє п раво на підприємницьку діяль ність і набула статусу підпр иємця. Отже гр. ОСОБА_2 обра ла шлях самостійного забезпе чення себе роботою і доходом від цієї діяльності і згідно ст. 1 Закону України "Про зайня тість населення" належала до категорії зайнятого населен ня. У зв'язку з відношенням її згідно пп. б п. З ст. 1 Закону Укр аїни "Про зайнятість населен ня" до категорії зайнятого на селення, вона не мала права на отримання статусу безробітн ої згідно ст. 2 вказаного Закон у і як наслідок не мала права н а отримання допомоги по безр обіттю згідно п. 2,4 ст. 22, п. 2 ст. 23 За кону України "Про загальнооб ов'язкове державне соціальне страхування на випадок безр обіття" та п.п. 2.7., 2.9 Порядку нада ння допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її ви плати для організації безроб ітними підприємницької діял ьності.

Цим самим, ОСОБА_2 , своєч асно не повідомивши центр за йнятості про обставини, що вп ливають на умови виплати заб езпечення та надання соціаль них послуг, а саме про працевл аштування, порушила вимоги, п ередбачені частиною 2 статті 36 Закону України "Про загальн ообов'язкове державне соціал ьне страхування на випадок б езробіття".

Крім того, у відповідності з частиною 3 статті 36 Закону Укр аїни "Про загальнообов'язков е державне соціальне страхув ання на випадок безробіття", ОСОБА_2 зобов'язана поверну ти суму виплаченої допомоги по безробіттю за період з 13.10.2008 року по 15.06.2009 року. Сума коштів, я ку необхідно повернути, згід но з довідкою бухгалтерії це нтру зайнятості складає 2578,07 гр н.

Частиною 1 статті 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України передбачено, що ко жна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтую ться її вимоги та запереченн я, крім випадків, встановлени х статтею 72 цього Кодексу. Суд , згідно зі статтею 86 цього Код ексу, оцінює докази, які є у сп раві, за своїм внутрішнім пер еконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічн ому, повному та об'єктивному д ослідженні.

Відповідно до частини 2 стат ті 19 Конституції України орга ни державної влади та органи місцевого самоврядування, ї х посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Згідно із частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відпов ідно до якого органи державн ої влади, органи місцевого са моврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Зважаючи на наведене вище т а те, що в судовому засіданні п редставником відповідача бу ло доведено неправомірність дій ОСОБА_2, суд вважає, що позовні вимоги Царичансько го районного центру зайнятос ті про стягнення коштів є так ими, що підлягають задоволен ню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 71, 86, 158 -163, 254 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з ОСОБА_2 (і.н.Н ОМЕР_1) на користь Царичансь кого районного центру зайнят ості (код ЄДРПОУ 23066556, р/р 37177001002817, Го ловне Управління держказнач ейства України в Дніпропетро вській області, МФО 805012) незако нно отриману допомогу по без робіттю за період у сумі 2578 (дві тисячі п"ятсот сімдесят вісі м) грн. 07 коп.

Копію постанови направити сторонам у справі.

Постанова набирає законно ї сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеля ційного адміністративного с уду у порядок і строки передб ачені статтями 186 і 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.

Суддя (підпис)

Постанова не набрала зако нної сили 15.06.11

Суддя Р.А. Барановський

Р.А. Барановський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2011
Оприлюднено23.06.2011
Номер документу16404260
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/1438/11

Ухвала від 25.01.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Постанова від 20.06.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні